@Dagindeling: bij ons is het de laatste paar dagen zo. 6:00 flesje slapen tot ongeveer 9:00 dan wassen/douchen/spelen en dan rond 10:00 flesje dan even kwartiertje in mijn armen slapen (meestal loopt dan ook de luier vol ) en dan wordt ze wakker en dan is het nog even een uurtje wakker zijn/spelen tot ze moe is. dan naar bed en slapen. Dan wordt ze rond 13:00 wakker en dan heeft ze ook honger dus dan is het meteen drinken, weer hetzelfde, eventjes bij me slapen kwartiertje, verschonen en spelen tot ze moe is (dan is ze best wel lang wakker totaal, rustig tot 15:00). Dan slaapt ze tot 16:00 en dan gaat ze weer even spelen (nog geen honger) en rond 16:45-17:00 heeft ze honger en dan drinkt ze. En dan gaat ze rond 18:00/18:30 weer slapen tot 23:00 en dan maken we haar wakker voor haar laatste flesje. Ik probeerde de afgelopen weken wakker/eten/knuffelen/spelen(box)/slapen aan te houden en nu is het soms dus ook wakker/spelen/eten/spelen/slapen.
@Leoniiee, ja de boom staat al! Eva vind m; zooooo mooi mama Ze is dol op die gezelligheid, overal lampjes en kaarsjes...tja t is een echt winterkindje haha Wij doen t als volgt; wakker worden en de ene keer gelijk een flesje, soms even wachten. Na het flesje even boeren en nog wat recht op houden..daarna ligt ie vaak nog wel een half uur in de box met zijn speelboog te mieren..zodra ik m hoor of zie gapen of merk dat ie moe wordt gaat ie naar bed. Als ie tijdens het drinken al bijna in slaap valt dan gaat ie gelijk weer zijn bed in @Maia, t gaat idd veel te snel!
leonie: het ligt er aan hoe lang het geleden is van de fles.. maar meestal gaat het hier, eten 10 minuten rechtop houden, of als ze al eerder een flinke boer laat gelijk laten spelen ( bij laatste fles naar bed ), spelen. Maar als er pas 3 uur tussen zit probeer ik te rekken door te spelen.. en dan fles, nog ff spelen en dan naar bed.
hier proberen we ook slapen/eten/boeren, knuffelen/spelen/slapen. dit lukt niet altijd, soms slaapt ze meteen na de fles en is dan wat eerder wakker. dan speelt ze tot t weer tijd is voor fles.alleen `s nachts en/of `s morgens heel vroeg gaat ze meteen na de boer weer t bed in. baby, dus dyoontje heef veel geslapen vandaag? danjo, heb je kinderopvangtoeslag aangevraagd via internet? sannie, ik hoop dat de pepti al heel veel helpt, en wie weet heeft ze ook baat bij de osteo! hoop alleen wel dat je weet WAT de oorzaak is, als tessa straks beter slaapt en beter te pas is. roos, schattig filmpje! maia, wat super dat je er steeds meer ritme in hebt zitten! wendelaa, hopelijk krijgt tim niet alsnog last van de prikjes. maar dat is bijna alleen maar de dag zelf of de dag erna toch? ik ga weer slapen, tess komt altijd vroeg `s morgens, dus nog ff wat uren slaap pakken!
@Ellen, ja volgens mij merk je t idd de dag zelf wel. Maar het vele slapen is er wel een reactie op denk ik, ach ja beter dat dan dat ie zich nietlekker voelt en koorst heeft! Zal m zo weer eens gaan halen voor een flesje
Zo ik ga zo ook mn bed in ff wachten op mn magnetron fles mee na boven voeding mee en dan hoef ik morgen vroeg ook niet na beneden haha. Hoop morgen op wat droger weer wil ff na de van haren xxl haha
2 digid??? dan moet ik die van teun ook vast opnieuw aanvragen... we hebben wel n digitale handtekening. (6 cijfers) wie weet kan t daarmee ook wel. probeer t morgen wel ff. thnx voor de info! hoop ook op beter weer hoor, loop ik ff naar t dorp. veel plezier morgen danjo! is t tijd voor uggs? haha
jE maakt nu al een flesje klaar voor morgenochtend? Wist niet dat dat kon weer wat geleerd! Handig! Naja manlief geeft haar nu een flesje en ik lig in bed duf te wezen. Hopelijk slaapt ze vannacht weer lekker! @Ellen: ja we hebben geen problemen meer met de voeding (had zo eerder over moeten stappen naar fles maar ja dat is achteraf) en dus begint ze lekker haar ritme te pakken. Ik laat het helemaal aan haar over en ik vind het helemaal prima en wacht rustig af wat ze wil. Vind het heerlijk zo! Nou weltrusten!
Haha Danjo! Hier ben ik dan Heb een drukke dag gehad met visite en de stad in met schoonmoeder! Vanavond weer stad in met vriend. Moest nieuwe kleren en schoenen.
nee maia neem een fles mee en poeder en dan morgen ochtend warm water uit de kraan in de fles poeder erbij en klaar. ellen op t eind staat digid. Was hier ook al een paar x voorbij gekomen. En uggggs neeeee haha Rose alweer shoppen jij schaam je haha.
haha nee weinig. Bij de gyn geweest gepoetst en ff bij mn schoonouders. Oh een pyama had ze zeker ook echt nodig haha.je kan dr ook een box pakkie aandoen haha
Hier ben ik weer...jullie hadden me toch gemist gisternacht haha Anderhalf uur geslapen en alweer anderhalf uur bezig met een krijsend babytje in slaap krijgen. Nu ligt zre weer in bed, maar ik hoor door de babyfoon dat ze alweer wakker is dus die begint zo weer te huilen. Geen idee wat ik nu weer moet doen om te troosten. Hopen dat de nieuwe voeding gaat werken. Dag of 4 als het goed is dus na het weekend ga ik met jullie mee slapen 's nachts
ik hoop t voor je sannie! tess kwam 1e keer om half 4, speentje gegeven, toen kwam ze om 5 uur. dus netjes. nu ligt ze te miepen in bed, dus ga nog ff spelletje doen en dan duik ik er ook weer in. hopelijk slaapt ze nog n paar uur, maar dat is niet altijd t geval jammer genoeg.
rose, lekker dat je geshopt hebt! heb je nou zelf ook nog kleren en schoenen gekocht? hopelijk is t vandaag nog n tijdje droog, kan ik ook weer ff t dorp in... danjo, jij wilde ook shoppen toch?
sannie daargaan we voor ellen bale dat ze niet altijd wilt slapen, en ja wil ff na van haren ik ga de fles maken dame wakker maken en dan nog ff slapen
Goedemorgen!! @ Sannie hoop het meis dat je dan ook lekker kan slapen 's nachts! @ Ellen heb niks voormezelf gekocht! @ Danjo hier ook net madam wakker gemaakt na 8,5 uur slaap. vriend is nu de fles aan het geven. Ga ik gauw spullen bij elkaar pakken voor het weekendje