Roos: ja ik heb nu motullium voorgeschreven gekregen ! Ik hoop ook zo dat het helpt! En wat leuk zeg van je klasgenootjes! Cadeaubonnen komen altijd goed uit toch! Iemand al kleren gekregen waarvan je dacht: OOOOKEEEEEEE...LEUK!?
meiden vraagje ik heb een jurkje en wou daar een zwarte romper met lange mouwen onder hebben en een zwarte maillot nou heb ik wel een maillot maar een zw romper met lange mouwen vinden is drama jullie enig idee voor een andere kleur zie foto
o die is leuk Danjo. Had ik ook zien hangen ja anders wit, zwart lijkt me inderdaad erg lastig vinden. Ik heb het nog nergens gezien. @knuffelkonijn: ik hoef haar niet wakker te maken, ze komt standaard 's nachts.
Bij simply colors kan je ze bestellen, alleen wel prijzig, maar kan je gelijk leuke tekst erop zetten
en overdag? geef je haar strak om de zoveel uur? want maureen die komt wanneer ze zelf wil hoor.. vaag.. soms slaapt ze maar 2 uurtjes, soms wel 5!
@Danjo, donkergrijs zoals deze van de Hema? HEMA - baby - luierpakjes - lange mouw - luierpakje Edit: ook lol met deze maillot: HEMA - baby - kleding - sokjes - maillot
Ja in middels wel hoor Ik was er bij toen ze haar een infuusje prikte en het 2keer over moesten doen. Toen ze een neuszonder aanbrachten..... Heel veel keren bloedprikken, dus ik denk dat ik dit wel aan kan
zo wat hebben jullie weer lekker veel gekletst! leo, super dat je motilium hebt gekregen, nu hopen dat t werkt! roos, ik reken ook de nachtvoeding mee. als Noelle snachts doorslaapt zou je overdag 150+5 kunnen proberen, maar ik ben van mening dat als ze tevreden is en goed groeit je ze niet vol hoeft te proppen! fijn dat colin de avondvoeding voor zijn rekening nam, kon jij lekker bijtanken. sannie, wat blijf je rustig zeg! knap hoor... danjo, lime-groen lijkt me ook leuk passen bij dat jurkje, maar t is dan wel heeel kleurrijk! hihi maar je hebt genoeg mogelijkheden nu toch? ik ga gauw mijn meisje verschonen, rook net al dat ze gepoept had, maar ze sliep. nu is ze wakker, dus gauw er heen voor ze de hele pacco onder heeft zitten!