Cindy: Ja, het leek idd ook of ze zwaar geirriteerd was! Nou,ja haar probleem! Maia: Goed bezig die dame van jou! Normaal kunnen ze meer last hebben van verstopping met flesvoeding. Sporten toe maar, sportief hoor! Suc6 he!
meiden hebben jullie dat ook? af en toe mis ik het zwanger zijn. Niet dat Marley zo'n vervelend kind is hoor, maar gewoon die bewegingen in je buik en je hoeft je buik niet in te houden lekker ongegeneerd je buik uit houden. Klagen over van alles en dan je hormonen de schuld geven. Al zitten die jankhormonen hier er nog wel hoor. Met Sint kreeg mijn nichtje Luna een ds en ze begon te huilen omdat ze die echt heeeeeeeeel graag wou hebben en het niet verwachtte hahaah nou ik jankte gezellig mee hoor. Heb al tegen rene gezegt dat ik zo weer zwanger zou willen zijn, maar dit niet slim is eerst lekker van marley genieten en herstellen en dan pas weer aan de bak.
Om mijn kleine meisje roept mij suptiel dat ze der fles wil. (gillend dus) Her wish is my command ff flesje maken
Haha Joenka ik zat al te twijfelen ik dacht Britt moet toch veel ouder zijn en Boaz zal toch niet kunnen zitten. Maar dus al paar jaar geleden @ Cindy ik mis zwanger zijn helemaal niet. in begin wel gehad van huh me buik waar is die maar verder mis ik het niet.
Cindy: ik mis mijn buik enorm!! Val elke avond nog in slaap met mijn hand op de buik!! Wat ik ook zo stom vind! Ik zou niet weten meer hoe de weeen voelden.. zo belachelijk!! maar ik wil pas een 2e als noelle naar school gaat
hey meiden ben ik ook weer hier alles heel goed heb net onze Senne in zijn bedje gelegd en hij slaapt al als een roosje , nu kijken voor hoelang want is de eerste keer dat we hem zo vroeg in zijn bedje leggen xxx
Hier zit ons meisje hikkend in haar nieuwe roze schommelstoel (van de sint gehad). Ga nu maar een lekker gezellig avondje alleen met mijn meisje beleven. Rene slaapt tegenwoordig gewoon weer doordeweeks op de kazerne. @maia: wat voor sport doe je? Ik ga vanaf januari 1 dag in de week fittnessen en 1 dag in de week zoembaen (of hoe je het ook schrijft).
Zo flinke discussie gemist zie ik @Bed rituelen, ik ben van mening dat je door zon projector of muziekje echt geen ritueel creeert waar je niet meer van af komt! Eva had een mobiel boven dr ledikantje, die draaide ik altijd op als ze naar bed ging. Ging ze lekker naar liggen staren en viel in bed, maar als ze dan een keer ergens anders in bed moest dan sliep ze net zo makkelijk zonder! En Tim heeft dus ook een projector, die laten we savonds 15 min draaien omdat ie niet graag in t donker in slaap valt. Ach de een een lachtlampje en de ander dit. Zo vanmiddag even 2 spijkerbroeken gehaald bij de Miss Etam, krijg er wat van dat ik de zwangerschapsbroeken nog steeds aan heb n.l! Ook maar ff langs de kapper geweest, was wel nodig O en ik vind het idee van een meeting ook nog steeds een leuk idee hoor!
@joenka; ja ze hadden hem ook in t blauw!Wat een lieve foto!!! @Cindy; ja dat bijzondere gevoel van kindje in de buik mis ik af en toe wel maar nu weer snel zwanger worden nee hoor hihi @Wendelaa; lekker joh ff geshopt!
Cindy: haha veel licht dus bij jullie thuis! Hier ook hoor. Bij ons staat de boom ook al sinds gister. En vandaag alle lampjes door de rest van het huis opgehangen. Dennis schrikt zich een ongeluk straks als ie thuis komt hhihihi Joenka: geweldig!!! onwijs leuk!! Kerstkaarten: lekker makkelijk van de v&d haha. Had dit jaar geen zin om zelf kaarten te maken. Volgend jaar als Tessa wat groter is dan hijsen we haar wel in z''n kerstpakje haha nutriton: dat hadden wij ook idd, dat een t een dikke pap wordt. Vies spul, gelukkig werkt t wel! Tessa drinkt nu nog uit een s speen. Doet ze half uurtje over haar fles. Vorige week een m speen geprobeerd maar dat ging veel te snel.Daarna had ze onwijze krampjes. Wanneer zal ik t opnieuw proberen??? Op zich maakt t mij niet uit om een half uur te zitten met de fles, maar mag toch niet langer dan 20 min over doen... Roos: wow echt heel makkelijk! Geniet er maar van idd. Ooit krijg je ook een spuitluier Rose: doos wordt binnenkort opgestuurd. Beetje dom van ze dan om zulke spullen erin te doen...zucht! Maia: succes met sporten. Nog niet te hard je best doen anders kan je morgen niks meer door de spierpijn hahaha. Je hebt geluk met je spuitluiers Kitty: hopelijk slaapt ie lekker door Ik mis zwanger zijn ook niet. Alleen soms de aandacht die je krijgt als je in de stad loopt. Voorang krijgen enzo...dat was altijd wel erg makkelijk. Wendelaa: lekker in t nieuw dus. Ik moest ook nieuwe broeken hebben...erg he hahaha Mijn zusje ging vanmorgen Tessa even verschonen want ze had gepoept (jeee) Dus ze doet haar luier af en ja hoor, ff lekker door persen hahaha. Dus mijn zusje opgeruimd en ze had de nieuwe luier er net nog niet onder en daar kwam de 2e lading hihihihih. Tessa met een rood hoofd. Geweldig!!! Was al blij dat ze zo lekker aan t poepen was en dan ook nog eens op zo'n mooi moment...had ze niet beter kunnen doen!
