Kitty: sterkte meid! Bah, wat vervelend!! ik moet 17 januari weer beginnen. Heb er aan de ene kant wel zin in, mis mijn collega's wel, aan de andere kant mis ik nu Tessa al hahaha
sterkte Kitty @werken: ik weet het nog niet. Heb tot half januari ww maar we redden het ook wel zonder mijn salaris dus ik heb geen haast. ik wil wel graag werken maar de banen liggen nu niet voor het oprapen dus ik stap ergens januari wel een uitzendbureau binnen en dan zie ik wel. offcieel als ik zou werken zou ik 29 december weer moeten beginnen volgens mij. @Fleur: ik heb een zus die kinderarts is (heb tijd slecht contact gehad met haar maar sinds een paar maanden is het weer beter) dus ik bel haar liever dan het cb. maar krijg haar nu niet te pakken.
ik zie dat er veel kindjes vanacht hebben doorgeslapen, nou hier niet hoor. Het lijkt wel of Marley het weet als papa er niet is. Rene blijft zoals voorheen weer op de kazerne slapen doordeweeks. Als rene er is slaapt ze door is hij er niet mag mama er gewoon om de 4 uur uit. pffff wordt daarlijk wat als ik weer aan het werk ga.
werken ik moet dr niet aan denken ga vanaf de2e week van jan eerst 2 dagen in de week beginnen de hele maand ( 2 halve)
Lekker hoor, hier gewoon vanaf 20 januari fulltime aan de slag. Zo net ff kalkoen besteld (jaaaaaa ben nog steeds in de kerststemming)
@ Cindy valt toch mee 4uur! Heeft Eva ook elke nacht maar wij geven haar dan de speen en dan slaapt ze weer verder. Misschien dat eens proberen.
Hier gewoon geluk ging ff minder maar nu slaapt ze weer lekker door maar wat mag je verwachten van onze kindjes??? Ik lees dat er kinderen van 8 maanden nog in de nacht komen
werken:haha ik ben alweer begonnen en ik vindt het heerlijk hoor toch ook zoiets van een dagje voor mezelf!!!!!!!
Jaja ik kan me daar echt niks bij voorstellen haha. Maar Naomi is ook zo makkelijk. ik hoop dat ik er straks ook zo over denk Luna heb je hier al ff niet gezien hoe is het met je
dit is mijn laatste week verlof alweer, gelukkig nog 5 weken vakantie moet er nog niet aan denken om te gaan werken!!!!! heb nog steeds veel bekkenpijn wou dat ik er eerder achter was gekomen moet nu ver weg komen (vrij hard over me zelf, denk vaak komt vanzelf en gaat vanzelf weer over, maar nu heb ik mezelf er mee, kan gelukkig weer een beetje normaal lopen en voor mijn eigen kids zorgen ) maar ja als de kindjes maar gezond zijn!!!!!!!!!! verder gaat het hier goed, denk dat ik deze week hendrik op 4 flessen doe i.p.v 5! vanmorgen lekker uitgeslapen tot kwart over 8 Hendrik word zondag gedoopt heb er nu al zin in!!!
Echt waar speen erin en verder slapen??? Dat ga ik vanavond een proberen. Verschoon je de luier er dan ook bij of laat je die gewoon zo (poepluier uiteraard wel verschonen). Ik verschoon marley namelijk altijd voor ik haar een fles geef en dat is ook wel nodig is elke keer goed vol.
overdag doe ik dat ook bij hendrik, de speen er weer in en dan slaapt hij wel verder hij krijgt al erg lang 10 uur laatste fles en nu tussen 7 en half 9 de eertse maar dan moet ik hem overdag wel eerder pakken want anders word het 's avonds wel laat 10 uur voldoet ons goed.
wauw hier nog steeds op 6 voedingen. krijg er vaak niet meer in als 130-140 cc, net toevallig 165 maar daarstraks 120
Wat is normaal dan voor een baby van 8 weken? Marley echt 140cc water Gisteren avondfles dan 160cc water dat ging met moeite. Overdag komt ze om de 4 a 5 uur te huilen. Als ze wakker is dan kijkt ze meestal om zich heen in haar wipper of schommelstoel en 9 van de 10x is ze stil dus hoef er geen speen in te douwen hahaha.
Ik krijg er hier niet meer in dan 100a 120cc. Ik wou overgaat op 120 x6 maar ze komt nu telkens maar net aan de 100 x 6. Geen grote drinkerd, maar ze is wel heel vrolijk en slaapt snachts goed
@ kitty He getver!! Beterschap! Heb je enig idee wat er misschien aan de hand kan zijn? bedoel waar had hij last van dan? @ spugen na overstap op FV, heeft volgens mij te maken met dat Bv veel lihter verteerbaar is als FV....