Dat is er als het goed is helemaal uit! Ohhh, ik wist niet wanneer ik er mee moet beginnen dus doe maar gewoon wanneer ik voor het eerst ongesteld word...
ja dat dacht ik toen ook, maar volgens mij verschillen de doktoren nogal qua mening daarover. heb net rene gebeld die haalt op de terug weg maar ff een test voor de zekerheid om dat tenminste uit te sluiten
wat zou je doen als die positief is? Ik weet als ik nu zwanger zou worden heel blij zou zijn.. maar ga nu niet express plannen want het liefst wil ik het pas over 3 jaar
idd voor de zekerheid testen. En het kan zijn dat je cyclus (ondanks de pil) ook gewoon van slag is na de zwangerschap en bevalling he! ik heb geen menstruatie gehad, heb 2 weken geleden spiraaltje laten zetten en daarvoor ben ik niet ongi geweest en nu ben ik het al 1,5 week heel licht maar dat komt door het spiraaltje dus zou het niet weten! taart is af, erg mooi geworden (al zeg ik het zelf) en net opgehaald door m'n ouders en ga straks wel foto spammen.
cindy ik hoop voor je dat je niet zwanger bent.. maar het kan best izjn dat je lijf gewoon weer moet wennen hoor !! Overigens is sex terwijl je nog bloedverlies hebt heel riskant, dat bleodverlies is namelijk omdat je nog een wond hebt, en door sex te hebben komen daar bacterien bij en kunnen een baarmoederontsteking veroorzaken.. geen kritiek dus , alleen info
Oei, dus even spannend bij jullie Cindy. Kan zijn dat je lijf nog even van slag is.....hier is de gyn van mening dat het beter is om je eerste ongi even af te wachten voordat je aan hormoonhoudende anticonceptie begint.. Maar daar zijn de meningen over verdeeld... En denk niet dat je lijf nu nog hcg bevat van de zwangerschap... Ik heb trouwens net naar de poli van de gyn gebeld voor een spiraaltje...en ja ivm bovenstaande bericht dacht ik t al Ze doen t uberhaupt niet voor de 12 weken na de zwangerschap en ik moet wachten tot ik ongi ben.... Dus die komt er dit jaar niet in haha... Moet ik wel de h.a bellen, want moet een recept halen om zelf al op te halen bij de apotheek
@hier; lekker weer een tijdje naar mn moeder geweest vandaag!lekker wezen shoppen!kleertjes en kerstcadeautjes voor Dyoni! Ben trouwens vandaag ongesteld geworden dus dat werkt weer! @Leonie; ja Dyoon is de laatste tijd erg rustig moet ik zeggen!En indd meestal gaat ze na t eten gelijk naar bed, dan voelt ze zich het fijnst!En als ze nog erg helder is natuurlijk spelen en knuffelen!Shopse! @wendelaa; hihi wat leuk zon gezelligeidsdametje in huis! @rose; heeee shopaholic!Fijn weekend he! @danjo; ook weer aan de shop! @luna;fijn dat t leuk was en je mannetje zo lief!! @maia; suoer dat t zo goed gaat! @sannie; meis je moet doen wat je hart je ingeeft als je haar niet wilt laten huilen omdat dat niet goed voelt niet doen dan!maar van je vriend snap ik t ook wel.. moeilijk hoor knuf! @knuffel;fijn dat tmet de fkes goed gaat! @nathalie; spannend he naar t kdv!
Neeee!! heb net de laatste aflevering van sex and the city gekeken... nou kan ik me weer dood gaan vervelen tijdens t voeden Welke series zijn verder nog leuk? Ik heb E.R., The oc, Friends en sex and the city al gekeken..
Goed idee!! Ga nou maar greys en mclouds downloaden Had net al me buuf gesmst, ( die is nou op de kazerne ) of ze nog wat series had hahaha, van haar is ook sex and the city!
cindy hoop voor je dat je niet zwanger bent. maar denk dat je hormonen nog van slag zijn. Ik ben zelf nog helemaal niet ongesteld geworden. overigens mag je toch geen sex hebben als je nog bloed verliest, ivm kans op baarmoederontsteking???
