en nog steeds wakker... Lag er om half 3 in omdat ik dacht dat ze sliep...en net toen ik in slaap aan t vallen was begon ze weer te huilen. Ohh dat doet dan zo'n pijn aan heel je lichaam om wakker te worden en je bed uit te moeten... Dit is ook niet gezond voor haar...vanaf 8 uur wakker. (op een paar hazaslaapjes van een kwartier na) das al 7 uur!!! Ze heeft in de tussen tijd al 2 keer een fles gehad...ze valt van pure moeheid in slaap, maar wordt ergens wakker van elke keer denk ik.... Leuk he, dat ik hier weer 's nachts ben...pffff lekker zeuren...
Hè bah Sannie! Zielig voor haar. Heb je haar wel eens ingebakerd? Werd ze dan ook niet rustig? Heeft ze/jullie inmiddels wat kunnen slapen? Ik durf het bijna niet te zeggen maar hier weer zo'n goede nacht. 23 laatste fles en rond half 6 begon ze met miepen. En nu heeft ze gedronken en ga ik haar zo in bed weer leggen.
sannie wat kut zeg. sylvia het kiesje komt door en heerlijk hoor thuis blijven. maia super. ik ga naomi nu wakker maken ook vanaf 10 uur tot nu. rose poetse
Hoi Allemaal, Even een up-date van Megan........ Het gaat sinds gisteren een stuk beter Ze eet nu niet meer het maximale wat ze mag hebben en ze gaat al een stuk beter slapen. Ze heeft gisteren maar 2keer een uur gehuild omdat ze haar fles nog niet mocht hebben en dit gaf heel erg veel rust. Ik juig nog niet hoor want we hebben nog een lange weg te gaan..............ze krijgt nu nog 3scheppen nutriton door haar Forte heen en dit moet ook afgebouwd gaan worden, maar ze moet eerst een normale hoeveelheid drinken voor we dat gaan doen..... Als het volgende week nog niet goed genoeg gaat om de nutriton eruit te halen dan worden we doorgestuurd naar de kinderarts om te gaan kijken wat het is. Ze vermoeden toch dat het een complicatie van de operatie is en dat haar maagje te snel leeg stroomt, dit komt niet vaak voor maar dit kan wel gebeuren. Het heeft geen zin om dit te controleren omdat ze hier overheen moet groeien. Maar er moet wel structureel verbetering komen binnen een week!
sloppy fijn dat het beter gaat. zo hier ligt naomi alweer in bed te slapen en mama gaat ook nog ff liggen tot een uur of 9 en dan ook aan de poets.
@ danjo heb je ze ook weer wakker gemaakt ik ook net nu ligt ze weer in bed! Net zelf even gedoucht en duik nog uurtje in bed de bold kijken. @ sloppy gijn dat het weer wat beter gaat. @ maia fijn dat ze zo goed geslapen heeft! @ Sannie hoop dat je nu nog lekker ligt te slapen.
Wat een schattige foto van Evi en Giorgio samen..en idd een verschil zeg. Echt zo'n klein dametje naast een flinke vent...leuk setje samen @Op zij draaien...zo bij jullie dus ook al bezig! Tim draait zich ook regelmatig net iets verder door, alleen blijft nog niet liggen maar rolt weer terug @Rose, jee bij jullie dus ook al. Hoop dat de med. zijn werk doen @Ellen, flink aan t trainen dus...vervelend zeg dat je urine verliest. @Sannie, ach jee helemaal onder de bultjes. En wat een ramp nacht.....idd niet echt gezond voor dr zoveel wakker en voor mama ook niet! Dat is toch niet vol te houden joh @Leoniiee, ging dus weer lekker gisteravond. De nacht wel goed doorgekomen? @Sloppy, wat super dat Megan het nu zo goed doet zeg! En je mag trots op jezelf zijn hoor....want het is niet niks allemaal wat jullie doorstaan hebben. nou hier een geweldige nacht gehad! Lag er zelf om 22.00 in...manlief heeft de laatste fles gegeven en Tim heeft geslapen tot 7.00!!
