Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@baby, nog bedankt, ik heb nu nog newborn 2 maar ga dan naar 3 want de billetjes worden steeds dikker. haha pimpelpaarsmeteengoudenrandje ;)
    @Wendelaa, hoe gaat het nu met Tim. Julien wil overdag ook niet meer in zijn bedje. hij is ook huileriger als normaal. Kom echt nergens aan toe hier. Gefeliciteerd, leeso ok dat je schoonzus bevallen is.
    @Danjo, gaat het poepen al beter? Kan zo vervelend zijn... Julien heeft soms ook uitslag, ik weet dat het hormonaal is.
    @dopen, wij doen dat niet. Julien ma zelf kiezen. wij zijn wel allebei gedoopt.
    @Leo, klote dat het zo gaat met je schoonouders. Heb je dat andere goedje nog gekregen voor Tara en wat zei de dokter over je gestresstheid. Ik heb toen ik zo gestresst was i.v.m. het borstonderzoek oxazepam gekregen. Dat haalt de scherpe randjes er even af maar je moet wel opletten wat het is valium en kan verslavend werken. ik ben er dan ook weer mee gestopt.
    Ik heb ook zin in een meeting!
    @Maia, nog last van de prikjes? ik vond het ook zo zielig.
    @MvJ, hopelijk is dat de eerste en de laatste keer dat jullie je zoon in een jurk zien. ;) . Grapje hoor. Schattige foto. O en scheetjes kunnen zeker zeer doen kan ik nu vanuit de praktijkervaring zeggen.
    @Sloppy, hier ook op 5 á 6 voedingen. En wat een scheetje op de foto.
    @Sannie, hoe gaat het nu met Tessa? Slaapt zeal wat rustiger?
    @Jaja, wat naar allemaal. Wel fijn dat ze zo langzamerhand een diagnose kunnen stellen. Knuffel. O ik lees nu dat hij naar huis mag vandaag. Yes!
    @Stofzuiger, moest zo lachen toen ik dit las! Julien wordt er ook rustig van en ik ga weleens extra daarom stofzuigen.
    @roos, fijn dat alles goed was bij het cb.
    @blijei, ik leg julien ook weleens naast me in bed, maar alleen als Guus er niet is! Ik ben zelf zo allert dat ik hem gewoon op ons matras leg maar dan wat hoger en zijn eigen dekentje over hem heen, Maar dat iseigenlijk niet de manier die ze aanraden, Ik doe wel meer nit helemaal volgens de regeltjes. ;)
    @Ellen, Julien is klaarwakker maar wil wel de hele tijd aandacht anders gaat hij huilen. Bedankt voor de tip ga de wegsluiptechniek ook eens proberen hier. haha Wij hebben ook wat vesten met mutsjes die doe ik hem eigenlijk altijd aan als we weggaa. Ik doe de muts dan heel strak om zijn hoofd (nou ja niet heel heel strak haha) maar duw dan de uiteinden van de muts zegh maar in de hoeken in de jas en maak hem dan dicht.

2. Momfulness

@Curly, Julien slaapt hier dan ook maar in de wipper. Dan slaapt hij tenminste even. Hoop maar dat het een fase is.

@Sloppy, he bah wat vervelend van de aambeien. Kan me voorstelle ndat je daar totaal niet vrolijk van wordt. Ik heb ze ook en heb er erg veel last van. Moet er ook nog mee naar de dokter want ik zit echt op mijn tanden te bijten op de wc en voel ze echt de hele dag...

@Danjo, zie er niet echt leuk uit hé die bultjes. Ik baalde er ook steeds van. tussendoor krapte hij zich ook nog steeds in zijn gezicht dus dat was een erg mooi gezicht.

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Danjo; ben benieuwd meis! Kunnen indd hormoonbultjes zijn...

@Ellen; ja gaat echt goed!Dyoontje is nog helemaal happy en mama dus ook!!!Enne die vestjes vind ik ook niet zo handig had een paar pakjes maar eigenlijk maar 1 x aangedaan en snel uitgetrokken hihi

@luna; je huis zal wel lekker schoon zijn dan hahahaha

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sterrendroom: Dat is toevallig! Daar stond ik vorige week nog mee in de hand! Die ga ik straks maar is even halen dan!! :D

Hoofdomtrek: Tara's hoofdomtrek was bij de geboorte 35,5. En afgelopen maandag bij t cb wastie 38 !

Joenka: Wij zijn disndagsavond begonnen met de zantac, en donderdag had ik er geen kind meer aan!!! Slapen, niet moppperen, vrolijk tussendoor.. Vrijdag ook nog..
    Alleen vrijdag avond was het weer mis. Dus hopelijk blijft het voor jullie goed gaan!
    Hoe vind Boaz de zantac??? Goor he!!
    En jullie geven 3 ml ineens?

Sannie:Ik hoop dat dit helpt meid!!
    En veel plezier met t sinterklaas feest!!

Curly: Wat goed van Britt zeg!!
    Maar hoezo slaapt ze op het aankleedkussen?? Als je haar verschoont bedoel je!?

Jaja: Wat super meid!!!!!!!
    Lekker knuffelen!!

Sloppy: Jeetje wat een kut bericht zeg!! :( Dikke knuffel!! Bah wat een moeilijke keuze!!

Ellen: Rot he die mutsjes!! Wij hebben best veel vestjes., doe het mutsje dan ook vaak op omdat ze er anders op ligt, maar vaak vind ze dit ook te warm, of ze gaat lopen happen naar de muts..

