@ Ellen hier ook iemand die niet aan het huishouden toe komt, Vanmorgen heb ik bijna 2 uur staan strijken *bloos* was ook echt nodig. En het huisje ben ik tussendoor aan het poetsen, stofzuigen en dweilen @ Leonie had nog niet in de gaten dat je je verveelde Lekker toch een middagje lekker relaxen met een zak chips. 'lekker geef mij ook wat' @ Blij ei, nu zie ik het ja haha wat grappig zelfde gewicht en zelfde lengte bijna. Hoe is het verder met jullie?
Jeeeeeemig kletskousen! Kan ook niet even rustig naar de stad en de vk toe voordat jullie alles hebben volgeklept he hahaha Mn epi wijkt indd nog een beetje maar er zit genezing in gelukkig! Verder was alles goed bij de vk heb me rot gelachen, ze pakte Dyoni uit de wagen en die poepte dr hele broek vol met een geluid erachter hahaha en daarna had madame een bigsmile op dr gezicht! Net heeft ze gegeten nu ligt ze in bed te protesteren Okee en ik moet toegeven heb weer kleertjes gekocht tralalalala @shaula; gewoon zeggen hoor als je een rotnacht hebt gehad! @fokje; heerlijk dat Hendrik zo tevreden is! @odess; bleg een borstontsteking!beterschap!Ik heb het idee dat ze minder pijn gaat krijgen met drinken waar ik wel heel erg blij om ben! Ja ze mag indd niet te veel voeding maar met een beetje water is ze ook al tevreden vaak, vult toch ook dat nog kleine maagje. Ja Dyoni heeft echt uhm rechtop staand steil haar al moet ik zeggen dat als het vochtig is er echt een mooie slag in zit, zou leuk zijn als dat doorzet, ik had zelf toen ik klein was pijpenkrullen.. @kitty; beterschap met Senne, fijn dat de prikjes goed gingen @Wendelaa; ja ik ben er ook helemaal weg van (het boxkleed bedoel ik) hij is van Dynamic comfort, en dat blousje jaa schattig he hihi vooral hoe ze erbij kijkt saggie @Rose; die kleertjes ga ik in ieder geval bewaren maar wat ik ermee ga doen?Nog geen idee Wat een vrolijkerd! @haaruitval; uhm geen idee Dyonis haar wordt alleen maar voller! @Gusam; hoe was t bij de HA?
haha Babydream, houden jullie nog wel geld over eind van de maand Ik had ook niet anders verwacht jij in de stad en geen kleertjes kopen dat kan niet. Ik ga dinsdag met een goede vriendin van mij en de kleintjes shoppen. haar dochtertje is 6 weekjes ouder dan Eva. @ Sparen: Sparen jullie ook voor de kleintjes en hoeveel sparen jullie dan als ik vragen mag? Wij hebben een rekening geopend en dachten aan 50 euro in de maand of zal dit te weinig zijn?
Odess: hahaha lekker lang verhaal idd maar dat geeft niks...was even benieuwd hoe lang jullie er ongeveer over deden snachts. En alweer borstontsteking? Jeetje meid...zit je niet mee he. Ik hoop dat t niet verder gaat en dat t weg trekt...heb jij weer....succes met de prik trouwens!!! Shaula: balen joh zo'n nacht...hopelijk werkt jullie nieuwe aanpak...al zal t wel moeilijk worden in het begin idd Leonie: ooh zonde he als ze haar mooie haartjes verliest. Maar er komen wel mooiere voor in de plaats, dat scheelt haha Leuk lakentje trouwens hahaha die heb ik ook Gusam: succes!! Rose: ook een schatje he!! Lekker vrolijk! En wij sparen ook 50 in de maand voor haar. En ze krijgt 50 cent zakgeld per week van opa en oma hahaha Baby: hahhaa dat ze net lekker gaat zitten poepen als ze haar oppakt..geweldig!
