@Roos, blijven jullie dan condooms gebruiken of ga je nog aan de anticonseptie? Bij mij zijn de plekken van de hechtingen helaas nog te pijnlijk. Ja, begin er nu bijna zelf uit te zien als een peking eend. hihi Ik ga ook maar weer even douchen en onze Julien dan lekker een flesje geven. welterusten all.
Ik ga weer aan de anticonceptie, maar dat is pas veilig als ik een maand de pil gebruik, en ik ben nog niet eens ongesteld geworden dus ben nog niet aan de pil... Dus tot die tij daan de condomiiiiii
Whahahahahahhahah wat een kind heb ik! Die huilt in dr slaap! Ligt ze bij colin te slapen, gaat ze in en ekeer een meisjes geluid maken en beetje huilen en ze houd dr ogen dicht en slaapt nogsteeds hahah
@Josien, nee t is lang niet zo erg als bou Sam hoor! Zoals ik al zei, met Bepathen hou ik t heel goed onder controle. En echt grijpen naar dingen doet Tim nog niet hoor, hij begint alleen als een malloot met zijn armpjes te zwaaien. En dan is ie helemaal happy als ie ineens dat ding raakt haha @Vuurwerk, ik ben er ook al de dood voor! En ik moet nog wel werken op oudjaar avond..werk in de thuiszorg...HELP! @Roos, o de Hambaken is helemaal een ramp! Woon zelf in Orthen, als t je iets zegt....maar dan wel de ''slechte'' kant @Luna, o bah daar hou ik ook niet zo van....alles moeten hebben wat de buurman heb. En hier woont echt vanalles hoor, ''buitenlanders'', blanken, mensen die werken en ook die niet werken. Oud, jong..noem maar op! @Babydream, dat ging toch over die haagse wijk? Nou zo erg is t hier lang niet hoor! En wat een mooi boompje zeg! En waar heb je die bal vandaan?
Zoooo en er staat weer een aflevering sex and the city op! Noëlle ligt nu nog lekker bij colin in bed en krijgt om 11 uur haar laatste fles, dus kan ik nog ff mooi kijken hahah.. seizoen 4 alweer
Maia: echt fijn dat Fleur nu zo tevreden is met de fv! Babyd: haha een roze boom. Wel gezellig!! En mooie foto's van je meisje! Wendelaa: schattige foto's!! En lijkt me leuk om in zo'n volksbuurt te wonen haha. Gezellig! Éllen: Ik hoop dat he tlukt met de flessen en dat je beetje door kan slapen! Luna: aaah zielig voor Julien! Stom vuurwerk...nu al..pfff Tessa dus vannacht weer erg goed geslapen! We gingen er wel pas om half 3 in want tot die tijd had ze weer erg last van haar buik. Ze heeft geslapen tot 6 uur, toen is Dennis zijn bed uit gegaan voor de fles. Ik kon lekker doorslapen dus! Om 7 uur lag ie er alweer in! En toen heeft ze gslapen tot 12 uur! Heerlijk dus. Ik hoop dat ze dit volhoudt en haar ritme nog een klein beetje verschuift naar de eerder op de avond! Vandaag ook de kerstboom opgezet! Hihi veel te groot, nu kunnen we bijna de slaapkamer neit meer in hahaha...oepsie Wij hebben nu ook zo'n projectording van de kruitvat gekocht (door al jullie postieve verhalen...haha) De figuurtjes op het plafond kijkt ze neit naar maar de natuurgeluiden vind ze geweldig! Krekel is ook eentonig, net zoals de stofzuiger (denk dat dat het is haha) Nou, ik gha weer ff naar haar toe... slaap lekker allemaal!
Roos: hahah!! Succes morgen!! Knap dat je het durft te halen!! Wij moeten eigenlijk glijmiddel halen, tenminste dat schijnt wel nodig te zijn.?! Maar daar gaat Maurice maar voor naar de winkel, ik kom er veel te vaak.. Wendelaa: Wat een lekkerding zeg!!! Super leuke ftoo's!! Dames ik heb de afgelopen dagen mee gelezenm, maar ik ben heel veel vergeten.. ( eigenlijk gewoon alles ).. Sorry!! Soms heb ik even geen zin/puf om te reageren.. Dus dat is mijnsmoes. Wij hebben een gezellige sinterklaas avond gehad gisteren, mn neefje was stront en stront vervelend. Maargoed.. Tara heeft een super gave blouse van feetje gehad, een ruikende/trillende rups. Een draakje met muziek. Ik een leuke foto-album, echt super leuK! en 2 mooie kaarsen, en een grote doorzichtige kerstbal met lichtjes erin. Met Tara lijkt het echt wel beter te gaan! Vooral overdag!!! Alleen savonds wil ze niet slapen, maar denk dat dit de wakkere uurtjes zijn!! Ze ligt nu lekker bij Maurice te kijken, ookal moppert ze zo af en toe wel even. Als het goed is krijg ik morgen een mailtje terug van de osteopaat. Ik ben erg benieuwd. En morgen om 9:15 naar de dokter!! Met mij lijkt t qua stress iets beter te gaan, dus ik zit onwijs te twijfelen om het te noemen morgen...
