Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!

leo, fijn dat t beter gaat met tara! succes bij de dokter. en tja... de katten, lastig dat ze weer zo druk zijn!

roos, op naar de etos! hihi

luna, balen van dat vuurwerk... zal nu wel steeds meer worden. hier wordt ook wel eens flink geknald, maar tess is er nog niet wakker van geworden. (klop het maar ff af onder t bureau)

danjo, weer een goede nacht gehad! lekker hoor

wendelaa, wow wat heeft tim goed geslapen zeg! lekker!

jaja, lekker genieten van je mannetje, fijn dat het zo goed gaat!

babydream, wat een mooie kerstboom! en superschattige foto`s van dyoni met kerstmuts en haarband.

hier een supernacht, tess heeft geslapen van 21.30 tot 4.00 uur! dus heb t idee dat ze een inwendige wekker heeft die haar om 4.00 uur wekt, want ook als ze de fles later krijgt wordt ze wakker om 4.00 uur. ze wilde om 8.00 uur maar 80 cc drinken, dus ben benieuwd hoe laat ze nu weer komt. we zien t wel. gisteren in ieder geval maar 5 flessen gehad, dus super!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    raar dat sommigen nu al een spiraal hebben, en dat anderen moeten wachten tot 3 mnd na de bevalling!

ik ga tess ff in bad doen.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier mag t gewoon een spiraal ze kunnen alleen door je bm prikken en dat is niet erg enige nadeel als ie eruit moet word ie dan operatief verwijderd

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ik laat hem ook na 3 maanden pas plaatsen

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is dus de reden dat ik wacht.
    En de artsen hier dus ook....ach, liever even met condoom, dan dat ik t risico loop onder het mes te moeten;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Die kans is heel klein dat ze erdoorheen prikken de kans is bijna even groot dat ie na 5 jaar als nog operatief verwijderd moet worden dus ik loop dat risico wel beter dan met condooms prutsen haha.

Ellen fijn dat Tess zo lekker heeft geslapen nu idd zien dat die 4 uur eraf gaat dus ff dr wekker verstoren haha.

Zo hier boven alles alweer spik en span op nog 1 wasje na heerlijk weer en dan zo beneden aan de slag

7. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: wat super om te horen dat het zo goed met Dylan gaat!

@slapen: nee, heb niet echt meer geslapen. Vanochtend heb ik haar maar bij me genomen en nog wat gesoest dus ben wel uitgerust.

@ellen: dat heeft Fleur ook, alleen is dat meestal rond 3 uur (vandaag toevallig wat vroeger)

Nou, ik heb daarnet kennis gemaakt met een nieuwe dimensie van het fenomeen spuitluier. Heb wel eens gehad dat haar rompertje een beetje onder zat ofzo omdat het er aan de zijkant of bovenkant een beetje uit was gekomen.

Zit ze net lekker op mijn schoot na de fles, begint ze me toch een zooi te persen. Nou het kwam er via haar broekspijpen uitlopen. Ook ik zat helemaal onder. Heb me rotgelachen! Ach, je kunt het maar kwijt zijn nietwaar :) ik weet al wat de wasmachine zo direct kan gaan doen ;)

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    gatverdamme Maia hahaha.....

Ik had daar met Eva ook zo'n last van, maar ja die kreeg bv.
    Moest ze vaak 3x per dag omkleden, had ze weer langs de luier gepoept.
    Nu met de fv gebeurd dat eigenlijk niet..

Hier lag Tim net in de box te spelen en ineens....een hoop gekreun en gesteun, hoofd zo rood als een tomaat, een geroffel, diepe zucht van opluchting..en een STANK whahaha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha Maia lekker he en stom dat je gewoon blij kan zijn met een spuitluier haha. en euh de was draait toch wel door kan dat ook nog wel bij

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden wat eten we vandaag ben echt inspiratieloos pff
    mannetje belde net en die zegt ook kijk maar heb ik wat aan

11. Maia

Maia Niet meer actief

het was ook zwaar ranzig maar ze zat zo opgelucht te kijken... dat is dan toch fantastisch :D

@eten: ik ga vanavond voor het eerst weer sporten (zumba met m'n moeder) dus voor mij wordt het soep met brood. Kan je dus geen inspiratie sturen ;)

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hahaha wat een poepverhalen!Smakelijk hihihi

@Maia; sportse!

