Baby, maar ze krijst normaal gesproken toch niet de hele dag? Moeilijk hoor...zeker als je niet weet wat er nou aan de hand is. Had dat bij Aïsha bijna 4 maanden lang...toen wisten ze wat er was en werd het ineens een heel ander meisje. Maar dat was ook wel eens nodig want ik werd er echt helemaal gek van!
@roos: wat ligt ze er schattig bij! En in een hydrofiel Heb je de pacco al besteld? @Maia: Met de standaard fles voeding vond ik de Dr Brown fles erg prettig, maar nu gebruiken we weer omneo en dat krijgt ze met een Avent fles..............deze zitten niet zo snel verstopt. Ook omdat ze zo vermoeit is heb ik liever dat ze het er even wat makkelijker eruit krijgt. Maar gezien jij van de BV over gaat zou ik starten met de Dr Brown fles. @speen grote: Omdat Megan nu weer Omneo en Nutriton krijgt zitten wij al aan speentje 3 Als ze namelijk een kleinere krijgt dan krijgt ze het dikke drap niet uit de fles en is ze na 50ml al uitgeput
bedankt voor de meningen dames. Ik ga morgen even kijken! @baby: pff wat vermoeiend zeg. Arme Dyoni @roos: wat een mooi meisje zeg! nou hier heeft meisjelief een huiluurtje(s). Misschien hyper van de suiker Ik probeer de voeding nog een beetje te rekken, hopelijk komen we dan om een uurtje of half 11 uit bij de volgende en dan ben ik benieuwd wat ze vannacht doet!
baby: wanneer moet je weer met Dyoni naar een arts? Kan me voorstellen dat dit heel vermoeiend is. Maar zou wel proberen er ook uit te gaan, want met thuiszitten ben jij straks ook opgebrand hoor... Flessen: wij hebben meerdere flessen geprobeerd.... De difrax S omdat ze dan minder last zouden hebben van lucht, en dus bij reflux of krampen goed schijnt te zijn. Maar dat geklooi met die dop en het steeds in en uit elkaar halen vond ik echt waardeloos. En met refluxvoeding ( dik ) een speciale speen en die moet je heel onhandig draaien... Dr Brown is het irritante dat die niet in de magnetron mogen om op te warmen! Wij hebben de avent flessen vind die het makkelijkste eigenlijk, goed schoon te maken, verschillende spenen voor verkrijgbaar en hij pakt de fles ook goed. andere flessen heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegd.
@ Roos wat een scheetje! En wat kijkt ze al lekker wijs! @ Flessen wij gebruiken de difrax s fles en de avent, we wisselen af.
@Fles, hier een Born Free fles met speen level 2. Wij zijn er heel tevreden over. De fles ontlucht zichzelf ook tijdens het drinken, zodat er minder kans is op krampjes enzo. @Danjo, meid... ik herken het wel hoor. Ooit voel ik me schuldig te mogen melden dat Sam de hele dag netjes eet, speelt en slaapt en dan ook 's nachts nog doorslaapt (alhoewel ik dat laatste ineens sinds de laatste drie nachten niet meer kan zeggen ). En daarnaast vind ik het heel erg moeilijk om op iedereen te reageren. Zowel bij de mensen bij wie het niet zo goed gaat als bij de mensen waar het wel goed gaat. Ik merk aan mezelf dat ik ooit dan liever niet reageer om te voorkomen dat ik mensen benadeel. Eigenlijk ook geen goede instelling, maar goed. Meiden... weet wel dat ik alles met jullie meelees en voor alle kindjes (en pappa's en mamma's) die het nodig hebben iedere avond een kaarsje brandt in de hoop dat het snel beter gaat! @Voor- en achterpui, ze zouden hier afgelopen woensdag al klaar zijn, maar het liep allemaal heel flink uit. Ze zijn gisterenmiddag en vanochtend terug geweest voor wat dingetjes. Er was ook ergens een foutje gemaakt met de bestelling, dus we moeten nog een ruitje krijgen (er zit nu wel een ruit in hoor, maar in een te klein profiel...) en verder viel het tegen met het rolluik achter. Ook daar moet nog een verdiept profiel worden besteld, dus het rolluik ontbreekt nog even. Het is wel heel mooi geworden . Morgen zal ik wel even foto's maken en hier plaatsen! Oh ja.... ik heb de griep en voel me zooooo beroerd. Sam heeft gigantisch rode wangetjes en die zijn ook heel schraal. De dokter zei (telefonisch) dat dat zijn manier was van het verwerken van een virusje. Ik ben allang blij dat hij 'alleen maar' een schraal huidje heeft waar hij verder niet zo'n last van lijkt te hebben. Want pappa en mamma hebben allebei flink koorts en snotteren erop los . Liefs, Josien
@Shaula; eerlijk gezegd doet ze dat al weken maar t wordt alleen maar erger. Ze heeft de hele dag haast nog niet geslapen..Ligt nu in bedje en als ze over een 15 min nog zo krijst ga ik de HAP bellen
@jaja, leuk topic hé! @Maia, wij gebruiken de Difrax met Mspeen i.v.m. omneo en jbpm. @Baby, succes bij de hap, lijkt me altijd goed om te belle nwant hier wordt je ook gek van. @Shaula, ik zit nu achter de kleine laptop en kan hiermee niet op farmvile maar als ik boven achter te grote zit ga ik ook eens kijken! @roos super, lekker klein hoofdje.
