@Luna, nou t was de eerste keer weer en dus de angst voor de pijn helpt ook niet mee. De rest erom was wel weer erug fijn Maar ja, er zat natuurlijk al een litteken van de 1e x en nu weer op dezelfde plek, wordt er ook niet beter van haha
@Gandor, je verhaal over je afspraak in het ziekenhuis had mij ook kunnen overkomen . Lekker hè die nawerking van de zwangerschapshormonen? Wij gebruikten trouwens als Sam niet kon poepen eenmaaldaags een druppeltje olijfolie in de fles. Werkte als een tierelier. Niets zo zielig als dat je je kleintje zo ziet persen en het niet lukt. @Bowen, leuk om ook van jou weer te horen! Niels slaapt echt super door zeg! Hoeveel voedingen geef je hem verder nog verspreid over de resterende dag? Is ie overdag wel veel wakker? @Leonie, tjee.... wat een schoonmoeder heb jij zeg. Wat was de reactie van Maurice op de situaties die je met haar beschrijft? Het is toch niet normaal zeg... En wat is het probleem met zijn zussen? Staan die aan de kant van hun moeder? Succes vandaag (hopelijk zonder kater )! @Maia, ik kan me je situatie helemaal voorstellen meid. Ik heb zelf precies dezelfde gevoelens gehad toen ik overstapte van BV naar FV en heb je zelf het advies horen geven toen dat ik moest doen waar ik me goed bij voelde en me niet schuldig moest voelen. Mag ik dat advies weer naar je terugkaatsen ? @Sylvia, ook al de griep te pakken. Bij mij begon het ook door te zetten na de tacospuit (leuk trouwens om te zien dat mijn benaming voor de Mexicaanse Griepspuit al ingeburgerd is op dit topic ), al voelde ik me daarvoor ook al niet helemaal lekker. Fijn dat de kids er in ieder geval niets van hebben meegekregen. @Sloppy, ik heb nog geen verkouden Sam meegemaakt, maar hij heeft ooit wel wat snotjes in zijn neusje. Met een neuspeertje maak ik zijn neusje dan schoon. Ik vind het anders zo zielig. Heb jij ook zo'n ding? Misschien helpt het een beetje? En anders onder een goede warme douche met een kamillebalsem van Weleda? Dan komt het misschien wat losser. Succes! @Babydream, fijn om te horen dat de andere voeding en het inbakeren helpt! Ik zweer ook bij het inbakeren hoor . Voor Sam helpt het overdag echt goed! Al moet ik zeggen dat hij nu wat rustiger lijkt te worden in bedje en ik misschien langzaamaan toch al eens een keer moet gaan denken aan het afbouwen (bijvoorbeeld tijdens een 'overdagslaapje' dat tot nu toe toch al heel goed gaat). @Blij Ei, jij ook al bezoek vandaag... gezellig! Maak er een leuke dag van. @Shaula, wat ben je toch een schat dat je Sannie hebt kunnen helpen door op Tessa te passen! Fijn ook dat Tessa goed geslapen heeft... veel plezier bij de playground! @Luna, goed om te horen dat Julien zo lekker heeft geslapen. En veel plezier in Nijmegen (mooie stad!)! @Wendelaa, ik heb de Weledazalf nu gebruikt en vaseline (omdat de dokter dat adviseerde). Zijn wangetjes blijven nog wel wat rood, maar ik maak me er wel wat minder zorgen over nu. Leuke site hè met die shirtjes . Ik heb er nog eentje besteld voor Sam (die linksonderaan op deze pagina: Ideetjes - Joepie de Poepie .nl met die eend, alleen dan op een groen shirtje). @Manlief... slim hoor . Die mannen toch van ons hè... het zijn schatjes, maar ooit snappen ze het niet helemaal. @Rommelende buikjes, van de honger heb ik het nog niet eerder gehoord . Wel als hij te snel drinkt en de melk echt in zijn buik 'valt'. Liefs, Josien
Misschien zie ik je nog wel Luna Wij gaan ook vanmiddag naar Nijmegen is hier 10 min vandaan. wachten even het weer af. Buienradar geeft wel wat buien
@blijei; veel plezier met de visite! @shaula; wow jij hebt een kalmerende werking op tessa!hopelijk vannacht weer zon nacht voor sannie!veel plezier in playground! @luna; niet te veel kopen he haha @wendelaa; hihi zo blijf je je huis versieren!ennee niet zo slim van je man hihi moet ie maar naar moeders luisteren he haha! Veel plezier met de sint!enne intiem is heeeel herkenbaar pff wat een ramp hihi @josien; overdag baker ik Dyoni ook niet in, doe het alleen s avonds en s nachts
Nou de ochtend is weer goed verlopen hier! Rond 9 uur lag Dyoni te huilen in dr bedje dus heb haar eruit gehaald en lekker in badje gedaan..Toen heeft ze rond 11en weer gegeten en ligt nu weer heerlijk te slapen! Ben zo trots op mn meissie dat ze het zo goed doet de laatste dagen!!
