zeg meiden hoe zit t met de meeting gaat t nog wat worden of moeten we van t hele idee maar af zien????
Hier word t niks meer denk ik zit behoorlijk vol dec en een deel van januari en februari moet ik weer aan de slag. jan ook al de do en vrijdagen
Ik wil meeeeeeeeeeten!!!! hahaha heb dit huis nou wel gezien! Wij eten andijvistampot met speklap en spekjes Als je een overgeprikkeld kind heb moet je die mobiel niet aanzetten! Maar sommige kindjes worden er echt rustig van en zo hebben de ouders ook een goede nachtrust! Later zeg je toch ook niet, slaapkamer en bed is alleen voor slapen.. op een gegeven moment zeg je ga maar lekker op je kamer spelen..
Moor: leuke banner heb je trouwens! Hopelijk komt Lauren snel 1 keer snachts... weet hoe t is Meeten: jaaa ik wil ook wel, maar wanneer?? En waar vooral. Zie t niet zitten om naar de andere kant van het land te moeten eigenlijk hehe. (dat heeft iedereen denk ik wel) eten: vanavond aardappels, rooie kool en een worstje Ik zit hier al met kerstradio aan...schaam schaam hihihi. ( het is echt heel erg...hahaha) Nu ik me weer wat beter voel, komt de kerstzin weer helemaal terug!
Uhm, ik woon in een apartement, dus kan makkelijk in haar slaapkamer hoor! Niet dat ze daar altijd moet spelen, maar als er visite is heb ik liever dat ze daar speelt
haha nou veel succes! Hou je dan wel de potloden/viltstiften van dr kamer af?gordijnen goed vast maken en geen behang op de muren???
ow en zet je niks neer waar ze op kan klimmen dan vraag je gegarandeerd om problemen als je niet contineu op dr let als ze zo klein is
Je kan ook overdrijven.. tekenen kan toch in de woonkamer??? in dr slaapkamer kan ze mooi met dr keukentje spelen en dr poppen! hebben we in de woonkamer hier geen plaats voor.. haar slaapkamer is hir 2 meter vandaan dus zo erg is het niet
Ja babydream ik heb 100 ogen, net alsof jij 24/7 op haar let! tuurlijk hou ik haar in de gaten, maar kan niet 24/7 opletten dat kan niemand!! En dan word je alleen maar een vervelende ouder die haar kind niet kan loslaten
Tja Roos t is jouw kind maar let wel ze is dan pas anderhalf maar als jij dat niet erg vind?!Wat een verantwoording leg je al bij zo'n ukkie neer dan
nee ik bedoel dat je dan altijd zo blijft!! Ik ben het ook niet eens met de dingen die jij doet, dus laten we maar ophouden
Ik vraag me af wat je verwacht van een kind van 1,5 die kunnen nog niet zoveel hoor behalve dingen doen die niet mogen haha