@Roos, sorry hier ook geen krant. Wel een abonnement op de Glamour. haha @Josien, gelukkig ben ik niet de enige die er moordneigingen van krijgt. En straks kunnen we onze eigen zoons op de vinger stikken. Ik ben ook bang voor vuurwerk.
@Roos; leuke mobile! @Volksbuurt; uhm iemand vorige week naar Peter R de Vries gekeken?? @Vuurwerk; mijn man is gediplomeerd pyrotechnicus dus t is hier vuurwerk wat de klok slaat!
Hahah ook een jonge oma dus! Mijn moeder is nu 40 en was dus ook 20 toen ze mij kreeg! Alleen was ze 2 maanden later alweer zwanger van mijn broertje hahahah Maar ik ben nu al wel al 4 jaar samen met colin en daarvan wonen we er 2 samen
@Baby, staat die nu al buiten te knappen? haha Je bedoelt met die twee kindjes die lekgeprikt waren door moederlief?
babydream: nope, maar vind ook niet dat alle volksbuurten dan per definitie slecht zijn! Ik ben er opgegroeit en heb et niet leuker kunnen hebben! Hele zomers savonds buiten zitten voor het huis, en dan echt de hele straat! De 1 komt met chips, de ander met drinken en de ander met andere hapjes, en dan zit je gezellig bij elkaar!
@Roos89, leuk is dat hé! Mijn moeder en ik schelen ook 20 jaar. Ik ben bijna 26 en mijn moeder is 46. Mensen denken soms dat zij de moeder is van mijn zoontje omdat ze allebei blond zijn en ik donker. haha Dus over 1 maand ben jij ook zwanger van de 2e? hihi
@Baby, wat ziet dat er weer allemaal schattig uit zeg! dat haarbandje ook. Mooi die kerstbal en wat een leuk idee. Ik voel me echt zo'n inspiratieloze muts als ik jou foto 's zie.
Luna: hou op schei uit! echt niet hahahah! We baalden gisteravond wel hahahaa! We waren "in the mood" en we hebben geen condooms in huis omdat we die nooit gebruikten ahhahahaha dus tsjah toen kwam er bij mij niks in ghehaha
@Roos, haha wel verstandig van jullie! Hier ook nog weinig actie. Vind het nog te pijnlijk. Ik werd v.d. week bij de chinees 18 geschat. Hij is nu mijn nieuwe beste vriendje. haha @Babydream, een leuk beroep heeft je man! Ik zie nu zo''n verstrooide professor voor me met zo'n grijze plofpruik en zo'n kelder met allemaal van die reageerbuisjes en zo'n doorzichtige grote bril enzo.... haha.
hmm ga morgen even een nieuwe foto van de boom maken vind hem niet mooi zo..Moet trouwens ook een andere piek op maar had alleen een bruine hahaha
hahahah! Nou hier wordt et waarschijnlijk weer als vanouds aangezien k een ks heb gehad! maar ik ga morgen maar eens naar de etos! Neem ik noelle mee... weten ze gelijk waarvoor ik ze haal hahahahah Jij eet nu dus 7 keer per week chinees