@sloppy: ik gebruik alleen een neusspray (vsm geloof ik) en verder niets. Als het heel erg is gaan we samen douchen en dan zet ik eerst de douche lekker heet, zodat er een hoop stoom in de badkamer is, dan ga ik douchen zodat zij nog een tijdje in de stoom zit en daarna zet ik de douche kouder en komt ze mee. En daarna is het meeste snot wel weg @MvJ: nee kolven zie ik absoluut niet zitten en die andere optie van je heb ik al geprobeerd. Ik denk dat ik een stuk relaxter en leuker voor haar ben als we gewoon stoppen. Maar ik bouw het rustig af want zolang ik nog wat bv kan geven, des te beter @Josien: dat mag lastig is dat he, je weet het allemaal best wel maar als het puntje bij paaltje komt *bloos* Nou wij hoeven volgens mij niet verder te gaan met het oefenen van de speen want ze heeft haar duim ontdekt. Ik legde haar vanochtend na voeding in bed, draai me om om het rolgordijn open te doen zodat het wat minder donker is, draai me terug om haar nog een aai over haar bol te geven zodat ze gaat slapen maar ze lag al te slapen lekker zuigend aan haar duim zo schattig. En normaal wordt ze toch na 45 minuten wakker? Nou net ook wel maar toen hoorden we haar weer wat sabbelgeluiden maken en ze is gewoon verder gaan slapen dus ik denk dat ze weer haar duim gebruikt heeft. Ben benieuwd of dit eenmalig is of dat ze een echte duimer wordt
Anast: Nee maar vooral omdat ze op een grote luchthaven komen en zelf eigenlijk nooit iets aan de hygiene doen. Voelde me eerst een zeikerd, maar de vk, kv en huisarts vonden het niet meer dan normaal om eventjes te wachten.. En excuses verwachten? Nou, of ik hem verwacht weet ik niet, maar we zijn zo klaar met haar!! Bied ze haar excuses niet aan, komt ze er hier gewoon niet meer in. Dan moet het maar een keer hard tegen hard, anders leert ze het nooit!! Sylvia: Ook al van die rot prik!! Gelukkig ben je weer beter!! Babydr: Wat super fijn dat het zo goed gaat!!! Blij ei: Veel plezier met het bezoek!! Shaula: Aah wat goed zeg van Tessa!! En veel plezier vandaag! Luna: Haha idd! Wat een bitch he! Wat goed dat de olijfolie werkt! Werkt dat echt zo snel? Veel plezier in Nijmegen!! Ben jaloersss!! Wendelaa: Hartstikke goed!! Snachts is echt geen probleem voor madam! Net heeft ze wel een tijdje gehuild in dr bed, elke keer er even heen voor de speen. En nu ligt ze als het goed is te slapen.. Gelukkig maar.. Haha wat slim van je man! Wat gezellig dat jullie vanmiddag sinterklaas hebben!! veel plezier!! En een rommelend buikje horen wij ook heeeel goed! Soms zo goed dat ik denk: Jeee dat moet toch pijn doen? Maar blijkbaar niet?! OOooohhh echt??? DOET HET PIJN?? Nu durf ik niet meer!!!! Wou t volgende week missch weer proberen, maar ik wil geen pijn meer in mn muts.. Brr.. Veel plezier vanmiddag! Maia: Goed toch dat je die beslissing hebt genomen! Je hebt het al zo lang volgehouden, je kan super trots op jezelf zijn!! Wendela en LUna: Jullie maken me bang!! Doet t zo pijn?? :O En wat moet je dan doen?? Gewoon doorgaan of meteen weer kappen?? Josien: Ja erg he! NOu toen mijn schoonmoeder chaggerijnig binnen kwam ( omdat mijn moeder er al was ) en Tara uit mijn armen rukte, was hij totaal overrompeld!! Dat zou je toch niet verwachten! Ze was net geboren!!! Dan verwacht je toch dat de oma hartstikke blij is! ( de vader van maurcie was wel super blij voor ons !! ) Daarna wou ze absoluut niet met Tara op de foto, want dat vond ze zo gemaakt! Ze wou niet van die onzinnige foto's, dat vond ze lelijk! Toen kwam de kv: Oma, wilt u ook beschuit met muisjes?? EUh... Noem mij geen oma!! Ik wil Anneke