@Trouwjurk, fijn dat jullie hem mooi vinden.Nu nog hopen dat hij past inderdaad... @Josien, hopelijk gaat het wat beter met Sam. Moeilijk hé als je je emoties niet de vrije loop kunt laten? Logisch dat je geen tijd hebt om op iedereen te reageren. Iedereen begrijpt dat lijkt me. @GAndor, lieve foto zeg. @curly, fijn dat er vooralsnog niets mis is met de heupen. @Leo, hoe is het gegaan met Tara? @Ellen, volgens mij heb ik iets gemist. Waarom mocht Tess niet ingebakerd worden? Hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen. @Maia, bij jullie was het dus ook al vroeg gezellig vannacht? haha @Wendelaa, het isw inderdaad echt koud man. Maar ik vind dit weer heeeeeerlijk. Alleen nu een beetje lastig met Julien. @Baby, ik hoop dat jullie meisje ook weer snel beter is hoor... @danjo, wat een leuke profielfoto op hyves! Hopelijk krijg je een leuke indruk van het kdv. @jaja, heb jij je verlof er al op zitten? Wat gaat het snel hé! @Sannie, wat heerlijk dat jullie er achter zijn gekomen wat er was zeg. Ben blij voor jullie dat het nu zo goed gaat want het is nog altijdhet leukste als je er van kunt genieten. @Mvj, Julien was ook om 4.15 uur wakker toevallig en ik was dat ook niet meer gewend. @Leonie, wel even de boerkini showen hier hé!
Nou ik zit nog in mijn huispak. Guus heeft mijn auto naar de apk gebracht en die moet straks werken dus ik kan nergens heen. Gaan jullie met de kleintjes naar buiten nu? En hoe lang? Ik vind het wel errug koud. @KDV, bij mij dus al een valse start bij het kdv. Ik belde vanmorgen waarom ik nog niets had gehoord omdat julien al op 8 januari voor het eerst komt. Zegt ze doodleuk dat we niet in het systeem te vinden zijn en dat er niets geregeld is!! En dat dat wel vervelend voor ons was!!! Ik zei tegen haar dat het voor hun vervelender is omdat we al een getekend contract hebben liggen en een plaatsingsbevestiging en dat ik daarom juridische stappen ging ondernemen. Ze zou dan vandaag nog wel even een keer terugbellen. Ik zei dat ze binnen nu en 10 minuten maar terug moest bellen want ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik kan niet zomaar niet op komen dagen op mijn werk omdat hun hun administratie niet goed bijhouden. 10 minuten later belde ze terug dat het een foutje was in het systeem en dat hij er gewoon in stond en geplaatst was. Domme doos zeg. Ik schrok me een ongeluk. Sorry, moest ik even kwijt.
@sannie: wat super dat het lekker gaat! @koud: ik heb het normaal gesproken altijd giga koud, maar nu valt het reuze mee! nou het is hier de zoete inval. Net m'n vader uitgezwaaid en 5 min geleden bellen m'n schoonouders dat ze eraan komen. pfffff Ga m'n meisje maar uit bed halen want die ligt er te miepen.
Luna wanneer ga je hem passen? spannend Heerlijk toch in je huispak , ja ik zeker wel na buiten ze zal toch aan de kouw moeten wennen. Ik loop bvb gewoon lekker na de winkel en met danjo een blokje om Luna kdv pff ik ga het zo moeilijk krijgen had vandaag al zoiets slik moet ik mn meisje achter laten Daarom mooi 2 dagen proef. Maia gezellige boel haha
@Danjo, wel goed om even te kunnen wennen inderdaad. Moeilijk he dat loslaten. @Maia, wat een gezelligheid bij jou!
jaja: Hahah! Jij maakt t helemaal mooi!! Maar fijn dat je m ook mooi vind! ;P Showen: Haha!! Wie weet .. MOet ik nog wel even oefenen om zwoel te kijken!! RRRRR.. Luna; Haha.. !! Wat goed dat je zo voor jezelf op komt.. Ik zou me ook kapot schrikken!! En ik ga straks met 2 vriendinnen eventjes de stad in, neem ik dr gewoon mee. Lekker in de lodger shelter met een mutsie op..
Luna heel moeilijk hoor pff maar ja het zal wel moeten hele dag thuis zitten en bij mama is ook niet goed denk ik maar zo. Over een half jaar is het alleen maar leuk voor ze. leonie veel plezier in de stad
Yara gaat vrijdag wennen op het kdv, heb met een vriendin afgesproken om te lunchen zodat ik in ieder geval afleiding heb....kan er nu al tegenop zien......terwijl ik weet dat het voor mij moeilijker is dan voor Yara.....
