Jaja: sorry kan je daar niet mee helpen. Tessa drinkt altijd heel goed haar fles leeg, krampjes of niet dus ik weet t niet doorslapen: wat fijn dat er zoveel kindjes hebben doorgeslapen vannacht!!!! natjes: wat fijn zeg!!!! Stom he dat je dan zelf wakker gaat liggen hahaha. Ga je liggen wachten.. Leo: succes met t zoeken naar de osteopaat En superschattige foto's! Ellen: fijn dat je die voeding gaat halen. Hopelijk helpt t! MvJ: veel plezier bij daantje! Tessa heeft uiteindelijk om 1 uur nog een flesje gehad. Toen is ze eindelijk in slaap gevallen. Tot 7 uur!!!!! Dus doorslapen kan ze wel!!!! Ben echt supertrots op haar! Alleen die uren van te voren. Ze heeft dus van half 10 tot 1 uur liggen krijsen (alleen half uurtje douchen niet). Geen idee waarom... Je voelt je op zo'n moment zo gefrustreerd. Dat je niks kan doen voor je kind. Niks helpt...en op een gegeven moment wordt je zelfs een beetje boos, terwijl ze alleen troost en aandacht nodig heeft. Dus dan voel ik me daarna weer heel schuldig. En zo blijven we bezig haha. Nog 2 nachtjes en dan naar de ostoepaat (al verwacht ik geen wonderen dus denk dat we ook zo het weekend ingaan)
Sorry, reageer straks ff op de rest.. Maar ik moet ff gal spuwen!! Ik word echt helemaal gestoord van mijn schoonvader.. Vorig jaar april wilde hij scheiden van mijn schoonmoeder, want zeid hij hij heeft een ander en de relatie tussen hem en petra ( sm ) was niet meer wat et geweest was.. Naja nooit verwacht want ze waren 25jaar samen.. na 2 weken op de logeerkamer te hebben geslapen kwam ie tot inkeer en wou die in ene keer niet scheiden. Maar mijn schoonmoeder had er genoeg van, ze hadden vaker ruzie.. ze mocht haar mening niet geven en eens een ander komt et nog wel vaker! Dus zij drukte te scheiding door! In juli waren ze gescheiden maar mijn schoonvader mocht daar nog wonen tot ie wat anders had. In augustus had ie wat anders hier 2 straten verderop. Toen begon het gezeik.. De hele tijd klagen dat ie van zijn 4 zoons + aanhang niks hoorde en ze alles alleen maar met petra deden. Maar hij neemt zelf ook nooit contakt met ons op. Wij zijn altijd degene die hem bellen en vragen hoe het gaat end. Toen ie daar net woonde kookte ik ook vaak voor hem maar een bedankje kwam er nooit af en ik had op een gegeven moment zoiets.. Laat em maar een keer contakt met ons op nemen end voordat ik weer voor hem ga koken end. Toch zijn we em blijven bellen hoe het gaat en daar lang gaan. We hadden met hem afgesproken vorig jaar kerst kerstavond bij hem te vieren. nou 2 weken voor kerst krijgen we allemaal een berichtje: Dat ie kerst niet wou vieren en dat ie toch nooit wat van iedereen hoorde en dat ie de rest van zn leven wel aan de drank zou gaan ( hij dronk nooit! ) dat berichtje stuurdie ie om 1 uur snachts en dat terwijl hij om 6 uur weer taxi moet rijden met kinderen. Na flink gezeik met iedereen te hebben gehad heeft ie toch besloten kerst te vieren en was et nog wel gezellig! Toen we in feb. vertelde dat ie opa zou worden was ie helemaal door het dolle heen! Dus heeft ie wat leuks om vooruit te kijken! Alles ging goed.. in sept. afgesproken dat we kerstavond weer bij hem zouden vieren alleen dit keer dan met 9 man aangezien noelle er dan zou zijn.. Nou ik oktober alweer het berichtje hoor : Hoi ik wilde jullie meededelen dat ik kerst toch niet viert en dat is niet persoonlijk naar jullie toe bedoeld . Maar voor mijn zijn de feestdagen (na de scheiding) niet meer zo als ze voorheen waren dus ik heb er geen behoefte meer aan. En ik hoop dat jullie het mijn niet kwalijk nemen en niet boos zijn en mijn besluit willen accepteren. GROETJES PAPA (OPA) Nou oke, niet op gereageert en tis wel goed zo. Als we er op gaan reageren heeft ie alleen zn zin en aandacht en krijgen we dit elk jaar. Dus nu heeft iedereen ook andere plannen gemaakt! Alles ging heel goed nu nog steeds eigenlijk. Al zit hij vanaf de scheiding al wel mijn schoonmoeder te stalken maar daar bemoeien we ons niet mee. Al is het heel kinderachtig! Krijgen