Cindy is in de kerstspirit haha Wel lekker dat ze standaard de nacht door slaapt! ook leuke foto op hyves!! Maia: Ik kijk ook lekker tv met noelle hoor! Ze vind mister big uit sex and the city ook wel intressant
Hallo, Ik dacht ik lees nog ff wat mee! Maar de kerstsfeer zit volgens mij nog in de doos! Ben van schrik alles vergeten wat ik heb gelezen! Heb Moor ook voorbij zien komen! Hoop dat de kleine je s'nachts wat meer laat slapen! Sannie: Hoe zit het met de reikie? Nog steeds effect? Josien: Ahhh, humpie Sam! Hoop dat het gauw over is! Betreft rituelen klopt dat een kind daar aan went! Heb nooit standaard een verhaaltje voorgelezen, omdat ik niet gelijk m'n kind overstuur wil hebben als ik een keer geen tijd heb om te lezen. Nu is het een feest als ik een verhaaltje lees. Verder het spelen op eigen kamer is natuurlijk een beetje dubbel! Als je in een app. woont kan ik me voorstellen dat je een kind eerder in haar eigen kamertje laat "spelen" in hoever het voor een kind van 1,5 spelen is. Britt haar spullen zijn grotendeels naar boven gegaan toen ze 3 jaar was. En zindelijk met 11 maanden is wel heel knap. Ga het niet overstimuleren want dat werkt alleen maar tegen hoor. Normaal is ongeveer tussen de 2 en 3 jaar, jongetjes zijn meestal wat later.... En volgens mij moeten we iedereen in z'n waarde laten! oefff, wijze vrouw heeft gesproken
@maia; gezellie met je dochter leuk! @Cindy; wat fijn dat het goed gaat met je meisje, thanx nog voor je krabbel! @discussie; tuurlijk iedereen in zn waarde laten maar dan ook niet over mijn kind gaan beginnen dat is wel erg laag bij de grond
Ja is een van de fotos van vanochtend. We gaan een andere foto gebruiken voor het kerstkaartje dit jaar.
Cindy: Top dat Marley het zo goed doet! Hmmmm, wat betreft slapen in bed! HELP, ik heb overdag een probleemkindje wat slapen betreft. Althans dat vindt ikzelf..... Boaz kan door de krampen gewoon niet lang op zijn rug liggen, hij "fietst" zichzelf wakker. Behalve s'nachts, dan slaapt hij van 23:30 tot 8:45 (wakker maken). Snap er echt geen hout van! Inbakeren mag niet, omdat hij "voorlopig" nog onder de reflux valt en hij bij de fysio loopt voor z'n schouder...
@joenka; en hem onder jouw toezicht op zn buik of zij leggen in de box bv? je moet toch wat he... pff lastig
Is ook zo, dat we ieder in zijn eigen waarde moeten laten! Maar als ik onderhand afgeschilderd word als slechte moeder kan ik ook mijn mening gaan geven.
@joenka: Marley had ook krampjes tot mijn stiefschoonzus (snappen we hem nog) en een vriendin met het middel infacol kwamen. Ideaal. Het is wel prijzig E8,- per flesje, maar het is voor Marley een wondermiddel. Dit spul mag je vanaf de geboorte gebruiken en is pas sinds afgelopen januari op de markt. Het zorgt ervoor dat alle luchtbelletjes één luchtbel wordt, zodat alles met een grote boer of een grote scheet (scheten laten is marley goed in) eruit gaat. Marley is echt een heeeeeeeeeeeel stuk rustiger geworden, sinds de heftige buikkrampjes.
slechte moeders zijn moeders die totaal niet van hun kindje houden en totaal niet om hun kindje geven. Die heb ik hier nog nog gevonden meis
Baby: Zodra die vast slaapt probeer wat vaak in de maxi cosi gebeurd (ivm britt halen en brengen) haal ik hem uit de cosi en leg hem dan idd op zijn zij in de box ook op de buik gaat het dan wat beter. Maar als hij dan weer kramp krijgt kruipt hij bijna omhoog van de pijn. Cindy: Infacol mag helaas niet samen met zantac, maagzuurremmer en sinaasappel werkt dit juist weer tegen. Heb infacol wel een tijdje geprobeerd, maar toen werden andere klachten ook erger.
cindy: Wij hebben ook een foto voor de kerstkaart die gaan we bestellen bij wij foto Noëlle heeft volgens mij nog nooit krampjes gehad! Na de voeding valt ze in slaap en hoor ik haar niet meer.. en als ze wakker blijft is ze vrolijk
@joenka; pff arm mannetje...Wat je eventueel nog kan proberen is ABC Dophilus dat is een poeder wat je door de voeding kan mengen Solgar Vitamins: ABC Dophilus
hmmmz das balen. schiet mij de kerstboom dan maar in ff toepasselijk uitspraakje. Wie heeft hem al staan trouwens? Mijn moeder belde vanmorgen op (ze woont 6 km bij me vandaan) of ik dat was met die heldere kerstboom hahahaha. Ik heb hem gisteren neergezet met allemaal heldere ledlampjes. Zo laat de ufo's maar komen.
Oh,ja wij gaan ook nog een kerstkaart maken met onze 2 kerstbengeltjes! Hihi, het eerste jaar met Britt hadden we haar "naakt" (gecensureerd(?)) op de foto zwart/wit met een gekleurd gewei op haar hoofd en de tekst een vet 2006 gewenst! Britt was nl. nogal spekkerig, net zoals Boaz eigenlijk. Beetje zelfspot mag toch???
Wij hebben bij fotokaarten.nl besteld 40 stuks voor 36 euries incl verzendkosten en btw. zoveel vrienden hebben we hier niet dus dat was een koopje. Noëlle is dus een ideaal kindje. Lekker goedkoop zonder buikkrampjes hahaha. aaaaaaaaah misschien wordt ze lastig als ze 16 is hahaha
Hier komt de boom volgend weekend! Vind het wel erg gezellig maar we gaan eerst volgende week genieten van 3 dagen euro disney.. Zo'n zin in! Maar ga m'n bullie ook wel missen hoor! Hoop vooral dat hij zich gedraagd bij opa/oma.... Gezellig al die lampjes en dan die kerstmuziek, HEERLIJK. Wat een fijne periode om nog vrij te zijn!