Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zo ik heb even geen tijd om te reageren vandaag. Julien krijst alles bij elkaar dus heeft duidelijk ergens last van. Echt de tranen rollen over zijn wangen en hij is knalrood. Heb em net maar op aanraden van de dokter een extra dosis medicijnen voor de reflux gegeven want hij overstrekt zich en maakt rare slikgeluiden met zijn keel.

Hopelijk gaat het snel beter want ik vind het zo zielig.

Sorry dat ik even niet teruglees.

2. Maia

Maia Niet meer actief

spannend morgen Wendelaa :)

@eten: pizza!

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @luna: oeeeh wat zielig ik hoop dat het snel helpt, want dit is ook niets. Sterkte

ik zag 2 schattige fotos lanskomen. Zelfs al eentje die naar speeltjes wijst en speelt. damn das vroeg. Marley kijkt er niet eens na. Die vind de tv, kerstboom, de muur een plafont en mensen om haar heen veel intressanter.

@hier heb vanmiddag een andere fles gekocht van difrax kijken met andere spenen. (die s-fles) kijken hoe dat gaat.
    En ik ben ff gaan strunen en heb bij de kruitvat andere voeding gehaald. Heeeeeeeeeeeeeel stuk goedkoper en net zo effectief. Ik is weer helemaal gelukkig.
    Net ff de kerstkaarten geschreven. Ze zijn binnen :D en echt onwijs goed gelukt

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @eten: prei ovenschotel.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, ach gos..dat is wel heel erg zielig. Hoop dat de extra dosis snel werkt....

@Cindy, scheelt idd veel die voeding van de kruidvat.
    Ik gebruik Hypo allergeen en dat scheel met die van Nutrilon gewoon iets van 6 euro!
    Vind ik wel erg veel hoor

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hier ook al de hele dag een huilend kindje. Volgens mij is ze ziek aan t worden. Nog geen koorts gelukkig.
    Nu ligt ze gelukkig al een uur te slapen!!! Rest van de dag elke keer 10 min...
    Die uitslag die ze heeft is volgens mij niet van de hormonen. Dat heeft ze ook wel, op haar wangen, maar dit is anders. Rood en warm ook. En 's avonds wordt t erger. Ga nu steeds vaker aan koemelkallergie denken (heb ik vroeger ook gehad). Dat ze daar s'avonds en 's nachts ook meer last van heeft ofzo.
    Weet iemand hoe ze dat testen?? Of testen ze dat niet?
    Gaat dus niet helemaal lekker hier helaas....

Heb t luchtbed al opgeblazen...ik 'slaap' vannacht in de babykamer hehe'

Nou hopelijk morgen weer goed nieuws!!! Sorry dat ik ff niet reageer op iedereen..

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, volgens mij testen ze dat door een poos hypoallergene melk of 'pepti'melk te geven, (tot de reactie weg is) en dan moet je weer een paar dagen gewone peodermelk geven. als dan de reactie weer komt is t koemelkallergie. als jij t ook hebt gehad, zou ik er snel werk van maken hoor! hopelijk zit tessa dan beter in haar vel, en slaapt ze weer lekker!

luna, zielig zeg, hopelijk helpen de extra medicijnen! helemaal niet erg dat je dan niet reageert.

wendelaa, sterkte morgen met de prikjes van tim!

voeding kruidvat: hebben zij ook iets van forte voor hongerige baby`s? zit er ook sterk over te denken om over te gaan op dat merk, wat een verschil qua prijzen zeg! alleen wel hopen dat tess er geen last van krijgt, en eerst dit maar es opmaken.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ze hebben van de Kruidvat idd ook Forte...
    Is een paarse doos, mocht je t zoeken;)

9. Maia

Maia Niet meer actief

als jij het ook hebt gehad Sannie, zou ik er idd ook werk van maken. Want het is gek dat er helemaal niets aan de hand lijkt te zijn en ze toch zo ontzettend veel huilt en slecht slaapt.

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo dan,

Pff, weer veel bijgekomen zeg!

Ff snel ego hier!

Boaz heeft gisteren bij m'n ouders (gelukkig) ook alleen maar gegild en was ontroostbaar. Tot de laatste fles om 23:00 toen is hij wel weer in bed in slaap gevallen! Voelde me er zwaar k.. over, maar m'n ouders gaven ook aan dat ze het helemaal niet erg vinden. Huisarts moesten we toch vandaag bellen om te evalueren over de zantac. Het gaat wel beter maar ik vindt gemiddeld 10 uur op een dag gillen met tranen en winderigheid echt te gek. De huisarts gaf gelijk aan dat ze een brief naar de kinderarts stuurde om een afspraak te maken! Dus we zijn wel blij dat de huisarts ook adequaat handelt! Het gekke is nu dat hij op zijn buik in de box nu slaapt inmiddels al vanaf 17:45:(, dus ik ben tot nu toe weer helemaal happy! Hoop dan niet dat hij het gillen verschuift naar de nacht!

