Sloppy suc6 bij de ostheopaat. odess suc6 bij de tandarts! @ Maia wat een nacht Hier gaan de nachten steeds beter, Ze viel 23uur in slaap en kwam pas om 6.30 weer. Dit is nu de 2de nacht achterelkaar hopelijk blijft het zo @ Luna ik ga zo op visite bij me ouders en daarna lekker de bank op. Wij eten macaroni lekker makkelijk te maken hahah Kleding: 2 weken geleden kon Eva 56 nog niet aan daar verzoop ze in en nu kan ze zelf al kleding van 62 sommige aan. Wat gaat dat hard ineens.
Zo ik zit weer te voeden. Fleur is flink aan het clusteren vanochtend zeg. Gelukkig maar dat ik toch nergens heen kan ach, Jan doet enorm veel voor me, hij geeft 's avonds altijd de fles dus ook die van gisteren (alleen werd ik er gewoon wakker van en kan dan niet meer slapen tot ik weet dat alles goed met haar is...rare tic van mij) en hij gaat wel vaker 's nachts zijn bed uit om te helpen als ik het vraag. Had er vannacht alleen even de p... over in omdat hij zei dat hij wel alles zou doen (naja voeden moet ik toch zelf) en ik uiteindelijk toch alles deed terwijl ik me echt ziek voel(de). maar hij heeft al sorrie gezegd. En het is ook wel zo: ik ben elke dag et haar samen en ik weet dat je haar na het boertje niet meteen in bed moet leggen al lijkt ze te slapen en ik herken het mopperen van het echte huilen langzamerhand en dat heeft hij toch minder dus is snap het wel van hem. Maar ach, we zijn de nacht weer doorgekomen en als die keelpijn weer snel weggaat is het helemaal mooi.
Luna met Naomi gaat het super en alle liflafjes neem ik erbij hoor dit is 1000 maal beter dan zwanger zijn hahaha. Dus nee ik klaag niet veel ik geniet alleen maar ook als ze eens dr dag niet heeft. Maia hier geeft mannetje ook de laatste fles maar ook ik word daar wakker van hoor zodra ze maar een kick geeft ben ik al wakker ( moeder gevoelens noem ik het maar)
Ik heb de tandarts overleefd Hij heeft geboord zonder verdoving (dat is al 15 jaar niet meer bij me gebeurd) en ik heb het overleefd. In totaal 10 seconden nare pijn gehad maar ja zo'n verdoving is ook niet fijn en nu zit ik in ieder geval niet met een gevoelloze mond. Controle heeft ie ook even gedaan en daar was niets aan de hand - whoeptiedoe hij ziet mij de komende 6 maanden niet meer. Ow wat ben ik opgelucht haha Ik zei tegen hem dat ik met tellen de weeen was doorgekomen (ik kom em vaak tegen en hij heeft onze meid ook al gezien) dus hij heel lief steeds en nu tellen we tot 5, haha. En hij dan tellen :+ Joenka heel veel succes het is toch wel erg fijn als de kiespijn weg is hoor! Ik zal blij zijn als ik zo weer kan kauwen aan die kant! Josien, ik heb nog niet te maken gehad met het consultatiebureau maar je moet lekker zelf kijken wat goed voelt toch? Ik zou niet koste wat kost hun advies opvolgen - succes!! Heeft hij het gered tot 11 uur? Ow jee meisje heeft trek!
wendela:hoe reken jij dat uit dan hoeveel tim mag hebben want ze zitten ong op hetzelfde gewicht en dylan krijgt 140cc en hij weegt nu denk ik 4800 gram. ik doe 150 water en 5 scheppen en dan weer afgieten naar de 140cc maia:jeetje zware nacht lees ik hopen dat het vandaag beter gaat. josien:zet em op hoop dat hij naar de 5 flessen wil. danjo:ind gaat goed bij jou of niet hoor je in iedergeval weinig klagen!
