Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Danjo fijn dat je het zo gezellig hebt gehad :)

@ Sannie lekker dat je wat uurtjes hebt kunnen slapen. Nu hopen dat het elke nacht zo is ;)

@ Wendelaa lekker dat Tim nu langer gaat slapen.
    Haha ouwe grijze geit, moest er gewoon om lachen.

@ Odess bah bah dus nog ziek geworden. nu weer helemaal opgeknapt?

Nou wij gaan dagje duitsland joehoe wat een lekker weer hebben wij zeg :(

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo: Ja is het een aanrader?? :D Haha.. Jankfilm zeker?

Anast: NOu ze heeft inderdaad behoorlijk wat symptomen. Jeetje.. Nou dan is het misschien helemaal een aanrader om naar de osteopaat te gaan. k ben benieuwd!!
    Bedankt voor de tip iig..

Rose; Ooh wat een bagger weer!! Hopelijk hebben jullie wel een erg leuke dag!

Sannie: MIsschien ben ik nu heel dom, maar wat is reikie?????
    Iets met geurkaarsjes ofzo??
    NOu maar HEERLIJK dat ze vannacht zo goed heeft geslapen!!! Helemaal super toch!

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Leonie: reiki is een soort van handoplegging en werkt met energieën.

@wendelaa: lekker dat Tim wat langer slaapt tegenwoordig!

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    nog sintplannen hier?
    Wij wilden er dit jaar niks aan doen, maar mijn schoonouders luisteren slecht. heb nu al geen zin.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O Curly wat irritant!
    Dat hadden wij het eerste jaar dat Eva er was.
    Ze is in januari jarig en t kind was nog geen 1.
    Dus ik nadrukkelijk tegen de opas en omas gezegd dat we geen Sinterklaas vierden. Iedereen ging accoord.....
    Een dag van te voren belde mijn schoonmoeder op; zijn jullie morgen thuis want we komen toch hoor!..ZUCHT.....

Straks komen mijn ouders en broer met vriendin, daar heb ik dan wel weer zin in

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hoi ben ik ook weer eens.
    Ik heb drukke dagen achter de rug!
    Luna die een paar dagen ziek was met 40 graden koorts:( en Noa waar het ook een paar dagen minder mee ging, veel huilen enz.. lag het aan het water, we kookte eerst altijd uit een pannetje omdat onze waterkoker kapot was maar we hadden een andere aangeschaft en dachten dat is veel handiger.
    Maar daar blijkt ze niet tegen te kunnen want we zijn weer overgegaan op het pannetjes methoden en ze is weer helemaal tevreden!

Verder ben ik gisteren naar het cb geweest en heeft ze dr eerste prikjes gehad, ze ging even huilen bij het 2de prikje maar dat is ook de pijnlijke, maar toen ik dr weer bij me nam was alles weer goed:)
    We moeten alleen uit voorzorg naar een fysio omdat ze een sterke voorkeurshouding heeft en gaat mekkeren of net zolang blijven woelen tot ze op dr goede kant lig. Dus we gaan maandag een afspraak maken.

Ik heb helemaal niks gelezen dus kan verder niet reageren, maar ga nu weer meelezen enz.

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    #3127 sylvia111, 5 dec 2009
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
    Sint: ja wij vieren het wel maar niet echt groot ofzo alleen mn schoonouders en zussen komen.
    Maar ik heb ook nog 2 kleintjes die er "besef" van hebben en die sint en piet erg leuk vinden!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@sint: wij vieren het altijd al met mijn ouders/zussen/aanhang. Fleur is het eerste "klein"kind in de familie bij ons. Met mijn ouders doen we verder nog niets voor Fleur, dat snapt ze toch nog niet ;) maar we gaan vanavond gewoon gezellig gourmetten en daarna de cadeautjes met gedichten enz uitpakken. Mijn schoonouders belden van de week en die wilden wel langskomen dus die komen morgen, hebben wij zelf ook een of 2 cadeautjes voor haar gekocht (kon moeders weer legaal shoppen;);)) Maar wij zijn absolute Sinterklaas vierders :D heerlijk! Dit is het eerste jaar in jaren dat we geen surprises doen helaas, maar we hebben het een beetje druk enz :)

@sylvia: beterschap voor Luna!

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sint, wij vieren sinterklaas vanavond met mijn ouders. Ik heb de sterrendroom en een babytv voor Julien ingepakt en in zijn box gelegd. Ze eten hier ook lekker mee dus heb pepersteak, bistrokrieltjes en sla met feta op het menu.

