Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wel raar van de kruidvat 2 a 3 weken geleden stond ie in de folder

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@sannie; jeeej wat leuk dat ze naar je lacht!!

3. 0babydream0

zeg meiden hoe zit t met de meeting gaat t nog wat worden of moeten we van t hele idee maar af zien????

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier word t niks meer denk ik zit behoorlijk vol dec en een deel van januari en februari moet ik weer aan de slag. jan ook al de do en vrijdagen

5. MvN

MvN Niet meer actief

Ik wil meeeeeeeeeeten!!!! hahaha heb dit huis nou wel gezien!

Wij eten andijvistampot met speklap en spekjes :D

Als je een overgeprikkeld kind heb moet je die mobiel niet aanzetten! Maar sommige kindjes worden er echt rustig van en zo hebben de ouders ook een goede nachtrust! Later zeg je toch ook niet, slaapkamer en bed is alleen voor slapen.. op een gegeven moment zeg je ga maar lekker op je kamer spelen..

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Moor: leuke banner heb je trouwens! Hopelijk komt Lauren snel 1 keer snachts... weet hoe t is ;)

Meeten: jaaa ik wil ook wel, maar wanneer?? En waar vooral. Zie t niet zitten om naar de andere kant van het land te moeten eigenlijk hehe. (dat heeft iedereen denk ik wel)

eten: vanavond aardappels, rooie kool en een worstje

Ik zit hier al met kerstradio aan...schaam schaam hihihi. ( het is echt heel erg...hahaha) Nu ik me weer wat beter voel, komt de kerstzin weer helemaal terug!

7. 0babydream0

@sannie; heerlijk meis geniet ervan

@Roos; wanneer denk jij dat ze op haar kamer gaat spelen dan??

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roos ieder zn mening maar we hebben het over een baby niet over een ouder kind.

9. MvN

MvN Niet meer actief

als ze een jaar of anderhalf is!

10. MvN

MvN Niet meer actief

sandra: hoe is afgelopen nacht gegaan? waarschijnlijk heb ik erover heen gelezen

11. 0babydream0

ANDERHALF??????Dan speelt ze bij mama in de woonkamer hoor

12. MvN

MvN Niet meer actief

Uhm, ik woon in een apartement, dus kan makkelijk in haar slaapkamer hoor! Niet dat ze daar altijd moet spelen, maar als er visite is heb ik liever dat ze daar speelt

13. 0babydream0

haha nou veel succes! Hou je dan wel de potloden/viltstiften van dr kamer af?gordijnen goed vast maken en geen behang op de muren???

14. 0babydream0

ow en zet je niks neer waar ze op kan klimmen dan vraag je gegarandeerd om problemen als je niet contineu op dr let als ze zo klein is

15. MvN

MvN Niet meer actief

Je kan ook overdrijven.. tekenen kan toch in de woonkamer??? in dr slaapkamer kan ze mooi met dr keukentje spelen en dr poppen! hebben we in de woonkamer hier geen plaats voor.. haar slaapkamer is hir 2 meter vandaan dus zo erg is het niet

16. MvN

MvN Niet meer actief

Ja babydream ik heb 100 ogen, net alsof jij 24/7 op haar let! tuurlijk hou ik haar in de gaten, maar kan niet 24/7 opletten dat kan niemand!! En dan word je alleen maar een vervelende ouder die haar kind niet kan loslaten

17. 0babydream0

Tja Roos t is jouw kind maar let wel ze is dan pas anderhalf maar als jij dat niet erg vind?!Wat een verantwoording leg je al bij zo'n ukkie neer dan

18. 0babydream0

sorry maar roos een kind van anderhalf loslaten??!!!!!!!!!

19. MvN

MvN Niet meer actief

nee ik bedoel dat je dan altijd zo blijft!! Ik ben het ook niet eens met de dingen die jij doet, dus laten we maar ophouden

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik vraag me af wat je verwacht van een kind van 1,5
    die kunnen nog niet zoveel hoor behalve dingen doen die niet mogen haha

Deel Deze Pagina