Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy fijnd at je schoonouders komen!! hoop dat het snel beter gaat met de medicatie.

baby dat klinkt idd als een dramanacht! pfff heeft Dyoni nu nog wel medicijnen >??

Luna herkenbaar, wij zij gestopt met dat nutriton en daarna ging het ook wel beter als daarvoor... Mike raakte zo geobstipeerd dat hij krijstte van de buikpijn ipv last vh zuur...
    Nu Omneo voor zijn darmen en geen nutriton meer en ik moet zeggen dat het redelijk goed gaat.

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

ja anas die moet ze blijven gebruiken tot ze ongeveer anderhalf is..

3. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Luna: hahaha leuke foto!

Danjo: fijn dat alles zo goed gaat hoor!!! Posten waar jij je fijn bij voelt, zeker doen!

Baby: oohh wat erg dat ze zo aan t huilen is...dacht dat t juist beter ging...vervelend hoor. Ik hoop dat t snel weer over is. Hebben jullie een idee wat t zou kunnen zijn?

Odess: gelukkig dat je er zo ab vanaf komt! Knap hoor!! Misschien 1 keer per dag helemaal leeg kolven wel een goed idee idd. Gelukkig kan je nog alles met je arm na de prik

Rose: hopelijk kan je overdag nog een beetje bijslapen. Succes!!!

Gusam: wat ga je nu doen met Riley?? Heb je al iets gehoord van je begeleidster van t cb?

Ik heb geboden op een puckababy op marktplaats. Ik denk dat dat ook wel heel goed werkt voor tessa namelijk. Gister wat dingetjes uitgeprobeert in bed en merk dat haar armen haar toch wel in de weg zitten.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou hier net weer terug van de huisarts, deze vond het niet meer nodig om langs de kinderarts te gaan :D Ze zeg nu zelf met haar eigen ogen wat er gebeurde en ook dat ze een witte tong had van het omhoogkomen van de melk! Ik mocht direct door rijden naar de apotheek en ik heb omeprazol gekregen. En nu maar hopen dat het gaat werken. Als er maandag geen verbetering is dan gaan we als nog naar de kinderarts en dan gaan ze onderzoeken doen............maar miss zelfs als er verbetering is want ze willen wel graag de oorzaak weten om dat ze die pylorus ook had zijn ze band dat dit ook een aangeboren afwijking kan zijn..........
    En weer ga ik er niet van uit dat het iets ernstig is en dat de medicijnen gewoon hun werk gaan doen.

@Danjo: Wat jammer zeg dat er zo slecht op iedereen hier gereageerd word! Dat vind ik echt niet leuk om te horen!

@Baby: wat heb je weer een vervelende nacht gehad zeg! Ik voel met je mee......Megan heeft ook een hele onrustige nacht gehad maar niet zo erg als Dyoni! Ik vind het zo vervelend voor je dat de medicijnen hun werk nog steeds niet doen en dat er geen verbetering is voor je meisje...........dikke knuff voor jou.

@rose: gefeliciteerd met je 2mnd!! Wat gaat het snel he?!

@Odess: Las dat je borst ontsteking hebt, wat vervelend weer zeg! Maar goed dat je het met het kolven op kan lossen! Dit ging bij mij de eerste keer ook heel goed............tweede keer ging men temp heel snel ophoog en omdat ik moest stoppen met de borstvoeding mocht ik het niet weg kolven! Ik hoop dat het snel over is!

@roos: bij jou gaat het ook nog niet echt lekker he?1 Ik hoop dat het inbakeren uitkomst gaat bieden! Hier hebben we het idee dat ze het heel erg prettig vind :D

Ik ben nog heel veel mensen vergeten maar ik hoop dat jullie het van mij wel begrijpen.............weet eigenlijk zeker van wel!
    Mijn meisje ligt nu ff te slapen van haar docter avontuur en mn schoonouders zijn ff een kleine boodschap aan het doen voor me dus ik heb even tijd voor mezelf :)