@eten;uhm geen idee ga als mannetje thuis is maar samen richting supermarkt voor de wekelijkse boodschappen

13. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Hebben ze die plafondprojectors alleen in het westen ofzo? :(
    Hier in het oosten v/h land weten ze niet eens waar ik het over heb als ik ernaar vraag.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rins heb je het over die kruidvat dingen ??
    Ik woon in het oosten en hier volop hoor haha

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia idd herkenbaar

Klep dus je eet laat of makkelijk haha.

Ik denk wel weer ff na haha.
    zo heb het hele huis weer op de kop gehad nu alleen beneden nog stofzuigen en dweilen en dan is alles weer toppie schoon :D

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia: hahah! Lekkerr!!!
    Heerlijk als ze daarna zo opgelucht zijn he :D.. K ben dan zelf ook opgelucht, en moe van het mee persen! ;)

Jaja: Ooh wat fijn! Super, geniet ervan meid!

Eten: Wij eten lekker bloemkool+kaassaus met een cordonblue!!
    Heb net al boodschapjes gedaan, voor morgen boerenkool met spek en rookworst. En overmorgen hutspot met boomstammetjes.
    donderdag aardappels met witte bonen in tomatensaus met vissticks.
    Vrijdag krieltjes met bonen en..... kip schintzel..
    Zaterdag patat en zondag stopbrood met soep!!
    Zo! :D

Nou hier naar de dokter geweest, hij vond dat Tara er goed uitzag.
    kmoet overwegen om een weekje met motilium te stoppen, omdat sinds we dat gebruiken, ze ineens veel spuugd.
    Maar bij de laatste fles net niet, dus ik wil t nog even aankijken want het helpt haar wel super! Ze ligt nu ook weer heerlijk te slapen!

Alleen ik vind dattie niet zo leuk doet over de spruw, het was bijna helemaal weg. En toen zei hij dat we geen herhaalrecept hoefden te halen, want een beetje spruw mocht wel!
    Nu is het alweer veel erger!! Haar tongetje is weer wit :( t zit in haar gehemelte en in dr wangen.
    Alleen hij vond het nog niet heel erg, en zolang ze er geen last van had, hoefde ik het niet te behandelen.
    Dat snap ik dan weer niet zo goed. Want waarom afwachten tot ze er wel last van heeft en dan vervolgens weer 3 weken behandelen.
    Wat zouden jullie doen??
    Er toch om vragen?

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Danjo, inderdaad.
    Had het vorige week al gelezen in dit topic (lees dit topic dagelijks ;) ) enne gelijk naar kruidvat gegaan, een kleinere hier in het dorp en een grotere in de stad zeg maar maar daar weten ze niet waar ik het over heb, jammer.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik woon in Deventer en zie ze hier wel elke keer liggen bij het kruidvat hm raar??

Leonie dat kan ik dus niet he voor de hele week al halen want dan heb ik vaak niet eens zin in wat ik gehaald heb
    idd rare dokter zeg

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rins ik woon in raalte, tussen deventer en zwolle, en ook hier ligt hij gewoon in de winkel hoor! Fisher-Price
    heb nu de natuurgeluiden opstaan, tess ligt wakker in dr bedje. volgens mij slaapt ze zo.

maia en wendelaa, lekkere poepverhalen! ik wilde tess gisteren ff temperaturen, want ze voelde klam aan. nou, madam wilde die thermometer er ff uit persen, ik kon nog net op tijd de luier onder dr kontje leggen!

leo, geen idee hoe t zit met spruw, hier nog geen last van gehad. (ff afkloppen)
    fijn dat t goed gaat met tara, lastig dat de dokter adviseert even te stoppen met die motilium...

danjo, ik ga jou ff nadoen, aan de poets in huis! beneden is al klaar, nu boven nog.

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, wat eten we vandaag: aardappels met doppers en wortels (makkelijk, uit een pot!) en een lapje vlees uit de diepvries. vandaag een keer niet naar de supermarkt.

Deel Deze Pagina