Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen,

Ik moet het even kwijt: Britt heeft doorgeslapen!! Gister rond 23.15 laatste fles en nu om 07.30 pas weer (en die had ik nog wel kunnen rekken, maar was zo trots op d'r).

Sannie, veel plezier op je werk vandaag, zal wel wennen zijn denk.

In bed nemen, Britt gaat pas na haar laatste fles haar wiegje in. De laatste fles krijgt ze vaak op ons bed. Overdag slaapt ze overal box, kinderwagen aankleedkussen...

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames

JIPPIE ik ga dylan ophalen ons schatje mag eindelijk naar huis toe jeetje zeg wat waren dit 10 lange dagen.

ik kom later nog efe kleppen

veel liefs jaja

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Jaja, wat lekker dat Dylan naar huis mag. Eerst maar lekker lang met hem knuffelen straks!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @jaja: geweldig!!!! Ga maar flink veel knuffelen!! 10dgn wat een hel, ik vond 6dgn al vreslijk!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sannie, veel plezier vandaag!

@Curly, wat goed dat ze heeft doorgeslapen!
    En nu maar duimen dat het geen eenmalige actie was;)

@Jaja, wat geweldig dat Dylan weer naar huis mag!
    Knuffel m niet fijn he;)

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaja, fijn dat sylan weer naar huis mag! lekker knuffelen! hebben ze nou nog wat anders ontdekt bij hem?

sannie, hoe is je nacht gegaan? heeft tessa meer geslapen? hielp het speentje?

in bed slapen: tess heeft na de eerste week alleen eergisteren even bij me in bed gelegen, op teuns plek (toen hij naar t werk was). ik had haar toen ingebakerd, en teuns dekbed iets over dr beentjes heengelegd. maar daar maken we absoluut geen gewoonte van!

danjo, tess heeft ook uitslag in dr gezicht en nekje, en ook ik ga vanmiddag naar t weeguurtje, en ook ik wilde t dan es ff gaan vragen! haha
    er wordt me al wel vaak gezegd dat t van de hormonen komt???

zo, voorlopig is de drukte van t kraambezoek voorbij, heerlijk! gisteravond de collega`s van teun gehad, en nu hebben we voorlopig niks meer staan aan afspraken...

ik ga me even douchen met tess, volgens mij heb ik mijn draai gevonden met wipstoel enzo!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@sannie: hoe ging het vannacht?
    Veel plezier vandaag!

@jaja: wat fijn dat Dylan weer lekker mee naar huis mag!

@curly: wat lekker dat Britt heeft doorgeslapen.

Hier geen doorslapen. Integendeel, ze kwam 2 keer. En net om 8 uur was het weer janken dus ze ligt nu lekker op mijn schoot half slapend te sabbelen aan mijn pink want de laatste paar dagen weigert ze weer de speen.

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wow curly, lekker zeg! ik ben jaloers!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@Ellen: fijn dat het douchen Gied gaat. Is best makkelijk hè!

@in bed slapen: hier neem ik haar 's ochtends nog wel eens bij me maar verder altijd in eigen bed.

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi allemaal,

mijn laptop is weer terug. Jippie. Nou ik ga even teruglezen. Hier gaat het het goed. Julien heeft gisteren wel wat last gehad van diarree en buikkrampen en was daarom alweer 2 nachten wakker geworden en is wat huilerig. Maar goed, nu ligt hij in zijn wipstoel naast me om zich heen te kijken. Hoop dat hij zich snel beter voelt. Hij wil nu al helemaal niet meer van mijn zijde wijken.

Hij is veel wakker overdag en ik krijg hem met geen mogelijkheid in zijn bedje. hooguit een uurtje. Zijn die van jullie overdag soms ook zoveel wakker?

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen fijn dat jij wel reactie geeft ik heb ook zitten googlen en kom idd op hormönen uit. We zien t vanmiddag wel

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, Britt heeft ook uitslag gehad. Of eigenlijk een paar pukkeltjes en dat kwam door mijn hormonen (nog vanuit zwangerschap). Het was bij haar heel snel weer weg 1 a 2 dagen en nu is ze weer mooi en gaaf :)
    Doorslapen, hoop niet dat het eenmalig was (aangezien ze nacht ervoor bijna niet had geslapen)....

