Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sylvia; ik wilde je nog steeds wat vragen aangezien jij in Rotjeknor woont...Van wie heb jij kraamzorg gehad???

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @baby: ze vind de trein het einde;)

3. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoi dames.

zo efe snel tussendoor.
    Ind dylan heeft flinke reflux maar de kinderarts denkt ook dat er meer aan de hand is vandaag zijn ze gestart met onderzoeken bloed geprikt voor ontstekingen en urine wordt nageken en hij hij nutrigen voeding (voor babys die super gevoelige darmen hebben en bijna nergens tegen kunnen) dus eerst efe de uitslagen van het bloed en urine afwachten en dan zoiezo kijken hoe hij op deze voeding reageerd wat natuurlijk weer een paar dagen gaat duren.
    Gelukkig starten ze nu met onderzoeken en de arts denkt dat het echt iets medic is dus nu gaan ze dingen uitsluiten!

als ik iets weet horen jullie het

veel liefs jaja

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Jaja; wat fijn dat ze hem nu GOED gaan nakijken! Hoop dat jullie eindelijk zullen weten waarom het mannetje zo verdrietig is

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jaja, goed dat ze nu met onderzoek gaan beginnen. Lijkt me zo vreemd om je beeb zo lang niet thuis te hebben. Maar het is het allemaal waard als Dylan straks weer een blije beeb is!
    Sterkte meid!

Sloppy, HEERLIJK!

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @anas...Lijkt me ook heel sneu om te zien als je meisje onder narcose gaat enzo. Maar ook dat is voor een goed doel, zo vaak ziek is natuurlijk ook niet fijn.

@huilen, ik heb t ook geprobeerd om langer te laten huilen, maar Boaz wordt na 5 minuten standaard hysterisch dus dat heeft geen zin.

Heb net een snug&tug besteld omdat hij voor de puckababy te sterk is. Volgens internet is snug&tug voor sterke onrustige beebs. Want zoals vandaag zonder inbakering slaapt hij allemaal minislaapjes, vind ik zielig want hij is wel moe maar maakt zichzelf steeds wakker.

@Ellen, lekker zo'n lange wandeling en gezellig met een vriendin.

@Sylvia, wat een prachtige foto op hyves van je 3 meiden!

@Maia, goed besluit om over te stappen, Boaz heeft soms een boze-bui naar mn borst toe en dat vind ik al stressvol maar dat duurt dan een paar minuten. En ook gezelliger voor je man en ook wel meer rust voor jou.

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @all, hebben jullie al een idee wat je met O&N gaat doen?

@meeting, heb t idee dat er niet zoveel animo voor is....

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    meeting:lijkt me erg leuk maar ga nu echt niet gebeuren bij mij met dylan......eerst maar eens thuis komen.

morgenavond heb ik ook meeting met alle beebjes en moeders van zwangerschapsgym.
    Helaas moet ik zonder dylan gaan zelf wil ik wel gaan want ben echt benieuwd hoe het met iedereen gaat en hoe het gegaan is natuurlijk maar zal wel heel raar zijn iedereen met beebje behalve ik. maar ik neem gewoon hele mooie fotos mee van dylan

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jaja goed om te lezen dat ze Dylan wel goed gaan onderzoeken, dit kan zo toch ook niet langer.
    Wat voor medische oorzaak denkt hij aan dan? behalve een ernstige reflux? Koemelkallergie ofzo? ben wel benieuwd!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @jaja: wat goed om te horen dat ze nu wel wat gaan doen!

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    anas:ja iets met zn darmpjes hij had al pepti melk maar krijgt nu nutrigem melk dit is voor hele heftige koeimelkallergie of evt iets anders aan zn darmen!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Blij-ei, noem me maar blonde domme doos....maar ik zit me serieus al 15 min af te vragen wat O&N in hemelsnaam is;)

13. Maia

Maia Niet meer actief

ik ook wendelaa...

@jaja: fijn dat ze nu echt gaan onderzoeken

14. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Maia: ik vind je taart heel mooi geworden. Maar kan me voorstellen dat je baalt als ie niet t zelfde is als in je gedachten...

Sloppy: wat een goed nieuws zeg!!!! Wat fijn dat het zo goed gaat met Megan!

Jaja: goed zo! Eindelijk onderzoeken. Echt onwijs zielig voor Dylan, maar dan komt er misschien wel een eind in zicht en hebben jullie binnenkort je kindje weer terug!
    Lijkt me heel moeilijk om naar zwangerschapsgym meeting te gaan zonder dylan.

Anas: lijkt me idd erg moeilijk...sterkte. Maar bedenken dat t voor een goed doel is

Blij ei: nooit gehoord van de snug&tug. Ik hoop dat t helpt!! Is idd zielig als ie zichzelf elke keer wakker maakt

Ellen: lekker hoor wandelen.Lekker bijkletsen!

meeting: nee mijn hoofd staat er op dit moment ook niet echt na...

wendelaa: ik vraagt t me zelfde af hihih

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Net naar cb geweest. Geleerd hoe ik haar moet inbakeren. Gaan we dat maar proberen. Ze zegt dat zo huilt en onrustig is omdat ze nog pijn in haar slokdarm heeft van de reflux. We mogen wat rooibos thee geven om t te verlichten...
    Ze zegt dat t aan t eind van de week een heel stuk beter moet gaan. Ik hooooooooop t!!!!

Heb haar net voor t eerst zelf ingebakerd. Vond ze echt niet tof. Mevrouw was booooooos!!! Maar nu slaapt ze sinds 10 min en ik ga ook even mijn bed in voor een uurtje!

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

***UPDATE******

Giorgio wordt zometeen ter observatie opgenomen in het ziekenhuis vanwege het huilen.. het gaat écht niet meer.. hij krijst de hele dag aan 1 stuk door en ze gaan nu kijken waar het aan ligt.. ik hoop zo dat ze íets vinden waar het aan ligt.. anders betekent het gewoon dat het een klassieke huilbaby is waar niks aan te doen valt..

we gaan zo naar het ziekenhuis toe en morgen denk ik een gesprek met de kinderarts..

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt blij ei! was ff een gedoe om ze er alle 3 op te krijgen, maar het is gelukt alleen Danique wou niet echt lachen:)

Baby ja op die foto zie je echt dat ze lang is! ik heb alleen bij Danique kraamzorg genomen van kraamzorg Rotterdam en toen mn schoonmoeder gevraagd (die werkt daar)
    Bij Luna en Noa heb ik geen kraamzorg genomen want mn schoonmoeder was vrij.
    Woon je ook in Rotterdam?

Ik weet ook niet wat O&N is:D

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ff snel:

Alles gelezen!
    Blij ei bedoeld denk ik oud & nieuw:D

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Daantje gelukkig gaan ze eindelijk wat ondernemen!
    Ik hoop echt dat het nu beter gaat worden en hem goed gaan onderzoeken!

Sannie ik hoop dat het inbakeren helpt!

Jaja gelukkig gaan ze nu Dylan onderzoeken! ik hoop dat ze iets vinden en dat het beter gaat met Dylan.

Meeting lijkt me leuk maar kan me voorstellen dat sommigen er ff nieta an kunnen denken.
    Wat me mischien wel een idee lijkt aangezien er toen een paar naar den bosch wilden en een paar naar utrecht dat er 2 worden gehouden zodat ieder een meeting kunnen hebben? anders kan er een groep niet en dat is ook jammer.
    Maar dat moeten we tegen die tijd maar eens bespreken..

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ow haha! nou wij gaan altijd naar mn schoonouders toe, dus dat gaan we dit jaar weer.jij al plannen?

Deel Deze Pagina