@Gusam, jee dat hij niet eens keek in dr keeltje zeg. Als jij t idee hebt dat ze daar last van heeft, kan die dat toch gewoon doen! Hij ziet haar niet de hele dag... Hoop dat je begeleidster je serieuzer neemt. @Lekkende tieten, hier hebben ze een week of 3/4 gelekt. En nu gelukkig niet meer, eindelijk verlost van de zoogcompressen en beha 24 uur per dag aan hebben. Heb vanmiddag een kinderstoel gekocht voor Tim. Was bij de Prenatal afgeprijst van 179 naar 119. En ik had de nodige bonnen en centjes gekregen, dus dan is dit wel een mooie uitgave vond ik. Ook even een zak voor aan de box gekocht waar de speeltjes inkunnen. Bij de Intertoys speelkleed gehaald van Fisher Price, die krijgt hij van Sinterklaas Dit is de stoel CHICCO KINDERSTOEL POLLY MAGIC BABY SKETCHING test prijsvergelijking prijs vegelijken CHICCO KINDERSTOEL POLLY MAGIC BABY SKETCHING En dit t kleed: 557201 Zing & Lach Speelgym
@Luna, die tijd heb ik gelukkig gehad, dat mensen niet begrijpen dat je leven er wat anders uitziet als je een kind hebt. Wij waren de eerste van de vriendengroep die een kind hadden.. Nu zijn er meer kindjes, zijn de meeste getrouwd etc. Ja we worden ouder he
@ Roos ik heb er maar 3 dagen last van gehad. @ Luna ja ik snap helemaal wat je bedoeld en van de vriendinnen waar je verwacht dat ze bellen die bellen niet
Wendelaa: Leuk hoor!!! Luna: Ooh wat vervelend he!! Ik ken ze wel zeker!! Mijn beste vriendin snapt t ook niet, die vind het maar raar dat ik zo weinig van me laat horen!! Mn zus klaagt ook constant over dat ik bijna nooit bel ( zij belt iedeereen iedere dag, tja wanneer krijg je dan een kans om zelf wat van je te laten horen? ) Ach ze komen er vanzelf wel achter!!
Nou hier is het weer feest.. Noelle huilt alweer vanaf 5 uur..alleen in de maxicosi in de stad was ze ff rustig.. zelfs daar heeft ze veel gehuild.. Ik ga morgen gewoon naar de thuiszorgwinkel de inbakendoek kopen.. ik vind het allemaal goed.. ik koop gewoon de pacco en ga em gelijk gebruiken.. Hier word ik alleen maar depressief van en noelle word er ook niet vrolijker van.. Ze spuugt nu trouwens ook veel sluim uit.. telkens na de voeding kan er een uur later nog wel wit slijm uit komen.. wat kan dat zijn?
heb gelukkig tip gekregen van me schoonzusje.. die is kv geweest en die vertelden een grote handoek overdwars over haar heen spannen goed strak en goed onder het matras stoppen, en daaroverheen gewoon het dekentje.
Nou ik heb even een minuutje voor mezelf hoor Wel een redelijk goede dag gehad vandaag. Megan heeft het grootste gedeelte van de dag geslapen.......maar dat is niet zo gek als ze al 4volle dgn aan het krijsen is geweest Ze is heel erg moe en het lijkt me dan ook niet normaal! Ze krijgt ook bijna haar flesje niet leeg! Steeds zit er 45min tussen........eerst 70ml en daarna 50ml.. Dan slaapt ze een uur of ander half en dan beginnen we weer van vooraf aan. Morgen belt het ziekenhuis op en ik hoop dat ik dan medicijnen krijg tegen de reflux want ik ben er van overtuigd dat ze daar ook nog las van heeft! Ze spuugt ook nog steeds en nog steeds af en toe de halve fles.....kan ook niet goed zijn lijkt mij, maar het kan tot 14dgn na de operatie doorgaan dus daar moeten we geduld mee hebben. @jaja: heb gelezen dat Dylan ook reflux heeft en nu medicijnen krijgt! Ik hoop dat het snel help en dat je ook eindelijk een tevreden mannetje krijgt @schokkende berichten: Meiden heel veel sterkte! Mijn tante is 2jr geleden overleden aan borst kanker en het lijkt nog steeds of het gisteren gebeurt is! We hebben er veel aangedaan om "goed" afscheid te nemen maar het maakt het allemaal niet makkelijker! @kitty: wat vervelend dat je zo'n beslissing hebt moeten nemen! Maar misschien komt het ooit nog goed, voor nu is je gezin belangrijker! Sterkte!! @Roos: ik hoop dat de pacco hulp bied! En dat je meisje eindelijk rustig word! Ik weer als geen ander hier hoe zwaar het is om je meisje zo ongelukkig te zien! Wat dat slijm is weet ik niet......is het echt doorzichtig of zitten er nog witte puntjes in? Die witte puntjes is de verteerde melk en dan zou het maagzuur kunnen zijn....... Ik heb vele vormen van spuug voorbij zien komen, maar als het een uur na de voeding komt dan moet er naar mijn mening ook maagzuur mee komen.
