Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag!

@MvJ; oo wat een rotnieuws zeg :(

@Blij ei: ja ik heb het manlief verteld toen hij thuiskwam en dat was maar goed ook want hij was woest. Dus als ik hem had gebeld was hij volgens mij langs zuslief gereden om d'r eens goed de waarheid te zeggen (hij kan een beetje explosief zijn) dus dat heb ik goed aangepakt hihi..

@sloppy: wat fijn dat het nu zo goed gaat!

@goede nacht: fijn dat er een hoop dames een goede nacht gehad hebben!

Nou wij zijn gezellig even een rondje wezen winkelen. Was wel lekker. Fleur deed het goed en sliep ook lekker door. Ik ben zelf wel heel moe maar manlief heeft haar vanochtend even mee naar beneden genomen zodat ik nog even kon blijven liggen! Heerlijk!!!

nou ik ga nu verder met m'n taart :)

2. yep, esmée had ook een tommee tippee fles... geweldige uitvinding vond ik!

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Dyoni; wow ik denk dat ik DE oplossing heb…Ik ben vanaf gister haar voeding gaan mengen, helft gewoon helft voor hongerige baby’s en wat een rust vandaag! En ze is vrolijk! Of is ze gewoon moe van het huilen???

@Roos; wow dat is een goeie nacht!Heerlijk zeg!!

@Leonie; jij ook al zo’n goeie nacht! Ja Dyoni vind de Zantac verschikkelijk!De Motilium vind ze volgens mij wel lekker daar sabbelt ze lekker op!

@Rose; leuke foto’s van de Sint op je hyve!

@Blij ei; die Boaz van jou wordt later zeker de sterkste man van Nederland?

@sloppy; wat fijn dat het zo goed gaat lekker genieten!!

@Maia; je hebt de BV super volgehouden, maar hoop dat de overstap meer rust gunt. Wij hebben difrax s-flessen dat zijn de enigste die madame pikt

@Ellen; slaap lekker vannacht!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy": Wat een heeeeerlijk nieuws!! Geweldig! geniet ervan!

Babydream: oohh wat fijn!!! Ik hoop echt dat dit idd de oplossing is!!
    Super!

Rose: Wat schattig, bij sint op schoot!! :D Lieff!

Ellen: Lekker dat je vannacht kan doorslapen!!
    Ga je er smorgens altijd uit na de vroege fles?

Shaula: Hoe is het gegaan met Tessa?

Sannie: Hoe is het nu?

Roos: Wat goed dat je zon super dag hebt gehad!! Lekker genieten dan hé :)..

5. 0babydream0

Mn man gaat zo werken en komt morgenochtend rond 9 uur weer thuis..Mijn mamsie komt gezellig hier slapen!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat leuk babydream!! :)
    Gezellig!

Ik ga in vervolg meteen reageren, want ik ben alles alweer vergeten!!! Im sorry!!

7. Maia

Maia Niet meer actief

misschien een stomme vraag maar die voeding voor hongerige baby's. Hoe "merk" je dat je een "hongerige" baby hebt?

8. 0babydream0

Maia; omdat ze na de voeding bleef huilen en na een uur het liefst alweer wilde eten..Heb overlegd met kinderarts (ook ivm de medicatie) en die adviseerde het aan me om te mixen..

9. Maia

Maia Niet meer actief

ah oké, danke :)

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hihi, Baby ja hij gaat HELE GROTE vrachtwagens trekken later als hij groot is met van die leuke pakjes aan ;)

Wat zou t fijn zijn als de mix inderdaad werkt...duim duim duim

@Maia, gelukkig ken je je man goed...slim aangepakt :) en wat betreft moe, ik ben ook nog steeds veel moe. Heb ook nog overal 'pijntjes' in gewrichten en bekken, zou heel graag mn eigen lijf weer terug willen!

11. 0babydream0

zie t al helemaal voor me ei!

12. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Jaja: ik duim heeeel hard voor je!!! En wat goed dat je wat van het huilen heb gezegd!!

Rose: Fijn dat t de sintdag zo leuk was!!!

Sloppy: wat fijn dat megan zo goed geslapen heeft!!!