Ben ik even snel, moet zo de oudste naar school brengen. Met Daantje en Giorgio ging het wel. Dag van de spuitjes was een drama omdat hij niet ingebakerd mocht worden. Heeft daardoor ook maar 3 uur s'nachts geslapen zei ze. Phoe vermoeiend hoor. Vrijdag gaan ze waarschijnlijk nog naar de osteopaat want het is nog steeds niet helemaal over. Huilt nog best veel zei ze. Heb zo met haar te doen (en met meerdere hier hoor). Hier weer een geweldige nacht gehad. Evi heeft voor het eerst ook s'nachts op haar eigen kamertje geslapen en dit ging super. 21.45 uur laatste voeding en vanmorgen om 6.50 uur hoorde we haar huilen. Helemaal geweldig. Heb goed kunnen bijslapen nu. Oja, op de zij draaien hier soms ook al. Vooral als ze op de bank ligt draait ze vaak naar haar li zij. Pas lag ze op haar buik en dan probeert ze zich ook af te zetten met haar voetjes om te draaien maar dit lukt nog niet haha.
sannie balen van je gebroken nacht heel vermoeiend. Heb je enig idee waar het aan zou kunnen liggen dat ze zo slecht slaapt? Bedoel ze was toch ook een keertje uit logeren gegaan en toen sliep ze wel toch? Sloppy, fijn om te horen dat het al wat beter gaat met Megan, hoop dat ze snel nog meer opknapt. Het is goed te horen dat ze niet ontzettend aan het krijssen is en dat je haar dus bijna op een normale hoeveelheid hebt qua voeding. Hier om 2330 laatste fles gegeven, meneertje wilde maar 130 drinken... maar toch lekker in slaap gevallen tot 6,45
@Boom, bedankt voor de complimentjes op de boom. Hij staat nu weer gezellig te branden. @Anastasia, wat een leuke foto 's zag ik nog zeg. Dat pakje heb ik voor Julien ook gekocht. 1x aan gehad en toen was het helaas te klein maar vond hem super schattig en helemaal niet duur. @Leonie, wat is Tara een mooi meisje. zullen we onze kinderen over 18 jaar aan elkaar koppelen? @Babydream, Ik zag ook nog hele schattige foto's van jullie meisje! @Foto's, heb even niet onthouden wat voor foto's er nog mee waren maar erg leuk allemaal ook die van die naakte beeb met gewei op. Echt TE leuk gewoon. Ik probeer Julien nu al 2 dagen te fotograferen bij de kerstboom maar hij heeft er geen zin in. @Ellen, een echte boom is ook mooi. Dan heb je ook die lekkere dennelucht in huis. @Jaja, wat raar dat de osteo zei dat het geen reflux was.Gaat het nu wel beter? @Cindy, is het gelukt met het speentje? Slaapzak: mss een langere slaapzak en de uiteinden onder het matrasje stoppen? @Baby, en dan verwacht ik natuurlijk ook een foto van het dorp van je mannetje hé! @Danjo, thx, als het niet zo ver was was ik hem bij je komen optuigen. haha @Maja, wat leuk dat je met een wedding planner gaat samenwerken. Dat kon ook niet uitblijven met die mooie taarten. @Leonie, bedankt . Mijn moeder is 46 en ik ben nog even 25 dus inderdaad een hele jonge moeder. Heerlijk. We delen alles met elkaar ze is mijn beste vriendin. O ja over de boom. Ik weet niet of het nog te krijgen is maar vroeger was er engelenhaar dat echt prikte! Zo hield mijn moeder de katten uit de boom. Als het zo prikt leren ze het wel af. Hebben jullie tuincentrum overvecht in de buurt? Ik ben er gisteren geweest en ze hadden super veel roze en blauwe ballen en babyspullen voor in de kerstboom. Echt helemaal leuk. @Voeding: Julien drinkt 800 á 900 cc pd. @Wendelaa, hier precies zo met de tijden. Soms