@Wendelaa, haha, sorry dat ik moet lachen maar het klinkt toch wel heel grappig. Hij heeft echt een rode kont en ik smeer me inderdaad suf. Arm kind. @Rose, ja helaas wel. Hij heeft wat verhoging en is huilerig. Je kunt altijd de voedig iets ophogen toch? Ik doe Julien straks ook meer in zijn flesje want hij heeft de vorige half laten staan. @Maia, wat leuk Zumba! @Josien, ik las net nog een berichtje over dat het beter gaat met je man? Klopt dat? gelukkig maar. Dat wil je er nu niet ook nog eens bij hebben. Newsflash: Deze trouwjurk ga ik woensdag passen en als het goed is ook meteen meenemen want ik ben er nu al verliefd op!!Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
ellen ik zou het wel geven die zetpil. Het CB had ons aangeraden om een zetpilletje te geven voor de prikjes, zodat het al kan inwerken en ze zich beter voelen. Dat had ik niet gedaan, maar mike zat ook niet lekker in zn vel met duidelijk pijn en als je zelf pijn hebt neem je ook wat in dus vandaar dat ik m toen een zetpilletje heb gegeven. hielp prima
@All, sorry.... ben er helemaal niet bij en ik zag zoveel pagina's dat ik niet alles goed gelezen heb. Vandaag te horen gekregen dat mijn tante inderdaad borstkanker heeft . Volgende week krijgt ze een MRI en een week later de uitslag (belachelijk trouwens dat dat zo lang moet duren!). De kanker zit heel diep, dus ze moeten sowieso een deel (maar misschien wel haar hele) borst verwijderen. Of er verder chemo en bestralingen nodig zijn is nog onduidelijk. Hele middag gejankt dus... Klootziekte! @Joenka, hier ook een Born Free fles, maar niet meer met de standaard meegeleverde speen. Dat is namelijk een level 1-speen (staat in de rand, dus dat zie je wel). Sam drinkt inmiddels met de level 2-speen en dat gaat goed. Wellicht voor Boaz ook een idee. Ik ben in ieder geval heel tevreden over de fles. @de rest, ik hoop dat jullie me vergeven dat ik even niet reageer. Mijn kop staat echt nergens naar... Sam is ook helemaal van de waps. Hij neemt mijn verdriet over denk ik, want sinds we het bericht van mijn tante vanmiddag kregen heeft hij alleen nog maar gehuild en niet meer geslapen. Ik hoop dat hij straks wel een beetje gaat slapen... Liefs, Josien
Zo heb nu effe goede internetverbinding. Is hier momenteel waardeloos en lees dus in etappes wel mee, maar is me nu even teveel om op iedereen te reageren. @zwemmen Was vorige week op het cb en had het gevraagd wanneer het mocht. Mijn Demyan mag het voorlopig nog niet, want hij heeft geen onderhuids vet. Daardoor koelt hij te snel af. Sinds vorige week zondagavond heb ik de gelilact in huis en heb een heel ander ventje terug gekregen. Na het eten spuugt hij niet meer. Hooguit een modje terug met een boertje. Drinkt nu 5 á 6 keer op een dag flessen van 180/6 waar hij soms maar 20 van laat staan en slaapt de nachten door. Hij wordt alleen nog maar wakker s'nachts als hij een poepbroek heeft, want dit is ook van 1 keer in de 3 dagen naar 2 a'3 keer op een dag gegaan en heeft ook geen moeite meer om het eruit te krijgen. Heb Demyan op het cb laten wegen en sinds de gelilact is hij 250 gram in anderhalve week aangekomen. Hoop dus dat ie snel een speklaag gaat kweken. even een foto spammen.
@ Luna mooie jurk @ Josien echt een klote ziekte pff mijn tante hebben ze donderdag de borstoperatie gedaan @ Gandor wat een scheetje en wat kijkt hij al lekker wijs
Luna, Mooie jurk. Spannend hoop voor je dat die in het echt net zo mooi is.... Wendelaa, haha geweldig poepverhaal. Britt kreunt en perst enorm tijdens het poepen. Heeft mij al een keer onder gepoept en zelfs de muur heeft ze gehaald (zat veel kracht achter haha). Zal vast wel meer gebeuren.
mezelf, vandaag met britt bij KA geweest en vooralsnog geen tekenen van afwijking in de heupen. eind januari maken ze ene echo en dan weten we het zeker.
