@ voedingen hier krijgt Mike ong 800 cc per dag. ik maak 5x 180 klaar, maar meestal drinkt hij 140 a 150 cc! @verlof : ik moet over 2 weken weer gaan werken 21 dec om precies te zijn!
Cindy bij ons werkt het echt, cb gaf ons dit als tip! ik verschoon alleen als poepluier is. Eerst verschoonde ik ze wel maar dan is ze klaar wakker en viel ze niet meer in slaap! Nou succes hoop dat het bij jullie ook werkt.
Jaja: Tara doet dit ook wel eens, ik weet niet zo goed of het nou aan dr reflux ligt, aan de spruw??? Maar toen ik de fles iets kouder maakte, dronk ze het zonder tegen te sputteren! Hij was absoluut niet te warm hoor! Met dat water was het al helemaal niet meer warm. Misschien kun je dat is proberen?? Sannie: ik hoop echt dat de osteo wat voor je kan betekenen meid!! Wel super dat ze vannacht heeft doorgeslapen! Deze osteo zei trouwens dat we zo snel terrecht konden omdat hun altijd plek vrij houden voor babys, en al was er geen plek vrij, hij zegt dan schuiven we met wat anderen. Maar baby's gaan voor.. Balen dat die van jou dat niet doet! Roos: Wat irrietant zeg!! Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij wil.. Laat t hem lekker uitzoeken, en jullie lekker genieten van Noelle! Vind het wel een beetje sneu voor je schoonmoeder, of zigt ze er zelf niet zo mee? Natalieh: Jeetje! Ik vind het belachelijk! Wat een k*t service zeg!! Danjo: wat is een wipkip waar naomi in ligt??? kk : Jammer meid!! maia: NOuja ik herken overal reflux in dus luister maar niet naar mij ! Vervelend hoor, hopelijk weet je zus t antwoord.. Noa: ik begin volgend jaar met een opleiding! Dus ik ben nog lekker tot volgend jaar september thujis! Roos: haha ideaal dat ding!! Maar ik vind hem zo duur! Anders had ik m ook wel aangeschaft. Ik hou t nog wel even bij mn sterrendroom van 14,99! Kitty: dat is naar!!! Sterkte!! Cindy: balen!! Misschien als jij straks werkt ze wel doorslaapt. wie weet! Voedingen: hier 5 voedingen op een dag van 130 cc! Anast: haha! Wat een mooi meisje!!! Schattig! En je zoontje ook! Wat super cute!! Nou hier naar de osteo geweest!! Het lijkt echt alsof hij niks doet!! 1 hand onder de kont, en 1 hand op t buikje. Maar ze werd er toch rustig van!!! En ze begon op een gegeven moment gewoon naar hem te lachen. Echt lief.. Ik kon haar net gewoon in bed liggen, en nu slaapt ze nog!! :O Ik weet niet of dit toeval is??? Maar normaal bleert ze het uit als ik het flik om haar na de maxi cosi in dr bedje te leggen. Wel veel tips gekregen! Ik mag niet meer met mn benen over elkaar zitten. Haha! Want de doorbloeding daar is heel belangrijk omdat je nu aan het ontzwangeren bent, dus het was belangrijk dat ik het zo open mogelijk hield! OOk jullie dus.. Tara moeten we bronwater geven, Spa blauw of Valon(merk vd aldi ), Hij zei dat het cb aanraadt dat je gewoon kraanwater mag gebruiken , slecht vind. Want schijnbaar is kraanwater toch niet zo goed?! En hij zegt dat je flesvoeding veel beter om kan warmen in een flessen warmer. Omdat als je een ei in de magnetron doet, explodeert het niet, maar het klapt in elkaar. Dus het gaat kapot. Hij zegt als jij het water opwarmt in de magnetron, en je doet er later voeding bij, gaan alle eiwitten die in de voeding zitten ook kapot. En dan heeft ze er nog vrij weinig aan.. Hmm... Das balen , want we waren net van het bronwater af en flessenverwarmer hebben we niet! Ga nu ook niet naar de winkel rennen om het te halen,m maar misschien toch als ik het is zie... Ook de manier van oppakken moeten we veranderen. En haar vasthouden. Nu moeten we over 2 weekjes vlak voor kerst weer komen! Ondanks dat ik weinig zag, had ik er wel een goed gevoel bij. Want ze vond alles goed!! En dat is normaal echt niet zo! IK ga haar nu lekker wakkeer maken, want ze moet dr flesje weer ..
Nou je hebt werk aan de winkel meid Betreft water etc kan het mischien voor Tara wel goed zijn maar ik vind het verder beetje onzin miljoenen babys doen het er wel goed op net zo als water in de mag. Hier gebruiken we gewoon warm water uit de kraan. Flessenwarmer tja het kan handig zijn heb dr wel 1 nooit gebruikt. Maar goed het belangrijkste is dat Tara er baad bij heeft
Danjo: Ja ik heb er ook zo mijn twijfels over hoor! Als het dan echt zo slecht is, zouden ze het echt niet adviseren. Het is zo dubbel. De kraamverz zei dat we gerust warm water uit de kraan mochten halen, terwijl ze van het cb zeggen dat dit juist niet mag omdat als je warm water door de kraan laat lopen, en metaal deeltjes mee komen?!!? Hopelijk gaan ze nog is met zn allen op 1 lijn zitten. Want wat hoor je toch veel verschillende dingen! Weet ook niet of ik aan de flessenverwarmer en bronwater ga. Even aankijken...