we vanacht weer eens een berichtje van hem: Ik vind het jammer dat jullie erzo over denken en mijn niet begrijpen hoe ik mijn voel en valt me er alstublief niet lastig over ik kom er ooit zelf wel uit Ik word hier helemaal gestoord van, al dat zelf medelijden. Mijn schoonzusje is volgende week jarig, had ie tegen haar gezegt, als petra savonds kom, dan kom ik niet want wil haar niet zien omdat ik heb gehoord dat ze hand in hand met een man liep. SO WHAT hij wou scheiden alleen heeft zij het doorgezet en is ze verder gegaan met haar leven. Zou hij ook moeten doen. En morgen is mijn zwager jarig en is mijn schoonvader er ook ( mijn schoonvader is wel zo slim geweest om marc ( mijn zwager ) geen bericht te sturen want dan had hij gezegt dat ie niet naar zijn verjaardag hoefde te komen ) maar ik denk dat het een kutverjaardag word voor mijn schoonvader want iedereen is laaiend hier. Hij moet anderen niet in zijn verdriet mee trekken. Hij wou scheiden en nou heeft ie spijt. Is zijn eigen probleem. En dat ie van niemand iets hoort doet ie ook zelf! Hij laat zelf ook niks van zich horen.. Dus als iemand al 5 keer heeft gebeld van hoe het gaat maar hij doet etnooit eens terug, ja zo verlies je contakt!
even een up-date, Yara heeft gisteren haar eerste prikjes gehad, best zielig om te zien. En krijsen dat ze deed, maar gelukkig wat ze snel daarna ook weer stil en ging ze lekker slapen. Heb haar gisteren wakker moeten maken voor een voeding. Daarna heeft ze vannacht weer lekker geslapen. Nu is ze nog steeds slaperig, dus laat haar lekker slapen. Als ze wakker is, is ze niet echt gezellig, maar dat komt vast wel weer als ze minder last heeft van de prikjes.....Haar temp was vanmorgen 37.5 dus dat is nog netjes...... iedereen succes weer!
@ discussie's; probleem met forums is altijd dat het geschreven stuk door de lezer(s) verkeerd opgevat kunnen worden terwijl het zo vaak nooit bedoeld word. Vaak lees ik dus negatieve dingen ook met een lach. Soms kun je er een (beetje) van leren, soms moet je sommige opmerkingen negeren. @ cv; hier gaat om 11 uur 's avonds de cv naar 16 graden. Dan springt hij om half zeven aan op 20 graden. Om 8 uur gaat hij naar 19 waar ik hem meestal de hele dag op laat staan of ik moet het koud hebben, dan zet ik hem lekker handmatig over. Om 4 uur 's middags gaat hij weer automatisch naar 20 graden. Net even helemaal uit mijn dak gegaan door de telefoon naar Baby-en tienerstore in Sliedrecht. Ik moet al toegeven dat ik een hekel aan deze zaak heb omdat als je daar binnen stapt je er nooit iemand kan vinden die je direct kan helpen. Daarom had ik ook eigenlijk kadobonnen van de babyzaak in Sleeuwijk gevraagd, maar kreeg helaas kadobonnen en cadeaus van hun. Het werk van mijn vriend had op 2 november voor bijna 300 euro aan kado's voor ons daar gekocht waaronder ook een wippertje en een trekbeestje. Aan het trekbeestje zat nog een beveilingsbevestiging en van het wippertje deed de boog het niet. Ik ermee terug gegaan op 19 november. Daar werd ons verteld dat dit het laatste wippertje was en dat we dus een ander moesten uitzoeken, die gelijk dus duurder zou zijn. Ik geen hier dus niet mee akkoord en na heel veel discussie zouden ze de boog opsturen naar de fabriek en kijken wat er mee zou kunnen worden gedaan. Of het gerepareerd kon worden of dat hun misschien nog een nieuwe hadden. Tot aan vandaag had ik dus nog niets gehoord, dus ging vanochtend eens bellen of ze al iets wisten. Nou krijg ik toch een grote mond dat als ze wel iets wisten dat ze me dan wel gebeld zouden hebben en dat zoiets wel tot 6 weken kon duren voordat ze iets wisten. Ik zei dus dat ik dat absurt lang vond en dat ze dan toch wel even konden na bellen of dat het te reparen is of niet. Nou na veel discussie gaf ze aan om er eens achteraan te bellen. Dit is gesprek is om half 11 geweest en heb tot nu toe nog steeds niets vernomen. Ligt het nu echt aan mij dat ik dit te lang vind duren of is dit echt normaal voor reparaties of garanties?