Curly: Gelukkig maar! Tot zover goed dus!! Luna: Mooie jurk hoor!!! Josien: Jeetje wat erg!! Gandor: Wat een ontzettend moppie! Heb helemaal zin om m te knuffelen! Fijn dat t goed gaat met t medicijn!! Pff hier een k*t avond met Tara. Jeetje , ik weet niet waar ze last van had. Maar NIKS NIKS NIKS was goed.. Huilen,huilen en nog eens huilen bah!!! De eerste helft van de fles ging prima, maar daarna weer krijssen!!! In bed ook nog even krijssen, maar nu is ze stil. En hopelijk blijft dat ook zo. Want ik heb na afgelopen nacht echt even wat uurtjes slaap nodig!! Was bijna helemaal ontstresst. Maar nu ze zo'n huildag heeft word ik al weer helemaal stressie. Kunnen ze af en toe zo'n dagje hebben?
goedemorgen, gandor, lieve foto van je mannetje! baby, hoe was jullie nacht?hoop dat dyoni vandaag weer lekker in dr vel zit! josien, heeft sam nog lekker geslapen? kan me voorstellen dat hij ook van slag was, hoor je wel vaker dat baby`s gevoelig zijn voor stemmingen in huis. veel sterkte meid, dit is niet niks... leo, jammer dat tara weer huiluurtjes had... hoe was jullie nacht? misschien even een terugval, hopelijk gaat t vandaag beter! rustig blijven hoor! moor, wat gek dat lauren elke keer na t poepen huilerig is... hopelijk heeft ze daar snel geen last meer van! hier een redelijke nacht gahed, bedankt voor jullie meningen over de zetpil. heb t uiteindelijk niet gedaan, omdat tess redelijk sliep gisteravond. we hebben haar lekker bij ons gehouden. vannacht mocht ik haar dus niet inbakeren, dat heb ik wel gemerkt. moest er veel eerder en vaker heen om haar t speentje te geven. ze heeft nu de fles bijna leeg gedronken, en ik ga haar zo weer terug leggen. niet getempt, doe ik straks wel. als t gaat zoals de afgelopen tijd, slappt ze nu maar n uurtje... ik hoop t niet! ben best wel moe, heb nog maar zo`n 4 a 5 uurtjes slaap gehad...
Goedemorgen! @leonie: natuurlijk hebben ze wel eens zulke dagen. Ik denk dan altijd maar zo "ik ben ook niet elke dag even vrolijk". Zij ookniet. Dit soort dagen horen erbij, heeft iedereen. Nou hier is madame sinds 4 uur feestjeaan hetbouwen. Erg gezellig alleen jammer van de slaap. Ik heb tot nu toe niet zo'n last van de prik, manlief wel, die voelt zich grieperig. Nou ga kijken of ze zo toch wat wil slapen.. Betwijfel het hihi...
@Josien, meid wat heftig zeg! Veel sterkte........ @Curly, fijn dat alles goed was met de heupjes @Leoniiee, zon dagje hebben ze allemaal wel eens. Tim heeft ze en Eva net zo goed! Haar kan ik dan wel eens achter t behang plakken..nadeel als ze praten, dan willen ze nog weleens dingen tegen je zeggen @Ellen, hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen. @Maia, wat een klein feestbeest zeg hihi Nog een beetje kunnen slapen? Meiden, hebben jullie t ook zo onwijs KOUD!!! Man, wat heb ik toch een hekel aan kou...bbbrrr.... Lig met een dikke pyama in bed en wordt nog een paar keer wakker van de kou! Niet normaal meer.... Tim zijn kamer is ook ijskoud...gister dus maar zijn winterzak met mouwen aangedaan. Overdag heb ik zelfs de verwarming aan bij hem. Hij ligt aan de koudste kant en dat is te merken Hij heeft vanmorgen geslapen tot 6.15 en toen ik eruit ging wilde dochterlief er dus ook uit....die is alweer lekker aan t rommelen met speelgoed en ondertussen Sesamstraat aan t kijken. BLijf vandaag mooi een dagje binnen....geen weer voor mij om buiten te komen
leo: dat heeft noelle ook wel eens dus zou me er niet druk om maken.. vandaag is het vast beter! nou ik lag vanacht met dikke sokken en handschoenen aan in bed.. had weer bijna 40 graden koorts en had et zoooo koud.. ik bleef maar rillen..werd vanacht wel helemaal zwetend wakker en toen heb ik me extra trui, handschoenen en sokken uitgedaan.. mr toen had k et weer koud... grrrr kloteprik!