Luna, Britt kan soms overdag ook veel wakker zijn. Verschilt echt per dag. Ik breng Britt ook niet naar bed dan. Ze slaapt wel in de box overdag.

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Curly: Wat een goed nieuws!! Super hoor

@Luna: heerlijk dat je laptoppie weer terug is :D

Hier net naar het ziekenhuis geweest voor mn aambeien.........
    Helaas is de chirurg het er meer eens dat die ik nog over heb niet meer vanzelf zullen verdwijen :( Ik had toch nog een klein beetje hoop dat ze nog weg konden gaan, maar helaas.
    Nu heeft hij uitgelegd hoe deze weggehaald moeten worden en dat er 100% kans op infectie is en dat het ongeveer 3wkn veel pijnlijden word........
    Ik heb nu een afspraak over 8mnd om er goed over na te denken en als ik het eerder wil laten weghalen mag ik bellen, maar ik moet eerst even goed nadenken of dit is wat ik wil.. :(

Mag is ff zeggen dat ik heeeeeel erg verdrietig word hier van......

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, heb jij t idee dat naomi er anders onder is? tess heeft deze vlekken/puistjes/bultjes sinds vorige week, maar ik merk verder niks aan haar. ze heeft er geen last van volgens mij.
    wil je laten weten wat ze tegen je zeiden? doe ik dat ook, ben benieuwd of het hetzelfde is.

luna, hopelijk wordt julien niet ziek! tess slaapt redelijk veel overdag, in bed of tijdens t wandelen in de kinderwagen. toch wel minstens 2 uur tussen de voedingen door. meestal meer. is julien wel goed te pas als hij wakker is? want dan zou ik t niet zo erg vinden als hij veel wakker is. maar als hij overduidelijk moe is, misschien toch doorzetten en in bed laten liggen, je zou er eerst bij kunnen blijven, zodat hij weet dat je er bent, en dan steeds iets verder weg gaan zitten/staan. heb wel eens gehoord (opvoedprogramma`s haha) dat dat helpt!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, JA! kan me heeeel goed voorstellen dat je hier verdrietig van wordt!

(hier ook nog aambeien, maar heb er niet zo heel veel last van, dus ga /durf nog niet naar de dokter...)

16. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Curly; mooi gelukkig!Lekker doorgeslapen!!
    @Sannie; knuf voor jou meis en succes bij de ostheopaat!Veel plezier bij de Sint!

@wendelaa; hahaha hihi ik snap hem! Mijn mannetje wil er eigenlijk ook 1 zei die altijd maarree gelukkig veranderd hij nu van gedachten! Als ons ooit nog zo'n wonder gegund is is het welkom!
    Gelukkig geen voorkeurshouding maar wel huiswerk zie ik hihi succes!!

@roos; wat is Noelle goed gegroeid! Super!!

@danjo; succes bij het CB! Ben benieuwd wat de vlekjes zijn, wordt het niet erger??

@jaja; yes heerlijk je mannetje weer mee naar huis!!!

@Luna; welcome back!

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    curly, tess heeft de bultjes dus al ruim een week.zal vanmiddag wel horen hoe en wat, maar denk inderdaad ook dat t de hormonen zijn.

hebben jullie kleintjes wel eens vestjes aan met een muts/capuchon eraan? ik vind het niet handig, maar tess heeft een TE schattig wollig vestje gekregen met oortjes op de muts. lekker warm voor nu, maar niet handig als ze in de box ligt. ik doe de muts dan vaak omhoog zodat ze erop ligt met haar hoofd, maar ze draait zo veel van links naar rechts, dat ze zich helemaal vastdraait en niks meer ziet...toch zonde dat ik m daarom zo weinig aan doe...

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby ja vandaag weer erger en ellen ze lijkt er idd geen last van te hebben. Mama meer.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, gaat bij jou alles nog steeds goed? zit Dyoontje nog steeds lekker in dr vel?

ik ga ff naar de bakker en c1000, en eens kijken voor zo`n sterrendroom bij de kruidvat. wie weet is t ook wat voor tess!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahah danjo, dat zeg je goed.ik maakte me ook al zo`n zorgen, dacht meteen aan koemelkallergie o.i.d. maar dan hebben ze ook pijn enzo.

Deel Deze Pagina