Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Slaap lekker iedereen!!!

2. Maia

Maia Niet meer actief

@sloppy: heerlijk om te lezen! En ze hoeft van mij geen ritme want ik kan het toch niet inschatten en ik bied gewoon aan en ik zie wel. De geborgenheid ga ik haar geven door haar als ze huilt in de draagdoek bij me te nemen en dat komt dan wel vanzelf! Ik ben al blij met het huidige ritme van om de 2,5-3 uur ongeveer :D en de rest komt wel als ze over is op de fles en een goed gewicht heeft waarbij ze meer drinkt en dus minder voedingen krijgt. Ik vind het nu wel goed. Maar zoals ik zei, ik vind het gewoon moeilijk inschatten honger of niet en ik wil haar ook niet overvoeden ....

@leonie: ze heeft vandaag haar eerste prikjes gehad, en ze voelt zich niet echt lekker. Ze heeft ook lichte verhoging en haar beentjes doen pijn.
    En bij je eigen kindje maak je je automatisch veel meer zorgen dan bij een ander kindje en is het dus logisch dat je het moeilijk vindt als ze huilt!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: helemaal eens hoor om de 2,5/3uur is al best netjes! Het komt straks vaat wel goed hoor. En Fleur in de draagdoek nemen is voor jou ook heel erg lekker:D
    nu Megan wat rustiger word merk ik dat ik het rod lopen met dr best een beetje mis........hihi

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Leo: ik hoop dat de ha morgen wat voor jullie allebei kan doen!!!

Maia: zielig he die prikjes. Ik hoop dat t morgen beter gaat!

Wendelaa: gefeliciteerd met je neefje Mees! Leuke naam!

Jaja en Daantje: hoe gaat t met jullie mannentjes??

Odess: hoe gaat t met jou? Heb je de borstontsteking nog helemaal weg kunnen masseren? Ik hoop t!

Hier was Tessa om 9 uur gaan slapen en net om half 12 weer wakker. Nu ligt ze in bed, wel te huilen maar nog niet te krijsen. Dus laat t nog even...
    Ze komt vandaag al de hele dag om de 2,5 uur. Dus ik had haar flesje van 9 uur 150 gedaan maar helpt ook neit dus.

Nu begint ze wel te krijsen dus ga er maar weer naar toe. Hopelijk wordt ze snel stil en kan ik ook gaan pitten!!!

Welterusten allemaal!!

5. Maia

Maia Niet meer actief

Goedenacht!

Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen Sannie!

@sloppy: alleen maar goed om te hren dat je het kan missen :D

nou hier weer voeden, manlief heeft de rest weer van me overgenomen, superlief! Fleur heeft verhoging (38.5) en voelt zich dus nog steeds niet lekker.

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    Maia:vind t erg sneu voor fleur dat ze zo'n last heeft van de prikjes....Tessa hoeft de 21ste pas...ik vind t ook wel spannend!

Vannacht goed gegaan met slapen! Ze sliep om half 1 en kwam net om half 4 pas weer!! Ben blij dat ze het ritme van overdag niet aanneemt, om de 2,5 uur ahhaha.
    Nu ligt ze op bed, wakker....al 10 min zonder te huilen. Maar hoor haar wel pruttelen door de babyfoon. Dus ik wacht geduldig af...

Tessa heeft de nare gewoonte om te gaan huilen als ik net op bed lig. Meestal zo'n 5 min. Dan is mijn bedje beetje opgewarmd, dan lig ik lekker en dan begint ze. Alsof ze het ruikt.....overdag of 'savonds, dat maakt niet uit...bizar he hahaha

Wij proberen nog steeds aan de speen te laten wennen, maar ze moet m echt niet. We hebben al 4 verschillende uitgeprobeerd...liever mijn pink...helaas! Toch maar blijven proberen.

Ik schrijf het wel vol hier hoor hahaha heb de hele nacht ;) Niks boeiends dus je kan overal overheen lezen ahaha

Oh nu begint ze beetje te huilen...ga er maar even naar toe

welterusten verder

7. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    helaas....ben nog steeds wakker en Tessa ook..pffff

Merk dat ze nu weer wakker wordt..
    Ik heb ook pas 2 uurtjes geslapen en ik merk dat ik het niet zo goed meer aan kan....weer....