Nu weer snel verder met poetsen boven. wat heb ik straks veel terug te lezen....haha

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  11. Maia

Maia Niet meer actief

ahhhh wat een lieve foto Sylvia!

12. Maia

Maia Niet meer actief

even een vraagje:

ik ben nu aan het overstappen op de fles. Zit inmiddels aan 4 voedingen per dag. Nu las ik dat baby's niet meer dan 1000 cc flesvoeding op een dag mogen hebben. Maar Fleur heeft na 165 ml. vaak nog honger. Dus ik wil wel ophogen naar 180/6 maar ik las dat ze dan maar 5 voedingen mag hebben en ze heeft (met de borst er nog bij) er nog 6. Is dat een probleem als ik ophoog? Want de periodes tussen de voedingen worden wel langer dat ik vermoed dat we binnenkort automatisch naar de 5 voedingen gaan, maar stel dat ik van de week op de 5 voedingen fv zit (dus ongeveer aan die 1000 cc) en nog 1 bv. Telt die bv mee of mogen ze wel meer vocht maar niet meer fv? Hopelijk snapt iemand het :)

o ja het is niet altijd hoor, meestal drinkt ze gewoon de 150/5 en soms vraagt ze dus om meer.

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, irritant he. Heeft mijn vriend ook nog gezegd dat we voor iedereen iets kleins kopen. Ben ik dus mooi de sjaak en komen ook steeds meer mensen bij. Heb het niet echt op me schoonouders en daarnaast vinden ze ook niks leuk.
    Maar 1 voordeel, zij hebben dit jaar sint met Britt dus volgend jaar kunnen mijn ouders of wijzelf wat doen. haha

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, lieve foto hoor. Veel plezier vanavond

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Dank je Maia! volgens mij maakt dat niet uit dat ze nu teveel zou krijgen.Meestal gaat ze vanzelf naar 5 voedigen.
    Noa krijgt nu 150/5 en dan 6 keer. het cb zei dat het eigenlijk teveel was voor Noa maar omdat ze het er goed op doet mocht ik dat gewoon zo laten en dat ze vanzelf wel op een geven moment naar minder voedingen gaan.
    Hoe dat zit met bv weet ik eigenlijk niet, je zou zeggen dat dat ook gewoon een voeding is..

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt curly jullie ook veel plezier vanavond!

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ik heb hier nog nooit foto's geplaatst, maar wil eigenlijk wel even me meisje showen, dus bijdeze toch 1 van mijn favoriete foto's toen ze 3 wkn was

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    thnx Sylvia (hoop dat het mee valt).

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wat een mooi meisje is Britt! mooie foto hoor!
    Ik hoop ook voor je dat het meevalt en dat het gezellig word.

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mvj, wat een schattige foto van je meisje!

rose, hoe was t in duitsland?

danjo, fijn dat je zo`n leuke avond hebt gehad! heb je nog n beetje bij kunnen slapen?

sannie, spuer dat Tessa zo lekker sliep vannacht, hoe gaat t vandaag?

wendelaa: dus tim begint t doorslapen door te krijgen? hopen dat het doorzet, en dat t steeds iets later wordt! kan me voostellen dat eva helemaal hieperdepieper is van sinterklaas, nog ff en dan issie weer weg! veel plezier vanavond!

odess: balen dat je borstontsteking hebt, hopelijk wordt t nu alleen maar beter! ben je wel borstvoeding blijven geven deze week?

curly, balen dat je schoonouders niet naar jullie hebben geluisterd... dus verplicht een 'heerlijk avondje' vanavond? hier geen plannen, teun is naar een concert, dus ben alleen met tess. heb wel chocolademelk en gevulde speculaas, dus letterlijk toch een 'heerlijk avondje' voor mij! hihi
    wat een lieve foto van je meisje!

sylvia, jeetje, dat noa zo sterk reageert op een andere manier van voeding maken! ach, als t met een pannetje beter gaat... duurt wel wat langer of niet? is luna nu wel weer beter?
    goed dat je naar de fysio gaat, ben je nog mooi op tijd bij!
    of kun je al wat zien aan noa`s hoofdje? wat een heerlijke foto zeg!

maia, veel plezier vanavond! -> voeding: mij is verteld dat je met fv ook op verzoek mag geven. als ze 180 op kan, zou ik t gewoon geven. als je dan inderdaad maar wel ongeveer om de 4 uur komt te zitten. vaak gaan ze dan na een paar dagen vanzelf 1 voeding weglaten. hoop dat het werkt!

Deel Deze Pagina