Heb niet terug gelezen alleen van Daantje.. Meid, ik zou eisen dat er een verantwoordelijke arts met jullie ging praten. en dan aangeven wat het probleem is. En als hij dat weigert het afdelingshoofd te spreken vragen EN een klacht indienen ! Misschien kan Giorgio worden overgeplaatst naar een ander ziekenhuis, ???? Bah zielig allemaal voor jullie en je kleine mannetje!
Babydream: Heb je bij Dyoni nog bijwerkingen gemerkt van de motilium? Ik lees allemaal van die rare dingen.. En hoeveel zantac en motilium kreeg ze nou ?? Ik vind dat ik zoveel moet geven!! 2 x daags 1ml zantac. En 3 x daags 1 ml motilium!! En jij geeft het door de fles hé? Terwijl wij het ene kwartier voor de voeding moeten geven...
@Sloppy, merkte jij verschil met drinken met het roeren van de voeding? Wij merkten wel duidelijk verschil. @Knuffelkonijn, dus jullie knuffel wil nu lekker bij je zijn? Julien ook en denk dat dat ook met een sprong te maken heeft. Veel mensen vinden het onzin maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik neem niet alles serieus wat erover geschreven wordt maar zie veel herkenning Vindt het ook wel fijn om me daaraan vast te houden zodat ik weet dat zijn gedrag ook normaal is op dat moment. @Joenka, fijn te horen dat het slapen beter gaat. Ons mannetje slaapt ook liever in de maxi cosi maar wil hem er niet te lang in laten i.v.m. zijn rug. @Ellen, fijn dat Tess zo goed groeit. haha hier laatst ook de dop losser en toen zat Julien onder. had hem TE los gedraait. @Josien, heb jij ook al zo'n mannetje met uitslag... ziet er zo zielig uit vindt ik. @Kitty, mooie foto. @Daantje, ik had al gereageerd maar zit je verhaal nog eens met ongeloof te lezen. Wat een sukkels. @Gandor, de gezondheidszorg laat hier echt te wensen over hé! Echt erg hoor. gelukkig hebben ze uideindelijk wel teruggebeld. @Maia, jaaaaaaaaa tv, dat heeft julien dus ook. haha grappig toch? @Leo, leuke foto zeg! haha
Zo wij hebben al het bezoek gehad en nu rust. Guus en ik gaan nu LIPS doen op de x box. Wat een kinderen zijn we.
Zooo wat een rust hier!! Nou ik weet niet wat colin doet, maar hij gaf om kwart over 8 de fles, met de bibispeen, dronk ze 140cc!! wist neit wat me overkwam hahah
shiit had een heel stuk geschreven en dat is allemaal weg... Danjo, Roos, Leo, Luna, Knuffel had allemaal op jullie gereageerd, en op nog een paar maar het is weg...heb gewen tijd om teru te lezen allemaal helaas! Hier de recties van waar ik was gebleven... Joenka:super dat de zantac zo goed werkt! Josien: aah zielig zal dat eruit zien die schilfers. Gelukkig heeft ie er zelf geen last van. Bij jullie is de kerst al begonnen met een kerstballetje in bed hahaha Sloppy: auau klinkt echt pijnlijk... Daantje: waaaaaaaaaaaaat!!!!!!! Klacvht indienen. Zo ga je niet met kinderen om. Het is een kleine baby...die mag je niet zomaar zoveel voedingen laten overslaan...en stem kwijt. Als ik dat zo lees dan wordt ik ook woest!!! Kitty: aaah schattig in zi8jn doopkleertjes! Gandor: dat ios idd niet netjes van het zkh. En wat denken ze dat het is?? Leo: als je echt zo gestressd bent meid dan moet je echt even de dokter bellen hoor. Ik herken je wel..als het donker wordt dat het dan erger wordt...maar zo werkt t ook niet voor jou. Genieten kan bijna niet en dat i zo jammer! Ik zou als ik jou was even de dokter bellen morgen en het bespreken hoor! aaah die foto van Tara met kerstmuts hahaha
Door de fles heeft geen enkele zin volgens mij want zantac gaat pas na een half uur ongeveer werken, dus door de fles heeft dan weinig zin lijkt me
sintviering op mijn werk was heel leuk. Moest om 8 uur weg en Tessa was wakker om half 5 en ging pas om 7 uur slapen dus ik heb ook maar 3,5 uur gehad vanancht. Wel vanmiddag nog een uurtje geslapen gelukkig! Dennis heeft de eerste helft van de nacht gedaan....die heeft dus tot half 4 met haar op de bank gezeten. Ze heeft 2 uurtjes op zijn borst geslapen en voor de rest wakker.... Vandaag weer even wat nieuws proberen...heb een draagbare radio van mijn moeder geleend en die staat nu bij Tessa op de kamer. Als ik nu zachtjes een muziekje aanzet dan slaapt ze misschien wel....hoop ik...al vraag ik me af of dat wel agat werken. We zullen zien!! Ik hoop wel op wat meer slaap want voel me er half ziek door. Dennis wil ik vannacht ook niet teveel belasten ermee want die moet morgen ook weer een hele dag werken.... Nog 7 nachtjes en dan naar de osteopaat!