Kitty: wat fijn dat je zoon t zo goed gedaan heeft!!! Lekkker een beetje kunnen slapen dus!

Roos: wat een goed nieuws meid!!

Leonie: wat een goed niuwsdat tara zo goed geslapen heeft! Hopelijk zet t door!!

Blij ei: jammer dat de puckababy niet werkt. Ik wil m ook gaan proberen.

MvJ: flessen probleem hebben wij hier ook. Zelfs de etos flessen geprobeerd hahaha. Nu zitten we weer aan de difrax s fles...

Ellen: geniet van je doorslaapnacht!!!! En hoe was de sint viering?

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

oww. tis hier weer mis hoor. Hé bah!
    Altijd tegen de avond aan, ik snap er geen bal van!

Sannie: Hoe is het nachtje zonder Tessa gegaan??
    Is Tessa ook alweer een maand oud! :) Wat gaat t toch snel!

14. Maia

Maia Niet meer actief

wat vervelend Leonie!

maar dat het altijd 's avonds is kan he, 'normaal' hebben veel baby's 's avonds huiluurtje(s) (Fleur ook), en bij jou in combinatie met de rest is het extra vervelend. Dan voelt ze zich niet lekker en dan moet ze de dag ook nog verwerken enzovoorts. *hug*

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé hallo allemaal! Ik ga even de beloofde foto's posten van de nieuwe pui voor en achter. Komen ze... ;). Eerst de voorpui. Alleen het raampje rechtsboven is dus nog niet goed. Dat rooie moet eruit en dan wordt het net zo als de raampjes eronder.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En de achterpui (alleen het rolluik moet nog teruggehangen worden):

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zo...... verder lees ik hier weer betere berichten. Wat heerlijk! Het klinkt echt een stuk prettiger allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal zo kunnen (gaan) genieten van jullie kindjes!

Wij hebben het vandaag weer lekker druk gehad. Sam werd vanmorgen om 7.45 uur wakker (lekker lang geslapen!) en na zijn flesje heeft hij weer lekker geslapen tot 12.00 uur. Wij hebben toen zelf het hele huis gepoetst en dat is altijd weer heerlijk fris. Zalig!

Hieronder een fotootje van Sam toen hij lekker uit zijn bedje kwam. Helemaal klaar voor de Sinterklaasmiddag op mijn werk. Via www.joepiedepoepie.nl had ik wat leuke shirtjes besteld. Deze vond ik ook wel geinig ;).

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zien jullie zijn heerlijk rode wangetjes :(. Ik vind het zo zielig... Wel mooi om te zien dat hij er zelf eigenlijk geen last van lijkt te hebben en hartstikke vrolijk is.

Vraagje: merken jullie ook dat jullie kindjes steeds meer geluid gaan maken en daar ooit zelf van schrikken? Ik zie dat bij Sam nu wel gebeuren. Hij heeft nu ontdekt hoe hij kan gillen :D! Wel een vrolijk gilletje hoor, maar je lacht jezelf ziek... Verder draait hij op het moment heel veel met zijn tongetje. Ik denk dat hij nu tot de ontdekking is gekomen dat hij die eentje heeft ;).

Tot slot nog maar eens een foto... van de Sinterklaasmiddag vandaag. Hij heeft een hele mooie houten boerderij met blokjes gekregen. Ik ben zo gek op dat houten speelgoed!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Josien: JE pui is heel mooi geworden hoor!!

Ff een mutsige vraag: hoe rekenen jullie de hoeveelheid van de voeding? bijvoorbeeld: 120ml water +4 scheppen word 135..........reken je dan de 135 of de 120ml????

Ik reken altijd de 135ml maar als het 120ml moet zijn dan krijgt ze niet te veel en anders wel.
    Ze is vandaag zo vreselijk hongerig is echt niet normaal meer.
    Ze drinkt in ene van 100 tot 135ml elke fles 160ml:$

Ik weet niet of dit door de medicijnen kan komen of dat ze gewoon enorme honger heeft?? Ik vind het verschil namelijk heel erg groot.

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Sloppy, ik tel dan 135 ml. Hoe zwaar is Megan nu? En hoeveel voedingen krijgt ze?

Deel Deze Pagina