Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Roos, wat een heerlijke foto!
    Dit vind ik nu eens een echte canvas moment;)

@Knuffelkonijn, och wat ligt ze daar heerlijk te slapen.
    Enne, een buikslapertje zie ik?

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, dat lijkt me heel moeilijk! heel veel succes de komende weken, en als je wel tijd hebt om alles van je af te schrijven, doen hoor!

knuffel: sterkte met je opa! en mooie foto van je buikslapertje hoor!

rose, wat een heerlijk meisje is eva toch! ennuh, dat shirtje heb ik ook gekocht! hihi

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hier pannekoeken gebakken, jammer genoeg kwam tess een uur te vroeg voor de fles en heeft ze een kwartier liggen krijsen omdat wij eerst gingen eten... niet echt lekker als je aan t eten bent. toch geprobeert rustig te eten, ze moest maar even wachten. men, wat vond ik dat moeilijk!

hier een rustig avondje op de bank. voetbalvrouwen kijken.

heb oliebollen gehaald, de eerste dit jaar! (nu al zin in, net alsof ik niet een uurtje geleden 4 pannekoeken heb gehad... hihi)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy wat een ellende dan weer zeg... misschien kun je tussen de flesjes als ze heel erg huilt een beetje thee geven of water? daarmee kun je het ergste gekrijs misschien verhinderen...
    dikke kus voor jou !

5. Maia

Maia Niet meer actief

@knuffelkonijn: sterkte met je opa!

@sloppy: heel veel sterkte de komende weken! Hopelijk gaat het snel beter met Megan!

hier vandaag heerlijk wezen winkelen. Fleur was echt heel zoet, we kwamen in het dorp en toen begon ze te jammeren van de honger. Flesje gegeven, viel heerlijk in slaap, verschoond en toen was ze wakker en heeft ze rustig in de wandelwagen gelegen terwijl wij aan het winkelen waren. Eerst gewoon een tijdje rondkijken en op een gegeven moment viel ze in slaap. En later werd ze weer wakker en gewoon weer rondkijken. Normaal gesproken was het huilen. Dus ik denk echt dat ze niet genoeg had aan de bv :) want ze is veel vrolijker dan normaal. Heerlijk!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje wat een rot berichten zeg!! :(

Kk: HEel veel sterkte! Is niet niks.. Bah!

Sloppy: Ach jeetje, t houdt ook niet op hé!! Heel veel sterkte voor jullie. En ik hoop dat t jullie meezit, en er toch een wonder mag gebeuren, dat ze er lang niet zoveel last van heeft en de forte wonderen verricht..
    Succes!!!!

Sannie: haha! Heb je nog kunnen eten???

Maia: Super dat Fleur het zo goed deed met het winkelen! Dan is het een stuk relaxter weggaan he! :)

Hier: Ik ga volgende week een afspraak maken met een osteopaat! :)
    Ookal is het alleen om te zien of het wat uithaald.
    Wij hebben allebei het idee dat Tara met de bevalling iets niet goed heeft gekregen, want op de arm vind ze verschrikkelijK !! Het enige wanneer ze niet huild, is op de benen rechtop zitten.
    En aangezien refluxklachten ook worden gezien als oplosbaar, of verlichtend wil ik het toch proberen..
    Ben heel erg benieuwd.

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Ellen lekker pannenkoeken jammie!!
    En oliebollen nog lekkerder.
    Wij hebben net banketstaaf op :)

@ Leonie Misschien kan de osteopaat wel wat betekenen voor Tara!

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Kom even snel een foto spammen. Druk hier met de sint.

Dit is mijn meisje voor het eerst in een jurk haha. Echt meisje-meisje.

Bekijk bijlage 33797

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Rose: Ja ik lees erg goede dingen over de osteopaat!
    En aangezien ik toch een lange bevalling heb gehad, en ze sterrekijkertje was, wil ik het toch is proberen!!
    Ik ben benieuwd!

Ohh lekker he banketstaaf!!
    Zo verleidelijk met sinterklaas/kerst/O&N.. Al die lekkere chocolade dingen!! hMM

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

mvj: Leuke foto!! :DSchattig jurkje zeg!!