nou ik heb haar ingebakerd, ben er zelf eigenlijk geen voorstander van maar ze is nu al 15 min stil! Hopelijk pakt ze nu haar uurtjes slaap!
@Josien, beterschap hopelijk is die pui snel kaar. Nu lekker gtst kijken hier. Ben benieuwd of dex homo is.
baby wat een ellende toch weer... als ze overigens wel stil word na inbakeren dan kan het misschien zijn dat ze overprikkeld is..?
He meiden, Ik lees even mee alleen. Heb het druk vandaag. Sint viering bij mijn schoonouders gehad. Kids zijn goed verwend. Zelfs Evi haha. Evi heeft ook nog bij zwarte piet (ja die was de pakjes komen brengen) op schoot gezeten. Pica zien jullie binnenkort. Dan nog minder leuk nieuws: mijn man zijn contract loopt 4 december af en hij heeft te horen gekregen dat ze het niet verlengen (is het derde contract al en nu zouden ze vast meoten geven). Echt k*t. Hij mag na 3 maanden wel weer terug bellen als hij geen ander werk heeft om evt. terug te komen. Nou ja, even zien hoe het schip strand. Zullen het denk ik wel moeilijker gaan krijgen nu.
Hallo dames, Gister avond verschoot ik me eigen het apenzuur, riley lag in haar bedje (op haar rug) en toen spuugde ze zuur, maar ze draaide haar hoofdje niet dus stikte ze er bijna in. heb toen de hapost gebeld en zei dat ik dit niet normaal vond, uiteindelijk na overleg haar op haar zij gelegt. Nu vanochtend had ze dus 3x in een uur tijd weer dat zuur, zelf toen ze in de maxicosi zat. Dus ik contact met het cb opgenomen, die zeiden bedje omhoog zetten en zo even aankijken want ze kreeg al nutrilon omnio en daar zit jbpm in, ik kreeg zowat op mijn donder omdat riley 4 voedingen krijgt van 165cc per keer, de hoeveelheid was goed alleen een kleintje van 8 weken moet nog 5 voedingen, en ik werd zo kwaad op haar want ik had in het begin van de week nog gebeld om te vragen of het normaal was dat riley maar 4 voedingen wilde want ik wist niet beter dat ze er 5 moest, dus ik maakte me zorgen en belde hun dus daarvoor, nu had die persoon tegen mij gezegt dat die 4 voedingen oke waren dus heb ik de afgelopen dagen 4 voedingen gegeven en dan kreeg ik nu op mijn donder daarvoor, fijn dat ze daar allemaal op 1 lijn liggen:x. ik had dus ook aangegeven dat ik riley verdenk van verborgen reflux maar daar kon ze niets mee doen, ik heb ook mijn onbegrip uitgesproken over de rug ligging ivm kans op wiegendood, mijn kind stikt bijna door de rugligging, en omdat ik van meerdere moeders gehoord heb dat een kind dat reflex van wegdraaien niet heeft vond ik het niet normaal dat ze dat toch adviseren, en hun zeggen dat een kind dat reflex wel heeft. maar goed al met al schiet het hier dus niet op. van de week als ze dan weer niet naar mij luisteren dan word ik heel boos en dan zullen we is zien wie het beter weet, ik zie het toch aan MIJN DOCHTER.:x Sorry voor het lange verhaal. als het vanavond weer gebeurt eis ik een bezoek aan de arts. XXX gusam
Gusam: ja dat is niet goed idd. En laat je neit wegsturen idd. Jij bent de moeder en jij maakt haar de hele dag mee dus jij weet wel wat normaal is en wat niet. Succes!!! Baby: hoe gaat t bij jullie??? Helpt t inbakeren? Josien: beterschap!!! Ben benieuwd naar de foto's! MvJ: dat is idd geen goed nieuws voor je man. Erg is dat he, dat ze dan 3 maanden wachten zodat ze opnieuw kunnen beginnen met de contracten. Bij Dennis hebben ze dat toen ook geflikt. Ik hoop dat jullie t kunnen oplossen allemaal! Hier slaapt ze eindelijk!! Vanaf 9 uur wakker geweest. Huilen enzo. Maar geen pijnhuilen gelukkig. Dus dit konden we wel aan! Om half 12 wilde ze alweer eten. Ik hoop dat ze nu lekker blijft slapen tot uurtje of 7 haha. Of ben ik nu te positief hahaha. Ik denk dat ze rond 4 uur weer komt. Maar dat maakt niet uit, als ze lekker gaat slapen weer!!! Nog ff een vraagje. Ik krijg opeens weer heel erg last van mijn hechtingen. Kan dat??? Gister lag er opeens eentje in de wc (schrok me dood, dacht dat t een worm was hahahaha). Maar t zijn oplosbare hechtingen...die zouden na een maand toch wel weg moeten zijn? Sowieso maandag de vk bellen voor een afspraak. Ik ga lekker slapen! Welterusten allemaal!!