wordt hij om half 5 wakker en soms om half 7. Maar ik heb nu gemerkt dat hij nog kei moe is om half 5. Hij huilt dan soms even en slaapt dan weer in tot 2 uur later. Dan laat ik hem ook maar liggen. Ik hou Julien niet wakker tot half 11. Hij slaapt al van half 7 tot half 11. @Rose, idd wat Danjo zegt, hier draait het nog een tijdje door gelukkig! @Danjo, leuk kerstpakket. Ben benieuwd wat wij krijgen dit jaar. @MVJ, leuke foto 's! Hoe was het met Giorgio? @Josien, ga je fulltime werken? O lijkt me wel intensief inderdaad maar vaak went het eenmaal wel weer snel hé! @Werk, ik ga 5 januari weer beginnen voor 3 dagen in de week. @Rose, we moeten eigenlijk maar blij zijn met onze mannetjes. Hier de buurman bijvoorbeeld is echt zo''n lamzak die om iedere scheet thuis blijft van zijn werk. De buuf wordt er niet vrolijk van want hij dreigt zijn baan te verliezen hierdoor. @Ellen, wat fijn dat je meisje zo goed slaapt zeg. @Sannie, is de uitslag bij Tessa al een beetje weggetrokken? O ook niet echt een goede nachtrust Hopelijk lig je nu eindelijk lekker te slapen! @Cindy, ben benieuwd hoe komt een vrouw bij de dokter in de bios is! Boek was mooi he! @Sylvia, nu ben ik ook benieuwd naar jou boom! @Sloppy, wat goed om te horen dat het beter gaat. En waarom moeten jullie stoppen met de nutriton?
Zie trouwens dat steeds meer kindjes goed slapen, goed zeg! Ik krijg vandaag een collega op bezoek. Heb er zin in want ze is de leukste! Morgen heb ik een teamdag van mijn werk. Heb er een erg dubbel gevoel bij nu het dichterbij komt. Ik ben van 12 tot 22 weg en dat is wel even wennen om mijn mannetje zo lang te missen en het is 1.5 uur rijden vanaf hier (maastricht) dus ben ook niet zomaar thuis. Twijfel nu of ik wel zal gaan... Erg hé!
goedemorgen. heerlijk lees veel goede berichten over de nachten! alleen sannie jeetje wat vervelend meid die hazenslaapjes ken ik ind er vervelend als ze ieder 10 min wakker worden denk je dat je weet hoe het komt? sloppy:fijn dat het beter gaat ik hoop dat het zo blijft! leo:vervelnd zeg die avonden hier ook 1 hoor savonds is dylan altijd jengelig. danjo:wou ik nog vragen hoe ist met danjo? doet hij ht goed met het kleintje? ben efe daantjes verhaal kwijt wie kan mij efe inlichten want haar beebje was toch ook opgenomen is hij alweer thuis en wat dachten ze dat er aan de hand was????? zo hier ook een super nacht gehad 22.00 laatste fls en om 7.15 schrokken mijn man en ik wakker oeps hihi. wel is dylan 3x wakker geweest en ik ging bij hem kijken lag hij helemaal boven op de dekens en hij wordt zoo straks ingestopt ik weet niet wat hij uitspookt snachts hoor hihi maar hij is ook heel erg verkouden erg zielig voor zon kleintje! Gisteren bij oma geweest en hij had zn eigen voorbeeldig gedragen gelukkig het gaat echt een stuk beter! Oja dylan is echt zijn handen aan het ontdekken echt geweldig hij kan wel uren naar die dingen kijken haha en dan iedere keer zn duim in zn mond proberen te stoppen haha. zodra dat hij zijn duim echt goed te pakken heeft wordt het een duimer ik weet het zeker! iedereen een fijne dag al regent het hier bah! maar ik hoorde wel dat ze maandag sneeuw verwachten leuk maar eerst zien dan geloven. veel liefs jaja
@jaja, wat leuk dat het gaat sneeuwen maandag. Idd eerst zien dan geloven. Fijn dat de nacht zo goed gaat.