jaja heeft dit niet met de reflux te maken dan schijnen ze het nl uitte krijsen. Met krampjes willen ze juist graag drinken leonie suc6 bij de ostheopaat en nice picas Maia haha krijg je van dat sporten hahaha Ellen ik hoop dat dat gaat helpen meid want af en toe 6 flessen maakt niet uit maar elke keer zou idd teveel van het goeie worden he. en mischien slaapt ze hier ook wel wat langer op in de nacht. Natjes fijn dat dat de oplossing is maar ik vind hettoch eng op de buik slapen ( maar goed sommige babys slapen nu eenmaal zo) Hier ligt Naomi lekker in de wipkip te spelen zo lief haha en ben zo trots op dr ze was vanaf gisteren middag echt niet in dr noppies ,veel jengelen dat ik uiteindelijk ook de laatste fles om 10 uur al had gegeven .dus ging er ook vanuit dat ze het weer maar even zou trekken, maar nee hoor lekkerding
Sannie fijn dat ze iig wat langer gaat slapen nu nog de uurtjes ervoor maar ook dat komt uiteindelijk wel goed hoor meid Noa fijn dat het met de prikjes goed is gegaan meid nathalie wat een service zeg pff maar je hebt goed kans dat ze niet eens meteen bellen hoor maar gewoon vanmiddag een keer. Snap niet dat ze er nog zitten als je als klant zo behandeld word
@ KK wat zielig van esmee, ik heb wel vaker gehoord dat kinderen boos de narcose in gaan en erna ook erg boos en onrustig zijn. @Ellen fijn dat je nu andere voeding mag gaan gebruiken hopelijk helpt het @ Mvj veel plezier bij Daantje! @ Leonie nou succes met de weg vinden hihi Leuke foto's weer van jullie knappe meissie. @ natjes fijn dat je De oplossing hebt gevonden. @ Maia haha zumba lijkt me erg vermoeiend! Ik wil het ook gaan doen over een tijdje. @ Jaja heeft hij dat alleen met de avondfles dan? Ik zou zo niet weten wat het kan zijn als het alleen bij die fles is. @ Sannie lekker dat jullie nu ook een beetje kunnen slapen @ Noa fijn dat het goed gaat met de kleine dame na de prikjes . @Nathalie denk aan je bloeddruk (geintje) nee joh ik had ook gebeld! Ik zou bijna zeggen hier heb je alle spullen geef me geld maar terug en ik koop wel ergens anders waar ik wel de service krijg! succes @ kleertjes ik zet ze op marktplaats. @ Danjo! Nog lekker geslapen een paar uurtjes? Ik werd half 11 wakker gebeld haha is maar goed ook anders had ik nog geslapen.
Rose ja nog ff heerlijk geslapen zet altijd dan de wekker want je slaapt dan op 1 of andere manier erg vast hhaha. ben na die tijd ook vaak erg duff
Roos: hopelijk kunnen jullie t oplossen met je schoonvader! Natalie: groot gelijk! Dit is idd neit netjes. Tegen de tijd dat ze dat ding klaar hebben kan ze al bijna lopen haha Noa: zielig he die prikjes. Tessa moet de 21ste. Ben wel zenuwachtig! Gelukkig doet ze het goed en heeft ze geen koorts!
Heb net met het cb gebeld en blijkbaar loopt de bv dus nu toch wel terug, dus met pijn in mijn hart ga ik de bv afbouwen.. Ik wil gewoon weer een tevreden meisje en die heb ik op het moment niet echt. Ze wil soms gewoon om de 2 uur drinken en krijgt er niet veel meer uit.. Mja, ik heb Esmée er ook nog rondlopen en die wil ik ook niet tekort doen, door elke keer zolang met Maureen bezig te zijn...