Wordt hier zo moe van he (letterlijk) En over 2 uurtjes komt ze waarschijnlijk weer voor de volgende voeding dus kan het slapen echt op mijn buik schrijven...

grr

8. Maia

Maia Niet meer actief

He balen Sannie :(

@jaja: hoe is het met Dylan?

9. MvN

MvN Niet meer actief

sorry maar ff ego!

ik schrok me op 7 uur helemaal kapot! me wekker ging en die zet ik alleen maar voor t geval dat ze een keer doorslaapt dat ik haar dan wakker moet maken... ik durfde gewoon niet in haar kamer te gaan kijken! dus colin maar gegaan... maar hij was nog niet op de gang en ik hoorde al een geluidje :D pfff schrok echt! heeft ze van 11 tot 7 geslapen! :D

10. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

helaas ligt dylan nog steeds in het zh.
    Gelukkig was zijn bloed en urine wel goed nu is het afwachten hoe hij op deze voeding reageerd want ze denken dat hij een heftige koeimelkallergie bovenop de reflux heeft.(de pepti melk was nog te heftig voor zijn darmen dus nu nutrimegen voeding)
    Gisteren had hij een redelijke dag dus hoop dat dat door de nieuwe voeding komt!
    Waarschijnlijk mag dylan morgen mee naar huis toe en dan krijgen we ook thuis ondersteuning want hij krijst toch nog best veel en anders houden wij het niet vol.
    We moeten er gewoon rekening mee houden dat het mannetje reflux en koeimelkallergie heeft en dat is natuurlijk dubbelop voor hem.
    Maar als hij thuis is krijgt hij weer al mijn liefde en hopen dat we dan alleen maar bergopwaards gaan!

veel liefs jaja

11. Maia

Maia Niet meer actief

@roos: lekker uitgerust?

@jaja: jeetje wat heftig zeg allemaal. Wel fijn dat hij bijna naar huis mag, is toch wel prettiger. Hopelijk helpt deze nieuwe voeding. Wat zielig allemaal voor zo'n klein mannetje!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Jaja: Och wat heftig allemaal zeg! Ik hoop dat je snel naar huis mag met je mannetje en dat het allemaal snel op de rit zal komen! Dikke knuffff voor jullie, en ik voel echt met jullie mee hoor!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ppff..Jaja, wat heftig zeg!
    Wat jullie allemaal niet door moeten maken in het korte leventje van Dylan.
    Duim voor je dat de nieuwe voeding helpt en hij lekker mee naar huis kan.
    Goed ook dat jullie dan nog begeleiding krijgen

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Jaja, heftig meid! Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is en vooral dat hij lekker snel weer mee naar huis mag!

@Roos, heerlijk :D! Super zeg... wat is dat schrikken dan hè?

@Maia, hoe is het nu met Fleur? Is haar koorts al gezakt? Sam heeft gelukkig niet echt last van zijn prikjes gehad, behalve dan dat hij niet in de bakerzak mocht en dat vindt ie niet leuk. De 24 uur zijn nu gelukkig voorbij. Hij ligt nu in zijn bedje te huilen dus ik denk dat ik hem maar even ga inbakeren. Wellicht dat ie dan wel lekker slaapt...

@Sannie, heb je nog een beetje geslapen? Hopelijk lig je nu even lekker uit te rusten!

Liefs,
    Josien

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, als je over een hele nacht maar 2 uurtjes slaap krijgt, hou je t toch niet vol meid! kun je niet weer een keer met Tessa naar de huisarts gaan? je bakert al in he? en ben je al eens bij een osteopaat geweest? of een chiropractor? ik zou alles proberen hoor!

wendelaa, gefeliciteerd met je neefje! hoe gaat t nu met je schoonzus? ennuh, extra genieten van tim he? zeker als je weet dat dit je laatste is...

jaja, ik had nog nooit gehoord van die nutrigen melk. hopen dat dylan nu weer opknapt en dat het thuis ook goed gaat. fijn dat jullie dan ook extra hulp krijgen!

leonie, bel gewoon met de ha, niet meer afwachten joh! waarschijnlijk voel jij je ook weer een stuk beter als tara andere medicijnen krijgt en beter te pas is. en zoals anderen al zeiden hier: je eigen kind is heeeeel anders! dat merk ik ook heel erg. elk kuchje, vlekje, huiltje bracht mij in onzekerheid.

ik heb tess vanmorgen na de fles bij me in bed genomen en zo nog heerlijk 2 uurtjes geslapen. voor herhaling vatbaar, en dat vind tess ook, want ze slaapt nog steeds. ga me gauw aankleden, mijn moeder komt zo!

daantje, hoe is t met giorgio?