@luna: we moeten met de nutriton stoppen om te kijken of ze nu werkelijk last van reflux heeft of dat het kwam door het overgeven en later door het te veel eten....... Dat weten we pas al ze niet meer te veel eet en de extra nutriton uit haar flesje is. ze krijgt nu best zware maagzuurremmers en we moeten kijken of we hier vanaf kunnen komen.
jaja, misschien is t wat om dylan een slaapzakje aan te doen en dan t uiteinde aan t voeteneind onder t matras te doen? fijn dat t beter gaat! giorgio van daantje was ook opgenomen, is inmiddels weer thuis. in de post van mvj op deze pagina kun je lezen hoe t nu gaat. sloppy, fijn dat het beter gaat met megan! hopelijk kunnen jullie de nutriton afbouwen! ik lees weer veel kindjes die een goede nacht hebben gehad, super! sannie: morgen kun je naar de osteopaat toch? maar ben je ook al eens naar de dokter geweest? tess was weer om 4 uur wakker vanmorgen, met 2x speentje geven heb ik de fles kunnen rekken naar 5 uur. heb t idee dat de forte al begint te werken, ze is nu nog rustig, terwijl ze dus om 9 uur de fles al mocht. probeer vanavond weer uit te komen op 22 uur, dus dit komt goed uit! luna, dus julien doet t ook goed! nog ff proberen een leuke foto te maken he? en dan spammen! hihi
@sloppy: fijn dat het beter gaat @wendelaa: heerlijk zo'n nacht @op zij draaien: wat zijn jullie kindjes snel zeg! spelen met dingen, op zij draaien.... hier is Fleur 1x op d'r zij gedraaid paar weken geleden, was een echte toevalstreffer hihi ik heb een dametje dat zich graag overal mee bemoeit maar spelen enz vindt ze nog niets. Grappig hoe anders dat overal is @jaja: ik vind het zo heerlijk om van je te lezen dat het beter gaat met Dylan! jullie hebben het verdiend @sneeuw: LEUK (vraag het me als het sneeuwt nogmaals ) met Fleur gaat het nu wel goed. Verhoging was vannacht weer verdwenen dus weet niet wat ze had. Heb wel het idee dat er een tandje doorkomt dus misschien kwam het daarvan. Er zit al vanaf de geboorte 1 tandje bijna erdoorheen en hij wordt steeds duidelijker dus het zal me niets verbazen als die binnenkort er echt zit. sowieso liggen haar tandjes enorm aan de oppervlakte. Vind het wel snel btw. En na de voeding van vannacht heb ik haar weer in bed gelegd, een beetje gemiep (hik enz) en nu slaapt ze alweer 3 uur. Volgens mij begint ze een lekker ritme te krijgen en overdag wat langer wakker te worden. ben benieuwd of dat blijft of dat ze het van de week weer overhoop gooit. Het is trouwens een echte duimer maar dat vind ik niet erg (speentje lukt dus echt voor geen meter) want normaal zou ze wakker worden en het op een janken zetten en nu steekt ze die duim in d'r mond en slaapt ze lekker verder. Voor haar wel prettig. Nou ik ga even ontbijten want ze zal zo wel wakker worden en m'n schoonmoeder en haar zus komen nog even op kraamvisite.