goedemorgen dames. gusam:ind meid laat je niks wijs maken jij weet het wat het beste is voor je kleintje! en moeders instinct is altijd het beste. sanie:jeetje niet geslapen hoop dat je een beetje goede nacht heb gehad. en hechtingen sorry weet ik niet had er namelijk geen 1. baby:hoe ist nu met dyoni? heeft het geholpen het inbakeren? mvj:bah wat een vervelend nieuws ontslag hoop dat je man snel nieuw werk hebt want snap helemaal dat dit zwaar wordt succes. leonie:ind waar ben je hoe ist met tara? zo nou hier alweer lekker vroeg wakker zon dylan in huis snik snik. Gisteren avond nog efe bij hem geweest maar hij was weer erg trubbelig. ze houden een lijst bij om te observeren hoeveel hij huilt, wakker is en niet huilt en slaapt alles heeft een ander kleurtje zodat je goed kan zien over de hele dag hoe hij het heeft gedaan. Begin van de week was de lijst vooral vuurrood (Betekend huilen) en nu sinds eergisteren was stond er op dat hij best veel had geslapen dus we gingen de goede kant op. gisteren was weer wat minder hij had bijv vanaf 7 uur sochtens tot 21.00 maar 2 uur geslapen en verders was hij dan iedere keer wakker en huilen. dus eigenlijk hetzelfde als thuis. Vandaag met manlief naar de kleine en tussendoor efe naar de stad toe en dan weer naar dylan hoop zo dat het weer beter gaat vandaag! Duimen jullie mee voor mij. veel liefs jaja
@Mamavanjordy, jeetje zeg dat is echt klote nieuws! En dat net in de duurste maand van het jaar, hoop dat hij snel weer werk heeft @Gusam, wat heftig zeg! Lekker ook dat je zulke verschillende adviezen krijgt, daar wordt je toch onzeker van. En wat betreft die rugligging, ik vind het ook zo krom! 4 jaar terug moesten de kindjes op de zij, Eva lag dus ook zo. Als jij je daar zekerder bij voelt, vooral met al dat spugen, haar gewoon steeds op de zij leggen! Zijn jullie de nacht wel goed doorgekomen? @Sannie, en doorgeslapen Wat de hechtingen betreft....tja ik heb daar vanaf dat Tim 2 weken was al niet echt last meer. Ze hebben er na een week 2 uitgehaald en daarna ging t steeds beter. @Jaja, misschien heb ik er over heen gelezen hoor, maar had je nog aangekaart over het feit dat ze hem daar zo laten huilen? Hoop dat Dylan vandaag weer een betere dag heeft... Duim de blaren op mijn duimen!!!
@Josien, balen dat het zo tegenzit met de pui. Je gaat toch er van uit dat het klaar is wat gezegd was.... En dan ook nog de griep, getver, kan er ook nog wel bij. En nooit geweten dat baby''s ook op die manier op een virus kunnen reageren?! Tim heeft ook enorm schrale wangen en ik smeer t in met Bepathen, is vrij vet en werkt overal voor @Gisteravond ging ik om 22.30 naar bed, manlief zou Tim de fles geven voor hij ging slapen. Nu weet ik niet hoe laat dat was, maar Tim die werd vanmorgen pas om 6.30 wakker! Alleen besloot Eva dus vannacht in bed te plassen en moest ik er dus toch ff uit om 1.15. Trouwens, gisteravond kregen we ineens allebei last van onze bovenarm. Kan er gewoon alles mee doen, alleen erop liggen in bed was wel wat gevoelig
wendelaa:ja heb ik zeker wat van gezecht van het huilen zou niet meer gebeuren en er is een aantekening van gemaakt want dat was niet de bedoeling dat dylan zo lag te huilen!!!