@blij ei; hopelijk kan de toekomstige sterkste man van nederland zich niet uit de nieuwe doek wurmen! @sannie; hopelijk gaat t inbakeren werken en voelt je meisje zich snel lekkerder! @daantje; ook Giorgio naar t zkh!succes @Sylvia; ik werk bij Kraamzorg Rotterdam hihihi dan moet ik jouw schoonmoeder ook kennen! O&N lijkt me Oud en Nieuw
Pff, wel heftig hoor al die baby's waar het niet helemaal lekker meegaat! Dikke knuffel allemaal..... Hier lijken de krampen ook steeds erger te worde. Gisteravond heeft Boaz ruim 3 uur vanuit zijn tenen gekrijsd, ontroostbaar... Uiteindelijk heeft Rob de huisartsenpost gebeld, jullie raden het al...kun je niks aan doen. Ga wel ff contact met de ha opnemen, hij heeft nl. een onwijs harde buik en lijkt niet te weten hoe hij moet "poepen". Zijn ontlasting is nl dun en niks hards te ontdekken. Infacol, cinababy, meer water etc.. helpt niet. Het stomme is dat hij na de fles van 23:00 in bed slaapt (hele dag niet) tot de volgende ochtend.. Vanmorgen zelfs tot 8:15... Sloppy: lekker een dagje uit met Megan Maia: Ik vindt de taart super hoor! Leonie: Balen hoor! Hoop dat het gauw beter gaat.. Baby: kijk dat is goed nieuws! Blijei: Sterke man dus! Hoop dat de andere inbakerdoek wel werkt... Jaja: Fijn dat ze nu toch onderzoek gaan doen, ben benieuwd en hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen. Have fun vanavond. Daantje: Sterkte bij de kinderarts! Huilen: Hier laat ik Boaz echt wel ff huilen hoor! Anders loop ik de hele dag met hem op de arm. Wel loop ik dan om de 10 minuten nar z'n kamertje en geef hem z'n speentje en loop weer weg. Gaat hij " anders" huilen, dan haal ik hem er natuurlijk uit! Vrijdag trouwens naar " komt een vrouw bij de dokter" geweest! Pfff, dat is brullen zeg! Maar zet je wel aan het denken... Morgen voor de nacontrole naar het ziekenhuis... Trouwens ook nog erg leuke foto's voorbij zien komen... Heb ik iets gemist???
Haha inderdaad Joenka & Baby...ik bedoelde oud&nieuw... Ik weet t nog niet, normaal geven wij een feest maar dit jaar niet.
Sannie: Ik hoop dat het helpt meid!! Sloppy: Wat geweldig nieuws! Jaja: Hopelijk helpt deze voeding iets, en ben benieuwd of er iets uit de onderzoeken komt.. Daantje: Héhé!! Misschien rot om je kindje achter te moeten laten, maar voor jullie is dit vast heel erg goed!! Even rusten, even geen geschreeuw!! Sterkte meid!! O&N ( ik snapte er ook geen bal van , haha ) : Wat wij gaan doen? Ik heb nog geeeen idee! Lijkt me wel erg leuk om bij mn ouders te vieren! Maar dat moeten we nog maar is even zien.. Net naar het cb geweest, Tara weegt nu 4400 gram ( geboortegewicht was 3705 gram! ) en is nu 55 cm lang! ( geboorte 50 cm ) .. Dus dat is super!! Over het huilen en de reflux zegt die troela dat ze vind dat ik even niks meer moet veranderen, nou dus niet! Ik moet morgen de dokter bellen, omdat hij wou weten of de zantac helpt. en als hij morgen een anders medecijn voorschrijft, ga ik daar echt geen nee tegen zeggen!! Ik vind het goed.. Pff ze krijste de hele boel bij elkaar daar!! Kon de vrouw nauwlijks verstaan! Ze zei wel dat ze heel goed kon zien dat Tara erg snel geprikkeld was. Ze zegt: Je kan haar beter laten liggen, dan op de arm hebben. En dat klopt ook! Dat viel ons ook al op... Dus dat vind ik wel iets fijner mbt het laten huilen! Volgens haar konden we haar met een gerust hart laten huilen in bed, want ze vond dat Tara snel overprikkeld werd, en dat gewoon even in bed van zich af moest huilen.. Net een pap speen op de dr brown fles gehaald, was volgens de prenatal vrouw wel goed.. NOU... ze dronk de fles in 5 minuten leeg!!!! Zo snel dat ze zich 3 keer verslikte, en me daarna flink tussen de tieten spuugde.. Lekker warm! Straks maar even de 2 speen op de brown fles kopen, en hopelijk wil t daar wel door heen.. Iemand ervaring met jhbpm en een dr brown fles??