Ik baker Megan in met een hydrofiel.........en in het ziekenhuis deden ze het met een laken voor het bed, die zijn iets groter Hier een foto van hoe:
Sloppy: ik hoop ook voor je dat je er dan medicijnen voor krijgt! Als dat de kleine meid helpt zou dat toch super zijn! Scheetige foto dat ze ingebakert ligt! Hoe is het nu met jullie? Houden jullie het een beetje vol, of zitten jullie er doorheen? Roos: Succes meid! Ik hoop dat t inbakeren helpt!!! Dames ik ga Tara wakkeer maken voor t voeden ( wow, savonds wakker maken!!!!??? ) .. Ik weet niet wat me overkomt zeg! Ik wens iedereen een heeeeeele goede nacht toe, en tot morgen! LiefSs!
even uit mijn hoofd, want ik wil zo slapen omdat tess ws over n uurtje al voor n voeding komt... leo en rose, wat erg dat jullie zulke berichten krijgen! kanker is echt n rotziekte... zo onvoorspelbaar! leo, kan dat gedoe met de boot van je vader nog goed aflopen? ik hoop in ieder geval dat hij zich door de vakantie beter gaat voelen! roos, hier lekken mijn borsten nog heeel iets, ben nu een week van de bv af, dus geen idee hoe lang t nog kan duren! luna, hier nog geen last van 'moeilijke vriendinnen' ze vinden het allemaal veel te leuk. hopen dat dat zo blijft, het kan dus ook anders... misschien eens met ze over praten? gusam, jammer dat de dokter je niet begreep... leo en sloppy, lieve foto`s! sloppy balen dat t nog steeds niet goed gaat met megan. t is jullie zo gegeund om eens lekker te genieten van je meisje, zonder zorgen. ik hoop dat je morgen medicijnen krijgt! roos, ook jij hebt t niet makkelijk... wel heel goed dat je t vandaag zo goed hebt gedaan alleen met Noelle! en zelfs de stad nog even in geweest! ik zou ook gewoon inbakeren hoor, en dan inderdaad dr beentjes strak onder een handdoek o.i.d. spannen, dan kan t geen kwaad voor dr heupjes, omdat ze die nog wel in de kikkerstand kan leggen. wendelaa en roos, lekker geshopt dus! leuk! ik ga gauw slapen, sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd!
@leo: Lief dat je dat vraagt..het gaat redelijk met ons al hebben we inmiddels wel een erg kort lontje gekregen.........maar dat gaat wel over al alles weer rustig word in huis. Ik heb vandaag goed kunnen bijtanken met slapen, Megan slapen ik ook slapen
Zo, weer aan het voeden. Vind het helemaal niks zo 2x per nacht (ik schaar kwart voor 6 nog bij nacht). Iemand tips om dit schema wat te veranderen naar 1-2 uur later? Ze heeft tegenwoordig een mooi schema maar als het allemaal 2 uur later zou zijn zou het ideaal zijn. Nu is het 2-6-9-13-17-21 naja het is niet anders maar pfff @jaja: hoe is het met Dylan? @sloppy:*knuf* fijn dat je gisteren een beetje hebt kunnen bijtanken! @nare berichten: dames veel sterkte! @roos: heeft Noelle wel een beetje geslapen. @bellen: hier snapt men wel dat ik af en toe mijn tel niet opneem. Ik vergeet alleen terug te bellen *bloos*
@Maia, mss toch een paar dagen 1 extra flesje rond half elf of 23.00 uur? @vriendinnen die bellen, ik heb mijn telefoon vaak niet eens in de buurt en als ik een gemiste oproep zie bel ik niet altijd meteen terug. Het is 1 vriendin die er niets van begrijpt. Wel 1 van mijn beste vriendinnen. De rest heeft ook allemaal kinderen en die spreek ik gewoon zo nu en dan. Die begrijpen het wel. En inderdaad, Die ene vriendin belt ook zo vaak dat ik de kans niet krijg om zelf terug te bellen. @ellen, met die viendin heb ik al eens ene gesprek gehad. Ze vond voordat ik Julien had ook al dat ik te weinig liet horen. Ik heb gewoon niet zoveel behoefte aan bellen al zij. Ze wil dagelijks of om de dag een half uur tot een uur telefoneren. haha @Sloppy, hopelijkgaat het snel betermet Megan.