genoemt worden, ik voel me geen oma. Dus Anneke is het. Daarna hoorden wij achteraf van de kv dat mn schoonmkoeder tegen haar had gezegt dat ze er ontzettend veel moeite mee had dat wij nu een kindje hadden, en dat ze vond dat wij veeeeelste snel samen gingen wonen ( toen hadden we 3,5 jaar verkering , en we hebben er jaren voor gespaard!! ). Dat ze het allemaal maar zo raar vond.. Nou van mij kan ze werkelijk waar ik weet niet wat krijgen! Toen wij dit huisje hadden gekocht, en Maurice helemaal blij het aan zn moeder ging vertellen, wou ze ons niet feliciteren!! Toen was ze boos! :O Ze zei: misschien dat ik jullie een andere keer feliciteer. Nu is ze gewoon te ver gegaan.. Maurice heeft heel boos gedaan toen ze zei dat we haar niet zo moesten betuttelen, en daarom is ze zonder doei te zeggen weg gegaan!! Maurice heeft ze nog een doei toegesnauwt, maar mij heeft ze niks gezegt ( ik lag nog in bed natuurlijk ).. Eigenlijk hetzelfde verhaal als altijd, Maurice is gewoon zwaar teleurgesteld!! Hij zegt dat het hem weinig kan schelen, maar ik weet dat dit hem ontzettend veel pijn heeft gedaan!! Je bent zelf de gelukkigste van de hele wereld als je kindje net is geboren, en als je moeder dan zo binnenkomt... ja, hoe reageer je dan als je nog overloopt van emoties en je een beetje word geleeft die eerste dagen.. Dus ze komt er nou niet makkelijk vanaf! Sorry voor t lange verhaal. moest t er even uitgooien!! En de kater heb ik niet hoor!! Haha!
Sloppy: Tara is nog niet echt verkouden geweest, maar ik heb zo'n neuspeertje en zwitsal slaap zacht ofzo?!? Daar zit iets in waar ze moe van worden, maar ook waar het neusje wat vrijer van word. Of hoe noem je dat.. Haha. Zielig hoor, zon snottertje, lijkt me ook helemaal niet fijn bij drinken voor haar!!
Woww, zijn jullie katten ook zo slijmerig geworden?? Als Tara in bed ligt dan liggen ze meteen op schoot, en maar aandacht vragen!! Wel heel schaattig, maar soms ook heeeel irritant!
@katten, dat herken ik wel een beetje, super veel aandacht vragen, ze springen hier ook altijd gelijk op schoot bij visite....denk toch ergens iets van jalouzie?
Heb net even alle reacties gelezen na mijn laatste bericht dat ik weeen had.. En toen ze geboren was.. Wat super leuk om te lezen! En lief dat jullie allemaal zo meeleefden!! Een beetje laat: Maar bedankt, echt super lief!!
Josien: je pui is mooi geworden!! En leuke foto's van Sam! Superleukl dat tshirt Jip: jeetje heftig hoor al die bloedingen....lijkt me erg moeilijk en zwaar... Hechtingen: nou toevallig heb ik daar ook echt nog last van. Terwijl ze bij mij ook oplosbaar zijn.Vaag he... Sloppy: dat is idd een verschil met wat megan drinkt. Maar ze zal t wel nodig hebben na zo'n tijd bijna niks drinken Roos: wat fijn dat de avent zo goed werkt! Ook lekker voor Noelle... Maia: balen dat je je dag gister niet had met taarten maken. Hopelijk vabndaag wel! Natalie: hier hangen de versieringen ook nog. Waarschijnlijk tot de kerstspullen komen. Maar meer omdat ik te lui ben om t weg te halen hahaha Gandor: moeilijk hoor dat het ene wel helpt, maar dat hij daardoor weer verstopping krijgt...hopelijk weet t cb meer! Poepverhalen: hahahah heerlijk om te lezen!!! Leonie: aah zielig dat tara weer zo'n last had van haar reflux!!! Gelukkig had je eigen dokter dienst! Succes vandaag met de zussen van Maurice!!! En wat een verhaal van je schoonmoeder. Wat een stom mens. Echt zielig voor maurice!!! Sylvia: fijn dat t zo goed gaat met jullie allemaal!! Baby: fijn dat het zo goed gaat met je meisje!! Luna: fijn dat de olijfolie werkt!!! Wendelaa: haha heeft je