Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Laat maar, zie nu dat ik er op kan klikken ;)

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi, dus ook sannie en babydream hebben het nog steeds niet makkelijk... sterkte meiden, wanneer gaan die medicijnen nou werken? zo krijsen is toch zelfs voor huibaby`s niet normaal?

eten: wij eten vanavond roerbakmie. (ja babydream, met veel groente erdoor!)

danjo, jammer dat je je niet thuis voelt hier, super dat t zo goed gaat met Naomi! maar ook goed nieuws mag hier gewoon gemeld worden hoor!

shaula, fijn dat je zo`n goede nacht hebt gehad!wat super dat Tessa van Sannie morgen bij jullie mag logeren, echt lief van je!

luna, goh wat een geluk bij een ongeluk, frietjes eten omdat de vriezer kapot is! hoe doe je dat met al het spul dat nu gaat ontdooien? misschien t vlees (als je dat hebt) even opbakken? dan kan je t namelijk nog n keer invriezen!

anastasia: jeetje, gebruik je nutriton voor t spugen, krijgt hij er obstipatie van! daar moet je dan ook maar achter komen... fijn dat t nu best goed gaat met de omneo.

sloppy, ok dan! eindelijk medicijnen! ik hoop dat ze heel snel hun werk gaan doen!

inbakeren: ik mag een pacco lenen van een collega, kan ik t eens uitproberen. nieuw zijn ze zo`n 50 tot 60 euro! wel duur hoor! eens op marktplaats kijken...

3. Maia

Maia Niet meer actief

danjo: goed om van je te horen en fijn dat het goed gaat!

@Shaula: vriendjes worden? ik ben inmiddels ook verslaafd (al sinsds eind zwangerschapsverlof) en ben nu bij level 27 :)

@eten: pak van Knorr: kip siam ofzo

@luna: balen van de koelkast

nou ik daarstraks spiraaltje laten zetten. Beetje vervelend gevoel maar niet pijnlijk. daarna wel even een uurtje ongi gevoel maar dat was snel over met paracetamol.

egobericht
    mijn zus heeft even op Fleur gepast. Op zich fijn maar ik ben even not amused en dat heeft ze wel te horen gekregen. Omdat Fleur na 45 min altijd wakker wordt zei ik dat en wat ze dan moet doen. oa speentje proberen maar ik heb erbij gezegd: als ze hem miet wil, laat maar. pak haar dan maar uit bed em knuffel haar maar tot ik terug ben. Wat doet die doos: doopt hem in LIMONADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja dan wil ze hem idd wel. heb even duidelijk gezegd dat ik dat niet meer wil hebben (waarom dan niet? ja omdatik dat zeg troel).. heb nog maar niet aan Jan gezegd, die zal wel woest zijn.

zoiets doe je toch niet als je het niet aan de ouders gevraagd hebt of ligt dat aan mij??????

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    verkeerde topic...

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou maia, helemaal mee eens hoor! sjee, limonade, dat mag ze nog helemaal niet! al die suiker!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: Ik ben het helemaal met je eens hoor!! Dat kan echt niet!! Toevallig gisteren gelezen dat een "zoethoudertje" van je fopspeen heel erg slecht kan zijn voor je kleintje en dat je dat nooit mag doen! Zo jou zus mag voorlopig niet meer oppassen!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, inderdaad leuk topic! heb ook al ff foto`s gespammed.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Maia, ik snap dat ook niet hoor!! Ligt niet aan jou, zou ik ook echt niet tof vinden! En je kan me toevoegen op facebook; ik heet daar gewoon Shaula de Jong. Dan kunnen we vriendjes en buurtjes worden op FV ;)

Ellen, hoe oud is die hottie van jou? Hij ziet er daar zo jong uit...16 oid hihi. :)

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Megan slaapt nog steeds! Al vanaf 13.45 toen we bij de dokter waren! Ze daar even wakker geweest door het onderzoek maar ze slaapt nu nog..............zou haar eigenlijk wakker moeten maken maar ik vind het ook zielig omdat ze het blijkbaar erg nodig heeft....Ze heeft namelijk om 12.30 voor het laats een flesje gehad:$

Ik wacht tot 17uur en dan ga ik haar wakker maken............dan kom ik niet in de knoop met de andere voedigen, ze moet er namelijk nog 3 vandaag..