Odess fijn dat het weer gedaan is haha. en ach kan niet zo erg zijn als een bevalling toch. Jaja zie hierboven , je hoort me idd weinig klagen
leuk truitje heeft naomi aan zeg danjo! hier gaat het wel lekker. maureen begint lekker haar ritme te krijgen. overdag om de 4 uur en 's nachts om de 4-6 uur. heerlijk! meestal hoef ik haar 's nachts dus maar 1 keer te voeden
Nou..... net een halfuur met een krijsend kind gelopen dat honger had. En idd... daarna tijdens de fles natuurlijk slapen. Hij heeft maar 120 cc op... ik ben benieuwd of we het nu gaan redden tot 15 uur. Maar goed... lukt het niet dan ga ik hem ook niet over de rooie laten lopen hoor. Idd... het CB kan me wat dat betreft dan lekker de pot op . Nee, zonder gekheid... ik krijg graag advies van ze en ze doen hun best alleen kinderen passen nu eenmaal niet altijd in grafiekjes of standaard oplossingen. En als Sam daar ook bij hoort, dan is het mooi pech gehad . @Wendelaa, Sam was vorige week vrijdag 5540 gram. @Odess, goed gedaan! Nou... Sam ligt even in de box. We gaan nu maar vast naar de supermarkt. Ik vind het anders zo zielig om hem vanmiddag wakker te maken. En misschien slaapt hij dan straks lekker tot 15 uur . Liefs, Josien
josien het cb kan me sowieso wat mijn meisje is tevreden zo dus dan doe ik het op mijn manier om de 4 uur is te lang hier. daarib tegen snachts slaapt ze wel goed. gaat vanzelf wel hoor na die 4 uur toe
en ga niet met een honger kind lopen ze mag tussen de 525 en 620 hebben en daar blijven we ook binnen. terwijl ze denk ik nu wel meer mag ondertussen
@cb; die kan indd zeggen wat ze willen...Luister er braaf naar maar Dyoni zit ook niet in een vast tijden ritme...De ene keer om de 5 en dan weer om de 3 uur...nou ja ik vind het best..Zolang mn meisje tevreden is vind ik het goed...Vaak indd als je ze lang laat krijsen zijn ze uitgeput en drinken ze ook niet goed... @josien; anders probeer je toch ipv gelijk een uur eerst 15 tot 30 min te rekken?misschien gaat het dan beter...
@Odess, wat stoer zeg zonder verdoven! Hier gebeurd echt niets zonder verdoving..ahum...ben ook al weer een jaar of 2 niet geweest! Moet nodig weer eens een afspraak maken. @Danjo, wat een schatje zeg! En idd super outfit. @Jaja, heb op internet gekeken naar een schema Flesvoeding geven - Medic Info En ik lees hier overal dat ze 150/180 ml per kilo lichaamsgewicht mogen. In het totaal zit er dus per fles 165ml in en ik giet niets af. Maar maandag moet ik ook naar t CB en ben benieuwd wat ze dan zullen zeggen, niet dat ik me daar veel van aantrek hoor haha @Josien, ja jij kent jou kind het beste! En wat het CB je meegeeft is alleen maar advies, niemand die zegt dat dat verplicht is En Sam is dus een lekker flink mannetje, nou ja flink, hij is ook enorm lang zie ik! Tja dan is t logisch dat hij iets meer weegt als een ''gemiddeld'' kind...
@Danjo, scheetje hoor. Schattig truitje. @Josien, idd lekker relaxt onder blijven. CB zit niet met een huilend en hongerig kindje te kijken. Zo Juliën ligt weer in bed na zijn flesje van 11 uur. Kijk wel wanneer hij weer wakker is. Ik heb um net wel even lekker gewassen. Het wordt ook allemaal steeds leuker hé!
@rose, macaroni is een goed idee. zo ga nu eerst even lekker aardappeltjes bakken. En mezelf afvragen waarom ik toch niet in mijn oude broeken pas. hihihi
Luna - wij eten bietjes met uien en gehaktballen vanavond. Nu zitten we heerlijk aan de verse broodjes Wendelaa - was meer overdonderingstactiek hoor haha Ik was al trots dat ik nu eens niet lag te shaken in de stoel Josien, inderdaad luister naar je eigen gevoel jij bent zn mammie hoor! Wat voor maat draagt Sam eigenlijk? Zit hij dan nu al in 68? Danjo, wat een cutie
***Buddynieuws van Marientje28** Hoi Janny, nog voordat ik de kans heb gehad bij te lezen en te praten op het forum, ben ik alweer opgenomen in het ziekenhuis met de beruchte kraamvrouwenkoorts. Had gisteren 40 graden. Zo'n beetje al mijn lichaamssappen zijn op kweek gezet, wachten op de uitslagen voor de duidelijkheid. Pleun doet het super, is erg tevreden.. huilt alleen bij honger, heeft het clusteren ontdekt, en is natuurlijk supermooi en superlief groetjes Marientje en Pleun ****Einde buddynieuws****