@Moor: Dat is moeilijk om achter te komen! Je kleintje het te koud Zieltje! Hier hebben precies het tegen overgestelde..............als het te warm in huis is dan gaat ze juist krijsen Van de week waren we in de V&D en buiten had ze een mutsje op.........zet ze het op een krijsen zo uit het niet, wij het mutsje af en het is over @Curly: slapen op een aan kleed kussen....humm Als we Megan daar op leggen gaat ze echt mega krijsen........omkleden is hier echt drama Ik vind het wel grappig dat ze nu al zo'n voorkeur kunnen hebben
sloppy, Britt vindt echt alles goed. Ze huilt bijna nooit!!! Mooi he hoe ze nu al aangeven wat ze wel en niet willen.
Moor: Jeetje!! Knap dat je daar bent achter gekomen zeg!! Curly: Haha!! Dat hebben wij ook met Tara.. Liggen waar dan ook vind ze drama!! maar leg je haar op het aankleedkussen, is het helemaal goed!! Hier is Tara vanavond een beetje van slag.. Vooral tijdens het drinken, terwijl ze dit normaal noooit heeft!! Nu denk ik meteen dat dit door de motilium komt, maar ik wil morgen nog even aankijken, als ze dan nog zo is stop ik er gelijk mee.
ow mijn schoonmoeder is net hier geweest en heeft zo'n geweldige kleding voor Julien meegenomen van Feetje en van elephant. Ook 3 rompertjes van super kwaliteit. Ben er echt blij mee. Nou ik ga maar eens lekker naar bed. Julien ligt vanaf 19.00 uur te slapen en heeft net om 23 uur zijn laatste flesje gehad en ligt nu weer in bed. S'avonds heb je er geen kind aan. Ben blij dat ik hem om 23 nog even kan knuffelen tijdens zijn fles. Vanaf wanneer gaan ze eigenlijk om 19.00 uur naar bed en maak je ze niet meer wakker voor de laatste fles? Nou welterusten all.
Josien: inderdaad! Over die etos berg-pads hoor ik super goede dingen!! Ik zou het is proberen als ik jou was!
Wat lief van je schoonmoeder Luna!! En wat fijn dat Julien het savonds zo goed doet!! Heerlijk lijkt me dat!!
Hier is het weer feest...meer zeg ik niet. Ik heb geen hoop meer om nog te kunnen slapen vannacht (ja dat zeg ik nu al)... Leonie: wat balen zeg dat de medicijnen nog niet zijn werk doen...maar misschien heeft t even tijd nodig Luna: wat lief van je schoonmoeder. Dat zijn echt geweldige merken he! En wat heerlijk dat Julie het zo goed doet 's avonds! Wel fijn dat je hem idd nog even kan knuffelen om 11 uur. Ik heb geen idee wanneer ze echt door gaan slapen. Moor: te koud..dat is wel zo'n beetje het laatste waar je aan denkt he. Maar heel goed dat jullie erachter zijn gekomen en dat het nu weer goed gaat!! Josien: moeilijk he al die tegenstrijdige berichten. Ik heb ook gehoord dat je het goed moet invetten met olie en dan kan je het met een speelkaart eraf schrapen zeg maar. Tessa wegbrengen. Eigenlijk zou ik neit weten naar wie. Mijn moeder wil het heel graag doen maar ik denk dat ze in paniek raakt als ze tessa na 2 uur nog niet stil krijgt. Mijn schoonmoeder daar wordt heel veel gerookt (niet waar ze bij is, maar toch) en ik heb er niet zo;n goed gevoel over om haar helemaal daar naartoe te brengen (zijn schatten van mensen en ze doen het hartstike goed..maar het is mijn gevoel) Dus dan blijft eigenlijk alleen shaula nog over en die kan ik niet elke week stalken natuurlijk. Die heeft 2 kleintjes van zichzelf. Weet je wat het frustrerends is van alles. Ze komt ook 's nachts om de 3 a 4 uur (meer voeding geven hekot niet helaas). Ze heeft om half 1 fles gehad. Dus komt ze rond half 4 weer. Ik zie de minuten die ik kan slapen gewoon weg tikken. Tegen de tijd dat het half 3 is ga ik niet meer naar bed want dan lig ik net een half uur en dan wordt ik weer wakker gemaakt. Dat is misschien nog wel het ergste van alles.... Nu ligt ze hier op mijn borst te slapen. Ben haar slaapkamer nu ook wel een keer zat. Zit daar zo'n beetje de hele nacht in t donker hehe. Pff zit ik toch weer te zeuren...ik ga wel ff spelletje spelen. welterusten
