Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

en onze meiden ook!

2. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Jaja: geen idee met de groene poep.

Luna: hopelijk toch een leuke dag gehad, ook al had je er geen zin in

Ellen: superleuk dat ze de spiegel zo leuk vind (of zichzelf eigenlijk)
    Wat goed dat je kan werken zoals jij dat wilt!!!

Danjo: zo, druk bezig geweest in huis, lekker he als t weer helemal schoon is!
    Fijn dat alles goed was bij de gyn!!!
    hahaha geweldig dat ze nu aan t gillen is, dat is zo leuk!!!

Leo: goed nieuws dat Tara het nu goed doet! Dan maar wat langer over de fles toch...als ze daarna geen krampjes heeft!

123speen van difrax. Hoe doen jullie dat dan?? Krijg m nooit precies op de goeie stand, of ik moet de fles heel raar houden. Is dat dan de bedoeling?

Maia: lekker hoor dat je ook weer wat aan de taarten toekomt!

MvJ: mooi dat alles goed wasd. Helaas wordt je weer ongesteld, balen

wendelaa: idd een kleintje nog!

Sloppy: wat fijn dat hetr beter gaat met megan. Langzaam, maar gelukig wel steeds iets beter

danjo en baby: kom mar op met de -10 hahaha.

3. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Vannacht bezig geweest tot half 3 en daarna geslapen tot 8 uur. Dus toch 5 uurtjes achter elkaar kunnen slapen!

Vanmorgen naar de dokter en ze herkende mijn klachten (tessa's klachten) als koemelk allergie. NU moet Tessa 2 weken aan de pepti en dan weer normale melk om te kijken of dat t wel is.
    man, wat stinkt die pepti..gadverdamme!! haha wordt leuk straks met de poepbroeken :$ hahha

s'middags naar de osteopaat. Ze heeft idd dat ze zich overstrekt enzo. Hij had haar lekker neergelegd op e tafel, maar daar was ze echt niet mee eens. na 5 min behandelen begon ze te huilen en te miepen enzo. Hij moest wel een beetje lachen, want normaal worden baby's heel rustig, maar Tessa wilde zich niet overgeven dus die lag daartegen te vechten. Op een gegeven moment viel ze wel in slaap in mijn armen en kon hij gewoon zijn gang gaan. Elke keer alshij ergens zijn handen ergens op haar hoofd legde moest ze lachen...zo leuk! Ben benieuwd of het werkt.
    Tot nu toe is ze alleen maar aan het huilen...maar meestal wordt het eerst slechter en dan beter toch? Over 2 weken weer een afspraak, we zullen zien!

Morgen lekker massage op mijn werk (ja daar kom ik wel voor terug haha) Heerlijk, heb er nu al zin in!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sannie 1,2,3 speen ik weet het niet gaat hier iig heel snel dus doe denk ik ook wat fout haha

nu met een naaldextra gaatje gemaakt gaat super hihi
    hoe is het vannacht gegaan meid?

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik hoop dat ze het op de pepti beter gaat doen en idd vaak word het eerst slechter.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, ik laat m zetten door de gyn.
    De h.a wil t niet doen voor de 12 weken na de bevalling.
    En ze gaat volgende maand met zwangerschapdverlof, dus laat ik t de gyn doen.
    Maar ik moet ook nog een uitstrijkje laten maken en dacht t maar ineens te doen en dat doen ze ook pas na 12 weken

7. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    1-2-3- speen van Difrax.

Ik zat er de eerste keer ook mee te kloten.

Je draait de ring er wel iets op maar nog een beetje los, dan draai je aan de speen zelf en dan dus op 1-2-3 zetten dus bijv. de 2 moet dan onder de neus zijn en in het kromme gedeelte zeg maar.

Beetje duidelijk?

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje Sannie, t blijft ook maar tobben bij jullie zeg.
    Nu maar hopen dat de pepti werkt, alleen balen dan dat je over 2 weken weer even terug moet op standaard.....

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo waarom dan niet gewoon een 2 speen? bij 2 maanden ga je toch ook naar een volgend speentje????