man weer wat geleerd! Maia: goed hoor dat je met de fles bent begonnen. Is misschien moeilijk, maar als jullie er allebei gestressd van worden is dat ook echt niet goed. Kolf je of geen ke kv? Ik was ook zoopgelucht toen ik de borst niet meer gaf! Katten: jeps hier ook superjaloers haha. Als ik tessa de fles geef moeten ze erbij zitten. En als ik haar naar bed breng dan loopt er altijd eentje mee (mag wel voor die ene keer vind ik) sex: nou gister geprobeerd..au au. Niet zo fijn. De rest wel gelukkig!!! Volgende week maar weer proberen hahaha OOohh wat was het moeilijk om Tessa gister mee te geven. Moest echt heeel hard huilen hahaha. Gelukkig moesten we snel weg om de film te halen dus mijn gedachten waren wel afgeleid gelukkig. Na de bios nog weat wezen drinken. 3 wijntjes later was ik zo bezopen als een schaap (haha leonie ik vond t wel een mooie) dus we hebben een turkse pizza gehaald en zijn naar huis gegaan. T voelde alsof we een hele nacht hadden doorgehaald, maar we waren om 11 uur al thuis hahhaha. Heeeeeeeerlijk geslapen. Wel 4 keer wakker tussendoor, maar na 1 minuut weer lekker verder slapen! Ik voel me weer een beetje mezelf!!! Lekker hoor! Hopelijk gaat t vannacht ook goed! Shaula: nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt en ik ben blij dat ze zich gedragen heeft hahahha
@Josien, o dat is ook een leuk shirtje! Staan echt stoere plaatjes op zeg, al vind ik die holland plaatjes ook erug schattig. Ja t vaak een kwestie van vet houden he, als zo schrale wangetjes hebben. Tim heeft er ook zon last van en ik smeer iedere keer na zijn fles met Bepathen. @Baby, daar mag je ook met recht trots op zijn! En niet te vergeten; op jezelf!!!!!!!!! @Maia, o wat schattig zeg dat ze duimt. En w.s is het dus niet eenmalig! Eva die duimt vanaf dat ze 2 maanden is en nooit meer losgelaten. En ik denk dat Tim haar achterna gaat, want de laatste dagen is ie echt zijn handjes aan t ontdekken en stopt ook telkens een vingertje in zijn mond. @Leoniiee, jeetje meid wat een verhaal zeg van je schoonmoeder! Nou dan zou ik er ook klaar mee zijn hoor. En ook erg voor je man, lijkt me echt klote voor hem, het is toch zijn moeder. En dan verwacht je toch iets meer enthousiasme over je kindje... O en wat de pijn betreft tijdens het vrijen, je moet doen wat goed voelt! Ik weet dat je er ff doorheen moet en iedere keer als je het doet, gaat het minder pijn doen. Echt waar, ooit voelt het weer als vanouds Maar bespreek vooral met je man dat je bang bent voor hoe het gaat voelen en tip, hou glijmiddel bij de hand haha
haha ja glijmiddel, ff wat vertellende eerste keer mooi wat glijmiddel gebruikt zal wel gevoel zijn toch???????????? nou ik voelde van de sex niks mijn man ook niet leek wel één groot gat haha volgende dag direct weer gedaan en zonder glijmiddel he wat is sex toch lekker!!!!!!! had weer een gewone vagina strak genoeg hahaha moets ik ff kwijt sorry
@bliij ei: ik heb er denk ik overheen gelezen omdat ik vaak niet alles teruglees dat gaat haast niet met die 2 kleintjes hier Maar mijn dochter moet 21januari geopereerd worden !!zielig vind ik het wel! is 3 mnd voor haar 2e verjaardag en ik hoop maar dat ze hierna niet meer zo vaak ziek is en goed gaat groeien ook!
Jeetje Leo wat een verhaal van je schoonloeder. Ik zou denk ik gewoon haar eigen woorden teruggekaatst hebben door zoeiets te zeggen als : Je vind het toch niks om oma te zijn, dan hoef je ook niet te komen ofzoiets.. als ik maar boos genoeg ben verzin ik wel wat onaardigs om terug te zeggen haha Succes met je loeder, en laat niet over je heen lopen.
