op je buik liggen is best vermoeiend. @Josien, hier kun je een beetje zien dat Tim ook van die schrale wangen heeft.... Gelukkig is dat met Bepathen best onder de duim te houden
roos: voorkeurshouding kan een plat of scheef achterhoofd veroorzaken. als t echt erg is, voeden op de andere arm (dus zodat ze altijd de goede kant op kijkt) bedje omdraaien naar t licht, speelgoed e.d. aanbieden aan de andere kant, enz. ik heb op t werk al 2 x meegemaakt dat een kind een redressiehelmpje op moest omdat t hoofdje zo scheef was... sannie: 9 uur!!! wauw gefeliciteerd meid! en was dat omdat tessa doorsliep? of heeft colin t flesje gedaan ofzo? maia, wat fijn dat fleur beter te pas is! krampjes horen erbij, maar gaan vast snel over! sint: wat zijn jullie verwend! super zeg! sylvia: hahah slimme dochter heb jij dat ze nu al twijfelt bij de geloofwaardigheid van de sint! baby, wauw een roze boom! toepasselijk! hier: de verjaardag was erg gezellig, tess heeft zich voorbeeldig gedragen. heb de flessen kunnen rekken, vanavond krijgt ze om half 9/9 uur de laatste en dan laten we haar slapen. ben benieuwd hoe het vannacht gaat! als ze dan maar 1 x komt (rond 1 of 2 uur ofzo) dan zit ze op 5 flessen van 150 + 5, dus 825 cc. moet ik alleen even kijken of dat dan morgen weer lukt, omdat ze morgenvroeg natuurlijk wel eerder zal willen drinken dan 8 uur...vraag me dan nu al af hoe ik t moet gaan verplaatsen zodat ze snachts niet meer komt. maar eerst dit maar eens proberen!
@Roos, vraag anders even bij het cb een folder met adviezen. Wij voeden idd Tim nu zoveel mogelijk andersom en ook zit ik vaak met mijn voeten op de bank, zodat mijn knieen omhoog zijn en Tim op mijn benen ligt met voeden. En veel oefenen om zijn hoofdje op te tillen, dus op de buik leggen. Als ie wakker is dan he! Ook heb ik t aankleed kussen in de lengte liggen, dus met zijn voetjes naar mijn buik.
baby, elllen, wendelaa, knuffel, roos, danjo,rose, mvj, Curly,wendelaa, allemaal lieve foto's zeg! Sloppy veel sterkte gewenst de aankomende weken. Leo, ben benieuwd hoe het gaat bij de osteo! Danjo, fijn dat het avondje uit goed bevallen is! Sannie,wat fijn dat tesssa goed geslapen heeft. Silvia, wat een schattige foto van Noa Ellen ,was het gezellig met shaula? Hier, o ik ben zoooo laaiend echt! telkens als julien eindelijk lekker ligt te slapen zijn er van die t*ring*(((I^%%ers kei hard vuurwerk aan het afsteken. Julien schrikt zich kapot en begint echt heel hard te huilen. Zo zielig want het mannetje is kapot en wordt steeds uit zijn slaap geknalt.... Hij heeft ook best last van krampen vandaag en diaree. Hopelijk gaat het morgen beter.
Thanks voor de tips meiden!! Ik ga het bedje andersom opmaken misschien helpt dat! Ik voed haar plat op mijn benen en op de manier zodat ze naar mij kijkt en dus de goede kant op kijkt! Ik had ook al geprobeert haar andersom aan te kleden/verschonen maar dat is geen succes dus nou doe ik het proberen zoals wendelaa zeid, recht dus! Josien: wat een schilvers heeft Sam zeg! Echt super zielig! Wendelaa: Leuk mannetje!! Grijpt hij al echt naar dingen? Echt super leuk!! Wij hebben gister de muziek mobiel van fisher price gekocht: bol.com | Fisher-Price Baby Gear Rainforest Mobiel met Afstandsbediening, Mattel | Speelgoed deze projecteerd ook vlinders op het plafond! Noëlle vind het super gelukkig!
Luna, balen dat ze dat doen! Maar doen ze het dan echt voor jullie huis, want dan zou ik gewoon even vragen of ze het ergens anders willen doen omdat je kleine wakker wordt. Ik woon in een echte volksbuurt en ook hier weleens wat ge-eikel. Maar als ik dan naar buiten ga en vriendelijk vraag of het ergens anders kan, dan verontschuldigen ze zich en gaan ze weg
Luna: Heeeel irritant is dat zeg! Maar dat merk je nu pas nu je een kind heb! Terwijl ik 4 jaar geleden precies zown jongere was met vlinders hahahah
Luna, mocht vragen niet helpen, kan je altijd melding maken bij politie, dan komt wijkagent meer langs. Hopelijk zijn ze gewoon netjes genoeg om weg te gaan.