Goeiemorgen Tessa is tot 4.15 wakker geweest. Daarna uitgeput in slaap gevallen en pas om 9 uur wakker. Nu zat er wel 8 uur tussen de flessen.Ze had om 1 uur de laatste gehad. Kan geen kwaad voor 1 keer toch? Nu maak ik me daar ook nog een zorgen over... Nu ligt ze weer in bed te huilen. Ik heb geen flauw idee wat het is met haar. Het ging zo goed een paar nachten...en nu weer een terugval ofzo? Ze valt in slaap en binnen 5 min begint ze opeens te krijsen. Ze is ook heel erg verkouden en ik merk wel dat hoesten pijn doet. Daar is ze ook een paar keer wakker van geworden. Maar wat er verder aan de hand is Morgen idd naar de osteopaat. Ben bang dat het tegenvalt. Ik verwacht er zoveel van en meestal werkt t pas na 3 behandelingen ofzo. Dit is echt mijn laatste middel. Hierna weet ik niet meer wat ik moet doen.... Ik hoop dat ik zo nog ff een uurtje kan slapen...
leuke foto's weer voorbij zien komen! @Danjo; nounou wat ben je weer verwend hihih en weer lekker geslapen! @josien; zo jij krijgt t gelijk weer druk! @rose; hoe is t nu met Eva? @ellen; succes met de boel trainen! @sannie; kunnen t geen hormoonpukkels zijn?pff weer zo'n rotnacht! @leonie; erg he die geluiden hihi en die boeren die ze laten kunnen de papa's jaloers op zijn! @Sloppy; mooi dat het de goeie kant op gaat! @all'; wat een lekkere langslapers daar!! @Luna; pff wel lang ja! Succes met beslissen iig veel plezier met je collega! @jaja; hihi wat een wilde man die Dylan! @Maia; daar ook al zo'n snelle met tanden! @Sannie; s niet erg hoor dat er 8 uur tussen zit meis, sterkte met de verkoudheid van t meiske!
Cindy: Erg he! DIe boeken kon ik ook absoluut niet weg leggen en had ik zo uit!!! Ik doe al 2 scheppen nutriton er door heen ! en we gebruiken de 2 speen van dr brown. Rose: Nee eigenlijk altijd wel veel. Maar gisteren leek het echt veel meer te zijn.. Sylvia": Spruw is nog steeds niet weg helaas! Hoe is daar verder?? Sloppy fijn dat t beter gaat meid Luna: Hahah! Doen we ! We gaan ze gewoon uithuwelijken, weten we iig waar ze terecht komen. Wat leuk zon jonge moeder!! En overvecht? Ik heb geen idee!! Misschien dat ik is bij de intratuin ofzo ga kijken?? Bedankt voor de tip iig!! Veel plezier met je collega!! jaja: fijn dat t zo goed met dylan gaat. en boven de dekens, haha hoe krijgtie het voor elkaar!! Maia: Gelukkig is de verhoging weg. Lijkt me niks bij zon kleintje.. En de tandjes al door! Wow.. ik wist echt nit dat dit al kon! Als tara soms op mn vinger sabbelt. voel ik ook wel iets hards. maar ik heb dr nog niet naar gekeken.. haha! een baby met een tandje.. wat schattig! Sannie: Ik mag er 8 ,5 uur tussen houden. dus dat is prima! Gelukkig hebben jullie je slaap ook nog even kunnen pakken! Morgen al naar de osteo ik ga voor je duimen! En niet je hoop laten zakken hoor!! met volle moed er tegenin gaan!! Je doet het super! Hier: Tara heeft boven mijn verwachtingen toch goed geslapen! Moest haar vanmorgen om half 8 uit dr slaap halen.. Ik baal echt van het vele spugen. Ik kijk vandaag nog aan, anders hang ik weer aan de bel.. Ze is ook zo in paniek na de fles :S ik begrijp er geen bal van!! NOuja. ik ga dr nu wakkeer maken. Kijken hoe ze het vandaag doet! Maurice ligt zielig op bed Dus ik heb vandaag 2 kinderen te verzorgen. Haha! Weet ik ook meteen hoe dat is.