Najib was helemaal super! Heb weer lekker kunnen lachen!

Sloppy: Zag dat je ff van het forum ging maar zie je ook al weer terug;)! Super dat het zo goed gaat!

Danjo & Maia: Geweldig gewoon al tandjes!! Chamodent is ook voor tanden, maar weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd.

Leonie: Zal nog ff afwachten of het wel of niet werkt!

Sannie: Lijkt me echt niet goed hoor! Waarom ga je niet gewoon naar de huisarts?

Roos: Ook aan de zantac! Boaz vindt het echt vies en gaat helemaal uit zijn dak!

Overstappen op andere voeding: Kijk uit dat jullie kinderen niet teveel last van krampen krijgt! Hier zijn kinderen hel gevoelig voor, vooral de eerste 3 maanden...

Nachten doorslapen heerlijk als dat goed gaat !

Luna: Ahh, arme julien. hoop dat het gauw beter gaat!

Wendelaa: suc6 met de prikjes voor Tim!

Odess: Weer last! Is idd niet echt lekker! Beterschap!

Anas: Tjee, dat is balen zo'n k.. verlof! En dan ook nog met de kerst werken!

Mmmmm..heb ik wat gemist???

Ga ff m'n mannetje wakker maken voor de fles;)

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: jazeker is er forte ion kruidvat melk! :)
    Tess goed gedaan vandaag? Nog steeds tevreden na de fles?

Danjo: Heeft het net zo lekker gesmaakt als hoe het klonk?

Wendelaa: Aaah succes morgen met de prikjes!! :(

Sannie: Dat klinkt idd als een allergische reactie. En net wat Ellen zegt, ik zou er direct werk van gaan maken!!!
    Meteen aan die pepti troep! Als het het toch niet is, is er nog niks aan de hand dus ik zou het gewoon proberen hoor!
    Helemaal als jij het als kind ook hebtgehad!
    Succes meid, hoop dat je vannacht een goede nachtrust hebt.

Luna: Aah wat zielig!!!!! :( Heel veel succes!! Hopelijk gaat t snel beter met t kleine ventje..

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sannie hoop dat ze vannacht wel lekker gaat slapen.

voeding: idd ze kunnen hier last van krijgen ik gebruik friso bevalt me goed en komt als beste uit de bus, en zit tusse goedkoop en duur in. Kv wou dat we die duurdere haalde maar heb meteen gezegt dat ik dat onzin vond.

joenka geslaagde avond dus . Wel balen van boaz. Op zn buik heeft ie waarschijnlijk niet zon last van zuur,krampen etc. Hoop dat t snel beter gaat

luna jee dat je niet ff na dter wilt rijden voor mn boom haha. Sterkte met je mannetje

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo: tess is zeker tevreden! veel minder hongerig! zo erg, dat ze om 18 uur maar n halve fles dronk... hihi, ach ze kan t missen. mocht dit vaker voorkomen, dan doe ik gewoon een schepje minder forte in de fles.

joenka, wat zielig dat boaz zo gilt... fijn dat hij nu slaapt, en nu inderdaad maar hopen dat hij vannacht ook gewoon slaapt!
    fijn dat je t zo leuk hebt gehad in scheveningen, kon je meteen even oefenen voor volgende week! dan blijft boaz ook bij je ouders toch? wel super dat jullie dan echt ff tijd hebben voor britt.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Joenka; ach wat zielig voor jullie kleine mannetje!! :(
    Fijn dat de ha er werk van maakt idd!!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh super Ellen!!
    En idd, met die schepjes kun je altijd wel een beetje spelen..

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie het was heerlijk. Net ook alweer een kersenroom flap op haha. Ben ik nogwel na de winkel geweest met volle maag.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    oh ja las dat de sclecker (hoe je het ook schrijft ) sowieso goedkoper is met voeding

18. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Niet altijd, bij ons is kruidvat goedkoper dan schlecker (wij hebben friso comfort voeding)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    oke friso dus niet. Jumbo is tot nu toe de goedkoopste wat ik heb gezien. En eigen merk kv is in verhouding net zo duur als friso volgens mij. Want eigen merk zit minder in

20. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Wij wilden overgaan op eigen merk van kruidvat maar begonnen met afgekolfde moedermelk, toen nutrilon omneo en daarna friso comfort en eerst dat maar poosje volhouden voor we weer wat anders proberen.

Deel Deze Pagina