Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Leonie; die dok van jou is wel erggg vreemd!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen goed bezig

Maar doen jullie nou altijd een muziekje aan als de kleine op bed ligt. Mij is toch echt gezegt dat dit absoluut niet goed is en ik wil haar daar ook niet aan laten wennen eerlijk gezegt

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    door wie is dat gezegd dan? vind ik grote onzin! het is juist vertrouwd voor n kleintje om een deuntje te horen, herhaling en herkenning. ik heb een vast ritueeltje als tess naar bed gaat. heel voorspelbaar. dat eindigt met t aandoen van een muziekje. dan gaat de lamp uit en ga ik weg. 9 van de 10 keer slaapt ze dan snel in, zonder dat ik er nog heen moet.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydr: Raar he?? Voor de rest is het echt een super dokter, maar dit snap ik dan weer niet helemaal...

Ellen: Ooehh lekker ! Daar hou k ook wel van.

Rins: Hier in Almelooooo liggen ze ook overal! :D

Danjo: Nee dat heb ik heel eerlijk gezegt normaal ook!! Alleen dan met bloemkool en broccoli. Dus vandaar dat ik meteen de bloemkool maar heb klaargemaakt. Anders wastie waarschijnlijk blijven liggen..

Ik type/sms nooit meer dat Tara slaapt, want werkelijk iedere keer is ze daarna aan t huilen!! Ze zal denken, pak aan!

GEZELLIG HE!!! Al die kerstreclame's. En liedjes op de radio!
    Wel een beetje jammer zo snel, want tegen de tijd dat t kerst is, kun je geen kerstnummer meer horen..

5. esmée heeft ook een ritueel, maureen nog niet..
    met esmée ga ik 's avonds eerst boven de deuren langs en doe ik ze dicht. dan gaat de douchelamp aan en ga ik naar haar kamertje en zet haar muziekje vast aan en ga met haar op de schommelstoel zitten. dan krijgt ze de fles terwijl ik met haar de dag afsluit door te bidden voor haar en voor maureen.. daarna nog ff 5 minuutjes lekker knuffelen en dan gaat ze haar bedje in. dit gaat prima!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee daar heb ik idd ook nog nooit van gehoord??

Ik heb nu ook de natuurlgeluidjes erop staan. zelf vind ik er geen drol aan, maar Tara lijkt t super interessant te vinden! ;)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat mooi die rituelen!!! Ik krijg t er hier niet in hoor.
    Ook die vaste voedingstijden, t lukt me nog niet!!

8. MvN

MvN Niet meer actief

Leo: Is het misschien niet eens tijd om over te stappen van dokter? wat een rasidioot is dat zeg!! Mijn vk zeid juist ook, nu heeft ze er nog geen last van dus nu moet je er wat aan doen, anders gaat ze slecht drinken omdat het pijn doet!

Muziekje: Ik zet de mobiel alleen aan als ze wakker in bed ligt, niet als ze in mijn arm op slaap is gevalle en verder slaapt!! Is echt humor! Ze huilde om 7 uur vanochtend maar had om 5u al een fles gehad, dus colin doet met de afstandbediening de muziekmobiel aan met de projectie van vlinders.. ze is gelijk stil en heb haar niet meer gehoord tot half 11!

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaaai meiden!

hier drukke Moor maar weer eens. Ga zo eens lezen hoe het met de beebjes hier gaat.

Lauren doet het goed op het moment. Osteopaat helpt haar goed van de krampjes af. Nu 2 keer geweest en vrijdag gaan we weer.
    Lauren heeft ook een ingebouwde wekker. Tussen 3 en half 4 wordt ze wakker. En dan om 7 uur weer. Of ik de fles nu om 11 of 10 uur (of half 10 zoals gisteren) geef. Hoe gaan we dat nu oplossen...

10. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Heb gebeld met kruidvat.
    Is al maanden niet meer geleverd dus w.s. nog winkels die wat op voorraad hadden, jammer.

Vrijdag weekendje center parcs dus wie weet als we daar nog ergens langs een kruidvat komen ff een halen (gaan nl. naar drenthe)

Thx, nu ga ik weer lekker ff meelurken ;)

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    moor, britt heeft ook een ingebouwde wekker, maar heeft ook al 2 keer doorgeslapen. Dus dat ritme veranderen ze zelf.

mezelf, ik had gister een sollicitatie verstuurd en mag morgen op gesprek komen joehoe!! Ik had niet zo snel reactie verwacht.

12. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Succes curly, spannend.
    Waarvoor heb je gesolliciteerd?

Ik heb met 24 wkn gesolliciteerd en begin per 1 januari.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik hoor het overal en ik blijf erbij het bed is om in te slapen jullie maken er zelf een ritueel van net als lampjes etc aanlaten haha.

Kijk ik doe savonds bij de laatste fles ook aan het touwtje trekken van een beertje ( meer het idee bedtijd we gaan de nacht in) maar dat duurt 2 min. Geen dingen die weet ik hoelang aanstaan

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Rins, secretaresse vastgoed. Wat spannend een nieuwe baan, wat ga je doen?

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh en nog nooit van gehoord overal krijg ik dat te horen en te lezen dat het allemaal prikkels zijn

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ieder zijn ding toch? ik heb t echt nog nooit gelezen. je hebt wel gelijk dat t prikkels zijn, maar een muziekje vind ik niet erg. kan me wel voorstellen dat kinderen die snel overprikkeld raken er geen baat bij hebben.

curly, spannend! hopelijk is t wat!
    rins, ook mooi, tijdens je zwangerschap een baan vinden. komt niet zo vaak voor volgens mij!

17. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Ik ga op 2 woningen werken met kinderen met autisme, gedrags- en hechtingsproblematiek, 20uur.

En idd, eind juni gesprek gehad en per 1 januari beginnen dus ze moesten ook nog een half jr op me wachten ben zeer beneiuwd.

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Danjo; hier same story een ruk aan het touwtje en 2 min later RUST

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Leo: wat een stomme dokter. Ik zou toch een receptje eisen hoor...lekker om te wachten tot ze weer pijn heeft, wat is dat voor iets stoms!

Maia: hahaha Lekker he die spuitluiers...

Curly: leuk!!! Succes morgen. Goed hoor! Waarvoor heb je gesolliciteerd?

Rins: wat stom van kruidvat. jammer! Hopelijk in drenthe dat ze ze nog wel hebben.

Muziekding: Tessa kijkt niet eens naar de projectie en de muziekjes vind ze geen bal aan. Aklleen de natuurgeluiden wordt ze rustig van. Dus als ik m snachts aanzet liggen wij ook relaxed in bed met krekels, vogels en kikkers hahaha (door de babyfoon)

Ze heeft voor het eerst gelachen! Gisteravond kreeg ik een lach en vanmorgen weer! Wow ben helemaal happy!!! Geweldig!

20. ga je naar center parcs dalen? want bij ons in hardenberg is hij nog wel verkrijgbaar..

Deel Deze Pagina