Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, hier gaat de cv altijd gewoon op 16 `s nachts. zet m pas aan als ik beneden kom met tess.

leo, succes bij de osteopaat!

maia en danjo, lekker zo`n lange nacht!

hier slaapt tess de laatste week eigenlijk altijd zonder speen... volgens mij kunnen we heel vroeg beginnen met afbouwen! en dat terwijl ze m eerst echt nodig had om in slaap te kunnen vallen. nou ja, je hoort mij niet klagen!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Succes leonie bij de osteopaat!

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@anas; lijkt me erg moeilijk als je meisje niet lekker in haar modelletje zit...Dikke knuf voor jullie!

@Rose; das netjes dat je een nieuwe doos krijgt!

@Maia; goed bezig jij zeg met Zumba!!En je dochter met slapen!!

@danjo; jeeej wat doet je meisje het toch super!

@Ellen; misschien kan je indd de voeding gaan mengen met die voor hongerige baby's hopelijk helpt t!

@Josien; wat vervelend zeg dat de berg alleen maar erger wordt bij het mannetje!En je gevoel voor een 2e snap ik maar al te goed!

@Leonie; wat fijn dat je zo snel terecht kan bij de ostheopaat!Succes!!Leuk die verrassing voor je mannetje!

@Joenka; spannend! De eerste logeerpartij!Veel plezier met de bruiloft en Najib!Verschikkelijk he gister de co-assistent pff moet er niet aan denken!(was trouwens wel een grote baby voor 32 weken hihihi)

@sannie; hoe is de rest van de nacht gegaan??

@Nathalie; ja dat is zeker schrikken als je dat hoort!Geeft je weer het gevoel dat je nu zo blij mag zijn dat alles goed met jullie meisje is he?

@afscheid/emoties; hier ook zo'n muts die alles bewaart van de kleine..Maar ja hier werd ons ook verteld door verschillende gyneacologen niet zwanger te kunnen worden.sterker nog afgelopen februaria hebben we ons eindgesprek gehad in de kliniek. hierna besloten voor adoptie te gaan maar 3 weken later erachter gekomen dat ik als een wonder zwanger was!

@Iemand afkraken als slechte moeder; Erg fijn dat jullie gewoon door zijn gaan discussieren maar ik heb never nooit gezegd dat er dan ook maar IEMAND een slechte moeder is...Nooit! Maar de manier waarop er over mijn kind wordt gesproken vind ik ronduit asociaal!Maar nu ben ik er klaar mee met dit hele gedoe....

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, heel begrijpelijk dat jullie dan die keus maken.
    Lijkt me erg ingrijpend al die behandelingen....en de kans dat je weer een kindje moet verliezen, dat wil je nooit meer meemaken!
    En ik vind het echt niet dat je een dramqueen bent hoor, ik vind het heel erg logisch dat je al die gevoelens hebt.
    Die heb ik dus ook!
    Voor sommige, zoals ik, is het gewoon veel makkelijker om zwanger te raken. En ik ben daar iedere ontzettend dankbaar voor, dat ik mijn 2 schatjes heb mogen ontvangen.

@Danjo, nou je bent echt geen muts hoor!
    Ik heb pas toen ik 20 weken zwanger was van Tim en hoord dat t een jongen was, de kleren van Eva opgeruimd!
    Er stonden gewoon 4 dozen met kleren! En nog had ik er enorm veel moeite mee. Kan echt nergens afstand van nemen wat dat betreft.

@Anastasia, t is echt verschrikkelijk om te zien hoe je kind onder narcose gaat. En dan liet Eva het gewoon over zich heen komen. MAar dat je ze dan ineens weg ziet zakken en ze daar moet laten liggen...ppff....t is echt met een kwartier achter de rug, dus tegen de tijd dat je net uitgejankt bent, kun je weer janken omdat ze bij beginnen te komen en helemaal de weg kwijt zijn....
    Mijn man is dus niet meegeweest naar t z.h, die kan dat soort dingen dus echt niet aan. Die vind het verschrikkelijk om mij of de kinderen pijn te zien hebben.

@Maia, ach als ze toch lekker gaat slapen van zon kruikje zou ik t ook doen hoor
    En wat heeft ze lekker lang geslapen, wat goed!

@Ellen, Tim krijgt sommige dagen ook 6 flessen hoor.

@CV, die van ons staat snachts ingesteld op 18gr.
    Maar boven staan nooit de radiators open, alleen op de badkamer

@Babydream, dat heb je idd zo niet gezegd.
    Maar soms kan t via schrift wel zo voelen snap je?
    Net zoals jij t gevoel hebt dat ze je kindje afkraken, terwijl Roos dat zo weer niet bedoeld.
    Maar ik ben ook van mening dat jullie het evt via de pm uit moeten spreken, want als t hier openlijk gebeurd blijven we er ons toch mee bemoeien;)

5. kijk aan. dat is precies wat ze bij esmée ook gedaan hebben.. werkelijk waar, na 2 dagen ken je je meisje vast niet terug!

6. ik mocht toen bij esmée niet mee omdat ik zwanger was van maureen.
    maar ik mocht wel in de uitslaapkamer komen toen ze wakker werd.. ben met haar op bed gaan zitten, want ze was me toch boos! ze heeft een uur lang het ziekenhuis bij elkaar gekrijst.. maar dat kwam omdat ze boos de narcose in is gegaan omdat het de doktoren niet lukte en ze een zwaardere moest, dus dat gefriemel vond ze niks.. heb een uur met haar op bed gezeten. zijn al krijsend door het ziekenhuis gegaan :D

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    babydream: dus ook voor jullie is t een lange weg geweest... wat een wonder dat je dan vlak na het eindgesprek toch zwanger was!

kk, heftig lijkt me dat!

wendelaa: ik heb net met t cb gebeld, en mag nutrilon forte gaan proberen. (mengen met de standaard) tess is nu alweer een half uur aan t huilen/jengelen en zoeken, terwijl ze om half 7 een fles heeft gehad. ze is gewoon niet tevreden. ga gauw ff naar de supermarkt om die voeding te halen!