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,

ik kom net van de buurvrouw af en ben kapot dus niet teruggelezen maar WAT een super foto 's hier zeg! Echt allemaal mooie kindjes terwijl ik echt niet alle baby's mooi vindt maar deze zijn gewoon allemaal zo schattig.

Morgen stuur ik ook even wat foto 's van julien met zijn sinterklaaskadootjes.

@Sannie, ik moest echt zo lachen om je foto! haha

Nou welterusten allemaal.

12. Rose1982

Slaap lekker Luna!

Leuke foto mvj :)

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat ziet Evi er prachtig uit en ook al zo'n bos haar!

@Josien, ik weet niet of ik eroverheen heb gelezen, maar hoe was t bij de h.a?

14. Rose1982

Ik ga ook mijn bed opzoeken. ;)
    Morgen vroeg op, gaan een dagje naar Duitsland!
    Slaap lekker meiden!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden hier net thuis van een gezellig avondje met mn vriendin gaat ik vaker weer doen :D
    en de film geweldig heen gaan haha.

Sloppy je meisje is nu belangrijker dan het forum doen waar jij je goed bij voelt meid knuf

nog wat leuke fotos voorbij zien komen.

Nou moeke gaat slapen want het wekkertje naomi zal wel weer vroeg gaan maar met alle liefde ( kan ze nu al niet komen heb dr gemist wil ff knuffelen haha)

16. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen!!

MvJ: aah schattig met jurkje aan!

Leö: heel goed dat je afspraak hebt gemaatk met osteopaat. Je kan het in ieder geval proberen (doe ik ook). Baat t niet dan schaadt t niet.

Danjo: leuke avond gehad? Hard moeten huilen bij de film? haha

Rose: veel plezier in duitsland

Maia: goed zeg. Lekker dat je dan lekker kan winkelen op je gemak he!

Hier een goeie nacht gehad!!! Ik had aan een collega gevraagd of ze reiki wilde doen. Ik geloof er zelf niet echt in, maar toen ze het bij mij had gedaan in mijn zwangerschap toen heb ik echt 2 dagen geslapen...dus hooop hahaha
    Tessa heeft om half 12 laatste fles gehad.Toen had ze gelukkig ook gepoept (zat al vanaf 3 uur vanmiddag dwars). Om 1 uur sliep ze (wij om half 2) en ze kwam pas om 6.15!!
    Ik heb dus 5 uur kunnen slapen. Wow, voel me nu al een ander mens hahaha.
    Nu ligt ze in bed wat te pruttelen, maar ik durf zelf nog niet naar bed te gaan. Ben bang dat ik 1 minuut slaap en dat ze dan gaat huilen...misschien moet ik het risico maar nemen...kom ik ook aan mijn uurtjes!

Ik ben dus helemaal happy!!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

Hey wat lekker Sannie!! Ga nog maar even naar bed, al is het maar een paar minuten, het is meer dan niets!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, veel plezier vandaag!

@Danjo, fijn dat je zo genoten hebt.
    Heb je af en toe echt nodig he!

@Sannie, lekker dat je even een paar uurtjes slaap te pakken hebt gehad.
    En ben je er zelf nog lekker ingedoken?
    Grappig he, dat dat soort dingen werken. Zeker als je er niet ingelooft.
    Zo heb ik de laatste paar weken van de zwangerschap voetreflextherapie laten doen, nou als iets mij door die laatste loodjes heeft geholpen! En mede door die vrouw was ik zo relaxt tijdens de bevalling, heeft me echt geholpen om er een mooie ervaring van te maken! Zo'n verschil met die van Eva;)

Hier lijken we toch echt langzaam aan langere nachten te krijgen. Al 4 nachten op een rij wordt Tim pas tussen 5.30 en 6.00 wakker!

O wat zal ik blij zijn als die ouwe grijze geit weer terug is naar Spanje! Houd dochterlief misschien even op met stuiteren

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leonie kan Tara geen KISS hebben dan? ( moet je even googelen) maar dat komt vaak voor bij sterrekijkers, en is ook houdingsafhankelijk of ze gaan huilen!

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden even snel een teken van leven van mij - toch knap ziek geweest afgelopen week maar het lijkt erop dat ik het zonder AB de baas kan - had de vorige keer te vroeg gejuicht... Lang leve die gevoelige boobs van mij!

Een dikke knuf voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina