Wanneer moet je niet meer vloeien na de bevalling?? Ik heb het nog steeds!! En echt helder rood! Best veel soms!
Oke.. Maar dat is mooi balen, want donderdag moet ik ook mijn laatste pil slikken!! ( ben op aanraden van de vk gestart met de pil zonder de eerste ongesteldheid af te wachten )
@Ellen, neem aan dat je dan de forte van Nutrilon hebt genomen. Want ik begreep dat je wel de 2 verschillende voedingen van het zelfde merk moet nemen. En houd er rekening mee dat het even duurt voor het lijf er aan went, dus kan zijn dat het in t begin niet lijkt te werken.... @MamavanJordy, lekker gezwijmeld vanmiddag En wat slaapt Evi goed joh snachts! Zalig lijkt me dat haha @Leoniiee, wat goed zeg dat hij zon rustgevende werkin gop dr had..en jij weet dus vanaf nu hoe we allemaal op de bank zitten haha En wat een heerlijk bekkie heeft ze zeg..leuk shirt ook, heeft Tim in t lime groen @Natjes, oo wat heerlijk dat je nu weet hoe die t lekkerste ligt. En ja, sommige zijn nu eenmaal geboren buikslapers! @sannie, kan me heel goed voorstellen dat t erg frustrerend is als niets lijkt te helpen.... En dat boos worden, is dan pure onmacht. @Roos, jeetje wat een gedoe zeg met jou schoonvader. Klinkt idd alsof ie vooral zichzelf erg zielig vind. Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Hebben jullie hem weleens aangesproken over zijn gedrag en hoe jullie dat ervaren? @Noa, gelukkig maar dat Yara niet zo veel last heeft van dr prikjes @Nathalie, nou ja sommige dingen kunnen idd lang weg zijn voor een reparatie. Maar wat veel erger is, is hoe ze jou behandelen! Dat is toch niet normaal, is het nu zo moeilijk om een klant fatsoenlijk te woord staan!?! @Knuffelkonijn, idd moeilijk als de bv niet loopt zoals je hoopt. Maar net wat je zegt, je kindjes hebben er meer aan als mama niet zo gestressd is....succes met afbouwen @Maia, kan idd goed zijn dat ze moet wennen aan de voeding. Het is niet iets wat perse bij fv hoort overigens...Eva deed het heel erg bij bv. Als je het niet vertrouwd, gewoon het cb of de h.a bellen @Kitty, o dat is minder nieuws zeg! Sterkte..en hoop dat jullie snel weten wat er met m aan de hand is @Fokje, dat is minder dat je nog zon last hebt van je bekken. Hopenlijk is het stukken minder als je weer moet gaan werken. Moet zeggen dat ik t ook nog steeds voel, uurtje wandelen is nou niet iets wat bepaald makkelijk gaat tegenwoordig! @Voeding, Tim drinkt gemiddeld zon 900ml per dag. Maar hij weegt dan ook tegen de 6kg aan. @Werken, ik moet 1 februari beginnen. Heb de hele maand januari vakantie opgenomen Heb er ditkeer eigenlijk niet zon zin in, vind het wel lekker met mijn 2 kids thuis @Anastasia, wat een prachtige dochter. Een vrolijke krullenbol! Broer en zus lijken wel op elkaar is t niet?! @Luna, o lekker al met de kerstversiering bezig! En wat een schitterend resultaat zeg... @Kerstboom, ik haal ook een kleine echte. Er ligt wel een nepperd op zolder, maar ook die van ons is te groot met al dat kinderspul in huis haha @Cindy, ja daar is weinig aan te doen als ie zo gaat liggen. Je kunt m moeilijk vastbinden @Maia, wat gaaf zeg dat je daarvoor gevraagd bent. Dat is dan wel een heel groot compliment
Nou nou, besluit ik vandaag maar weer om de 3 uur te voeden, gaat ze in ene keer veel drinken... net dronk ze 140cc in 15 min! Leo: Fijn dat het zo goed ging!! Hoop dat het zo blijft!
