Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu hallo dan,ik ga echt even wat rustiger aan doen met posten, want ik sta wel weer met mn dikke neus vooraan hier zeg!
    Komt geen eind aan met mij..

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @haartjes uitvallen, Tim wordt nu ook zo kaal als een luis!
    Liggen ook allemaal haartjes in bed...
    Terwijl zijn grote zus dus nooit last heeft gehad van haar uitval.

@Ellen, een piemeltje is idd beter schoon te maken, maar dan moet mams m dus voortaan wel beter optillen haha.
    Want net daaronder zaten nog zeepresten..ahum...
    Nee, ze wil zeker in t z.h bevallen, maar ze staat nu sowieso onder behandeling bij de gyn en moet ook dus daar bevallen

@Leoniiee, zo hij bedenkt zich voortaan wel 2x voor hij weer zoiets eruit flapt haha
    Enne..of t stonkt...niet geroken, staat zo raar om aan zijn zaakje te snuffen;)
    Zag t toevallig met verschonen

@Gusam, succes bij de h.a.
    Klinkt niet echt goed nee....ben benieuwd wat ze er van zeggen

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik krijg ook vaak te horen dat tess op mij lijkt, (hihi wat wil je ook met zo`n onderkin! ;) )
    als alles goed is met die vriendin, is t extra lekker om er even tussenuit te gaan! hopen en duimen!!!

hoe zou t toch met danjo zijn?
    danjo, ben je ff zp-moe? alles gaat toch wel goed met jullie???

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahah leo, ik ben ook nogal aanwezig hier... ach als je me zat bent, lees je maar over me heen hoor!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hihi wendelaa... nee dat kan echt niet, snuffelen aan tims zaakie! hahaha

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo dat waren alweer drie berichten achter elkaar... ik moet toch eens wat vaker op F5 drukken... sorry!

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En dan raar vinden als sommige van ons moeite hebben met terug lezen;)

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

haha grapjas, ;) en als je op f5 drukt valt je computer zeker uit?? Of was dat wat anders.. ( ga t ff niet proberen ;))

Wendelaa: Oohhh nee, haha! Dat zou ik ook niet doen inderdaad.
    Maar aangezien wij vooral met haar oortjes die dag dachten : Jeetje wat stinkt ze, terwijl ze iedere dag lekker in bad gaat!
    Echt eraan snuffellen heb ik ook niet gedaan hoor ;), mn neushaar schroeide al weg als ik dr een meter boven hing dus dichterbij durfde ik ook niet..

( och wat ben ik toch weer aan het overdrijven.. pff, ik zal eens wat gaan doen dat lijkt me een beter plan ! )

10. Rose1982

Haha gek mens ben je ook Leonie :)

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaaah gossie roos! Wat een moppie zeg!! heerlijk!!
    Wanneer begon ze met dit soort lachen?
    Super lijkt me dat!!
    Tara doet het heel af en toe, maar nog niet echt bewust volgens mij!!

12. Rose1982

Ik denk 2 weken geleden dat ze echt bewust ging lachen. nu doet ze het de hele dag door als je tegen haar praat. Vanmorgen werd ik gewoon emo toen ik ze uit bed wilde halen, Ze schater lachte gewoon toen ik tegen haar praatte echt zo lief!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, wat een lieverd! dat lachen met geluid lijkt me geweldig!

tess lacht ook heel bewust als je met haar praat. meestal na de fles, als ze dr buik vol heeft.

haha leo, probeer t gerust uit, de pagina vernieuwd dan, zodat je weet of er nog nieuwere berichten zijn. moet je niet een heel verhaal hebben getypt, want dat is dan ook weg.

elke dag in bad? dat doen wij niet. de kraamhulp zei dat om de dag beter is voor de huid??

14. Rose1982

Wij doen ook om de dag in bad of onder de douche!
    Vanavond weer badderen met mama in het grote bad :)
    Ben even de kleine meid naar bed brengen.

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    heb ff mijn avatar veranderd. dacht dat dat heel moeilijk zou zijn... dus niet!
    ga ff wat doen in huis, want dat komt er op de een of andere manier niet van... gek he??? ;)

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh! Bij ons zei de kraamverzorgster dat elke dag juist fijn was voor een babytje, en het werd pas slecht voor de huid als je iedere keer wasgel gebruikte, dat mocht maar 1 keer in de week??
    Maar we laten er ook wel af en toe een dagje tussen zitten hoor!!
    Eergister bijvoorbeeld is ze niet in bad geweest..

Rose: aaah wat droppig! Kan me voorstellen dat je er emo van word! Lief hoor!

Ellen: Wat lieff! Zelfs na de fles?? Eigenlijk best logisch, maar Tara lacht alleen voor de fles!!! Na fles zit ze echt als een michelin poppetje in elkaar, en als je dan naart haar gaat lachen doet ze 1 wenkbrauw omhoog.
    Kletsen doet ze al wel!! Dat is ook heeel schattig!

Ga jij maar is even aan de klus!! ;)
    Ik zit voor het eerst in maanden smiddags weer op de bank met een zak chips!!! Slecht slecht!!!

Danjooooo: Waar ben jee.......

Babydr: Hoe is het vandaag met Dyoni??

Lunaa: HOe is het daar??
    Ik zat trouwens vanmorgen te lezen op een topic waar ik jou ook nog wel verwachtte! ;) Maar je hebt het denk ik te druk!!

Blij egg.. how are you? :)

Iedereen::: HOE IS HEEEEEETTT!!!!!!!!????? Im bored..( viel vast niet op! )

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Leuke avater ellen!!! Zie je, zo moeilijk is het niet! Kun je toch nog meer dan jij zelf had verwacht!
    Moest je hem eerst flink verkleinen denk ik ofniet?

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Tara slaapt nog steeds! Ik snap er geen bal van!!
    Luister steeds in de gang, en heb al bijna het idee dat de babyfoon kapot is!
    Wat heerlijk!!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ohhh wat lijkt me dat heerlijk!!!!!
    Helaas hebben we hier geen bad! :(

Mijn schoonouders hebben wel een heel groot bad, maar daar ga ik voor geen goud inzitten.. Dan loop ik meer op dan wanneer ik de wc bril af zou likken. Brr..

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha wat zijn jullie gezellig aan t kletsen....alleen nog steeds niet echt terug gelezen, nou ja dan maar een keer wat missen.

Goed zeg Leonie, het lijkt erop dat het nu goed gaat Tara. En ik ken het, als het stil is dan hoor je toch alle geluidjes nog in je hoofd.

Wat een lieve foto Rose, en grappig he, ze schelen een maand en toch hetzelfde gewicht en lengte :)

Deel Deze Pagina