@Ellen; ja dat was heel bizar! De hoop moesten we opgeven maar toen was ons meisje er al! @leonie; jij ook een emomuts dus hihi!Lieve foto!! @Natjes; jeeej lag die gebruiksaanwijzing goed verstopt?? @jaja; Dyoni had dit ook toen ze zo'n last had met de reflux @Sannie; fijn dat ze de rest van de nacht nog geslapen heeft! @noa; ach Yara ook de 1e prikjes al!Mooi dat de temp goed blijft! @Nathalie; nou ja belachelijk zeg van die zaak!Pfff @Danjo; jeeej wat lekker dat Naoompje weer in haar modelletje zit!
@knuffelkonijn: klinkt als een goede keuze dan. maar ik begrijp helemaal dat het moeilijk is. @nathalie: ik zou hier ook boos om zijn! @noa: fijn dat het goed gaat. Moeilijk he, die prikjes @jaja: ik zou het niet weten. @roos: pff wat een gedoe zeg! nou hier snap ik er even niet zoveel van. Zou ze moeten wennen aan de fles ofzo? Standaard 1 uur na het begin van een voeding gaat ze spugen. Komt best wel wat uit. Ze lijkt er niet echt last van te hebben (naja, net was het even flink janken maar volgens mij had ze ook last van krampjes tegelijk) maar ze is wel de hele tijd aan het slikgeluidjes maken enzovoorts. Vind het maar vreemd want dit had ze met de bv niet (maar toen dronk ze ook de hele tijd een klein beetje). Is dit iets van fv of ???
Maia zou het niet weten ik heb met Naomi 2 keer gehad dat ze een uur na de voeding een straal eruit spuugte. mischien ff het cb bellen
maia, inderdaad erg moelijk die prikjes, maar je weet gewoon dat je het doet om haar te beschermen tegen iets veel ergers. maar de volgende keer gaat papa alleen met haar mee, want dan moet ik weer werken. We moeten altijd op maandag naar het cb en maandag is Yara haar papadag!!! ik ben dan dinsdag en woensdag vrij, dus wel lekker als ze wel last krijgt van de prikjes dan is mama in ieder geval in de buurt...... wanneer moeten jullie trouwens weer werken, ik 11 januari. Als ik heel eerlijk ben, heb ik best wel weer zin om te gaan werken. Ook gewoon weer even iets voor mezelf. Volgens mij kom ik hier na 1 dag alweer op terug, maar voor nu voelt het zo
Noa ik moet 1 februari weer beginnen, en ik heb echt geen zin om terug te gaan naar me werk, vind het wel lekker zo met me meissie.
hea bah knuffelkonijn.. das wel balen!! Maargoed als je met fv wel een tevreden meisje krijg lijkt me de keus makkelijk!! Maia: wat een lekkere nacht!! Sannie: Bij jou begon het moeizaam maar toch nog goed gekomen Ik ben helemaal gelukkig met onze muziekmobiel! Gisteravond had ze veel van haar laatste voeding om 10 uur uitgespuugd, daarna nog 30cc op en toen wou ze nik smeer dus om 11 uur lag ze op bed.. Begon ze te huilen, ik terug en de muziekmobiel aangezet.. nou na 5 minuten sliep ze... om 3 uur huilde ze weer! Ik haar luier verschoont en in bed gelegd ( als ik haar voeding zou geven, leert ze nooit het dag en nacht ritme.. en dan erbij ik was moe hahaha ) ik de muziekmobiel heel zacht aangezet, maar ze bleef huilen. Nou ik terug en em op zn hardst gezet.. en gelijk was ze stil en heb haar niet meer gehoord tot 6 uur vanmorgen!! Ze houd net als mama van harde muziek hahaah. Ik heb net lekker kleertjes bestel bij lief! 2 jurkjes!! Groot deel van de wintercollectie is in de aanbieding!! alleen het rokje wat ik wou waren we net te laat mee gisteravond wouden we al bestellen maar vergeten.. dus wou em net in het winkelmandje leggen was het weg maargoed Ik weet al waarom me schoonvader weer zo raar deed, hij had denk ik weer ruzie gehad met Marc ( zwagertje die morgen jarig is ) want hij gaat niet naar de verjaardag van zijn eigen zoon!
effe baalnieuws mijn papa ligt sinds gisteren in het ziekenhuis na twee weken vakantie en weten nog niet wat er aan de hand is xxxx
@noa; ik moet in feb weer beginnen en moet er niet aan denken hahaha maar als ik eenmaal aan het werk ben is het wel weer leuk hoor! @maia; als ze het vaker doet even CB bellen