@ Maia wat super zeg zo'n baan! daar kun je wel lekker geld mee verdienen!!! En misschien heb ik dat ook gemist hoor, maar is taarten maken ook jou "baan" of doe je dat naast een andere baan? Ben ik benieuwd naar! xx
@ Cindy Mike ligt ook altijd schuin in zn bed... maakt niet uit wat ik doen, hij ligt altijd dwars haha
Om 2 uur vanmiddag belde ze van de babyzaak dat ze in het magazijn gekeken hadden van wat ze binnen hadden gekregen vandaag en daar zat de boog dus bij. Ze konden het niet meer reparen. Nu kon ik kiezen tussen een andere uitzoeken of geld terug wat ze normaal niet deden maar nu een uitzondering voor maakte. Ik heb gekozen voor geld terug. Dan gaan we lekker bij een andere babyzaak een nieuwe wippertje kopen. @ doorslapen; ook Emma slaapt nog steeds niet door. Al heeft ze er nu soms wel een uur langer tussen zitten. Ze gaven ons het advies om haar 2 uur voor de laatste voeding wakker te houden, maar dat lukt ons niet. Hoe doen jullie de baby wakker houden, zodat het de laatste voeding goed drinkt en door slaapt? @ werk; ik moet vanaf 28 januari weer 2 dagen in de week gaan werken. Hoewel ik vroeger dus een echte workaholic was, wil ik nu eigenlijk niet meer werken en lekker bij Emma thuis zitten. Maar ik denk dat als ik eenmaal weer aan het werk ben, dat ik dat ook weer heerlijk vind. @
@Nathalie, hoe moet je dat doen idd? Want Tim krijgt zeg maar rond 19.00 een fles en dan maak ik m wakker rond 23.00 en hij drinkt dan wel gewoon de fles leeg. Nu wil dat niet zeggen dat ie dan iedere nacht doorslaapt hoor! Vannacht kwam ie bijv om 4.30..terwijl hij daarvoor 3 nachten rond 6.00 kwam! En dan heeft ie echt honger, want hoor zijn maagje gewoon knorren...dus ga dan niet rekken! Maar moet jij dan Emma wakker maken en dan 2 uur lang proberen wakker te houden voor ze de fles mag? Dan wordt het toch 1 krijsfestijn!?!
Nathalie dat werkt inderdaad wel, als ik Mike wakker hou dan slaapt hij ook langer door dan als ik hem van 1930 tot 2330 laat slapen.. dan is hij vaak om 445 wakker namelijk en anders veel later. Hoe doe je dat , tsja ik pak hem vaak op en speel wat met hem, gewoon een beetje kletsen enzo maar dat lukt niet altijd. Wat overigens wel vaak helpt als ze in slaap valen aan de fles is door in de handjes te wrijven ( aan de binnenkant)
JOEHOE net met een paar vriendinnen afgesproken om maandag te probren kaartje voor de toppers te bestellen hihi helemaal leuk lijkt me echt leuk om daar naartoe te gaan heerlijk feesten!!!!!!!! ben ook echt fan van geer en goor hihi lekker hollands
@ Sterrendroom, ja hoor, de kruidvatbevoorradingsvrachtwagen is ook in de 8erhoek aangekomen dus hier nu ook een sterrendroom. 's avonds en 's nachts slaapt meneer goed maar even kijken of dit ding gaat werken voor 's ochtends of 's middags en anders is het voor overdag ook leuk.
@ Maia leuk hoor @ Danjo ennuh? leuk kerstpakket? @ Babydream nog lekker zitten beppen vanmiddag? @ Hier is het huis ook weer kerstklaar
nathalieh: Sorry geen tips!! Als tara moe is word ze jengelig, hou ik haar wakker, word ze nog jengeliger. Dus ik probeer het niet eens. Maargoed, ze slaapt ook iedere nacht 8,5 uur dus ik hoef ook niks te rekken! sOrry ik heb t al vaker gedaan vandaag.. Maar ik moet er nog 1 spammen! Had haar net even op dr buikje gelegd, kijk is hoe schattig!!! ( wat een opschepper ben ik toch )
superleuk al die foto's!!! Hier na die ene lach gister niks meer. Vandaag toen ik haar uit bed haalde, een soort van lachje...maar meer krijg ik niet van haar haha. Komt wel als het beter met haar gaat denk ik! Leo: goeie tips van de osteopaat. Alleen van dat water..ja..ik vind ook dat baby's iets van weerstand moeten opbouwen. Vooral als ze straks naar t kdv gaan. Ik was ook niet meer 50 keer op een dag mijn handen...(wel als ze vies zijn ofzo natuurlijk, ben geen viezerik haha) kerstboom: heerlijk!! En al die lichtjes, echt zo gezellig! Mijn moeder was vroeger altijd de kat kwijt rond kerst, lag ie prinsheerlijk in de kerstboom te maffen (in een echte he...mafkees) Hier doen ze niks (ben nu heeeeeel hard aan het afkloppen). De lichtjes in de boom krijgen nog weleens een kopje, daar houd het wel mee op (gelukkig!!!) Rins: ik hoop dat het helpt! Jaja: leuk!!! Vanaf maandag kaartjes te koop? Ik wil ook wel heel graag, ben er nog nooit geweest maar lijkt me onwijs gezellig! Ik ehb nog veel meer gelezen, maar ben alweer alles vergeten. Ik ga ff eten maken! (kip siam, zonder groente want die ben ik vergeten te halen hihi)
wat een lieve foto's nou ik snap het hangdagje van m'n meisje. Ze heeft verhoging ik vond haar zo klam dat ik haar temp maar even gemeten heb. Wanneer wordt er over koorts gesproken? Boven de 38 of 38,5 of 39? Niet dat ze dat al heeft hoor maar toch.. weet iemand dat?