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wow sloppy, wel even lekker toch als ze zo lang slaapt? Al zal het ook wel raar zijn omdat je het niet gewend bent! Hier ook een slaapkopje vandaag...wel fijn :)

11. MvN

MvN Niet meer actief

Babydream: op jou had ik al gereageert op msn.. geisla ahahaha

Ellen: idd die pacco's zijn echt duur! Maar als tess dr baat bij heeft en jullie je nachtrust terugkrijgen is het een scheintje

Sannie: Ga er lekker van genieten die nacht dat je meisje weg is!! want je moet ook denken aan je relatie en zo kan je toch grotendeels weer bijkletsen en snachts andere dingen doen dan voeden ;)

JaJa: pff lijkt me echt moeilijk je kindje in het ziekenhuis!! ligt ie in db? ik hoop dat ze snel de oorzaak hebben van het gehuil en dat ie weer lekker thuis in het badje mag!! Ojaa, en als ik het gezien had dat ze lekker aan het lachen en eten waren als mijn kind aan het huilen was, nou dan had ik niet voor me eigen in gestaan.

Food: Turkse pizza met slaaaaa

Echt ik ben hier zooo blij hea!!! Toen ik haar om 11 uur huilend in bed heb gelegd heeft ze geslapen tot kwart voor 2!! toen moest ik haar wakker maken anders zat er meer dan 4 uur tussen de voedingen.. Tijdens dat slapen heb ik haar nog in de maxicosi gelegd omdat ik naar de apotheek moest voor de pil.. ze sliep gewoon door!! Om kwart voor 2 heeft ze dus weer fles gehad.. ff spelen en toen om half 3 weer in bed gelegd want ze was in slaap gevallen op mijn arm.. Tuurlijk in bed weer super hard krijsen!! nou 10 minuten later was het stil maar was ze nog wel wakker.. ging ze nog een halve minuut mauwen dus ik 10 minuten later weer kijken lag ze te slapen!! En nou nog!! :D :D :D Dus ik heb heerlijk het huishouden hier kunnen doen!!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @shaula: ik weet niet wat me overkomt! Het is nog in geen 6wkn zo stil in huis geweest :D

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, slaap is nu ook ff belangrijk voor megan...

shaula, volgens mij is hij ongeveer van mijn leeftijd, zo`n 26 nu dus. op die foto is hij nog wat jonger ja. haha

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @roos: wat een geweldig bericht zeg!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    roos, wat fijn dat noelle zo goed slaapt vandaag! even huilen voor t slapen is normaal. hoe gaat het drinken?

16. MvN

MvN Niet meer actief

Maia: hoe haalt ze het in haar hoofd!! van suiker worden kinderen super actief dus blijft ze juist langer wakker!!

Sloppy: Fijn dat je nu eindelijk medicijnen heb! Want ik kreeg tranen in mijn ogen van die foto van megan :( ik hoop echt dat ze snel weer het vrolijke meisje is!!

Danjo: Fijn dat alles goed gaat! Kom gewoon lullen hier joh! Ik heb hier net ook heel vrolijk gedaan.. want anders zou je hier alleen mogen praten als je kindje wat heeft! en dat zou toch niet de bedoeling mogen zijn!

17. MvN

MvN Niet meer actief

Ellen: Ze drinkt wel beter!! net heeft ze maar 80 op! maar heel rustig en het boeren ging gelijk goed! dus we bouwen het langzaam op totdat ze gewoon voldoende drinkt.. maar als ze 4 uur niks gedronken heeft gaat ze vanzelf meer drinken neem ik aan. Vandaag heeft ze tot nu toe 330 op en dan moet ze nog 3 voedingen. Dus we komen er wel :)

18. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Sloppy: wat fijn dat de huisarts je zo serieus nam. En dat je meteen medicijnen hebt gekregen!!!! Ik zou idd gewoon nog maandag langs de kinderarts gaan. Onderzoeken kan nooit kwaad...

eten: ik eet macaroni ham/kaas en dennis eet spaghetti met pesto. Allebei uit de vriezer. Zonder groente want dat hebben we niet meer en ik ga echt neit de stad in met dit weer...(sowieso ben ik nog steeds de kelder sleutel kwijt :()

Roos: wow wat heerlijk!!!! Denk je ook een beetje aan je eigen rust dan? Ik ging in t begin ook als een gek t huishouden doen enzo, maar rusten is ook belagrijk

ooh wat een leuk topic!

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    maia:jeeetje wat een actie van je zus!!! zou ik ook echt niet tof vinden hoor. LOgisxh dat je boos bent!

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O leuk Shaula en Ellen, en Ruben Nicolai is inderdaad een leuke snuitert!

@YEEEEEEEEY Sloppy ben blij voor je. En ik zou haar ook nog even laten liggen hoor.

@Maia, dat kan inderdaad niet! Ik had haar er ook op aangesproken. Al zal ze het op haar manier goed bedoelen.

Deel Deze Pagina