@Wendelaa, wij wonen wel in een buurt maar verder meteen aan een bosrand. Het is hier niet vlak voor de deur. Waarschijnlijk staan ze s'avonds hier voor in het bos. Ook wel handig natuurlijk om zo de politie te ontlopen.... Wat grappig een volksbuurt. zitten er dan zomers ook mensen in de voortuin? @Roos, wat grappig dat is niet eens zo lang geleden dus? Dan ben jij snel van jongere naar mama gegaan. Ik heb vuurwerkaltijd heel eng gevonden. Blijf ook alijd binnen met oud op nieuw...
hahahah ja luna ik ben pas 20 hea 4 jaar geleden kreeg ik me scootertje hahahahahah Maar men zou hier niet zeggen hoor dat ik pas 20 ben, want als ik zeg hoe oud ik ben zitten ze raar te kijken!! Ook de verpleging in het ziekenhuis die mijn geboortedatum niet gelezen hadden hahah... Even een vraagje! Heeft iemand de krant van 5 november nog liggen? Deze wil ik heel graag voor later hebben! Anders ga ik em bestellen via de telegraaf alleen ben ik dan 30 euro kwijt! Dus wie em nog heeft en em kan missen, zou die em naar mij toe willen sturen? Maak ik wel geld over voor de verzendkosten!
Yep, hier zit men in de zomer aan de voordeur Ehm..oke, ik beken...ik ook soms haha Dan speelt Eva hier op t speelplein en ga ik lekker buiten zitten met een boekje... Maar t is nooit zo dat ze er met hele hordes zitten of veel herrie maken. Savonds is t gewoon rustig en heb je nergens last van. Wel komt t eens voor dat er gevochten wordt en dan gaat het er heftig aan toe. De buurt staat ook zo bekend, dat als de politie gebeld wordt, ze standaard met 2 wagens komen! Maar het is vooral een gezellig buurt met veel sociale controle, vooral op alle kleintjes wordt goed gelet! En als ze iemand niet vertrouwen, die ze niet kennen...dan volgt er een waar kruisverhoor hihi
@Vuurwerk, grrrrrrr.... Ik heb er ook zo'n hekel aan en ben er eerlijk gezegd zelfs een beetje bang voor. Ik wil mijn angst echter niet op Sam overbrengen. Ben alleen zo bang dat als we buiten lopen met de kinderwagen er vuurwerk wordt afgestoken. Nu gaan er ook al van die vuurwerkbommen af hier achter in het park. Ik kan ze wel wat doen elke keer als ik Sam weer hoor opschrikken in zijn bedje! @Roos, ja... vervelend is dat hè als je ineens je kindje andersom moet aankleden/verschonen ! Gert-Jan legt Sam ook wel eens 'verkeerd om' op het aankleedkussen en dan sta ik me toch een partij te frotten! @Muziekmobile, is ie leuk? Ik heb er aan de box een van Woezel en Pip, maar hij slaat steeds een toontje van het deuntje over. Sam maakt het niet uit, maar mij begint het steeds meer te irriteren ... @Wendelaa, wat knap zegt dat hij al zo naar de dingetjes grijpt! Mooi mannetje is Tim hoor! Zijn schrale wangetjes vallen nog wel mee, toch? Ik zet bij Sam ook wel eens iets op zijn buik. Nou... het is toeval als ie het pakt, maar Sam snapt er nog de ballen van hoor . Ach, komt wel... Ik ga het speelkleed dat ik van ABN Amro heb gekregen bij het openen van zijn spaarrekening toch maar eens te voorschijn halen. Waarschijnlijk vindt ie dat wel leuk! Liefs, Josien
@Roos, ik heb helaas geen abonnement op een krant (echt zooooo duur!). Gelukkig heb ik die van Sam zijn geboortedag gekregen van mijn moeder. Ik had er zelf ook niet aan gedacht. Ik hoop dat iemand er nog eentje voor je heeft liggen! Groetjes, Josien
Klopt wendelaa, ik hoor ook vaak dat de hambaken in een niet zo goede buurt is, maarja wat is een niet zo'n goede buurt! Ik woon liever in een volksbuurt waar iedereen mekaar kent dan in een kakwijk! Toen ik op de hambakenwetering werkte mocht ik ook nooit zeggen dat we daar gevestigd zaten als ik aan het bellen was in den bosch om een krant vol te krijgen ( Ik deed advertentie verkoop ) dus noemde ik altijd ons hoofdkantoor in drachten
@Roos, wat grappig zeg! mijn moeder was ook 20 toen ik kwam en ik wilde ook altijd een jonge moeder zijn. O ik vind je ook ouder lijken zo op de foto's van hyves te zien. @Wendelaa, gezellig lijkt me dat zeg! Hier is men toch wat meer op zichzelf en vooral van het laten zien wie wat allemaal heeft.elkaar overtreffen met wie de duurste auto heeft en als er op straat wordt gepraat gaat het altijd over welke nieuwe spullen er nu weer zijn aangeschaft. Er is laatst een super aardig marokaans stel hier in de buurt komen wonen. Nou, de mensen worden met de nek aangekeken..Hij is chirurg maar toch vinden de mensen hier dat buitenlanders hier niet horen. Je begrijpt dus wel dat wij het huis binnenkort te koop gaan zetten en ergens anders willen gaan wonen denk ik . Ik hou niet van dat snobistische gedoe. Lijkt me juist gezellig als het was losser was zoals bij jou. Sociale controle kan ook nuttig zijn, vooral als er kindjes zijn is dat altijd handig.
Josien: Hij is echt super leuk! het is een electrische en draait 10 minuten, en je kan kiezen tussen 6 verschillende rustige muziekjes en je kan er ook voor kiezen alleen de vlinders te projecteren zonder geluid!