Roos, is Noelle als wat rustiger vandaag? Nou ga mijn mannetje wakker maken voor zijn 1e voeding. Vandaag om 10.00 mex.prik. Bah!
goedemorgen. heb weer leuke fotos voorbij zien komen. haren:dylan die verloor 3weken geleden zn haren al maar nu komen er mooie nieuwe haartjes voor terug! sloppy:jeetje zeg het gaat nog steeds niet lekker met megan lees ik ben benieuwd wat ze zeggen in het zh. leo en rose verschrikkelijk he zulke berichten mijn tante heeft het ook 4 weken geleden te horen gekregen het is zon verschrikkelijke ziekte! vriendinnen: o snap helemaal wat jullie bedoelen ze denken meestal dat ik nu nog zeeennnn van tijd heb sorry hoor maar nu helemaal niet met dylan. maia:ind mis een extra fles geven of een keer wat rekken zodat je uiteindelijk wat later uitkomt! rest weer kwijt sorry. gisteren ging het iets beter met dylan maar de arts liet me toch duidelijk weten dat we pas aan het begin zijn! Iedereen verwacht dat dylan volg week nog in het zh ligt. hoop dat de medicijnen aanslaan en dat het wat beter gaat ze zeggen ook dat ik geen wonderen mag verwachten maar dat het wel de piek eraf moet nemen. blijf het zo moeilijk vinden gisteren ook bijv komen we in het zh aan zitten al de zusters te eten en mijn ventje ligt gewoon de longen uit zijn lichaam te krijsen nou ik geloof toch niet dat dat de bedoeling is! (hier ga ik vandaag iets over zeggen) Vind het zo erg voor men ventje hij is schor van het huilen en echt helemaal op zo moe is hij. Gelukkig roept iedereen in het ziekenhuis dat er iets medic aan de hand is met hem en dat ik niet gewoon een huilbaby heb zo weer lekker naar hem toe veel liefs jaja
@Jaja, succes in het ziekenhuis straks. Ik zou erook wat van zeggen want het is zeker niet de bedoeling dat hij zoveel huilt zonder getroost te worden. Lijkt me ook heel moeilijk. Hopelijk vinden ze snel iets. Hebben ze nog geen vermoeden wat er kan zijn naast reflux? Zijn er al rontgenfoto's gemaakt om te kijken of er niet ergens een breuk zit? hebben ze zijn oren goed nagekeken op oorontsteking want dat kan ook super veel pijn doen. Is zijn temp wel normaal? Ik hoop echt dat jullie snel meer weten.
luna:verders kunnen ze weinig vinden ze zeggen ze doen eerst goed observeren en dan evt onderzoeken. dat hij ind last heeft van reflux en dan in een heftige vorm dat zn slokdarm goed beschadigd is en hij is gewoon helemaal uit zijn doen. dus hopen dat de medicijnen aanslaan en dat het dan een stukje beter gaat met hem als dat dan niet het geval is gaan ze weer verder kijken maar ik geloof zelf dat het echt die reflux is en hij heeft er gewoon te lang mee gelopen want men ventje is helemaal uit zn ritme en hij heeft gewoon veel pijn! Maar vandaag is weer een nieuwe dag hoop dat het vandaag net zoals gisteren gaat iedere dag een stukje beter veel liefs jaja
jaja, kan me voorstellen dat je er wat van gaat zeggen hoor! ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden voor Dylans gehuil! sloppy, fijn dat je wat meer geslapen hebt! hoe gaat t nu met megan?vandaag naar t ziekehuis toch? iedereen die vandaag nog moet voor de spuit: succes! maia, ik zou proberen overdag elke voeding iets te rekken, zodat je op betere tijden uitkomt. ik doe dat met de fles ook, zodat ik `s avonds tussen 22 en 22.30 uur uit kom. (dus soms geef ik tess dan overdag om de 3,5 of juist om de 4,5 uur de fles als dat zo uitkomt) luna, jeetje, zo vaak en zo lang bellen? hihi ik zou niet weten waar je t dan nog over moet hebben! ben zowiezo niet zo`n beller... kan me voorstellen dat je daar geen tijd voor hebt! hoe gaat t met Juliën? @ hier: tess heeft gisteravond om half 8 de fles gehad, en daarna heb ik haar ingebakerd in een hydroluier. ze viel al snel in slaap. laten slapen, werd ik om 2 uur wakker vannacht, sliep ze nog! dus toen maar wel wakker gemaakt, anders kwam ik maar op 4 voedingen... vanmorgen om half 7 kwam ze zelf, prima dus. vanavond ga ik haar om 22.30 uur wel voeden, en dan inbakeren. kijken of ze dan de nacht doortrekt! straks ga ik voor t eerst naar mijn werk met tess, heb er zo`n zin in! mis mijn collega`s en de kids echt. hebben jullie dat ook? ik geniet echt van meisje, maar ik vlieg thuis soms tegen de muren op! nu al, en ik moet nog tot 1 februari! haha nou ja, we gaan de feestdagen nog tegemoet, dus genoeg afleiding.
jaja, lees dat je denkt dat t echt die reflux is. wat heftig dat ze daar zo`n last van kunnen hebben! ik duim voor je, dat t vandaag weer een stukje beter gaat. ben je hele dagen bij hem in t ziekenhuis?