hier heeft Mike wel last van de prikken hij slaapt al vanaf de prikken en is lastig wakker te maken en hij drinkt met zeer veel moeite 120cc pfff en ook nog 38.1
Wow hier gaat t vanavond echt goed!!! Voor t eerst hebben maurice en ik een avondje echt samen gehad!! Heerlijk! Ze ligt zo lekker te slapen.. Wauw..
@ Anas zielig @ Leonie lekker een keer avondje met zijn 2 @ Ellen fijn dat ze het goed doet op de voeding! @ Danjo lekker hoor heb je er ook 1 voor mij bewaard? Hier lekker met me mannetje de hele avond op de wii gespeeld Nu lekker naar bedje morgen weer een drukke dag. En vrijdag gaan we lekker een weekend weg naar zee! Slaap lekker
Rose ja hoor liggen er nog 2 haha. haha de hele avond actief geweest jullie goed bezig. Anas sneu hoor maar morgen gaat het vast weer beter hoort er vaak wel bij. Hier zo ook maar na bedje morgen vroeg dag moet na de gyn en dan ff na mn werk scheelt is ook in het zh
wow, geen nachtbrakers hier?? tess was eerst om half al wakker, uiteindelijk de voeding kunnen rekken tot half 5. kom nu in ieder geval wel altijd uit op 5 flessen per dag, dat is al een hele verbetering! leonie, fijn een avondje met zn tweeen! hoe ging t vannacht? anas, hoe is t nu met mike? hopelijk voelt hij zich snel beter! hier een echt meisje-meisje, ze vindt de spiegel nu al geweldig! kan niet stoppen met naar zichzelf kijken, haha! danjo, succes bij de gyn! gespek op t werk over je uren enzo? ik heb vanmiddag ook een gesprek op t werk, over t nieuwe rooster. hoop dat we t eens kunnen worden... heb n niet zo heel erg flexibele collega, dus dat wordt vast lastig.
Zo daar ben ik ook ben echt trots op mijn meisje, al 3 nachten lekker slapen. @rose: alvast veel plezier! @danjo: succes straks @Ellen: leuk hè een spiegel! @sannie: hoe is het gegaan vannacht???
@Cindy, ben benieuwd hoe de kruidvat voeding bevallt. Ben er ook sterk over aan het denken om over te stappen want de Nutrilon Omneo is zo belachelijk duur. En wat leuk dat je kerstkaarten hebt laten maken. Kun je ze hier niet even showen? @Sannie, ik weet niet wat de symptomen zijn van koemelkalergie maar als je twijfelt zou ik er zeker naar laten kijken. @Joenka, wat zielig dat hij zoveel huilt. Wel goed om naar te laten kijken. @Danjo, waarom wilde de kv dat je duurdere haalde? Bij ons in het ziekenhuis gebruiken ze ook Friso. nutrilon omneo scheelt hier bij de jumbo ook 1 euro met kruidvat! @Anas, hopelijk alles goed met mike. @Leonie, fijn te lezen dat het zo goed is gegaan en dat jullie een rustig avondje hadden. Heerlijk toch? @Rose, is de wii leuk? wij hebbben een xbox maar ik wil ook een wii. @Danjo, succes bij de gyn! @Ellen, fijn dat het met Tess goed gaat. Succes op het werk vandaag!
Nou ik ben om 04.30 uur wakker geworden omdat Guus vroege dienst heeft. Kan dan echt niet meer slapen. Toen hij om 05.30 de deur uit ging werd Julien ook wakker van al het kabaal. Niet echt een gunstige dienst voor als je een baby hebt die je door wilt laten slapen, haha. Maar goed om 05.30 de fles gegeven en vanaf toen ligt hij weer lekker in bed. Ik hoor wel dat hij wakker is dus ik zet hem in zijn wipper en ga zelf even in bad. Ga vandaag toch maar mee met de teamdag met mijn collega's. Al heb ik er nu nog helemaal geen zin in. Het is ook n iet echt weer voor een stadswandeling.... Maar goed we maken er het beste van. Fijne dag allemaal.
ellen iig 5x de tijden komt vanzelf wel. en ja heb gesprek hoe en wat straks. maia fijn dat t nu zo lekker gaat. Sannie jou gemist hoop dat je lekker heb geslapen. luna reclame maken he je ziet dat op tv ook toch. hier de fles aan t geven dan zo maar douchen en wat in huis doen. rose waar is jij
Zo hier de was alweer aanstaan en wat in huis gedaan. vanmiddag nog even stofzuigen.net ook alvast de kinderwagen in de auto gedaan dus ben dr zo goed als klaar voor. Naomi lig nog even lekker te slapen dus die moet ik zo wekken en ff wassen en aankleden wat een bagger weer zeg bah bah
Zo danjo, bezige bij. Moet zeggen dat ik sinds de bevalling ook wat "burgerlijker" ben geworden hoor. Voor de zwangerschap was ik wat makkelijker met was op zolder laten hangen, schoonmaken etc. maar nu ben ik daar wat kneuteriger ofzo in geworden om alles beetje netjes en opgeruimd te heben enzo. Op zich wel een fijne bijkomstigheid haha. Succes bij je werk en de gyn. Hoeveel ur ga je werken? of ga je dat bespreken? Heb zo voorlichting over aanbod van cursussen, scholingen etc. van mijn nieuwe werk, zo begint het allemaal al wat vorm te krijgen en kan ik er langzaam aan wennen dat ik 5 Januari weer mag beginnen
T is hier rustig geweest vannacht en in de vroege ochtend, dat is een goed teken toch Hoop dat de meeste kindjes ook lekker hebben geslapen.... En dat niet al teveel papas al zo vroeg herrie hebben gemaakt haha Hier ook lekker geslapen tot 7.00....durf nog niet echt te zeggen dat ie vanaf nu echt doorslaapt. Maar ik heb in ieder geval al 2 nachten heerlijk geslapen!
even een vraagje! dylan laat sinds een paar dagen iedere keer voeding staan hij driknkt gemiddeld 120cc per keer. Nu is zijn ontlasting donkergroen en vanmorgen had hij een spuitluier en zn ontlasting is erg dun. Weet iemand hoe dat zit met de kleur van de ontlasting? Hij is ook verkouden dus mis dat het daar mee te maken heeft hij heeft geen koorts maar die donkergroene ontlasting en dat het zo dun is??? Weet iemand dit? veel liefs jaja
Rins ik ga 22 uur werken 4 dagen van 5,50 uur. 2 dagen late diensten dus dan is mannetje alweer thuis en 2 dagen kdv. poetsen ik was altijd al een poetsmiep maar goed heb ook een kalf in huis dus tja dan moet het wel. en nu ik toch hele dagen thuis ben doe je automatisch veel. Heb je dr al zin in om weer te werken ik dus totaal niet he het liefst blijf ik thuismama maar goed als we leuke dingen willen blijven doen moet ik wel of ik moet niet zoveel kopen
Hier ook donkergroene poep....ligt ook aan de voeding die je geeft. Wij gebruiken hypo allergeen en dan krijg je groene poep... Standaard en forte geven weer gele poep. Nu die verkouden is, kan het goed zijn dat het gewoon even teveel moeite kost om de flessen leeg te drinken of dat ie gewoon niet helemaal lekker is. Hou het gewoon in de gaten en als je twijfeld even de h.a bellen..
dacht ook al dat het aan de voeding ligt hij krijgt nu sinds 1,5 week nutramigen voeding via de ka. Ik hou het gewoon even goed in de gaten en dinsdag moeten we weer naar de ka toe dus dan even navragen