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    efe mijn onderschrift cheken.

ga vanmiddag efe teruglezen heb heel wat gemist geloof ik

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Ik vlieg ook weer even langs. Druk druk druk met 3 kids. Lees wel mee vaak, maar heb dan niet de puf/kans om te reageren.

Vanmiddag ga ik fijn bij Daantje op bezoek. Even lekker zwijmelen bij elkaars beeb haha.

Hier slaapt Evi ook door s'nachts en we gaan haar vanavond/vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje laten slapen (overdag ligt ze wel altijd in haar ledikant op haar eigen kamertje). Dus ik ben heel erg benieuwd.
    Ze krijgt nu rond 22.00 uur de laatste voeding en word dan meestal wakker tussen 6.30 en 7.00 uur. Soms moet ik haar ook wakker maken dan.

Discussie: ik bemoei me er verder niet mee (alles is wel zo'n beetje gezegt) maar wilde alleen kwijt dat ik vind dat je elkaar in de waarde moet laten. Iedereen heeft zijn/haar eigen opvoedmethode en het wil niet zeggen dat het een slechter is dan het ander. Ben ook van mening dat je zoiets beter per pm kan doen. Laten we het hier gezellig houden en niet dat er dadelijk mensen weg gaan blijven daarom.

Josien: heel begrijpelijk idd die keuze. Maar ook ontzettend moeilijk lijkt me. Ik ben nu gezegend met 3 kinderen en bij ons is het zeg maar op de gewone weg gegaan. Neem mijn petje af voor diegene die in de mmm zitten.
    Geniet lekker van jullie Sam, ze zijn zo groot (spreek uit ervaring).

Maia: zo zeg goed bezig met de Zumba. En heerlijk dat jullie meisje nu lekker door heeft geslapen vannacht. Super.

Leonie: fijn dat je zo snel terecht kan bij de osteopaat. Hopelijk helpt het. En wat gaaf die verassing voor je mannetje.

Mmmm rest ben ik ff kwijt.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

babydream: Wat heftig zeg, ik wist dat helemaal niet. :(

Gemeen verdeeld is het, zoveel mensen die hun kinderen wat aan doen, of kinderen krijgen terwijl ze dr helemaal niet goed voor kunnen of willen zorgen..Die zijn al zwanger alleen als er naar ze word gekeken. En mensen waarvan het de grootste droom is, gaat het zo moeilijk!
    Schrok me echt dood toen ik het boek van moeder voor moeders las, wist niet dat er zooveel mensen met vruchtbaarheidsproblemen waren, volgens mij was het 1 op 3 stellen? wow..

Ellen: Ooke! Ga maar gauw halen dan, ben erg benieuwd of het gaat helpen!! :)
    Tess krijgt nu 150 cc?

mvj: Veel plezier bij Daantje! DOe je haar de groetjes van me?

Kleertjes: ik ga wel heel wat dingen weg geven denk ik, maar zoals haar eerste jasje, en dr schoentjes, en dr romper met naam enz. Die doe ik echt niet weg!
    Dan maar een extra doosje op zolder, tis me veelste waardevol!

Bedankt allemaal voor t succes wensen! :D.. Wens me maar succes voor de reis, want ik heb werkelijk geen idee waar het is.
    Maurice heeft t me een beetje uitgelegd, dus ik hoop dat ik het weet te vinden.. :D
    Ben heel benieuwd hoe ze te werk gaan..

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik hoop het zo !

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aahh!! :D even spammen!!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Leonie heel veel succes bij de osteopaat! Hopelijk helpt het!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

ohh wat een skatje.., ik hoop dat ze na de osteopaat lekker vaak gaat lachen.. ik kan dr wel opvreten dan!!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjewel! :D

Jij met je dochtertje, maar jij moet nog even wachten hé! :(
    Hebben ze zo lange wachttijden voor een kno arts?

16. natjes

natjes Niet meer actief

Jeeej ik heb het hoofdstuk doorslapen in de handleiding van tygo gevonden!

Oplossing: lekker op zijn buik laten slapen! (ben zelf ook buikslaper, man ook). Vannacht weer van half 10 tot half 4, flesje erin en doorgeslapen tot 9! (wauw!) en stomme is dat ik dan halverwege de nacht wakker ga liggen van wanneer moet ie nou weer eten.. even afkicken denk ik!

17. natjes

natjes Niet meer actief

vergeet ik erbij te zeggen dat ie rustig hiervoor een uur lag te brullen/jengelen op zijn rug voordat hij in slaap viel. Zodra hij op buik ligt duurt het 5 minuten en hij is KO

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Super Natjes! :D Dat de oplossing dan zo makkelijk kan zijn hé! ;) Als je t maar weet!

19. Maia

Maia Niet meer actief

lekker Natjes :)

@Leonie: wat een lieve foto's! Succes zometeen!

auw, ik heb me toch een last van m'n kuiten ;) maar t is voor het goede doel ;) ik ga meisjelief maar even naar bed brengen, die ligt nu te duimen in de box, teken van moeheid!

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    efe een vraagje dylan die krijst tijdens de avond fles hij neemt 3 slokjes en krijst het dan uit????
    Herekend iemand dit en weet iemand of dit met darmkrampjes te maken heeft????

Deel Deze Pagina