Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Nathalie; nou gelukkig hebben ze je terug gebeld! veel plezier met een nieuwe uitzoeken!
    @Jaja; leuk!!Succes met bestellen!!
    @Rose; ja altijd weet je toch?En jij met Eva?Wat een lekker wijffie is het toch he!
    @Leonie; Ze kan zich al lekker omhoog drukken! (dyoon ligt nu trouwens in die pyama lekker te slapen hihi)

2. Maia

Maia Niet meer actief

heb het al gevonden, boven de 37,5 is verhoging, boven de 38 is koorts

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, koorts is volgens mij 38,5 of hoger! beterschap!

danjo, hoe is je kerstpakket? ik moet m volgende week vrijdag ophalen, is meteen een kerstborrel met de collega`s, dus errug gezellig!

sannie, hoe is t met tessa?

leo en rose, leuke foto`s! rose, wat ziet eva er superleuk uit zeg, stoer met dat spijkerbroekje en felroze shirt! (tess heeft nu 1 spijkerbroek die ze past en die heeft ze t meest aan, zo leuk! in mt 62 heb ik al 3 spijkerbroeken!)

rins, super dat je m hebt! de projector zie je alleen als t goed donker is op de kamer.

nathalie, hier hebben we laatst ook geprobeerd tess wakker te houden, werd heel lastig! iedere keer overpakken en kletsen, zingen, maar t is niet gelukt haar echt tot de tijd die ik voor ogen had wakker te houden.

wiehoe! ik heb eindelijk het dopen van tess kunnen afspreken, 24 januari is de dag. toch wel bijzonder! nu nog ff de peettante en peetoom op een leuke manier vragen.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ok, boven de 38 dus... haha

ik ga gauw, heb weer na-gym!

5. Maia

Maia Niet meer actief

oei, spannend ellen, 24 januari :) ik moet ook maar eens bellen!

ja ik heb net even zitten googelen :) en ik lees overal 38 (dacht ook 38,5). Naja, ze zit er nog niet aan en het zal wel loslopen maar ik denk, ga het toch maar even informeren hoe het precies zit.

6. MvN

MvN Niet meer actief

Nou mensen, As the world turns stopt! dat word afkicken ;)

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Ellen veel plezier!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :( :(
    Hoor net dat as the world turns gaat stoppen per september.

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Ellen veel plezier!Leuk dat je de datum van de doop nu weet!

@Rose; arme jij ....

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    NEEEEEEEEEEE........waarom stopt t!!

10. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Maia, zielig is dat he met zo'n kleintje.
    Ff goed in de gaten houden en of ze genoeg drinkt en plasluiers heeft.

@ curly, hoe ging je sollicitatie?

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kerstpakket zonde geld haha. Een dienblad waar je fotos in kan doen,2 senseo mokken,doos chocade, slagroom, vechtersrolletje en choco rollers, caramel soesjes, thee, salmiak spekjes, zak snoep, cappuciono dat was t volgens mij.

ja atwt stopt alleen draait het hier nog wel 1,5 jaar door gelukkig

12. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Danjo, ach wel een nuttig pakket toch?
    Vind zulk soort pakketten wel het leukst.

Bij mijn vorige werk hadden ze een contract voor een aantal jaren met een soort van kunstenaar, kregn een keer een spaarpot (mega duur ding) een vaas t.w.v. ong. 60 euro (daarvoor was ie te koop bij een bloemist in de buurt) en dat moet ook maar net je smaak zijn.
    Er werd toen ook bezuinigd op personeel, hadden ze beter op die dure kerstpakketten kunnen doen.
    Die cadeau's waren veel te persoonlijk.
    Vind dan zoiets wat jj hebt gekregen leuker, kan vaak iedereen wel wat mee.

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Bij Daantje was het erg gezellig. Evi en Giorgio hebben nog samen in de box gelegen en staken elkaar aan met huilen hihi.

Hier een foto.

Bekijk bijlage 34597
    Wat is Evi nog een frutje he haha.

Werk: ik moet 28 januari weer beginnen. Heb er weer zin in. Niet dat ik mijn meisje niet zal missen, maar weer gewoon even de prof. zijn i.p.v. mama. En heerlijk weer die babytjes.

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Rins, wat lief dat je het vraagt. Ik heb een leuk gesprek gehad. Ze willen alleen iemand voor 3,5 dag en ik wil 3 dagen, maar wacht eerst af of ik een tweede gesprek krijg. Ik wordt volgende week woensdag iig gebeld.

werk, ik moet 1 jan weer beginnen (eerste dag dus 3 jan). Maar ik heb nog veel vakantiedagen dus ben waarschijnlijk de hele maand januari nog vrij. Hoop daarna een nieuwe baan te hebben, zodat ik helemaal niet terug hoef....

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Leuke foto's mvj!

@ Danjo wij krijgen meestal een pluim! dat is een boekje en mogen we zelf wat uitzoeken. Niet dat daar veel soeps in staat. Maar ja je krijgt het maar ;)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ach ja je krijgt het maar , maar vaak blijft het in de kast liggen.

tis echt erg mijn meisje probeert al gewoon op dr zei te gaan liggen

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @MamavanJordy, heb je de groetjes overgebracht ;)? Wat een lieve foto's zeg! Een flink verschil ja ;)... Gaat het goed met Daantje en Giorgio?

@Kerstpakket, geweldig! Ik ben er gek op! Het moment dat je alles uit mag pakken en snuffelen wat er tussen zit. Ik ben er ook altijd blij mee. Het is toch een extraatje dat je krijgt... er zijn genoeg bedrijven die helemaal niets doen.

@Weer beginnen met werken, hier begin ik 3 januari weer fulltime. Langzaamaan begin ik er wel al meer mee bezig te zijn. Vanmorgen ben ik ook weer wezen werken (voorbereiden beoordelingsgesprekken die volgende week plaatsvinden). Januari en februari zijn hier de drukste maanden op het werk, dus ik kan meteen vol aan de bak, plus halverwege januari nog een examen :(.

@Ellen, fijn dat je een doopdatum hebt! Weer een mooie dag om naar toe te leven! Hier was het tenminste een supermooie dag! Hoe was de na-gym?

@Maia, heeft Fleur verhoging? Hopelijk zet het niet door en knapt ze lekker op! Succes en een dikke knuffel voor haar!

@Leonie, knap hoor... zoals ze zich al opdrukt! Sam kan dat echt nog niet!

@Sannie, hoe gaat het?

Liefs,
    Josien

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Rose: aaah wat een lekkerding zeg!! :D Heerlijk!
    Is ze altijd zo vrolijk??

Babydr: haha!! Schattigg!! Ik vind het een super fijn ding!

mvj: Wat een leuke foto! :D echt cute!
    Gaat het weer helemaal goed met giorgio??

Danjo: Wat leuuuk!!
    Tara had zich vorige week ook al om gedraaid!!! :O
    Ik had haar op dr rugje gelegd, ( op de grond op n matje ) en ik loop even weg, kom ik weer terug. Ligt ze helemaal op dr zij!!!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Bah wat is Tara jankerig de hele avond zeg!!
    Normaal is ze savonds ook wel wakker, maar dan is ze zo getroost. Ze is nu alleen maar aan t miepen. Maargoed, zal dr wel bij horen he! :D
    Maurice is zieekkkkk.. en nog naar t werk willen gaan morgen!
    Ik bind m dadelijk nog vast op t bed.

Deel Deze Pagina