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Sannie, Wij hebben ook een puckababy en is echt ideaal!
    Eva sloeg haar zelf altijd in haar gezicht. Nu slaapt ze lekker rustig door :)

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sloppy, sterkte ik duim voor jullie

@Rose, ook aan het bank luimen dus! haha

7. Momfulness

Shit, de vriezer is naar de klote! Nu moeten we straks friet gaan halen. Wat errug nou.....;)

8. Rose1982

@ Luna ja was van plan te gaan poetsen vandaag maar het is achter de computer en bankhangen geworden ;)
    Wat erg die vriezer :( minder erg dat je nu frietjes moet halen :)

9. Rose1982

wat is het rustig hier! ;)

10. 0babydream0

@sannie; geen idee iig Queen of Scream!

@luna; gatverdamme friet! Neem je er wel sla bij?lekker met geitenkaas ofzo

11. Momfulness

@Baby whahahaaaaa hoe kom je daar nou bij. Vette donerschotel en niks geen sla. Ik moet nog rijden vanavond!

@Anastasia, wij gebruiken nog wel Nutriton maar Julein zijn ontlasting wordt ook weer harder dus mss toch maar weer zonder proberen... leuk jou reactie in dat andere topic. haha
    Omneo werkte bij ons eerst ook goed...

@Rose, lekker toch moet kunnen

WAT eten jullie?

12. Momfulness

@baby, of meende je dat serieus van de sla? :)

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoi dames,

Allereerst...bah, het is 10 voor 4 en het wordt alweer donker!!! :x

Ok nu de rest ;)

Luna, balen van de vriezer! Minder balen van de frietjes! :D En lachen die foto! Hihihi. En Sannie en ik zijn al bijna 17 jaar beste vriendinnetjes van elkaar! :D

Danjo, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie.

Sloppy, hopelijk werken de medicijnen snel!! Dat zou wel eens fijn zijn voor jullie, maar vooral voor Megan! Sterkte!

Baby, vervelend van zo'n kl*tenacht. Hopelijk gaat de komende nacht gewoon weer beter!

Anas, mijn eerste had ook erg last van obstipatie met Nutriton! Gelukkig gaat het nu met Mike met de Omneo beter!

Jaja, arm mannetje van je! Sterkte weer vandaag!

Rose, balen van die slechte nacht! Hopelijk was het eenmalig!

Hier; Aisha heeft heerlijk doorgeslapen en Senna kwam zoals gewoonlijk 1 keer in de nacht. Dus een prima nachtrust gehad. Even opladen voor morgennacht met het kleine monstertje Tessa van Sannie ;). Vanochtend nog op bezoek geweest bij Sannie en Tessa, was gezellig! Verder weinig niews eigenlijk...ben nu verslaafd aan FarmVille op Facebook :p

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Luna, wij eten een shoarmaburger (nog nooit gegeten) met aardappeltjes en erwtjes en peentjes vandaag. :)

15. 0babydream0

luna ja dat meende is serieus weet je wel wat voor troep friet is wat je in je lichaam gooit?! Dat moet je toch compenseren met een goede sla met geitenkaas en bv walnoten

16. 0babydream0

luna wij eten een ovenschotel met snijbonen..

en danjo broodjes hamburger t is vrijdag dus haar hamburgerdag

17. Rose1982

@ Luna wij eten zuurkool :)

18. Momfulness

@Baby, lekkeeeeeeerrrrr. Wat ben je toch weer een rare snijboon. @Danjo, o lekker die hamburger met champignons!!

@Shaula, is farmville leuk? Dan ga ik dat ook doen... Zag het laatst ook al ergens voorbij komen. Lekker shoarmaburger! Nooit van gehoord. Gelukkig hebben jullie een goede nachtrust gehad.

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Waar is dat topic Luna?

En ik vind FarmVille leuk ja haha. Er is zelfs een topic hier op ZP he. Zo kom ik eraan ;) Het is ok want je kunt niet constant bezig zijn met het spel...soms moet je gewoon even wachten (paar uur). Dus je kan niet 14 uur per dag met het spelletje bezig zijn ofzo ;)

Deel Deze Pagina