Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Babydream, laat je Dyoni ook niet een dagje bij iemand? Ik ga Julien vanavond wel weer ophalen. Slapen wil ik ook nog niet!

2. Momfulness

@Babydream, haha bedankt hé! Ik ga zeker niet teveel shoppen hoor.... En naar de film "komt een vrouw bij dokter".

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ logeren hier ook niet hor, de oudste van 1,5 heeft 2x ergens gelogeerd ( bij mijn schoonzus) en dat was het ook wel...
    Zie het ook zeker niet zitten om beiden weg te brengen !!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@logeren: hier ook nog niet hoor ;) wij gaan over 2 weken naar de musical Joseph en gaann speciaal naarv de middagvoorstelling.

@wendelaa: leukzo'n hobby samen.

@ellen: ja ben ook altijd blij dat het weekend is! heerlijk samen.

@jaja: wat balen meis! en tuurlijk mag je hier je ei kwijt erover hoor!

@LUNA: fijnn dat het goed gaat.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    De wond was al helemaal dicht en hij vond mij en de rest van mijn binnenkant er goed uitzien, dus durfde hij het gewoon aan om hem al te plaatsen. Moet alleen even na 6 weken terug komen voor controle of het goed gaat. Maar tot nu toe nog geen last.

@ logeren; moet er niet aan denken om Emma bij iemand voor een nachtje te moeten achterlaten. Beide oma's hebben al voorgesteld om overdag eens een paar uurtjes op te passen zodat ik wat tijd aan mijn paardjes kan besteden. Maar zelfs daar wil ik niet aandenken. Ik wacht wel tot haar paps thuis is en dan nog kost het me moeite om haar bij de paps te laten en zorg ik dat ik niet te lang weg ben.

Gisteren had Emma een huildag en had bijna niet geslapen. Voordeel daarvan is dat ze vannacht super geslapen heeft. Ze had om 11 uur gisteravond haar laatste voeding gehad en kwam pas van ochtend om half zes voor de eerste voeding. Lekker door geslapen dus :D.

We merken trouwens dat Emma het liefst wat rechtop slaapt. Het liefst in het wippertje. Iemand advies hoe we haar in het wiegje of de box iets meer omhoog met haar hoofdje kunnen laten liggen?

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    natalieH, misschien helpt het om een opgevouwen badhanddoek onder het matrasje te leggen waar haar hoofdje ligt, dan ligt ze iets schuin.....

7. Maia

Maia Niet meer actief

of een boek onder de poten aan 1 kant!

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nathalie wat Noa al zegt een opgevouwen badhandoek onder haar matrasje wil helpen :)

9. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    het bedje dan wel goed kort opmaken, zodat ze niet naar onder kan zakken...

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Luna; een dagje? Vond een anderhalf uur al lang hahahaha was ik blij dat ik haar weer zag!

@Nathalie; je kan onder de poten van het bed bv boeken zetten of onder het matras een opgevouwen badlaken.wij doen dit ook ivm de reflux

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik lees wel mee hoor, alleen heb ik het gewoon ontzettend druk om ook te reageren.
    Afgelopen donderdag de foto's gekregen van de shoot, deze zijn super mooi geworden, ze staan op mijn hyves.

Als ik Riley niet wakker maak in de ochtend dan slaapt ze 11 uurtjes achter elkaar.
    ik ben nu nog steeds bezig om een andere woning te krijgen, ik heb nu zelfs een brief naar de burgemeester gestuurd, en die gaat er aankomende week iets mee doen.

Verder gaat het prima hier, ze is een vrolijk meisje en ze is heel makkelijk.

@sloppy fijn dat het iets beter gaat met megan.
    @cindy ik ben afgelopen week pas voor het eerst ongie geworden, ik denk dat je voor de zekerheid een testje kunt doen.

nou meiden ik blijf mee lezen, en als ik kan zal ik reageren.
    XXX Gusam

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Cindy heb je niet mee gezien, maar ben wel benieuwd of je nou een test hebt gedaan en wat de uitslag was :)

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    cindy, ben ook erg benieuwd of je getest hebt!

logeren: voorlopig nog niet! in principe 13 februari pas, dan hebben wij een feestje.

danjo, fijn dat t feestje leuk was, ondanks dat je je meissie zo miste. kan t me helemaal voorstellen hoor!

