babydr: Aaah wat een lieve fotos! Haha!! Ellen: Leuke foto! Ik ben benieuwd naar de kerstkleeertjes! En ja ik ben ook helemaal weg van bakkaboe! Echt super schattig spul!! Sannie: Hahah! Wat lief!!
meiden wees blij dat er nog geen ongi is wat een hell zeg ellen we gaan na safak en daarna na komt een vrouw bij de dokter el popo is idd super maar safak ook haha. leuke foto hoor. klep is er toch nog iemand die het jurkje wel lief vind haha sannie geweldig haha hier ook iemand die niet van flits houd haha. zal ook ff spammen met mn dikkopje
Oooh ik word gek!!! Normaal kan ik heel goed gedichtjes verzinnen. Maar het lukt me gewoon echt niet!! Ben echt een leeghoofd. Dan morgen nog maar een poging.. Ook handig dat ik dan een dag van tevoren ermee begin.. Hmm... Sterrendroom: Heb m vandaag nog niet hoeven te gebruiken! Maar gister avond leek het wel te helpen. Ik vind het zelf een erg leuk ding!! Zou er bijna 1 voor boven ons bed kopen .
ja die meiden van ons gaan mooi gelijk op he danjo? genieten he? lacht Naomi ook al zo mooi? nogmaals veel plezier vanavond!
@danjo @Ellen ; hij komt van de h&m gehad van mijn schoonmams...Weet dat ze hem ook nog online hebben Leuke foto;s van je meisje
leo: heerlijk dat ze nou zo goed slaapt!! Is ze nou nog niet van de spruw af? Dan zou ik als ik jou was toch die gel vragen.. Noëlle was er in 3 dagen helemaal vanaf! Klein beetje over een speen smeren voor de voeding.. dan zuigt ze goed.. en zo kan ze er nooit in komen te stikken!
Even snel: Babydr: Hoe kwamen jullie erachter dat Dyoni heel erg honger had door de motilium??? Tara is enorm aan het schreeuwen, ze trappelt niet met dr beentjes, ze lijkt geen pijn te hebben. Maar wel echt schreeuwen. ALs je dr speen erin doet begint ze enorm te zuigen, maar niet voor lang. Want dan is het niet goed meer.. Ze hapt enorm. Maar ze mag over 1 uur/anderhalf uur pas weer eten!! Ze huilt soms echt ineens hartverscheurend.. Ik wil natuurlijk niet meteen de andere voeding er door doen. Maar misschien heb jij punten die je bij Dyoni zag als tip voor ons? Bedankt!
Nee nog niet!! We hebben nog wel wat nystatine, en danmaar hopen dat t weg gaat!! De gel hoef ik echt niet bij mn dokter aan te komen , haha!
allemaal leuke spam voorbij zien komen.. hier ook 1 van maureen die erg moe was toen we vanmorgen uit ziekenhuis kwamen: Bekijk bijlage 33754
zit ff met mn zusje te kwekken op hyves, maar mijn opa leeft ws niet lang meer. hij heeft: Bloedarmoede, nieren werken bijna niet meer, hele lage bloeddruk, en bloeding tussen maag en hart en ze doen er niks meer aan omdat het niet meer kan... ze geven hem nog een paar uur, of tot morgen waarschijnlijk...
Hallo Allemaal, Ik ga even afscheid nemen van het forum Het gaat weer helemaal niet goed met Megan en ik moet even al mijn aandacht aan haar gaan schenken...... Zoals ik enige tijd geleden al aangegeven heb eet ze echt belachelijk veel en de laatste 2dgn was het echt van het ene flesje naar het andere en het leek bijna als of ze onverzadigbaar was..... Vandaag zijn we weer bij het AMC geweest en we moeten overstappen naar Nurtilon Forte en we moeten 7voedingen van max 110ml gaan geven! Ze drinkt nu minimaal 150ml!! Dit betekend dat ze heel veel zal gaan huilen en dit gaat heel veel van mij vergen en ik ben al zo moe en verdrietig Dit is niet iets wat we hadden kunne voorkomen of iets wat we zelf gedaan hebben. Ze heeft een groei achterstand opgelopen omdat ze het zo lang niet serieus genomen hebben. Deze probeerd ze in te halen, maar dat is niet te doen.... Nu moet ze weer in een ritme gaan komen en dit kan alleen door haar te dwingen minder te gaan eten. We moeten dit 14dgn proberen vol te maken en dan gaan ze verder kijken als dit niet geholpen heeft. Ze hebben goede hoop dat het met een die 14dgn al redelijk op de rit zal zijn..............maar geloof me het word puur afzien! Ik zal mee blijven lezen en ik hoop hier weer heel snel te kunnen zeggen dat mijn meisje eindelijk overdag ook een beetje slaap neemt en vrolijk is en niet meer zo hoeft te lijden
@ KK sterkte meis @ Sloppy sterkte meis! Hopen dat ze snel opknapt en jullie eindelijk kunnen gaan genieten.
Superschattig die foto's!! Leo: hahaha erg he die gedichtjes. Is idd dit jaar extra moeilijk!!!! sterrendroom: ga steeds meer de behoefte voelen om hem ook te kopen hahaha. Al jullie postitieve verhalen... Knuffel: aaah schattig haha. Ze lijkt wel veel op esmee vind ik!!! Jeetje sterkte!! Ga je nog afscheid nemen?? Moeilijk hoor!! Sloppy: ik wens je heel veel sterkte meid!!! Het heeft jullie niet mee gezeten en ik hoop dat dit nu wel een keer het laatste is!! Ik hoop dat je over 14 dagen weer mee kan kletsen en dat je dan kan melden dat het allemaal weer helemaal goed is met Megan. Heel veel succes met deze moeielijke tijd!! Daantje: hoe gaat t met Giorgio? Hebben jullie al wat gedaan tegen het zkh? Odess: hoe gaat t met jou?? Lang niet gezien! Ik hoop dat alles goed gaat! Hier wordt Tessa een beetje wakker. Ik hoop dat ze het nog even volhoudt want mijn eten komt over 10 min uit de oven. Is niet de eerste keer dat ik koud eten heb hahaha. Ze hoeft pas over een uur te eten dus hoop dat ze nog even in slaap valt hahaha
@Knuffelkonijn, sterkte met je opa. Verschrikkelijk om te weten dat hij niet lang meer bij jullie zal zijn @Sloppy, jeetje meid wat een ellende! Kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent om de hele situatie. Het zal idd heel veel energie vergen om jullie meisje weer in een goed ritme te krijgen....dikke knuffel!