Kluun-film durf ik echt niet aan... Boek gelezen en mn mama heeft bk gehad met goede afloop gelukkig, maar lijkt me echt te heftig. @2x meeting wel slim, ik ga dan 2x, ben veel te nieuwsgierig. Maar idd even wachten tot de beebs weer allemaal blij zijn.
@Joenka; ach arm mannetje, wel vreemd als zijn ontlasting enzo indd normaal is... @Leonie; misschien is Tara indd overprikkeld en huilt ze daarom om alles te verwerken..... @O&N; normaal altijd bij mijn schoonouders maar dit jaar lekker bij mijn ouders!
daantje:jou kleintje ook al ter observatie veel succes hoop dat ze iets kunnen betekenen. leo:ik gebruik ook de dr brown fles en jhbpm gaat heel goed hoor de melk is wel wat dikker maar echt dikker wordt de melk pas in het maagje en je kleintje moet gewoon iets meer moeite doen om de fles leeg te krijgen wat wel fijn is dat ze dan niet te snel drinken en bij reflux is dat ook erg belangrijk dat het niet vol op het maagje klapt de melk
@Jaja Verschrikkelijk dat je ventje nog in het zh ligt, maar gelukkig gaan ze nu wel eens onderzoeken @Daantje pfff eindelijk wordt hij opgenomen en gaan ze verder kijken, maar had hij al niet eens in het zh gelegen. @Sloppy Super dat het nog steeds zo goed gaat. @Mezelf Demyan heeft me heerlijk laten slapen tot 3 uur had half 9 laatste voeding gehad dus mag niet klagen. Daarna kwam hij weer om half zeven en heb hem toen uit bedje gehaald en bij me gelegd. Hebben we samen nog tot half 8 geslapen. Vanmiddag naar het cb geweest, maar daar aan tips niet veel aan gehad. wisten weinig te melden. Alleen dat als ik het niet vertrouwde ik de ka maar moest bellen . Ondanks alles was hij wel goed gegroeid en woog hij nu 3830 gr was 53,5 cm lang en een hoofdomtrek van 37,4. Ze vonden hem alleen wel wat gespannen. Over een osteopaat konden ze me niets vertellen, want dat mochten ze niet adviseren. Voor de rest is hij vandaag gelukkig een stuk rustiger heeft nog wel last van krampjes, maar niet echt overdreven en de reflux ook aardig onder controle. Hij ligt nu al vanaf 3 uur lekker te slapen
Oooh en ze schreeuwt alweer. gadver! Ik ben echt zooooo mega gestresst, en het slaat echt nergens op want als ik hoor hoe sommige baby's hier huilen voel ik me echt een zeiker, maar ik kan er gewoon echt niet tegen!! Snachts en smorgens is ze stil, en daar moet ik al heel dankbaar voor zijn.. Maar ik loop zo ontzettend op mn tenen, niks is goed!! Op schoot niet, in bed niet, in de box niet, mc niet.. En ik loop maar te janken!! Bah..
