update: vanacht heeft de speen niet geholpen mvr wou gewoon de fles. en nu is ze ontiegelijk aan het jengelen en wil ze alleen maar hangen op mijn arm en niet in bed, wipper, schommel of box. ze kan vandaag haar draai niet vinden. vind het zielig. ik reageer een andere keer even op jullie. ik tik namelijk met een vinger nu. haha
Weer te vroeg gejuicht - zondag huilend van de pijn bij de huisartsenpost gezeten - het was helemaal mis. Op mn kop gekregen dat ik zo lang gewacht heb omdat ik wel een abces kan hebben, maar weet sinds gisteren dat dat gelukkig niet het geval is. Nu AB kuur en knap langzaam op. Gatver hoe zonde van je verlof al dat ziek zijn en in bed liggen. Morgen naar VK en maar eens overleggen hoe en wat met BV, begin te denken dat ik misschien toch maar over moet op FV. Elise doet het gelukkig super!! Dus daar zijn we super blij mee. Sorry meiden lees later bij - weer een dikke knuf voor iedereen!
he bah Odess, balen zeg hopelijk helpt de AB! @Leonie: het is er maar 1 hoor maar volgens m'n moeder had m'n oudste zus met 3 mnd 1 tandje door dus het kan blijkbaar wel. Ik vond het ook erg vroeg. @Knuffelkonijn: wat een lieve foto nou meisjelief had weer een heerlijke luier die er aan alle kanten uitkwam. Ik ga in hard tempo door haar kleertjes zo
Maia ze kunnen zelfs met tanden geboren worden hoor. hier komt het kiesje door is al een klein puntje door het tandvlees heen ( vaak hebben ze ook een rooie kont als de tandjes zitten te komen). ik heb iig wel dat spul gehaald om te smeren. Odess pff niet leuk elke keer maar goed hopen dat het nu eens klaar is. Leonie fijn dat Tara weer lekker heeft geslapen. pff rest alweer vergeten Slaapzakje: deze mag niet ingestopt worden ( had ik ff gevraagt ivm dat maat 70 veelste lang is) hema heeft dus kleine slaapzakjes niet zo mooi maar ja, andere optie was als ie te lang is ff dubbelvouwen Hier weer lekker druk aan de poets moet alleen alles nog stofzuigen.
slapen, britt heeft om 22.30 laatste fles gehad en kwam om 5.30 uur. Dus weer redelijk doorgeslapen, normaliter krijgt ze de laatste fles later. kerstboom, die ga ik vandaag ook maar eens versieren! even wat leuks, had me ingeschreven voor een nieuwsbrief van restaurants waar wij regelmatig eten, kreeg ik gister een mailtje dat ik een dinerpas van 100 euro heb gewonnen daarmee!!!
odess, ik snap hoe je je voelt, mij eerste weken van me verlof heb ik ook niks aan gehad... sterkte meid! Sloppy, gelukkig gaat het wat beter met jullie meisje.
Emma is al twee nachten maar 1 keer om haar voeding gekomen, dus wie weet gaan we nu rustig voor de nacht afbouwen. Ik heb maandag al gelijk het huis in de kerstversiering gezet. Heerlijk weer al die lichtjes. Dadelijk na het eten op stap voor het wippertje en dan nog even op de koffie bij een vriendin met haar 2 zoontjes. Word dus een gezellige middagje bij kletsen.
ik wil ook nog even mijn meisje spammen....... deze foto heb ik vanmorgen gemaakt, zag lag voor de eerste keer op dit speelkleed met bogen......
@Odess, wat balen dat je nog steeds zo ziek bent. 'Kan me voorstellen dat je de neiging hebt om over te stappen op fv....succes en beterschap! @Knuffelkonijn, wat een mooie foto! En wat lacht ze lief naar dr grote nicht, die was vast heel trots T is echt een lachebekkie is t niet? @Noa, mooi speelkleed, die heeft Tim ook Zijn favoriete speeltje is het paarse beestje met rammelbal.. Daar mept ie constant tegen aan haha Tim heeft na de eerste fles van vanmorgen geslapen tot 12.00! Nu ligt ie er weer in en een beetje te mopperen... Vanmorgen zelf bij de h.a geweest, heb een schimmelinfectie..hij is fijn....nu dus 3 van die eieren gekregen om in te brengen. Verder gevraagd of t normaal is dat ik al weken mij menstruatie krampen en pijntjes loop en nog steeds niet ongi ben. Helaas normaal en kan nog wel even duren.... Verder heb ik de kerstboom gekocht en die zal ik zo maar eens gaan versieren, zal Eva geweldeig vinden als ze straks thuis komt
Leuke fotos weer wendelaa suc6 met die eitjes pff ik vond dat een hell 1 x gehad savonds inbrengen nou een paar uur later stond mn muts in brand ben onder de douche gaan staan met de douchekop erop pff
wendelaa: ja, maureen is een lachebekkie. lacht zelfs heel veel hardop al.. vanmorgen ook, toen ik haar aan het voeden was
Hier heeft mike zijn prikjes gehad. hij vond het niks niet leuk. brullen dat hij deed arme knul. hij is verder goed gegroeid. 5960gram en 57 centimeter!!! @ odess wat verlof betreft weet ik wat je bedoeld, ik moet over 1,5 week weer werken en heb in mijn verlof alleen maar last gehad van zelf ziek zijn, onderweg naar ziek zijn met mijn meisje, ziek meisje , doktersbezoek etc, reflux van Mike met alle ellende van dien en getob met voeding/flesjes/spugen etc dus ik heb ook niet het idee dat ik wat aan mijn verlof heb gehad
hardop lachen: leuk he? ik lach dan vanzelf hardop mee... hihi sannie, hoop echt dat de osteo iets kan doen hoor! mooie foto`s! tandjes: is inderdaad vroeg! ik hoop dat ze hier nog n paar maandjes wegblijven... danjo, waarom mag de slaapzak niet ingestopt worden? ik heb wel gehoord dat je er geen banden aan mag maken en aan de matras vast mag knopen, maar de achterkant instoppen kan toch geen kwaad? zelfs als ze dan op de buik draaien kan er nog niks gebeuren. net ff bij mijn ouders geweest, mijn vader heeft n nieuwe mobiele telefoon en had wat hulp nodig... haha! nutrilon forte: wauw t werkt echt goed! vanmorgen al een half uur kunnen rekken tot half 10, en ga dr nu maar weer wakker maken, want dan kom ik vanavond weer netjes op 22 uur uit.