@Cindy, heel herkenbaar... ik zit hier ooit echt met tranen hoor. Vanmorgen nog op babymassage. Sam was zo moe dat ie alleen maar lekker wilde slapen, dus ik had hem lekker tegen me aan liggen. Zijn kleine naakte lijfje en zo'n tevredenheid. Heel vaak denk ik dan... dit gaan we nooit meer meemaken en dat maakt me dan zo verdrietig. Het zwanger zijn mis ik dan ook echt. Gek genoeg (ik had mezelf vroeger echt idioot verklaard) heb ik nu al het gevoel afscheid te nemen van een hoop dingen. @Maia, wat voor een sport ga je doen? Ik wil van de week ook weer het sporten gaan oppakken, maar ik krijg mezelf er nog niet toe in beweging. Nu moet het toch maar weer eens. Respect voor jou! @Cindy, heb je er geen moeite mee alleen te zijn? Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor... Ook respect voor jou! @Kitty, ik hoop dat Senne lekker gaat slapen! @Kerstboom... ik ga er hier van de week ook maar eens aan beginnen denk ik zo. @Joenka, laat me even weten als je een leuke kerstbal vindt? Ik zoek ook nog een goeie! Geweldige foto van Britt trouwens ook zeg! Weten ze op het CB niks tegen de krampjes van Boaz? @Rose, hier nog niets gehoord van Felicitas. Ik vraag me eigenlijk al een tijdje af waar ze blijven... Misschien waren we niet interessant genoeg om iets aan te slijten? Ik heb namelijk toen wel een telefoontje gehad. Vragen als: 'Naar welke supermarkt gaat u?' (waarop ik antwoordde dat we naar de Lidl gaan en ze vroeg 'écht nooit de AH?'... uh nee ) en 'Welke luiers gebruikt u?' (waarop ik antwoordde dat Sam katoenen luiers draagt en ze zei 'ohhhh, wat ouderwets zeg!'). Denk dus dat we niet tot de doelgroep behoren . Liefs, Josien
Josien: Felictas belt anoniem, ik heb ze wel 3 weken ontwijkt.. stomme callcenters hahah maarja ze bleven aan de gang dus maar opgenomen en et zou opgestuurd worden! Hoelang duurt het voordat je het mutsje van simply colors binnen hebt?
JOsien de felicitas doos heb ik vorige week gekregen. Ze zijn failliet he dus ze komen hem niet meer brengen maar via de post. Verder ben ik het hier wel een klein beetje zat allemaal.. ik merk gewoon dat ik mezelf in de weg zit. Laura heeft voor de 100e keer dit jaar verhoging, en is super vervelend, huilerig en jengelig. Ik kan er echt niet meer tegen soms. Ik word er echt een chagerijnig mens van, ik kan echt niet meer lachen merk ik ... Ik zie er soms zo tegen op om weer een dag op deze manier door te komen. Bah sorry hoor voor mijn gezeur. MIke doet het verder goed, hij krijgt om 233o een flesje en is dan vaak om 5uur wakker dus echt uitslapen lukt ook niet.. en de dag is dus heel lang... maar als alles goed gaat krijgt hij woensdag zijn prikjes. ben ook benieuwd hoe lang en zwaar hij is...
@ Josien, ik werd vorige week gebeld of ik nog intresse had in de doos en natuurlijk wilde ze meteen wat aansmeren maar daar trap ik niet in. Heb net mail terug gehad van ze. Onze excuses voor de producten in de babykadoos. Deze producten kunt u weggeven/weggooien en stuur ik u een nieuwe babykadoos toe, waarin wel producten met de goede houdbaarheidsdatum in zitten. De babykadoos ontvangt u over enkele weken. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Baps Wissekerke
dus anastasia mailen dan krijg je een nieuwe doos en wat vervelend dat je je zo voelt * knuffel* voor jou!
Wow ik heb even een paar pagina's terug gelezen en werd er een beetje verdrietig van.. Mijn oudste dochter is ook 1,5 en wij wonen ook in een appartement. Mijn dochter speelt soms ook in haar kamer, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen????? Ze is overingens niet zindelijk, nog niet eens mee begonnen daar is ze nog niet aan toe. Of een kindje speldjes in heeft of oorbelletjes dat maakt mij weinig uit eerlijk gezegd.
Lieve Anastasia, Wat rot dat je niet lekker in je vel zit en je dochtertje ook niet. Is er duidelijk wat er met haar aan de hand is dat ze dit jaar zo vaak ziek is geweest. Ik kan me voorstellen dat je dat als moeder enorm aan het hart gaat en dat je dan af en toe ook even niet meer weet wat je met jezelf en je omgeving aan moet. Verontschuldig je vooral niet voor zogenaamd gezeur, want dat is het zeker niet. Dit topic moet ook een plek zijn waar je even van je af kan gillen/schreeuwen/huilen. Wij luisteren wel en waar ik kan helpen doe ik dat graag! Voor nu vrees ik dat ik je niet veel meer kan bieden dan een luisterend oor en een hele dikke virtuele knuffel! Weet dat je hier altijd terecht kan! Liefs, Josien
Josien lief van je ... Ik weet niet wat er met haar is, ze is al vanaf dat ze 3 mnd is regelmatig ziek geweest met oorontsteking/keelonststking etc.. ze is ook pas 9 kilo en 80 cm terwijl ze dus al 1,5 is. wat ze nu weer heeft geen idee ik hoop maar tandjes die doorkomen..