hij is nu bij de kruidvat in de aanbieding voor 15 euro. zo hier is t gtst tijd en flessentijd!!! hihi
@mijn aambeien: Ze jeuken echt verschikkenlijk.......maar dat is niet de reden dat ze weg moeten, ik heb er twee die zitten aan de buitenkant zeg maar en daar is huid overheen gegroeid en het is heel lastig met afvegen Dus het is meer hygiëne als echte pijn Ga nu ff mn tacoprik halen
hoi meiden sorry maar ik moet even wat kwijt.. ik ben LAAIEND kom ik net aan in het ziekenhuis bij Giorgio en hij is zijn stem kwijt.. hij wil huilen maar er komt geen geluid.. ik vragen hoe in hemelsnaam dat kan??? en hun zeggen gewoon dat hij niet heeft gehuild vandaag.. hoe kan hij dan zijn stem kwijt zijn???????? ook heeft hij zijn medicatie vandaag niet gehad, want dat zijn ze vergeten zeggen ze... niet dat ze de medicatie dan alsnog geven!!! nee, hij krijgt vanavond wel weer een dosis want dat was nu niet meer nodig dus ik uitgelegd dat als ik 's morgens opsta met hoofdpijn ik meteen een paracetamol wil en niet 'savonds en als ik hem vergeten ben hem nog zo snel mogelijk weer inneem, en dat hetzelfde geld voor de zantac, maar volgens haar was dat onzin. hij heeft dus vandaag maar 1 x zantac gehad ipv 2 keer en dat terwijl ze willen kijken of een hogere dosis aanslaat?? ook hebben ze voor de 4e keer in 4 dagen de voedingstijden weer aangepast, echt BELACHELIJK.. wij zitten daar thuis mee straks vanmorgen hebben ze zijn eerste voeding zelfs overgeslapen want hij lag zo lekker te slapen!!!!!!! nu heeft hij van 21.00-8.30 zonder voeding gezeten, en overdag laten ze hem lekker slapen als hij niet wakker wordt en geven ze hem geen voeding?????????? ik ben echt laaiend ook hebben ze vandaag helemaal NIKS ingevuld wat de ontwikkelingen zijn.. pff moest het ff kwijt.. ben zo boos!!
daantje, een gesprek aanvragen met een arts??? lijkt me niet dat giorgio zomaar ineens zijn stem kwijt is...succes meid, laat je niet afschepen!
hier even een foto van Senne met zijn kleertjes voor de doop van volgende week hij was wel niet aan het lachen maar aan het tegen pruttelen duurde allemaal volgens hem te lang xxx
hahahaha... Heb je geen rtl lounge? daar kan je op zondag alle afleveringen, zonder reclame achter mekaar kijken.. Hier maar even een bibi 3standen speen gestereliseert, en ook de 3 standen speen van difrax, iemand ervaring daarmee?
@Daantje,wat vreselijk voorjullie meid. Jullie hebben nu ook wel genoeg meegemaakt dacht ik zo. Ik zou ook e.e.a. duidelijk maken daar. Zo, nu ga ik eerst eens snel naar het kruidvat om die sterlamp te kopen waar ik zoveel goede verhalen over hoor. Daarna komen mijn schoonouders op bezoek want opa heeft Julien alleen vlak na de geboorte gezien. Dus lees wat later terug. doeiii
@Daantje... echt... ik zou mijn kind oppakken en wegwezen daar. Wat denken ze wel niet! Ik zou woest zijn en de hele boel op stelten zetten! @Kitty, super mooi! De foto's van onze Sam zijn doop staan trouwens op mijn Hyves. Liefs, Josien
grrr Gaat lekker daar in het ziekenhuis. Denk dat ik hem mee naar huis zou nemen en hem dan ergens anders zou onderbrengen. Kitty erg lief pakje. Was zelf ook wel een beetje boos op ons zh. Moest gisteren zelf voor controle naar het zh en ben toen voor Demyan even naar de poli voor hem gelopen om advies in te winnen, want helemaal super gaat het niet. Hij voelt zich momenteel wel oké, maar spuugt erg veel na ieder boertje. Zelfs 2 uur na de voeding kwam er nog melk terug. Zou me er normaal niet echt druk om maken, maar hij zit al op de ondergrens met zijn gewicht en wil dus echt niet dat hij afvalt. Hij krijgt 5 of 6 flessen van 120/4 en zou genoeg moeten zijn. Heb alleen wel het idee dat hij soms meer wil en heb er ook één keer aantoegegeven, maar dat was totaal geen succes. Aan de balie hun mijn ka gebeld , maar die stond in de ok. Zou s'middags worden terug gebeld. Nou mooi niet dus. Ik vanochtend om 9 uur meteen de telefoon gepakt zou ik straks teruggebeld worden. Hoorde de hele dag dus niets. Bellen ze eindelijk om half 5 eens een keertje terug.
flessen en spenen nou niks word hem dus ontwerpen maar haha Roos ik heb de bibi geprobeerd drama. Kitty mooi hoor ellen schaam je Tess is mooi gegroeid hoor. Hier ook na cd geweest de bultjes hier ook hormonen en gewoon insmeren met vaseline en verder kunnen we er niks aan doen pindakaas. ze was 4550 gram dus ook dat was weer heeeeeel netjes ze zit boven het gemiddelde omdat ze zover was afgevallen dus ik is helemaal happy. euh rest alweer kwijt
De bibispeen werkt op zich wel! Ze heeft nu iets meer dan 120cc op en dat 3 uur na de vorige voeding! Dus best netjes!! Dit heeft ze op in 20 minuten, de eerste 10 minuten had ze al 100 op en de laatste 10 minuten en 2 boertjes verder de andere 20cc.