Haai meiden! Nou, na een week HEL, gaat het nu een stuk beter in huis. Wat blijkt, Lauren had het koud!!! Ikke slechte mama want heb dat dus niet in de gaten gehad. Sinds 2 nachten krijgt ze een extra dekentje en een slaapzakje aan en slaapt ze 7 uur achter elkaar. Ook overdag kleden we haar warmer en slaapt ze stukken beter. Wat een verademing... knuf voor de meiden waarbij het nog niet lekker loopt, en ook voor de meiden waar het wel goed gaat!
Sannie, waarom kan je niet eerder bij de Osteopaat terecht?? Ik kon de volgende dag meteen... wat jammer zeg. Nog steeds ellende dus bij jou, knuf.
@Moor: was ze aan het huilen? Wij hebben Fleur ook een extra dekentje gegeven en ze slaapt nu ook beter gek he, zoiets kleins
Maia, huilen is een understatement! Hele krijssessies hebben we gehad... slapeloze nachten en alles. Ik zag het niet meer zitten de laatste dagen! Afgelopen weekend was ik er helemaal klaar mee. Heb huilend het weekend doorgebracht. Maandag waren we op kraambezoek bij vrienden, die vertelden want hun kleintje 's nachts allemaal aan had. En geloof me, als ze hadden verteld dat ze hun jochie verkleedden als zwarte piet en daardoor sliep ie, hadden we het gedaan Maar goed, de volgende dag een slaapzakje gehaald en een extra dekentje, bedje meer voorverwarmen en 7 uur doorslapen ipv 3 uurtjes slapen en daarna niet meer het bedje in willen!
nou heerlijk toch dat jullie er "snel" achtergekomen zijn voor hetzelfde geld had je er pas in januari achtergekomen hihi
@Moor, wat maf... te koud! Maar ja, beter te koud dan te warm. Wij hebben hier een heethoofd dat nu al in zijn bedje ligt te zweten met alleen een rompertje, dun pyjamaatje en een dekentje (enkel). Dat wordt nog wat in de zomer . Fijn in ieder geval dat jullie erachter zijn gekomen wat het was en er dus iets aan hebben kunnen doen! @Sannie, pfffff meid... ik heb echt medelijden met jou en Dennis. Lief van Dennis dat hij je zo helpt. Kan je de kleine niet nog een nachtje wegbrengen om zelf bij te kunnen tanken? Dit hou je niet vol... Hele dikke knuffel voor jullie en natuurlijk ook voor de kleine meid die zo te horen echt niet lekker in haar velletje zit. @Schilfers op Sam zijn hoofd, ja echt lekker ziet het er niet uit. Het is volgens het CB berg. Maar daar doe je dus niks aan ... @Roos, goed om te horen dat het nu zo goed ging! 140 ml is heel netjes . @Anastasia, hoe is het bij jullie? Zo... half elf geweest! Ik ga de kleine man eens wassen en een laatste flesje geven. Liefs, Josien
Leonie, Britt slaapt af en toe op het aankleedkussen na verschonen. Heb er namelijk beneden ook een liggen en ze slaapt daar lekker op en dan leg ik haar naast me op de bank met een kussen onder d'r hoofd zodat ze iets omhoog ligt (vindt ze lekker). Josien, tegen berg hebben ze wel middeltjes toch (heb ik ergens gelezen), ik zal even voor je zoeken.
Josien berg kun je er makkelijk afkrijgen hoor!!! Je hebt bij de etos van die anti berg pads... daarmee kun je over het haar en het hoofdhuidje gaan en binnen een kwartier kun je met een kammetje de schilfers er af krijgen! En je kunt ook babyolie op zijn hoofdje smeren, en dan morgen lekker in bad doen en dan zal t er ook af gaan!!
josien, het middeltje dat ik bedoelde kan ik niet vinden, maar iig goed insmeren met olie o.i.d. en kan je met een kartonnen kaartje het er af schrapen.