ah,oud en nieuw nog geen idee. We zijn wel al door m'n schoonouders gevraagd voor kerst maar verder heb ik nog nergens over nagedacht. @daantje: goed dat hij wordt opgenomen, hopelijk vinden ze iets! @joenka: vervelend dat de krampen erger lijken te worden. @2x meeting: zat ik ook al over te denken. Nou hier heeft Fleur een huildagje. Ze huilt nu al 2 weken echt redelijk veel, ik snap er niets van. Naja, het is begonnen sinds we de voeding aan het rekken zijn, ik vermoed dat ze nog wel gewoon 'honger' heeft, maar om de 1,5 uur voeden is geen beginnen aan. Plus het feit dat ze het wel makkelijk van me accepteert als ik de tijd tussen de voedingen rek, dus dan lijkt ze weer geen honger te hebben. Ik heb gewoon niet het idee dat ik weet wat m'n kindje nodig heeft en ik voel me er erg slecht door. En ik ben gewoon supermoe nog steeds, want ze komt 's nachts 1 a 2 keer maar door het vele huilen en weinig slapen overdag kom ik nauwelijks aan m'n rust toe. Ik ga morgen weer naar het cb, kijken wat die zeggen. Ik denk eigenlijk dat m'n voeding nu aan het teruglopen is sinds we met een flesje zijn begonnen en dat ze hongerig blijft maar niet heel veel honger heeft als je begrijpt wat ik bedoel. Ik snap er niets meer van in elk geval. Ze ligt nu in bed te huilen, ga zo even naar haar toe, maar ze moet nu gaan slapen want ze heeft eigenlijk de hele dag nog niet geslapen dus even laten huilen, maar volgens mij is ze zelfs te moe nu om in slaap te vallen. @leonie: knuffel. Herkenbaar wat je schrijft en hier is het nog minder dan bij jou.
Ohja om de rust weer even te herstellen is zijn eerste prikje uitgesteld tot volgende week. Kan hij ook metteen weer gewogen worden
Joenka: Ach gos wat zielig zeg voor de kleine man!! Hopelijk gaat er snel iets werken! Ben jaloers dat je naar er komt een vrouw bij de dokter bent geweest!! Ik wil ook zooo graag! Wastie wel mooi om naar te kijken? Boeiend?
Leonie: Laat je niet gek maken hoor! Jou onrust draag je juist weer over... Misschien even 10 min. laten huilen en dan proberen haar gerust te stellen??? Van alles proberen om haar stil te krijgen werkt vaak averechts. Hoop voor je dat het gauw weer goed gaat. Het was eigenlijk een onwijze kutfilm maar zo goed...Snap je het nog Ga gauw ff Britt ophalen bij de bso...
@Gandor; wat fijn dat hij zo gegroeid is!en dat het beter met hem lijkt te gaan! @Leonie en Maia;klinkt niet zo lekker dat jullie zo gespannen zeiden als jullie meiden huilen...Hoe kan dat meiden?Knuf
Babydream wat toevallig! komt de naam Sylvia je niet bekend voor dan? (mn schoonmoeder heet ook zo) Ow ik wil ook naar komt een vrouw bij de dokter! maar ben eerst het vervolg aan het lezen. Leonie ik zou het ook neit weigeren hoor als de dokter morgen andere medicijnen zou voorschrijven.. als die die je nu hebt niet werken. Maia ik hoop dat het snel weer beter gaat!
Daantje hoe erg het ook is dat hij nu word opgenomen hopenlijk kunnen ze nu vindeen wat er aan de hand is!! Wel goed dat de arts je dit keer eens wel serieus nam ipv te zeggen deur dicht etc. sterkte daantje!
meiden met de handen in het haar met huilende baby's .... hopenlijk vind er snel verbetering plaats, en als je er doorheen zit laat de kleine even bij een vriendin, of ouders etc om even een momentje voor jezelf te hebben, daarna kan je er vaak weer even tegen.