Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Natjes je bent een vrouw naar mn hart!!Ben het helemaal met je eens!! Je baby is nog zo hulpeloos en afhankelijk, geniet alsjeblieft van deze bijzondere tijd ipv dat je wilt dat het zo voorbij is!Geniet!!!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je hebt helemaal gelijk natjes. je weet als je aan een kleintje begint dat je slapeloze nachten etc hebt.
    Nu heb ik de mazzel dat ik een doorslaper heb maar als je in mijn omgeving hoort zeggen ze allemaal dat ze er snachts nog uit moeten etc. Je hoort mij ook niet klagen :p

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en euh kleine kindjes kleine zorgen grote kinderen grote zorgen

4. natjes

natjes Niet meer actief

:)

Ik slaap het liefst ook iedere nacht door..maar als die kleine nou graag nog een flesje wil halverwege? Tja hallo overdag krijgt hij ook om de 4 uur, waarom in de nacht dan niet? Ik geniet er gewoon van even een moment met z'n 2! Voor je het weet is het een puber die niet bij je op schoot komt kroelen hoor..

En tygo kwam eerst ook om de 3 uur, is vanzelf naar 4 uur gegaan. Net als met aantal ml voeding. Kan er meer in stoppen maar hij drinkt toch maar wat hij nodig heeft!

@maia: bv is sneller verteerbaar dus klopt wel dat ze sneller komt. Wat je kan doen is bv kolven en dan verdikken met nutriton (is van nutrilon). Is wat 'zwaarder' op der maagje. Let er wel op dat je dan een 3 standen speen gebruikt anders drinkt het te zwaar!

5. 0babydream0

@Natjes; dan hoef je nog geen eens te wachten hoor eerst wordt hij nog peuterpuber hahahaah dan kan je al je lol op!! Geweldig hihi

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby wil ik nog niet aan denken laat nog maar even een tijdje baby zijn heerlijk

7. 0babydream0

@Danjo; ja dat bedoel ik het gaat allemaal al zo snel!! Dyoni alweer anderhalve maand pff zo snel!!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O ik wil Tim ook absoluut niet dwingen om door te slapen, weet toch wel dat t niet lukt;)
    Ze hebben sowieso een eigen wil en slapen wel door als ze er aan toe zijn...
    Bij Eva zijn we verwend, die deed het vanzelf met de 6 weken...
    Ga ook niet vervelen met speentjes, alleen doordat ik natuurlijk er afgelopen 2 weken ook nog voor Eva dr uit moest, kom ik wat slaap tekort;)
    Voordeel is, als het je eerste is, dat je dan vaak smorgens na de eerste voeding terug naar bed kunt.
    Hier is het alleen zo dat om 7 uur dag aanbreekt voor Eva en die gaat dan echt pas weer om 19.00 savonds naar bed haha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa dat is idd balen dat eva nu snachts komt maar ja gaat ook wel weer over dan komt mama ook weer aan dr rust.

ik heb 9 mnd klote geslapen dus als ik nu bvb maar een paar uurtjes kan slapen vind ik dat niet erg. ik heb weken moeten wennen dat ik weer gewoon kon slapen ( was ik moe van)

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Klopt Danjo, ze draagt nu weer een luier dus geen nat bed meer snachts hahaha

11. 0babydream0

Okeee laaaaaatste fotospam van vandaag van mij :p Mn meissie in dr Amerikaanse nachtjapon en leuk dat ze hem vindt!:D

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geweldig baby

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ga jullie even jaloers maken hoor ;)
    Met alle problemen die wij met MEgan hebben...........
    Ze slaapt al een hele tijd door 's nachts en dat is wel zo prettig hoor.
    Verder geeft ik haar een flesje een beetje op aanvraag zoals bij borst voeding als ik merk dat ze honger heeft kan ze van mij een flesje krijgen...
    Ik probeer er ritme in te krijgen maar ik ben al zo gelukkig met de nachten dat ik overdag me niet zo druk maak.
    Vandaag heeft dit ritme: 8.30/ 12.00/ 15.30/ 16.30/ 17.30/ 19.00

Ik let wel heel erg op hoe snel ze de fles drinkt want wij hebben Omneo met JBPM en dat is aan het einde van de fles echt dikke drap..........
    We beginnen met speentje 2 en als het te lang duurt krijgt ze speentje 3 gaat dit ook niet krijgt ze de 1,2,3 speen maar dit is bijna nooit nodig.
    Vanmiddag heeft ze een nare middag gehad en dan is ze te moe om te drinken dan maak ik het makkelijk voor haar :D

14. Maia

Maia Niet meer actief

Natjes, bedankt voor de tip maar ik ga overstappen op kv. Ik heb dat nu definitief besloten en ik weet dat ik er alles aan gedaan heb maar ik ben inmiddels zo gestrest dat zij dat enorm merkt.
    Van mij hoeft ze niet door te slapen enz. maar een meisje dat overdag nauwelijks slaapt en daardoor huilt enz. put me enorm uit. Volgens mij verwacht hier niemand veel van haar baby, het is gewoon fijn om dingen die zwaar gaan even van je af te schrijven. Maar ik lees van niemand dat ze het niet graag doet.

15. 0babydream0

hoezo nare middag sloppy?was de treinreis te veel van t goeie?

16. 0babydream0

Maia; volgens mij zei natjes ook niet dat niemand het graag doet hoor.......

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sloppy vraagje is het met reflux niet beter om er wat meer tijd tussen te hebben zodat het maagje en slokdarmpje wat meer tot rust komen? ben dr ook maar een leek in hoor maar kan me zo voorstellen dat ze vaker vraagt om dr zuur weg te drinken maar dat het melk dan weer tegen werkt???

18. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: zo kwam het bij mij wel over. Sorrie als ik het verkeerd heb opgevat. Ben gewoon moe. Lig al een tijd in bed maar kan gewoon niet slapen. Naja komt wel goed.

19. 0babydream0

Kan hier nergens uit op maken dat ze zegt dat niemand het met plezier liefde enzenzenz doet of ben ik nou gek:(

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hoi meiden,

mag ik me nog melden hier. ben al zo lang niet geweest, maar ben erg druk geweest. Zoals jullie je misschien herinneren heb ik een bloeding gehad na me bevalling en moet dus verstandig met me energie omgaan en als ik dus even rust heb, probeer ik echt niks te doen (behalve met Britt knuffelen).

Nachtvoedingen, ik heb er weinig last van, Britt komt 's nachts 1x voor een flesje en die geeft papa meestal zodat ik aan me rust kom. Verder is ze heel rustig (huilt misschien 1x per dag 15 tot 25 minuten) en is superlief.

Heb ik nog spannende dingen gemist?? Hoe gaat het met iedereen?

Deel Deze Pagina