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Difrax 1-2-3- speen is echt irritant vind ik zelf. Heb het zelf ook gebruikt toen hij die speciale voeding had maar vond het echt een drama. ALs je de speen op een andere stand wil doen moet je de fles met speen uit de mond van je kindje halen iets terugduwen en dan draaien naar de andere stand. echt heel erg onhandig...! dat heeft avent toch slimmer met de 1-2-3- speen! dan kun je tenminste de fles draaien! ( en dat kan niet bij de difrax ivm speciale vorm van de fles.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sannie ik ben benieuwd of de pepti gaat helpen! Ik hoop het echt enorm!!
    En ook of de osteopaat gaat helpen!!
    En ja, hier was het de dag na de osteopaat brullen!!! Maar wie weet is het morgen bij Tessa al stukken beter!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat is het hier toch rustig vanavond!! ;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    anas speen 2 gaat ook te langzaam hier. Maar nu heb ik van speen 1 iets meer dan 2 gemaakt met een naald gaat super nu haha.

leonie idd rustig

14. 0babydream0

@sannie; hopelijk werkt de peti en komt er eindelijk rust bij jullie!Wat lief dt ze telkens ging lachen!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendela dan ff kijken wanneer je het doet. Maar ik vind t wel fijn nog dit jaar hou iktoch nog ff 150 euriee in mn niks haha en ja als ik volgend jaar wel na het zh moet dan is dat maar zo.

anas nog ff over spenen en overgaan. Je gebruikt toch een speen welke jou kind goed uit drinkt of dat nu 1'2'3
    Van mij part 4 is als ze het er maar goed op doen.

16. 0babydream0

dyoon is eindelijk eens wakker vandaag haha

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, toch maar ff bellen morgen hoor.
    Anders ga ik over een maand gewoon weer terug voor een uitstrijkje;)

Nou t is niet zo dat Tim heftig reageerd op de prikjes, geen koorts of veel huilen. Maar wat ie wel doet vandaag, is veel slapen! Vanmorgen dus om 11.00 prikjes gehad, in slaap gevallen in de auto. Slapen eruit gehaald, fles gegeven en gelijk naar bed gebracht. Om 16.30 werd ie wat jammerend wakker! Flesje gedronken, half uurtje rustig in de box wat rond liggen kijken.
    Bed in....en ik heb m om 20.30 maar wakker gemaakt voor nog een fles. Nou ja, wakker....onder t drinken viel ie weer in slaap.
    Ga m straks om 23.30 nog eens wakker maken....
    Hij mopperd zelfs niet als je m op bed legt! En dat doet ie dus altijd(behalve na de laatste fles).

18. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendelaa, dat had ik ook met Yara na de prikjes vooral heel veel slapen. we hebben nog nooit zo'n rustige avond gehad met haar als die avond na de prikjes......de dag erop werd het iets beter maar was ze nog wel erg hangerig gisteren en vandaag gewoon weer brullen als we haar in bed leggen, dus ze is weer zichzelf!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wendelaa: Aah! Weinig mee te doen dus vandaag! Ik ben benieuwd hoe tara dr op gaat reageren.
    Kerstboom al staan? :D En hoe vond eva het? ;)

Babydr: Dyoni zoveel geslapen vandaag?? :)

HOe delen jullie de tijd in?
    Meteen na de fles in bed, of eerst in de box?
    Wij doen meestal na de fles ( en een half uur rechtophouden ) naar bed. Dan slaapt ze een uurtje. Dan word ze wakker en houden we haar op schoot. Soms word ze snel weer moe, en leggen we haar weer in bedje. Ze moppert steeds minder als we haar naar bed brengen ( behalve nu.. ze vind ons niet zo lief nu denk ik ).
    Vind het soms nog wel is moeilijk dingen in te plannen.

20. Maia

Maia Niet meer actief

Fleur sliep ook enorm veel na de prikjes!

@Sannie: hopen dat de pepti helpt!

Hier een lekker avondje. Fleur is vandaag lekker wakker geweest (ik vind het echt steeds leuker worden, al mis ik het "kleine" ook wel) en veel gespeeld en geknuffeld en vanavond slaapt ze lekker en kan ik mooi aan de kersttaart voor morgen. Hij wordt echt zo ontzettend gaaf al zeg ik het zelf :D

Ik moet wel zeggen dat ik het soms ook erg jammer vind dat het zo snel gaat. We zaten gisteren even het filmpje van vlak na de bevalling te kijken en dat huiltje van Fleur is al zo anders, ze was toen nog zo klein en wordt nu al een flinke dame enzovoorts enzovoorts. Word nu al weemoedig en het is pas 2 mnd geleden hihi

Deel Deze Pagina