@cindy: voor haar gewicht zou ik haar 180/6 mogen aanbieden maar dat red ze nooit. Ik maak dan liever iets bij als ze na 150/5 nog roept en dat gebeurt regelmatig maar het gebeurt ook regelmatig dat ze dus max. 120 drinkt. Meestal 's ochtends is het 120 en 's avonds gaat ze over de 150 heen. @Leonie: denk niet dat dat het echt is, lijkt me dat ze daar meer last van zou hebben, en meestal ligt ze gewoon te geinen en ondertussen te spugen. Denk dat het meer van de overgang bv-fles is. @anas: mooie foto's!! @Leonie: fijn dat het zo goed ging vanmiddag hier een "ik ben mopperig en wil alleen bij mama zitten" - dagje. Geef me er maar aan over maar echt hoor, bij mij op schoot valt ze lekker in slaap en zodra ik haar ergens wegleg: klaarwakker. Ze ligt nu even in de wandelwagenbak naast me, ben benieuwd, hoor haar alweer geluidjes maken maar wie weet. Zal morgen wel weer over zijn.
roos, wat n verhaal van je schoonvader zeg, jammer dat het zo moet gaan... maia, ik herken t niet... tess is wel eens onrustig tijdens het drinken, maar dat kan op elk tijdstip van de dag... geen idee wat je eraan kunt doen, zou t cb eens bellen. kk, je hebt het lang volgehouden, en t is een erg goede reden dat je ook tijd over wilt houden voor je andere meisje! ik hoop dat maureen snel weer tevreden is, ga je nu steeds 1 voeding vervangen? en ook nog bijvoeden? danjo, fijn dat naomi weer beter in dr vel zit, gelukkig was t dus maar even! werken: 1 februari begin ik weer. heb er zin in, mis de collega`s en kids best wel. zal wel raar zijn om tess weg te brengen, maar ik ken ze daar op t kdv goed, want t zijn collega`s van me! kitty, sterkte met je vader, hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is en kunnen ze hem goed behandelen! cindy, marley heeft toch nog wel even de tijd? ik heb ook goede hoop dat tess wel doorslaapt voor ik weer aan t werk ga. anas, wat een mooie, lieve kindjes heb je! leo, super dat je zoveel tips hebt gehad, hopelijk werkt het! hier heeft tess net de eerste fles met 150+3 standaard voeding en 2 forte (voor hongerige baby`s) gehad, ze was in ieder geval meteen tevreden na de fles, dat is wel eens anders. ben heel benieuwd of ze de 4 uur nu trekt. we zullen zien! ze ligt nu lekker in bed, dus ga ff wat in huis doen. ben naar t dorp geweest met mijn schoonzus en nichtje van 3, lekker een broodje gegeten en geshopt. tess vindt het allemaal prima, die slaapt aan 1 stuk door!
Ben ik ook weer even hoor. Hier druk geweest met de kerstversiering maar nu zijn we klaar. Vandaag nog de laatste dingetjes gekocht bij Overvecht. Daar was zo'n mooie kerstshow,ik was er niet weg te slaan. Guus heeft me uiteindelijk toch meegesleurt en mij behoed voor het kopen van een oerlelijk maar zo'n leuk kerstdorp met muziek en lichtjes en schaatsende en winkelende minimensen (sorry als ik doordraaf maar kerst is voor mij de mooiste tijd van het jaar)... Ik stuur zo even een foto van de kerstboom en als ik tijd heb lees ik even terug. sorry anders praat ik even vanaf hier mee. Als Juliën vanavond uit bad komt tuig ik hem ook nog even mooi op voor onder de kerstboom. Leuk voor de foto.
anas wat mooie foto's prachtig hier gebruiken we stromend koud water dan 50 sec op 500 watt hendrik krijgt 5 flessen 18o per keer laat gemiddeld 2x 30cc staan
Leonie doen waar jij je goed bij voelt meid Hier zegt het cb , kraam en zh hetzelfde gewoon warm water uit de kraan in nederland is het water schoongenoeg.
Leonie fijn dat het lijkt te lukken bi de osteopaat. Het verhaal van het water ken ik ook, en ik geloof ook dat dit zo is. Wij hebben dit ook altijd zo geleerd van de kraamverzorgster als je een huis hebt met een boiler voor het warme water mag het zoiezo niet omdat er dan idd metalen in het water komen.. en dit kan krampen veroorzaken. Wij mochten bij beide kindjes pas na 6 mnd warm kraanwater gaan gebruiken. Het opwarmen in de magnetron, daar hoor je ook tegenstrijdige verhalen van, feit is wel dat het op een andere manier opgewarmd word, flessenwarmers of pannetje zijn toch het beste zeggen ze.. Als kindjes veel kramp hebben of spugen is dit toch vaak iets dat helpt. En tuurlijk is er veel veranderd in de loop der jaren wat vroeger moht mag nu niet en andersom maar ik geloof wel dat ze vroeger niet gek waren
@Foto's, zag weer een aantal geweldige foto 's voorbij komen. @Danjo, wat lief dat je me miste! haha @Ellen, ben benieuwd hoe het gaat met de Forte! Ik wil het bij Julien ook gaan combineren i.v.m. veel honger maar wacht er nog even mee. Fotootje van de boom (ook speciaal voor babydream haha).