Sannie ik zou dr ook niet zo lang laten huilen er is echt wel wat met dr aan de hand denk ik hoor. Maia mooie taart weer zeg Leonie fijn dat tara het weer lekker heeft gedaan vannacht. Luna fijn dat het leuk was meid en het weer was hier lekker droog haha. ellen gewoon downloaden net zo fijn haha. Cindy idd testen hcg is al uit je lichaam alleen het vrijen terwijl je bloedverlies had is totaal niet slim je had er doodziek van kunnen worden want je hebt een open wond zolang je nog bloed ( is geen commentaar meer een waarschuwing). en gezien je zegt snel zwanger word had je er wel wat voorzichtiger mee kunnen wezen maar dat is totaal aan jullie. het kan nu wel zo zijn dat je gewoon een cyclus overslaat
Zo hier lekker de stad in geweest heb een nieuwe broek schoenen en 2 truitjes gekocht en voor mn meisje een truitje, legging,maillot en een romper hahahaha. Nu is mn meisje bij opa en oma voor het eerst we hebben zo een bedrijfsuitje van mannetje zn werk maar wat is dit moeilijk zeg bah bah ken wel janken
Bij mij heeft de gyneacoloog afgelopen maandag weer een spiraaltje geplaatst, dat was dus 5,5 week na mijn bevalling.
dank julie dames @Danjo: sterkte maar ook veel plezier! @Nathalie: 5,5 week al??? Dat vind ik wel vroeg, heb ik nog nooit gehoord! Overal 8-10 weken en zelfs 12. Was de wond al helemaal dicht dan?
Die doet t dus ook niet hahaha! Na Eva deed ze t ook pas na 12 weken en toen ze de laatste keer in mijn kraambed kwam, zei ze ook al; over 12 weken weer! Alleen is zij dan met zwangerschapsverlof, vandaar dat ik het de gyn laat doen. De h.a zei al dat steeds meer artsen het pas na 12 weken doen, omdat het dan gewoon beter is.... Wat ik alleen minder vind, is dat de gyn het perse wil doen als ik ongi ben. Als ik iets smerig vind! De h.a deed t n.l niet moeilijk toen ik t niet was
@maia: Mooie taart hoor!! Als wij een trouwdatum hebben dan wil ik mijn bruidstaart ook door jou laten maken hoor! Maar eerst maar eens een datum prikken........hihi Ik heb niet zo heel veel tijd nog om hier heel actief te zijn.............maar het gaat al een heel stuk beter met megan! Ze slaapt steeds meer en gelukkig ook overdag. Het duurt alleen nog heel lang voor ze inslaap is, en ik ben dan soms wel 30min bezig. Om mn handen een beetje vrij te hebben heb ik van de week van een dekbedovertrek een draagdoek gemaakt...........als ze dan erg onrustig is dan gaat ze daar in, dat vind ze erg fijn Voor de foto wilde ze niet mee werken want ze zit er niet goed in...........maar ik spam hem toch even
Maia, mooie taart hoor!! zonde om op te eten. Sloppy, creabea in actie!! goed gelukt. Cindy, spannend... heb je al getest? Ik heb helaas geen advies voor je. Ik ben blind begonnen met de pil.
@Cindy, het hCG is meteen uit je lichaam na de bevalling, dus je kan in ieder geval niet 'vals' positief testen. Heb je al een test gedaan inmiddels? Succes meid! @Sloppy, mooi pic! Ziet er echt zo gemakkelijk uit. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goeie, maar ik vind ze zooooo duur. In deze dure decembermaand toch maar even laten voor wat het is. Kan altijd nog. @All, ik heb niet zo heel veel terug gelezen. Na die tacoprik van een dikke 2 weken geleden ben ik al de hele tijd ziek of ontzettend moe. Ik twijfel dan ook heel erg om dinsdag een 2e te gaan halen. Zul je zien dat ik er met de Kerst ook mee zit. Maar ja.. eigenlijk zou ik het wel graag willen. Mijn hoofd staat dan ook niet echt naar om steeds aan de laptop te zitten. Met Sam gaat het verder goed. Zijn berg lijkt iets minder te worden. Hij duimt inmiddels wel lekker en geniet van de kerstboom in de huiskamer. Hieronder een paar fotootjes.
@sloppy: is goed dan maak ik wat moois! Fijn dat het beter gaat met Megan en wat een leuke draagdoek zeg!
@Josien, wat een schattige foto van Sam met duim... En die haren!!!!! aaahhh.....die wil ik ook op mijn kind Rot dat je zo ziek bent steeds, kan me voorstellen dat je twijfelt of je de 2e gaat halen. Leuke kerstversiering trouwens