Nou net naar t cb geweest. Ze is heel goed gegroeid en gewogen! We gaan nu maar aan de nutrilon anti reflux. Dat schijnt vloeibaar te zijn als je t in de fles doet maar in de maag wordt t een soort van maizena papje (zo legde ze t uit haha). Dan even stoppen met het jbpm. Wel doorgaan met zantac. Maandag terug komen en dan wordt ze weer gewogen en als t dan nog steeds niet beter gaat moet ik weer naar de dokter (cb doet dus niks daaraan) Ik heb wel eindelijk t gevoel dat er echt naar me geluisterd is en dat het serieus genomen wordt. Gelukkig! Ik vroeg nog naar de osteopaat, maar ze vond dat we 1 ding tegelijk moesten proberen (is ook wel zo). Daarnet wilde ik naar de stad, maar ben de keldersleutel kwijt (heb ik weer ergens neergelegd....) dus kon t onderstel van de wagen niet pakken. Nu moet zo over een kwartier al de fles dus ga daarna wel met de baby bjorn. Die vind ze heeeeeelijk trouwens!! Geweldig ding!
@Sannie; super dat ze serieus naar je luisteren!hopelijk gaat de voeding helpen!Hoeveel weegt ze nu en hoe lang is ze??
Jeeeej, ze slaapt al vanaf 2 uur, dus heb ff lekker het huishouden kunnen doen en alles kunnen regelen met verzekeringen end. En nu kan ik lekker hier reageren Leonie: Ik vind haar ook echt op jou lijken hoor!! Noelle huilt niet heel erg veel.. de ene dag meer dan de ander maar van elk kikje wat ze geeft als ze al lang gehuilt heeft denk ik alweer van niet huilen pleaseeeeee Rose: Ohhh ik wil ook een bad.. In de douch durf ik haar niet met zeep te wassen.. maar ik durf het ook niet als col niet thuis is hahah Babydream: hahaha wat een poeperd dat meisje van je fijn dat verder alles goed was! Ik heb 1 dec na controle vk, en 22 dec gyn. Danjo: WOHER SIND SIE? San: Het is wel logisch 1 ding tegelijk proberen, maar je wilt er toch zo veel mogelijk aan doen dat het zo snel mogelijk stopt.. dus snap dat het moeilijk is eerst het ene af te wachten.. Haar: Hier verliest ze nog geen haar, maar ze is pikzwart geboren en het word steeds lichter met een rode gloed erover.. OMG straks krijgt ze de haarkleur van mijn oma.. ( half ierland is rood en mijn oma is iers ) Inbakeren: Ik heb even contact gehad met een cb en ze denken wel dat het heel veel baat heeft voor noelle om haar in te bakeren, ook omdat ze dan niet meer telkens in slaap valt tijdens het voeden omdat ze dan genoeg in haar bedje heeft geslapen.. want vanacht heeft ze om half 3 60cc op, om half 6 50cc.. om half 9 110cc en om half 11 weer 20cc en om 1 uur weer 60cc.. en zo blijf ik aan de gang.. dus moet echt meer regelmaat komen en ze moet beter slapen. Maar ik moet eerst wachten tot mijn afspraak woensdagavond voordat ik haar in mag bakeren aangezien ze eerst haar heupen moeten controleren omdat we haar benen ook aardig strak zetten Vandaag ben ik voor het eerst alleen met mijn meisje.. op zich gaat het wel goed op haar gehuil na.. ik raak nu niet meer in paniek gelukkig!! En volgens mij word ik heeeeeel snel weer ongesteld.. ik heb weer dat bepaalde gevoel onderin mijn buik en mijn rug.. dus gelijk de dokter gebeld dat ie maar een recepje microgynon moet schrijven Hoe lang bleven jullie borsten trouwens lekken? Ohhh en natuurlijk een fototje van mijn meisje
wij gaan ook sparen , Senne heeft van zijn grootouders 1000euro gekregen om te beginnen en mijn cadeautjes van Senne bedragen nu 950euro dus al goed begonnen, wij sparen ook 50 euro per maand Senne ligt nu lekker te slapen, heeft wel een beetje last toch van zijn prikjes DANJO meid alles goed , we missen je hier hoor xxx
@ Sannie fijn dat ze je wel serieus nemen @ Kitty dat is al een leuk bedrag voor de kleine man @ Roos, lekker dat je meisje goed slaapt vanmiddag en fijn dat het goed gaat zo eerste keer alleen! Wat een scheetje de kleine dame! Ik heb die kleertje ook, heeft ze maar heel even aan gehad was ze zo uitgegroeid.