weekend: ja, wij nemen tess overal mee naar toe dit weekend, maar op de verjaardagen gaat ze gewoon in haar eigen kinderwagenbak op een slaapkamer slapen, en ik laat haar niet van hand tot hand gaan. veel te druk. hoop dat het goed gaat!
    de momenten dat we thuis zijn, gaat ze natuurlijk lekker in dr eigen bed.

wendelaa: baardagamen?? hihi heb t ff opgezocht, leuke beesten! maar hoezo juist deze dieren? veel plezier in ieder geval!

echt rustig hier!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Gusam, zo jij hebt dus een ware schone slaapster;)
    Vervelend dat het allemaal niet opschiet met een ander huisje...
    Stoer dat je de burgemeester hebt aangeschreven! Hoop dat die iets voor je kan en wil doen

@Cindy, nou idd ben erg benieuwd hoe het nu er voor staat

@Ellen, ik zou dat idd ook doen gewoon in de bak leggen.
    Anders zijn ze helemaal zo overprikkeld!
    Tja en hoe komen we erop....manlief heeft jaren gezeurd over het hebben van hagedissen. Dus toch maar toegegeven.
    In eerste instantie een tropische bak met hele andere dieren.
    Op een gegeven moment kwam die thuis met 20 eieren van baardagamen, die had ie van iemand overgenomen en hij wilde ze voor de fun eens uitbroeden. Was ik dus niet echt blij mee!
    Maar goed, ze kwamen uit en ik vond ze toch ook wel erug schattig! In eerste instantie wilde we er eentje zelf houden.
    Maar toevallig kwam we op een beurs terecht en zagen daar ook wel hele leuke zitten...tja, en zo ga je ineens van geen reptiel naar momenteel 9 grote en 13 baby's;)
    Maar ze zitten dus in de schuur....
    Zelfs Eva is er helemaal dol op en die wil op een beurs t liefste alle slangen en hagedissen aaien. En zelfs spinnen wil ze mee naar huis nemen hahaha

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen wij nemen Naomi normaal ook gewoon overal mee toe hoor is alleen maar fijn voor later.

wendela mn zus en zwager hebben ook van die beesten mooi om te zien in hun terrarium maar voor de rest niet haha.

zo hier de hele dag weer druk geweest en straks krijgen we visite pff nog steeds volgende week ook nog een aantal dagen dus drukjes

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose ben benieuwd hoe je nachtje weg was?

17. Momfulness

Zo ben ik weer,

@Josien, ik zag nog een paar leuke foto'' s van je voorbij komen. Leuk kerstig allemaal en wat heb je al een stevige vent.

Nou, we hebben de plannen maar iets gewijzigd. Ik kreeg het me op het laatste moment voordat we Juliën weg moesten brengen toch benauwd. Dus ik heb mijn ouders maar afgebeld. Die vonden het jammer maar begrepen het wel. we zijn maar in de buurt gaan shoppen en Julien lekker mee geweest (natuurlijk goed ingepakt). Ik vind het niks aan zonder mijn mannetje nog.
    Vanavond ook maar niet naar de film maar gewoon thuis achter film1.

Wat hebben jullie vandaag gedaan?

@Leonie, alles okee?

Ga nog even kijken of ik niets b elangrijks over het hoofd zie en dan de soep even opzetten.

P ja Gusam ik ben benieuwd naar de shoot maar weet niet meer of je nu op mijn hyves staat en wat je echte naam is.

18. Maia

Maia Niet meer actief

Ik had ze gezien Gusam, zijn mooi geworden! Maar heb ik gemist waarom je een ander huisje moet/wil krijgen?

Hier een leuke dag gehad op zich, naar de kapper geweest, kerstboom gehaald en opgezet, even naar babydump voor een wipstoeltje voor Fleur (we hadden er een van de buuf geleend maar die moet hem volgende maand weer terug helaas dus dan zelf maar een kopen). Fleur is niet echt lekker in haar hum vandaag, gisteren heel veel slapen, vandaag heel veel wakker en mopperen maar vooruit...zo even naar de kerk om kaartjes te halen voor de kerstviering.

19. Momfulness

@Maia, wat leuk dat jullie naar Joseph gaan. Wij hebben die nummers met het koor ook allemaal gezongen. Ben benieuwd hoe het is.

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hahahah luna en dan aan mij vragen of ik Dyoni niet een dagje naar oppas breng hihihihi mutsie!

gusam succes met vinden van een huis!

maia leuk wat voor heb je?

Deel Deze Pagina