Sannie: Heerlijk dat Tessa zo goed heeft geslapen!! Super!! HOe gaat het nu overdag?? Super, ben blij voor jullie! Hebben jullie ook vast even bij kunnen tanken! Schattig he die projector! Wat gezellig zeg, de kerstboom! Ik twijfel, ben bang dat de katten me erin springen. Ik ben ze nu even POEP zat.. GRR!! Ze zeiken weer hun hele kamer onder! Ze bijten me alle planten/bloemen kapot. Joep heeft gister zo de koffiepot uit het koffiezetapparaat getrokken en op de grond kapot gegooit. Mijn ketting kapot gemaakt. De stoelen lijden weerenorm onder de katten. Ze zijn de hele dag happy de peppy druk. Rennen me alles van tafel. Sluit je ze op in hun kamer, schreeuwen ze echt ALLES bij elkaar. Terwijl we ze echt veel aandacht geven. Ik ze echt zat weer, bah! Hopelijk is dit alleen even een fase waar we doorheen moeten..
@leonie: fijn dat het met Tara beter lijkt te gaan! Ik zou de stress wel noemen hoor, heb het er gewoon over, dan weet hij ook dat het wel speelt en mocht de stress binnenkort wel terugkeren weet hij ervan af! Blegh, ik zal echt blij zijn als die nacht achter de rug is. Maar vermoed dat het nog wel even blijft duren helaas. Ach, ze zal het nog nodig hebben.
sannie lekker meid ff bijtanken hoop dat je meisje het goed blijft doen. fotos weer leuke gezien. Anticonceptie: hier donderdag een spiraal laten zetten ga niet prutsen met condooms bah dan is de zin al weg. Leonie waarom zou jij geen glijmiddel halen niks om je voor te schamen hoor. Sterrendroom snapp nie zo goed wat jullie er geweldig aan vinden heb hem hier gekregen maar wat een but muziekjes zeg haha. Pff rest alweer vergeten tis ook vroeg mn meisje is langzaam aan t wakker worden maar wil rekken tot half 7, maar ze doet t netjes van 10 tot 6. Nou ik ga ff een was in de machine gooien is dat straks weer klaar.
@Leoniiee, hij bah dat ze zo lastig zijn op t moment. Zal idd wel een fase zijn...... @Maia, heb je nog wat geslapen vannacht? @Danjo, zo dat is idd netjes zeg! En wat die muziekjes betreft, ik heb dus een projector van Alecto, maar heb nooit de geluidjes aan haha. Hier draait momenteel ook een wasje Tim werd om 6.15 wakker! Gisteren om 23.00 zijn laatste flesje op, dus ben weer trots op de kleine man hihi. Hij had gisteren een perfect schema qua flessen overdag, dus hoop dat dat vandaag weer gaat lukken
goedemorgen dames. sorry heb niks teruggelzen het waren zoveel paginas. Hier gaat het gelukkig een stuk beter eindelijk kunnen we genieten dylan slaapt zelf in zn eigen bedje overdag echt een wonder en als ik boven zn bedje hang krijg ik een big smile van hem echt geweldig hij zit veel beter in zn vel en is super vrolijk iedereen zegt ook je hebt een ander babytje teruggekregen uit het zh haha. Vanaf half 5 begint hij te rommelen en krijgt hij last van krampjes maar so be it dat kunen we wel handelen dan komt hij gewoon lekker bij ma en pa zitten. dus gelukkig gaat het hier lekker! ik las ook nog iets over ongi ik ben nu al voor de 2e keer ongi en jeetje zeg wat een bloedbad haha. en net zo pijnlijk al de eerste ongi. heb ook super leuke fotos vorbij zien komen heerlijk leuk hoor! hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat! veel liefs jaja
@Jaja, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Dylan! Nu dus pas echt genieten.... En al de 2e keer ongi! Ik wacht nog steeds op de eerste keer haha....Zit alweer dagen met krampen in mijn buik
wendelaa:ja ik heb de nuvaring en die moest ik inbrengen 3 weken na mijn bevalling en ik kreeg meteen weer netjes mijn cylcus terug dus daar ben ik blij mee alleen dit ongi gevoel heb ik echt niet gemist! hihi
@wendelaa; nee een Rotterdamse wijk Die bal met muts komt van de intratuin en die met muis weet ik niet die hebben we gekregen.. @sannie; hihi daarom hebben we nu een kleine boom!super dat het met Tessa zo goed gaat! @leonie; succes bij de dokter! @danjo; heerlijk dat Naoompje zo lekker tukt! @jaja; wat ben ik blij voor je dat het zo lekker met Dylan gaat!Geeft jou als mamsie veel meer rust!!
@Jaja, kijk dat scheelt misschien. Ik moest sowieso wachten tot 3 maanden na de bevalling om een spiraal te plaatsen. Dus dat kan over 4 weken