@Rose: die past ze nu ook niet meer helaas, maar heb nog genoeg andere leuke kleding Trouwens Colin die wordt echt makkelijk met kopen van kleding joh, we waren bij de prenatal en heeft ie zelf voor 60 euro aan kleding gekocht voor dr haha
Roos: haha geweldig dat colin nu ook kleding gaat kopen. Helaas hof ik dar hier echtniet te verwachten... Tessa weegt nu 4060 gram en is 54.5 lang. nGoed gegroeit dus want ze was maar 47 cm bij de geboorte. Net alleen weg geweest met de baby bjorn ( wel met tessa erin natuurlijk haha) GHing goed gelukkig!! Nu ligt ze weer bij mij te slapen. Ik wil eigenlijk aardappels schillen, maar elke keer als ik haar weg leg dan is t weer krijsen...pfff Over een uurtje mag ze weer eten. Ik hoop at t helpt!!!!
Roos, lekker toch? Een man die het zo leuk vindt om te shoppen voor de kleine! Hier ook zo een! Sparen, Wij sparen per kind 25 euro in de maand, dus 50 in totaal. En mijn ouders sparen op die rekening ook voor elk kind 25 euro per maand. Als we het wat makkelijker hebben over een tijdje willen we het ophogen naar 50 per kind ook. Maar nu nog even niet! Haar, Senna verliest het vooral bovenop. Krijgt ze zo'n Dick Advocaat-kapsel. Had Aïsha ook...en nu een volle bos krullen dus het komt uiteindelijk allemaal goed! Sannie, heb je sms ontvangen. Hopen dat dit helpt!!! Ik zie je morgenochtend! Baby, ja hoor...weer kleertjes! Lekker toch?! Ellen, leuke avatar! Sorry ik reageer later wel weer...moet nu eten geven aan een hele sjaggo Aïsha (vind je het gek met maar 4 uur slaap)
hier is Senne zijn haar vanboven weer stilletjes aan het groeien, is helemaal kaal geweest vanboven lijkt al terug meer op een mannetje xxx
zo ben ik weer. ga zo even teruglezen. vanmiddag is alles goed gegaan. Ze heeft toch iets meer geslapen hoewel ze vanmiddag wat huilerig was maar dat is logisch, vreemde omgeving, vreemd bedje enzovoorts maar het was gezellig bij m'n oma en die was erg blij om ons te zien want die heeft haar voor het laatst gezien toen Fleur 2 dagen oud was (daarna moest m'n oma het ziekenhuis in en ze is er net pas een paar weken uit). Nu ligt ze lekker te slapen.
leuk maia dat je naar je oma gegaan bent hier wat minder nieuws , ga vandaag het contact met mijn moeder verbreken elke keer er iets gepland is komt er weer ruzie van, zie het even neit meer zitten maar ja gelukkig heb ik een super gezin en schoonouders xxx
ooh kitty wat moeilijk zeg!! Jeetje, sterkte meid..... Maar is ook niet de bedoeling dat je alleen maar ruzie maakt, dan kan je het gbeste afstand nemen. Hoe moeilijk dat ook is... Sterkte meis! Maia: fijn dat het leuk was bij je oma!!