luna, geweldige boom zeg! wij hebben besloten onze mooie, grote nepperd er niet neer te zetten, met de box erbij neemt dat teveel ruimte in (de boom heeft zo`n 1,5 meter doorsnede aan de onderkant, en als hij staat, raakt de piek t plafond) dus we kopen dit jaar een kleine echte. lijkt me ook wel weer es leuk. dit weekend maar eens werk van maken!
luna mooie boom hoor!!!!!!!!! en kerst brrrr daar ben ik niet zo van ja wel van de kerst maar die verschrikkelijke boom optuigen gatver erg weinig zin in!!!! leo:hier ook tips gehad van de osteopaat! ik ben 4x geweest en zij zij tegen ons nee hij heeft geen reflux nou wat een onzin want het is overduidelijk wij hebben er geen baad bij gehad maar ik hoor van zoveel mensen dat ze er wel baad bij hebben dus ik hoop dat het bij jullie meid ook helpt! k ben benieuwd
@luna: is dat oma??? Wat een jonge oma @flesje: hier koken we ook eerst het water en dan afkoelen. Rene boeit het weinig maar hij flipt als er vanuit de warme kraan een fles gemaakt wordt haha. Ik ga zeker die speen vanacht proberen. Ben erg benieuwd. En indd ik heb wel wat tijd, maar ik ben nogal gesteld op mijn nachtrust. Een klein nadeeltje van een baby, maar het opgeven ervan heb ik er graag voor over hoor. Maar toch........zou lekker zijn als ze door zou slapen als ik alleen ben.
@luna;mooooiii eenne mn mannetje gaat zn dorp dit weekend ws weer neer zetten haha @ellen; daarom hier ook een kleine boom maar das best wennen moet ik zeggen
Dames ik heb een vraagje misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb marley in een slaapzakje slapen. Nu komt het regelmatig voor als ik haar wakker maak dat zo overdwars in haar wiegje ligt. (met haar hoofd tegen de rieten zijkant aan. Ik heb een celinewieg) zij heeft er zelf geen last van, want ze slaapt gewoon door. Maar ik vind het zo sneu die afdruk in haar voorhoofd.
jaja je bent niet de enige die klote lampjes laat maar zet hem al niet hahaha. ik maak het wel gezellig met wat lichtjes en kaarsjes etc. ellen jeuken een echte boom Luna mooi hoor kom ook maar ff hier haha cindy waarom flipt jou mannetje daarvan als het mag geen verschil hoor want water koken dood ff de bacterieen tot je het in de fles gooit weer miljoenen bacterieen en je kind moet ook weerstand opbouwen
luna: mooie boom! @opwarmen: wij doen het "gewoon" in de magnetron. nou ze "slaapt" nog steeds, af en toe is ze wakker maar dan hoef ik alleen maar even boven de kinderwagen te hangen en dan is het goed en valt ze weer in slaap zolang ik maar in de buurt ben. Ach, was vandaag toch niets van plan dus het is wel gezellig
Ellen: Super dat ze daarna tevreden was!! Probeer jij er altijd 4 uur tussen te houden? Maia: Lekker dat ze nog slaapt!! Luna: wat een mooie boom!! Ben je druk mee geweest zeg! Leuke foto ahngt er van jullie boven!! Leuukk.. En wat een mooi mannetje is Julien!! Jou moeder is nog niet heel oud of wel?? Kerstboom: Ik weet niet zo goed of ik hem wel neer durf te zetten!! Vorig jaar een splinter nieuwe nepboom gekocht, met de lampjes er al in! Maar toen waren de katten ook nog inie minie, en klommen ze elke keer in de boom.. Als ze dat nu doen...... is er geen boom meer over straks!! Zou het kunnen dat ze er nu geen hol meer aan vinden?? En er gewoon langsheen lopen? Ik wil m zo graag hebben staan!! Eerst roze kerstballen vinden!!
Maia had ik gisteren ook jengelig etc maar een nacht weer heerlijk. pff straks mn kerstpakket ophalen zo geen zin aan
trouwens heb wat leuks: d'r heeft laatst een weddingplanner contact met me opgenomen en ik ga via haar bruidstaarten maken leuk he!
@Leonie; hier kijken ze er niet naar om en bij mn schoonouders zitten ze continue in de boom..vandaar dat hun ook weer een echte hebben.. @Maia; leuk! @danjo; veeeeel plezier he?!
Leonie poes van ene vriendin van mij zit altijd in de boom maar vind ze gewoon fijn haha doet er verder niks mee. Maia gaaf
maia:kei leuk!!!!!! danjo:bah kerstpakket ophalen en ind ik maak het zelf wel gezellie met wat versiering en kaarsjes. geen haar op mijn hoofd die eraan denkt en zin in heeft om een boom neer te zetten
Danjoo, Hhaha wat een rare beesten soms ook! Nou als ze niks doen is het niet zo erg, maar die van mij slaan alle ballen er uit!! Onbekende beller: Grr ik heb daar zon hekel aan! Als ik niks verwacht pak ik onbekend ( op mijn mobiel ) niet op.. En ik word de hele dag al gebelt.. ( k ben ook gewoon een schijterd ) Maar dan denk ik: SPREEK DAN WAT IN !!!!
Bah , kerstpakket ophalen???????? DAT IS JUIST LEUUUKKKK!!!! k vind dat altijd zo spannend!! Altijd leuk om wat te krijgen!