nou er is wel een verschil van een kind van anderhalf alleen laten spelen of een kind van 6! Gaat erover wat een kind al aankan of niet! Een kind van anderhalf kan dat nog niet.... Enne vertel waar ben je het dan niet over eens bij mij???
zeg, wou jij mij nou gaan vertellen wat ik wel en wat ik niet met me kind kan doen??? Dat bepalen colin en ik zelf wel.. Erm, je tuigt je kind op als een kerstboom? die speltjes, oorbelletjes, ketting, armbandje.. Tis een babytje! Waarik me ook dood aan irriteer dat je zegt, ze is in haar modelletje! Tis geen model!! tis een mooi meisje maar geen model
Zeg in haar modelletje betekent dat ze lekker in haar vel zit! Pfff Enne hoe ik mijn kind kleed is aan mij...(welke ketting trouwens) En tuurlijk iedereen moet zelf weten hoe die zijn kind opvoed ik vraag me alleen ernstig af of je niet te veel van een kind van anderhalf verlangt.....
en mijn dochter afkraken ben ik al helemaal niet van gediend dat doe ik ook zeker niet bij jouw dochter!
precies, hoe jij haar kleed bepaal jij! Maar wij bepalen dus ook zelf hoe wij een kind opvoeden! Ik zelf was al met 11 maanden zindelijk en liep ik al! En ik ga ook heel hard me best doen om noelle rond die tijd zindelijk te krijgen.. En tuurlijk kinderen zijn heel ondeugend.. maar je kan ze ook leren wat wel en niet mag! desnoods 100keer overnieuw! Maar aangezien dr slaapkamer hier 2 meter verder is, is het helemaal geen probleem als ze daar met haar popenhuis en keukentje speelt.. ik kan vanuit hier dr kamer inkijken!
Ik kraak je dochter niet af! Ik zeg toch het is een mooi meisje!! Maar iedereen zegt mijn kind zit lekker in dr velletje.. en jij noemt haar gelijk model..
lees alsjeblieft eens gewoon! ze zit in haar model!ik zeg niet ze is een model! dat is gewoon normaal nederlands hoe ik praat hoor pfff
@rose: nee ik ben niet gefrustreerd, ik erger me soms dood aan mensen die hun wet aan iemand anders willen opleggen!
Zo klink je wel! Beetje jammer dat je zo over andermans kind praat. Lijkt me niet erg leuk om te horen wat je net zegt over babydream.
@Roos; niks mijn wet aan iemand anders opleggen neem aan dat je het over mij hebt...Maar meer dat ik denk van pff grote verantwoording voor zo'n ukkie.. maar dan nog mn dochter te gaan afkraken en een beetje zeggen dat het niet zo is daar kan ik niet tegen
Ik zeg niks verkeerd over dyoni! Ik vind het een heel mooi meisje! Ik zeg alleen dat ik het niet mee eens ben met de haarspeldjes end.
Vind dit al aardig verkeerd? Maar ik bemoei me er verder niet meer mee! maar vind jammer dat er zo word gepraat hier! Het is ieder zijn eigen keuze wat hij of zij met hun kind doet.
Het is toch ook geen model? Ik vind modelletje over komen alsof haar kind zoveel mooier is als de ander! Ik vind hier elk kind even mooi!! Maar dat ze me onderhand afschilderd als slechte moeder mag wel door de beugel
Roos voor de zoveelste keer; IK heb nooit gezegd dat Dyoni een model is! Ik zeg ze zit IN haar modelletje..Dat is TOTAAL iets anders pfffff
Oké gezellig hier. Misschien beter via pm? Jammer dat sommige dingen zo uit hun verband getrokken worden Roos, even in en uitademen, het is internet en geschreven taal is soms wat lastiger dan gesproken. Hier wel een gezellige middag gehad! Lekker boodschapjes gedaan met Fleur en nu zitten we tv te kijken hihi (opvoedkundig ook niet verantwoord )
zo dames ik kom na een tijdje weer kijken, omdat ik me aan sommige mensen mateloos zat te irriteren en dan zie ik hier een discussie waar je U tegen zegt. Ik ben van mening dat ieder zijn eigen ding moet doen. Er zijn hier dames die hun kindjes alleen in hun bedje laten slapen. Zo ben ik van mening dat het geen kwaad kan om je kindje ookj beneden in haar box of whatever te laten slapen. Ik respecteer die moeders hun methoden. Als Roos haar kindje in haar slaapkamer wil laten spelen waar ze de volste zicht op heeft moet ze dat zelf weten (zou niet weten waarom dit niet kan. Als jij een rustig kindje heb waarvan je weet dat het goed gaat, waarom niet. Bij een druk kind dat alles aftuigd ok zou ik het ook niet doen. Het is gewoon afwachten). Ikzelf heb jaren lang in de kinderopvang gewerkt. Ik weet ook niet alles. Ik vraag zelf ook nog dingen van hoe ze moeten. Meiden laat elkaar toch in hun waarde. Het is zo moeilijk over internet om dingen te zeggen, omdat je geen gelaatsuitdrukkingen ziet waarbij dus een gesprek onderbouwd wordt. Dus vat alles niet zo zwaar op zou ik zeggen. Ik verwacht geen reactie op dit berichtje, zit er ook niet op te wachten. Hoop alleen dat ik mensen aan het denken zet. Ik bedoel niets negatiefs. Hoop ook niet dat ik iemand op de tenen heb getrapt is niet mijn bedoeling geweest (zie stukje boven je ziet geen gelaatstrekken). Dus vrede op aarde en hou van elkaar (kwijl kwijl slijm slijm). Verder gaat het hier hartstikke goed. Marley groeit als kool en slaapt nu bijna elke avond 6 uur achter elkaar. Sinterklaas was toppie en gezellig. Dus ik heb niets te klagen. Sorry van de erg veel ik's in mijn berichtje.