@baby, weer lekker veel geshopt dus! Leuk. @Wendelaa, denk dat het ook wel goed is dat ze het niet meteen doen. Zekere voor het onzekere is atlijd goed.Krijg jij de Mirena?. @Maia, ben benieuwd naar de taart. @Cindy, spannend zeg. Ben benieuwd. @Leonie, normaal gebruik ik ook mijn moeder haha. Maar die moest werken. Ging echt goed gelukkig. Wel grappig dat je moeder nu zo graag wil oppassen. @Roos, klnkt leuk die doos! @Ellen, goh, hopelijk heb je vanmiddag nog even kunnen rusten! Hij is soms best chagrijnig maar meestal lekker aan het spelen of hij slaapt even in de wipstoel. @Jaja, ik haal Julien dan uit bed en laat hem in de box spelen of leg hem in de wipstoel. De een is nu eenmaal meer wakker als de ander en ik laat hem dan persoonlijk niet liggen. Maar dt komt ook omdat ik zeker weet dat hij niet gaat slapen. @Sannie, misschien beginnen met even iets langer laten huilen dan normaa maar zeker niet de hele nachtl. Als Tessa dan na een half uur nog niet stil is zou ik haar wel uit bed halen. Maar dat is mijn mening. Nou Julien net in bad gedaan want die had zijn 3e spuitluier en zijn hele rug zat onder. Poepert. Hij heeft weer super weinig geslapen vandaag. Snap er niks van... Maar goed als hij daar vrolijk van wordt. Ik zou het wel lekker vinden. Even uit bed, even spelen en dan de hele dag slapen. Heeeeeeerlijk. Nou ligt hij in zijn nieuwe pyama en ik ga alvast de aardappeltjes schillen. Morgen met Guus naar eindhoven uit eten en naar de film. 8)
@luna; hhhmmm lekker hopelijk houdt hij zn pyamaatje wel schoon Ik mis hier trouwens ook Shaula al een tijdje of niet?
nee die mis ik ook al even. Fleur heeft echt een slaapdagje vandaag zeg. Ze drinkt enorm veel (alle flessen bied ik 180/6 aan en die gaan erin) en daarna vallen haar ogen dicht en slaapt en slaapt en slaapt ze. Naja, prima, ze zal het wel nodig hebben. ga zo de foto's op m'n laptop zetten en dan show ik hem
@Maia; ze is natuurlijk al ruim 5 kilo en ruim 2 maanden he..dan mag dat volgens mij wel..t cb hier zegt na 2 maanden mogen ze iig 150-180 cc.. ach als ze het er goed op doet hihi! Gusam had een tijdje geleden wel een update hier geplaatst volgens mij...
jeutje maia ze drinkt lekker veel. Wel prettig gevoel. @leuke series: hmmmz ff kijken volgens mij is al alles genoemd. gtst blijft ook leuk. @wat ik zou doen: gewoon weer een zwangerschap uitzitten. Als ik het weg zou halen zou het voor mn gevoel gewoon egoistisch zijn. Ik heb een huisje, boompje beestje en financieel redden we het ook wel, alleen wordt het wat krapper. Maar ik zou blij zijn als ik niet zwanger ben hoor. Nog ff afwachten. Ik denk zelf van niet hoor en ga gewoon vanuit dat mijn cyclus gewoon van slag is. Het is gewoon het idee dat ik een zwangerschap uit kan sluiten.
@baby: ja daarom, maar normaal bied ik het aan en dan drinkt ze maar 120-130 (alleen 's avonds 180) dus ben verbaasd. Maar zoals ik al zei, ze zal het wel nodig hebben nou hier is hij dan, ben er best wel trots op al zeg ik het zelf