Gister op het ziekenhuis is Maureen trouwens nog gewogen. Geboorte gewicht: 3720gram en gister woog ze: 5250! Dus in 6 weekjes 1,5 kg aangekomen! Daar komen dus ws ook de krampjes weg die ze heeft.
@daantje: Wat een drama ziekenhuis is dat!! Wij zijn de week van Megan niet van haar zijde geweken maar wij hoefden echt niet aan de voedingen te denken hoor! Daar hanteerde ze een heel strak schema maar als ze eerder aangaf dan kreeg ze dat gewoon......6.00-12.00-16.00-20.00-0.00 Maar moet ik er ook bij zeggen dat ze op de intensive care lag en dan krijgt je kindje een zuster toegewezen. Ik het ziekenhuis in Haarlem ben ik er ook bij gebleven en moest ik zelf vragen om een voeding en die kwamen ze dan brengen...... Ik had mn kind opgepakt en mee naar huis genomen! Eerst de huisarts gebeld om te vragen voor een overplaatsing zodat je kind goed behandeld word!! Heel veel sterkte!
Jeetje Daantje! Alle recht om woest te zijn!! @kitty: mooi hoor! Nou onze dochter is nu al verslaafd aan tv! Huilen, huilen en ik zet de tv aan en zwaar geïnteresseerd! Felle lichtjes en geluiden dus tja.. verder vermoed ik dat ze niet alleen wil zijn. Vandaag als ze niet wilde slapen en ging huilen met mij in bed gelegd en binnen no time stopte het huilen en sliep ze.
Sloppy: NOu overdags kan ik best goed tegen haar gehuil, en lukt me dat niet, wandel ik een stuk met haar. Maar vanaf dat het donker word voel ik me ineens zo anders. Nu ook, ik heb een zere buik ervan. Gewoon omdat ik de hele dag dan zo gestresst ben.. Voel me savonds ook schuldiger om dr te laten huilen??? We hebben nu de sterrendroom aan op dr kamertje, maar ze jammer nog wel!! Ze moet echt slapen want dat heeft ze de hele middag nog niet gedaan!! & wij gebruiken qua voeding hetzelfde, we gebruiken de dr brown fles en daar heb ik speen fase 2 voor gekocht. En bij Tara gaat dat heel goed!! Ellen: Wat goed! Ze groeit dus goed! Sterrendroom: Hebben wij ook gekocht haha! Kruidvat mag zp wel bedanken..( of sloppy natuurlijk! ) DOen jullie ook dia 1 erin?? Ik vind die zo saaai!!! Die anderen zijn zo leukk met wolkjes enzo... Ellen: haha tuurlijk ben je dan geen slechte moeder!!! Daantje: Jeee wat een eikels daar zeg!!!! kun je niet naar een anders zieknehuis????? Dit kan toch niet??? Ik vond het zowiezo al heel raar dat ze jullie zo lang er mee lieten zitten!!!! Gandor: Nou lekker dan!!!! Zit je er al die tijd op te wachten en hun nemen de tijd maar!! belachelijk.,. Danjo: Super dat het ze zo goed zat met gewicht. Maia: Aaah! Dat word dus lekker knuffelen!! Zo... Vanmiddag bij een vriendin geweest, die heeft ook een kleine dus dat was gezellig.. Nu lekker thuis, maar Tara wil weer niet slapen.. Zucht...... Dus ik ben zo knetter gestresst. Ik kan er echt niet door naar de wc , en daar krijg ik natuurlijk ook weer buikpijn enz van.. Gelukkig gaat Maurice straks na de volgende voeding een stuk met haar wandelen, dan ben ik lekker voor het eerst sinds de bevalling allen thuis.. heerlijk! Wat een gezeur met de mottullium! Ik moest t gisteren ophalen, maar toen hadden ze het niet. Vandaag opgehaald. Dus ik zeg: Gewoon samen met de zantac geven gaat goed he? eeeuuuh..... Nou we weten niet of dit wel samen mag.. Zucht!! Nu moet ik het een kwartier voor de fles geven, 3x per dag, maar niet wanneer we ook zantac gaan geven. Moet 3 ml op een dag!! Terwijl er op de verpakking staat dat kinderen van 4 kilo 1-2 ml mogen. (Tara weegt 4400 gram ). Maargoed! Hopelijk helpt dit, en zie ik geen verschil, dan stop ik daarmee want ik vind het nu te gek worden, al die troep die ze binnen krijgt! Ze krijgt ook nog steeds nystatine want de spruw is nog steeds niet weg!
haha superfoto Leonie Huilt ze dan echt zoveel 's avonds? wat naar Hopelijk helpen de medicijnen, ondanks dat het er een aantal zijn, en zal het snel minder worden.