Luna: Oke! Vond je het wel werken dan??
    Ach het gaat me niet eens zoveel om emzelf, maar ik wil er gewoon voor Tara zijn, overdag gaat dat prima. Maar savonds, vanaf het moment dat Maurice thuis is, dan kan ik dr niet eens horen. Vind dat echt niet normaal..
    Ik kijk het nog even aan..

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

ieee... Noud en Lucas????? Sinds wanneer is Naud homo dan.

En die moeder van Rick en Danny kan echt niet acteren.. T word err niet beter op. Net zoals atwt. pff..

6. :D :D haha

7. MvN

MvN Niet meer actief

Leonie: zou ik eens gaan vertellen wat er vnaaf gaat gebeuren? Die aflevering heb ik net gekeken :p

8. Momfulness

@Roos, vertel vertel vertel!!!!

gaan rik en charlie ookeerlijk zijn tegen elkaar?

9. Momfulness

@Leonie, soms werkte het wel ja. Het nadeel is alleen wel dat je er moe van wordt. En je hoeft je helemaal niet te schamen over het feit dat je dat huilen soms niet kan aanhoren. Dat heb ik s'avonds ook weleens. Ik wordt er soms ook moe van en verlang ook weleens naar weer een rustig avondje met Guus voor de buis zonder rekening te moeten houden met hoe hard de tv staat en hoe hard we praten. Je kunt je vantevoren niet voorbereiden op hoe alles gaat en dat valt mij ook af en toe wel koud op mijn dak. Kun je haar niet een avondje bij iemand anders laten logeren? Of iemand laten oppassen zodat jullie er samen even uit kunnen?

10. MvN

MvN Niet meer actief

Nope, die 2 zie je amper in deze aflevering.. en lucas denkt dat naud en hij het echt hebben gedaan maar dat is niet zo.. en sjors valt uit tegen dr schoonmama :p

11. Momfulness

Goed van Sjors. O dan is het goed dat noud en lucas het niet gedaan hebben. haha

12. MvN

MvN Niet meer actief

Jaja wat fijn dat dylan naar huis mag :D

Luna: hahaha ik wou julien schrijven, maar ik hoop dat ie niet ziek wordt!!!

Danjo en Ellen: Mij is ook vaak verteld dat het hormonen zijn... ik hoop t maar!

Zooo weer een goede nachtrust gehad.. noelle houd nu ook van snachts slapen volgens mij hahah.. van 11 tot kwart over 6.. toen heeft ze 100cc op en heeft geslapen tot half 11... toen maar 90cc op en nou ligt ze heel vrolijk in haar wipstoel.. Etterbakkie is het.. was haar de fles aan het geven en stimuleren om door te drinken.. krijg ik toch een grote glimlach hahhahaha dat had nog nooit gedaan :D

Maar ik maak me wel zorgen dat ze zo weinig drinkt.. ze drinkt om de 4 uur.. maar telkens maar 90 a 100cc en af en toe 120cc.. net had ze 4,5 uur niet gedronken en toen dronk ze maar 90cc :( maar t lijkt me toch als ze meer honger heeft meer drinkt ?

13. MvN

MvN Niet meer actief

Jaa en noud had danny wijsgemaakt dat ze het wel gedaan hadden aangezien hij zo geschrokken keek toen die 2 in bed lagen.. dus noud de hele tijd lekker ding zeggen tegen danny hahahah

Nou ik ga maar weer verder kijken naar sex and the city.. seizoen 2 ;) nog 4 te gaan hahaha

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roos als jij denkt dat noelle te weinig drinkt kun je proberen 1 fles meer te gaan geven?? want hoeveel weegt ze en hoeveel krijgt ze ong per dag?

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna nee het ziet dr echt niet uit haha maar ja niks aan te doen straks na cb toe net mn 2e injectie gehaald voor de mexg

16. Momfulness

@Roos89, drinkt ze snel of langzaam? Als ze langzaam drinkt en er veel moeite voor moet doen zou het ook nog aan de speen kunnen liggen. Welke voeding gebruik je?

17. MvN

MvN Niet meer actief

Luna: hypoallergeen van kruidvat.. en ik gebruik de 3 standenspeen van avent.. uit de difrax drinkt ze nog langzamer..

18. Momfulness

@gelukkig kan ze er nu nog niet mee gepest worden. ;) Deed die injectie pijn? Ik heb flinke spierpijn gehad van de 1e injectie.

19. MvN

MvN Niet meer actief

En in het begin gaat het heel snel... en als ze nog 40 moet houd et op.. dan ben ik een half uur bezig

20. Maia

Maia Niet meer actief

@danjo: succes bij het CB. Had over je vraag heengelezen maar zou het niet weten. Fleur heeft ook vlekjes/pukkeltjes maar dan voornamelijk in haar nek. Denk hormonen.

@sloppy: he wat balen, kan me voorstellen dat je hier verdrietig van wordt. Maar waarom geeft hij je zo'n lange "overdenkingstijd"?

nou hier een rustig ochtendje. Na de fles van 9 uur is ze in slaap gevallen en niet echt blij wakker gemaakt te worden dus heb haar maar laten slapen en nu 2 uur later slaapt ze nog dus ze zal het wel nodig hebben. (ik heb ook even geslapen, ben er net pas uit want kreeg honger) Verder heeft ze weer normale temp en is ze weer vrolijk. Dus dat is mooi.

@roos: hier drinkt Fleur uit de fles ook maar steeds zo'n 100 ml, soms wel 130 maar meestal rond de 100, terwijl ze meer zou mogen hebben. Maar Fleur heeft nog deels bv, dus ze zal er wel genoeg aan hebben. Anders bel je even met de lijn van het cb, kijken of die tips hebben?

Deel Deze Pagina