Ahhh verdorie Sannie! Ik hoop echt dat er snel verandering in komt voor je. @leonie: niet te snel stoppen hoor. Soms is het even wennen van het lichaam. @Luna: lief van je schoonmoeder nou hier weer wakker. Hoef geen uitleg meer te geven hè
@Ellen, zo Tess is lekker gegroeid zeg! En fijn he, als je ontdekt dat ergens zoveel batterijen in moeten. Ben blij dat die ik heb ook op stroom werkt. Heb je m al geprobeerd? Vind ze m leuk? @8 weken sprong, geen wonder dat Tim van de week zo van de leg was! Hij is nu 7 weken, maar eigenlijk 8,5 Moet toch eens Oei ik Groei op gaan zoeken @Pukkeltjes, Tim heeft op zijn borstkastje wat pukkels. En verder ontzettende schrale wangen! Smeer me suf @Josien, ik besmeer Tim ook met vanalles hoor hihi. Olie op zijn huidje, want die is zo droog. Bergpads voor zijn koppie en Bepathen om zijn schrale gezichtje vet te houden. @SLoppy, he jakkes vervelend zeg van je aambeiden. Lijkt me idd een lastige keuze of je er wel iets aan laat doen @Daantje, zit met ongeloof je verhaal te lezen! Dan denk je verdorie dat je kleintje daar in goed handen is en dan ontdek je deze dingen. Ik zou compleet uit mijn dak gaan denk ik:x @Kitty, wat een mooie kleertjes voor de doop! @Gandor, schiet ook lekker op zeg...alsof je niets beter te doen hebt dan de hele dag op een telefoontje wachten. Plus het feit dat je gewoon een antwoord wil omdat je je zorgen maakt @Danjo, ook al zon dametje die lekker aan t groeien is! @Knuffelkonijn, zo dan heeft ze ff een spurt gemaakt zeg! @Leoniiee, wat rot dat je je dan zo schuldig voelt. En je weet w.s wel dat dat nergens voor nodig is, maar die gevoelens he! Heeft de wandeling met papa nog geholpen? Maar ach gossie, die foto @Sannie, en helpt de radio? Snap trouwens heel goed dat het frustrerend is dat ze ook snachts om de paar uur blijft komen. En je doet er weinig aan he! Las trouwens ergens, dat kleintjes pas rond de 2 maanden een slaap kunnen maken van 5/6 uur...jou meisje is er w.s nog niet aan toe. Tim die begint nu sinds een weekje ook pas de tijd te verschuiven hoor. Die kwam ook gewoon constant om de 4 uur, inc de nacht @Moor, voel je niet schuldig hoor! Kan me voorstellen dat je niet aan zoiets denkt... @Hier, nou zeg...manlief die wilde mij wat meer slaap gunnen. Dus gaf Tim de laatste fles en zou die van rond 5.00 geven. Ik lag er om 22.30 in. Om 5.30 hoorde ik Tim en moest manlief wakker maken. Dus die eruit...ik doezelde net weg, hoor ik ineens Eva krijzen en mama roepen. En dat duurde ff en ineens hoor ik ze naar beneden lopen en daar staan janken. MAar ik hoorde ook dat manlief Tim aan t verschonen was..zucht...dus ik Eva op dr kop gegeven en weer naar bed gebracht..kleine aansteller. Gevolg, om 6.45 maar opgestaan... Nou morgen een herkansing
luna, mag ik vragen of er een reden voor is dat je schoonvader julien zo lang niet heeft gezien? gaaf dat je zulke mooie kleertjes hebt gekregen! sannie, misschien kun je de osteo bellen en vragen of ze je willen bellen als er iemand uitvalt? hier ga je aan onderdoor meid! ik zou trouwens wel ook voor n half uurtje in bed gaan liggen, dan rust je in ieder geval wat. ben je al eens bij de dokter geweest? leonie: moet je die medicijnen niet wat langer de kans geven om te gaan werken? tara is toch wel vaker onrustig `s avonds? zou zonde zijn als je stopt met de motilium terwijl ze hun werk nog niet hebben kunnen doen... wendelaa, heb je je ingesteld op een heerlijke nacht, komt er niet veel van terecht... is t jaloezie van eva dat ze weer `s nachts wakker wordt?(ze plaste ook ineens weer in bed toch?) danjo: mij werd dus verteld zo min mogelijk op de pukkeltjes te smeren.... het moet juist uitdrogen zeiden ze. dus ik smeer alleen wat op tess dr gezichtje als ze in bad of onder de douche is geweest. ik ga ff flessen, en dan nog ff t bed in hopelijk.