@Anastasia Olijfolie helpt helaas ook niet. Men zegt dat het ook niet echt kan werken, omdat de kleintjes het niet binnen krijgen, maar dat het aan de fles blijft hangen. Uiteraard als wanhopige moeder toch geprobeerd. Geloof dat de verstopping redelijk is verholpen, want vanmorgen weer een goede luier en vannacht een drolletje. Helaas nog wel veel krampjes en dan vaak vooral na de fles en als je hem in zijn bedje legt. Zelfs als hij op je arm in slaap is gevallen en je hem dan neerlegd zie je hem zijn beentjes optrekken en in elkaar krimpen:x @Leonie Balen zulke schoonouders en heel herkenbaar dat ze toch nog aanvallen hebben ondanks de zantac. Hoeveel geef jij nu aan Tara en hoe zwaar is zij? @baby en sloppy Fijn dat het beter gaat met jullie kleintjes. @Sylvia(naamgenoot) Das mooi balen ziek van de prik. Hier alleen een stijve arm en sávonds goed pijn in mijn rug, maar heb ik wel vaker vooral als ik veel gelopen heb en was nu naar de sporthal waar ik de prik moest halen wezen lopen. @Blij ei. Haar is wel lekker kort, maar wilde eens een ander model, maar bevalt me totaal niet. Mijn mannetje vind het ook verschrikkelijk. Dus zodra de mogelijkheid er weer is een ander model laten knippen. Vanochtend weer een hele ochtend een huilende Demyan en daardoor weer erg veel spugen en dat terwijl ik hem echt niet laat huilen om het spugen te voorkomen. Nu uit wanhoop hem om 2 uur strak in zijn badcape gewikkeld en we zijn direkt in slaap gevallen en is nu nog steeds stil. Denk dat het ook inbakeren wordt, maar eerst dit even aankijken.
babydream: lees dat Dyoni wat beter in dr vel zit, door nieuwe voeding: gezeldig meid! ik hoop dat dit DE oplossing is!!! leo: het ligt er heel erg aan hoe laat tess `s nachts komt, als ze rond 8 uur de ochtend fles krijgt ga ik daarna niet meer slapen. als ze eerder komt dan natuurlijk wel. jij dan? josien: leuke foto`s, van sam met sinterklaas en van jullie huis. mooie pui hoor! sloppy: ik tel ook altijd het totaal, dus 135. misschien dat megan wat in te halen heeft? jip: leuk dat je er weer bent en dat t zo goed gaat met Jasmijn! jammer dat je er zelf nog niet helemaal bovenop bent, rustig aan doen meid! hechtingen: hier zaten ze er ook een hele poos, zijn nu bijna weg. (tess is 5 weken) roos: fijn dat het beter gaat met Noelle, wat een verschil kan een soort fles uitmaken he? nathalie: buiten is alles opgeruimd na 3 weken, binnen na 4 weken. alleen de 180 (!) kaartjes hangen nog aan de lijnen. bowen, super dat jullie zo lekker kunnen slapen `snachts! daar kan tess nog wat van leren! ben wel benieuwd wie die vriendin van jou is... pbtje dan maar? mooi verhaal van de kapsalon! ga je altijd naar hairstyling mariel? daar werkt een vriendin van mij nl... leo: hoe was t met de zussen van maurice? wendelaa... minder dat t zo`n pijn deed! hier proberen we t nog maar even niet... maia: als ze met haar duimpje lekker tevreden is, heerlijk toch? die heeft ze altijd bij zich! ook onze katten zijn aanhankelijk! als Tess even niet in de buurt is, zitten ze op schoot. ook bij t bezoek, dat vind ik minder. ze gaan dan vaak in de berging. sannie, super dat jullie zo`n leuke avond hadden gisteren, en dat Tessa zich goed gedroeg. hoe gaat het nu? gandor: inbakeren kan echt helpen hoor! succes! anastasia, zielig, zo`n operatie... hopen dat het helpt en ze weer goed gaat groeien! @hier: tess heeft vannacht weer super geslapen, maar kwam wel vroeg, om half 5. toch ben ik hier al heel blij mee! heb dus zelf geslapen van ongeveer 23.00 uur tot vanmorgen 8.00, toen mocht ze weer n fles. heerlijk die ene lange nacht in de week! vandaag weer bezoek gehad, was gezellig. nu ff eten (taco`s, om maar ff in de mexicaanse (griep)sfeer te blijven hangen!) en dan bank hangen. tot morgen!
@Katten; hier gewoon hun eigen normale gedrag weer ipv zwaar beledigd haha @sannie; heerlijk je kan er weer even tegen aan!! @fokje; hahaha moest om je sexverhaal stiekem een beetje lachen!geweldig! @Gandor; hopelijk werkt t inwikkelen! @ellen; heeerlijk zeg zo lang geslapen!!Hangse! haha