Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jaja, hier is de poep ene keer geel andere keer groen en dikte verschilt ook en Britt krijgt al vanaf begin hypoallergene voeding. In het boekje van het CB staat dat het in kleur kan en mag verschillen. Hier valt op dat als het al een tijd geduurd heeft dat ze de vorige poepluier had (zeg bijna een dag) dat het dan groen is en komt er na een paar uur nog 1, dan is het vaak geel.
    Ik zou me dus geen zorgen maken als ik jou was.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen, hopelijkweet je wat moois te regelen. En wat schattig dat ze zo gek op de spiegel is! :D

Maia, super dat ze zo goed slaapt!!

Luna: Ja dat is echt heerlijk!
    En balen dat je zo vroeg wakker was zeg :O ..
    Veel plezier met de teamdag!!

wow danjo. jij hebt t mooi op orde! ;) Veel plezier vandaag..

jaja ik heb geen idee, sorry!!

Hier weer een heerlijk nachtje gehad!
    We hebben gisteren toch de 1 speen op de dr brown fles gedaan, en daardoor lijkt het al veel beter met haar te gaan!
    met twee dronk ze hem opzicht niet te snel leeg, was toch 10 min een kwartier. Maar je hoorde het dan zo hard aankomen in dr maagje. Daarna had ze krampen enz.
    Nu met de 1 speen ( moet ze wel behoorlijk wat moeite voor doen ) gaat t veel beter, ze heeft daarna geen krampen en is veel tevredener. Ook spuugt ze minder dan!
    Moeten we wel het laatste beetje voeding met de 2 speen doen, want anders drinkt ze niet alles op..

Ik ga gauw mn thee op drinken en Tara in bad doen.. :)

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@luna; he bah meis. hopelijk gaat t snel beter met hem..veel plezier vandaag ondanks dat je geen zin hebt!
    @cindy; benieuwd hoe de voeding en fles gaan
    @sannie; zou je sterk gaan denken indd!bel je ha of t cb om t uit te testen!
    @joenka; arme Boaz!hopelijk kan je snel bij de kinderarts terecht!
    @anas; ach Mike zo'n last van de prikken!ben benieuwd ik moet maandag!
    @leonie; ohh lekker hoor wat lief van Tara hihihi
    @ellen; hihi ze denk wow ben ik dat??
    @rins;succes bij de voorlichting
    @wendelaa; heerlijk geniet van de nachten!
    @danjo; goed bezig jij succes bij de gyn en je werk

4. Maia

Maia Niet meer actief

over die spenen gesproken. Hoe zit dat daarmee? Ik heb dus zo'n difrax fles met een s speen, kan dat? Nu bied ik haar 150/5 aan maar meestal drinkt ze eerst maar 100-120 en dan na een tijdje drinkt ze nog eens zo'n 20/30 zodat ze meestal tussen de 120 en 160 drinkt. Maar ik lees hier veranderen van speen e.d.? Hoe zit dat dan?

5. 0babydream0

@maia; ik heb een difrax met een M speen maar dat komt omdat Dyoni johannesbroodpitmeel door haar voeding krijgt

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia, wij willen graag de dr brown blijven gebruiken.
    En we veranderen op het eind van speen omdat hoe langer de voeding 'staat' hoe dikker het word door de jhbpm. Dus op het einde drintk ze niet meer, maar wil ze wel. En als we dan dieandere speen erop doen, drinkt ze dat laatste beetje toch nog op..

Babydr: Hoe is t met Dyoni? Nog steeds helemaal lekker te pas?

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Speen, ik gebruik ook gewoon de S speen van Difrax.
    Hier geen moeite mee, als je het idee hebt dat die te klein is, kun je altijd een grote proberen toch?

8. 0babydream0

@Leonie; ja de ene dag beter dan de ander, gister was er weer geen land met d'r te bezeilen...Maar ik heb t idee omdat ze nu weer zwaarder is geworden de medicatie aangepast moet worden.Maar donderdag moet ik naar de kinderarts en zal het dan wel bespreken.

Hoe is het met Tara??

9. 0babydream0

Mijn zwaar verbaasde punkie!:p

10. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    babydream, ook al zijn punkie, Yara haar haartjes staan ook altijd rechtovereind.......

11. ff vraagje voor de dames die over zijn gegaan van bv naar fv. wat voor fles gebruiken jullie?
    heb het idee dat maureen die van tommee tippee niks vind, doet ze er wel 3 kwartier over om 120+4 eruit te krijgen. maar met de difrax fles van esmée met een s speen erop, verslikt ze zich.. iemand nog een ander idee?

12. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames! Ik kijk wel even wat ik doe.

@kk: ik had Avent maar die vond ik niets en nu Difrax S en die pakt ze gewoon heel goed. Ze doet er dus ook wel redelijk lang over, kwartiertje voor 100 en dan gaat het langzamer en vaak ben ik 30-40 min bezig voor 150 cc.

13. natjes

natjes Niet meer actief

ik gebruik de s-fles van difrax met de 3 standen speen erop. Is ook vanaf 0 maanden. DIe eens proberen?

14. 0babydream0

@noa; hihi ja geweldig he is met geen mogelijkheid een ander model in te krijgen (al hoeft dat van mij ook niet) vind het echt geinig!

@Knuffel; je kan ook een dr brown's proberen of avent..ik denk dat je verschillende uit moet proberen ligt echt aan je kindje welke die het prettigst vind

15. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Maia, hier ging het aan het begin met de difrax ook zo langzaam.
    Bij ons op het bureau vertelden ze dat kindjes 15 a 20 min. over de fles "mogen" doen.
    Heb daarna een 1-2-3- speen van difrax gekocht en dit gaat goe.d
    Ene keer kan ie op stand 1 en een andere keer lukt dat niet en draai ik hem naar 2 bijv.

@ Werken, we beginnen eindelijk een beetje ritme te krijgen nu wat lekker is, maar even werken, collega's en wat anders lijkt me ook wel lekker eigenlijk.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier avent fles met speen nr 3

17. MvN

MvN Niet meer actief

Hier aventfles met bibi 3 standen speen.. Met 10 minuten heeft ze 120cc op.. ik moet haar wel goed overeind houden anders moet ze spugen en krijgt ze kramp.. maar als ik een andere speen gebruikt bijv. speen 2 avent of difrax dan doet ze er 40 minuten over en drinkt ze veel te weinig..

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier moet mijn fles nog uitgevonden worden. avent vind ik wel heel fijn maar de spenen weer drama. ik wil niet dat ze met 10 min de fles leeg heeft dat gaat te snel krijgt ze krampen van heb standen spenen dan gaat het ook te snel. nu dus avent met speen 2 maar ga speen 3 maar eens proberen.

Alles was goed bij de gyn volgende week spiraal erin. down under zag alles er perfect uit als of er geen kind is uitgekomen haha

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydream: Ja dat zou het inderdaad kunnen zijn!
    Goed dat je het zegt, want dat mag ik dan ook wel in de gaten houden!

Danjo: Wiehoeee, Danny blij! :D
    Mooi dat alles goed was!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie ken ie mooi nog een week wachten haha heeft hij weer ( weet ook niet per wanneer spiraal zn werk doet) haha.

je lacht je rot hier Naomi had het brabbelen al ondekt maar nu het gillen , haha gilt ze en dan moet ze lachen ..ik met camera erbij doet ze het niet he grrr. nu zit ik beneden en hoor ik dr steeds boven gillen draakje

Deel Deze Pagina