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    josien, lijkt me lastig dat je sam 24 uur niet mocht inbakeren, zeker omdat hij dat zo gewend is!

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@hier; ’T is hier schandalig goed gegaan vannacht! Aangezien mn man vandaag pas om 10 uur hoefde te beginnen stond de wekker om 8.30.. Gister om 23;00 laatste voeding daarna is madame gaan slapen, om 4 uur werd ze wakker, luiertje verschoond en ze viel weer in slaap..Wij dachten nou die komt wel tussen 6 en 7 maar oepsss 8;15 werd madame eens wakker!!!

@Wendelaa;gefeliciteerd met je neefje Mees!!

@maia; als je nou rustig aan begint met telkens een kwartiertje langer ipv gelijk een uur?Misschien gaat dat wel goed!Succes!!

@sannie; hihi die nachtpraat van jou moet maar snel afgelopen zijn!Gelukkig komt ze indd ’s nacjts niet om de 2,5 uur!

@Roos; jeeej wat lekker!Deze nacht heb je te pakken!!

@jaja; wat naar dat Dylan nog steeds veel huilt maar ws weet je nu de oorzaak en kan de nieuwe voeding alleen maar gaan helpen!Dalijk weer lekker thuis met je mannetje zijn heerlijk!

18. MvN

MvN Niet meer actief

Baby: Jij ook zown lekkere nacht!! :D

Sannie: Dat gaat je inderdaad opbreken!! Ik kan je helaas niet helpen want ben zelf aant stuntelen met de voeding.

Jaja: Wat erg! Echt Heftig! Ik hoop dat ie super gaat reageren op die voeding!

Ellen: Hier vind Noelle het ook heerlijk bij mij in bed, ik doe dat maar heel soms want wil niet dat ze er aan gaat wennen..

Hier heb ik noelle na de voeding van 7 uur weer in bed gelegd en ze is zonder te huilen weer in slaap gevallen tot half 10! :D Ik heb helemaal bij kunnen tanken! Want ik lag gister om 9 uur al op bed dus col heeft de voeding om kwart voor 11 gedaan :)

Alleen snap ik neit dat ze zeggen 6 x 120+4 want als ik om de 4 uur voeding geef, kom ik op 5 voedingen?? Snapt iemand anders dat?

19. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb hier ook gister de tip opgevolgd, weet niet meer wie het zeid hoor.. maar als noelle ging huilen in bed nadat ze geslapen had gaf ik haar gelijk een voeding.. maar blijkbaar was ze gewoon wakker om wakker te zijn om te spelen.. Had ze nog totaal geen honger.. niet gek dan dat ze dr fles niet leeg dronk.. Nou drinkt ze met de normale speen ook 120cc.

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, zal Sam wel lekker vinden weer ingebakerd worden.
    Is natuurlijk even afkicken voor hem als dat ineens niet kan.

@Babydream, nou lekker toch dat het zo goed is gegaan!
    Verdienen jullie ook wel hoor...

@Roos, o jij ook al zo lekker uitgerust!

@Hier, schoonzus smsde net.
    Gister nog aan infuus gelegen ivm veel vloeien, gaat nu weer goed. Mees is misselijk van de extreem snelle bevalling en ze mogen straks naar huis...

Bij mij hangen de wallen op mijn kin geloof ik haha.
    Lag er gister wel om 22.30 in, maar slecht geslapen omdat ik ineens de bevalling van Tim 100x overnieuw deed;)
    Tim werd om 5.15 wakker voor een fles en daarna heb ik niet meer geslapen, want Eva die stond om 7.00 weer naast me.
    Om 11.30 moet ik met Tim naar de fysio en vanmiddag is het Sinterklaas viering hier in het buurthuis.

Heb net trouwens even lekker gejankt bij manlief.
    En verteld hoe het voelt, nu de klap ineens insloeg over het feit dat Tim de laatste is en dat mijn kleine ventje ineens zo groot lijkt

Deel Deze Pagina