Goedemorgen! Nou ben blij als ik over ben op de fles. Gaf vannacht bv maar mocht een flesje bijmaken want ze had echt niet genoeg en dat idee had ik gisteren ook al bij de bv. Maar ik wil het proces niet versnellen want ze heeft wat meer last van haar darmen dus tja...
overstappen is inderdaad lastig maia, hoeveel bv geef je nu nog? moor, sjee, goed ontdekt hoor! hopelijk blijft ze nu zo goed slapen! roos, rtllounge? wij hebben wel n groot pakket bij ziggo, waar zit die rtl lounge dan? zal zelf ook es zoeken.
Het is nu 3 om 3. Naja dan maar steeds een beetje fles geven na de bv, is niet anders toch @wendelaa: hopelijk gaat vannacht beter dan!
nog even maia, je bent op de helft! ik neem terug wat ik gisteren zei, g atoch over op 150+5. behalve de nachtvoeding, dan heeft ze wel genoeg aan 120+ 4. vanmorgen dronk ze de hele fles leeg, en ze is veel meer tevreden nu. ze beweegt ook steeds meer, dus zal wel meer nodig hebben nu. ik ga nog ff knuffelen met mijn meisje, in bed. wie weet slapen we nog ff.
Hier gaat het op zich wel redelijk goed. Mike krijgt rond 2315 zijn laatste fles, maar om 530 snachts is hij dan wakker en krijst alles bij elkaar, erg frustrerend want hij krijgt pas om 7 uur weer een fles. En hij heeft ook gewoon geen honger, maar natte luier, dan verschonen en daarna is t steeds bal.. een uurtje langer slapen zou wel fijn zijn Verder wel nog last vd reflux/zuur erg zielig.
@Leonie, hoe is het nu met Tara, drinkt ze al wat rustiger? Julien drinkt ook weleens onrustig. @Sannie, jeetje wat een nachten. Kun je s'nachts niet een keer water geven? Babydream gaf die tip en dat werkt bij julien ook wel. Maar die drinkt anders echt teveel ik weetn iet of dat bij jou ook zo is. @Maia, nog even kunnen slapen na het flesje? @Ellen, ik denk dat het best mag die overstap naar de 150 cc. Sinds ik bij julien op 180 zit groeit hij wel als kool zeg. @Wendelaa, kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van werd vanmorgen. Je wilt ook weleens een keertje lekker slapen hé! Mijn schoonzus heeft nu ook twee kleintjes. Ze heeft het er ook wel druk mee. @Schoonvader (Ellen), het had niet echt een speciale reden dat hij niet eerder was geweest. Hij is heel drukaan het verbouwen in huis en het is moeilijk om de aandacht te verdelen want mijn schoonzus woont hier een eindje vandaan in Ridderkerk en heeft ook pas de 2e gekregen. iZe is 2 weken ouder dan Julien. En dan heeft mijn schoonvader zelf nog een dochter (is guus zijn stiefvader) die is een huis aan het renoveren en mijn schoonvader kan bijna alles opknappen daar. Toen ik hem gisteren zag schrok ik. Hij is compleet uitgeleefd. Arme ziel.
sannie hoe is je nacht gegaan? En op zich kan ze wel doorslapen toch bij shaula deed ze dat ook. misschien kun je haar savonds na de fles lekker in bad doen? en bedje voorverwarmen ( of verplaatsen)
@hier, nou Julien heeft weer lekker van 23 tot 6 geslapen als vanouds. Zit ik met de flessen tenminste weer op schema. Straks de herhaling van Gtst kijken want die heb ik gisteren gemist en verder geen plannen vandaag.