@Leonie, veel plezier in de stad! Lekker met minileonie. @Danjo, dat klopt. Zelf vinden ze het vaak wel leuk als ze wat ouder zijn. Kindjes leren ook veel van elkaar denk ik. Julien probeert nu te duimen maar dat lukt niet en dan is hij gefrustreerd. Hij komt nu klote uit met zijn flessen want omdat hij vannacht wakker was zou hij er nu 6 krijgen... zucht.
Danku Danku! Gaat vast lukken. K wil alleen niet zoveel uit geven..................................................................... Luna: Aahh! Haha hij weet nu al wattie wil!!
noa vreselijk he maar je hebt een goeie dag indeling zo. Luna kun je niet steeds wat rekken met de fles.
hoe irri. gisteren was een vriend van ons bij ons (meneer is vrijgezel en heeft nog nooit een baby vast gehouden) en ik had dylan op bed gelegd en na 15 min begon dylan echt te huilen ik ga naar boven toe om zn tutje te geven want dan wordt hij stil. kom ik beneden zegt die vriend je moet hem gewoon laten huilen hij houd vanzelf wel op ik snap niet dat je iedere keer naar boven gaat gggggggrrrr hoe irritant kan je zijn het is mijn kind en ik weet echt wel dat ik hem niet hoef te laten huilen want dan gaat hij helemaal overstuur. en mijn man was ook erg gepiekerd hij met zn goede adviezen kan ik me zzoooo aan ergeren mensen die jou wel efe zullen vertellen wat je moet doen gggrrr zo klaar met klagen
jaja zeg je daar dan niets van Hier in mijn omgeving zullen ze dat dus echt niet tegen mij zeggen want ze weten wel hoe ik ben Tis toch jou kind en jij weet toch zeker wel wat goed is Sommige mensen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bijt van je af hahaha
Ik ga een uurtje liggen ben niet zo fit bah, dan Naomi weer de fles en dan zullen we maar even na de winkel gaan
@Danjo, ik kan de jurk woensdag avond gaan passen. Wel leuk als je je meisje weer mag gaan halen. Ik had zelf wel bedacht om de flessen te rekken maar Julien denkt daar anders over. Die heeft na max 2 a 2.5 uur alweer honger na een fles van 180cc. Zelfs met AR voeding. Kleine vreetzak. maar soms wel lastig. @Leonie, wat een mooie foto van TARA zeg!! Schattig. @Noa, wel goed dat je inderdaad afleiding hebt tussen de middag. haha. Mss valt het allemaal wel mee...
Jaja Oooh wat irritant!! Ik begrijp het helemaal! Mijn vader kan dat ook heel goed! En hij doet t ook IEDERE keer als we daar zijn. T is echt een schat. Maar dat vind ik zo irrietant! Met sinterklaas ook, hadden we haar boven in bed gelegt bij mn ouders. ( in dr kinderwagen bak. ) En Maurice liep met de babyfoon. Ik vroeg of hij even wou luisteren of ze huilde : Ja zegt mn vader, ze mag toch wel huilen? Het is normaal dat baby's huilen, laat gewoon lekker huilen is goed voor de longen. GRRR Ik brullen! Want ik was toen nog zo gestresst als een deur, en dan moet iemand je niet komen vertellen dat je iets beter op dié manier kunt doen terwijl WIJ met het gebrul zitten. Ik wil haar gewoon troosten dan. Klaar.. Mn vader vond het wel vervelend dat k moest huilen ik ook want t was niet de bedoeling. Hopelijk bemoeitie zich er nu niet meer mee... En jij ook van je af bijten!! ( moet ik zeggen, haha ) Danjo: Slaapze! Rust lekker uit!
@Leonie, echt zoooooooooo herkenbaar. Mijn vader is ook zo hoor. Hij vind ook dat we hem overal mee naartoe moeten nemen omdat hij maar moet wennen terwijl ik hem nog niet te vaak mee wil slepen. Laatst bleef ik dus thuis toen hij vroeg of we ergens mee naartoe wilden. Was hij beledigd. Zijn probleem! We hadden de grootste ruzie en ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat we op onze eigen manier met ons kind omgaan en als hij zo doorgaat hij hem alleen maar minder zal zien want dan blijf ik sowieso liever thuis. Hij heeft zelf twee zoons (stiefvader) die niet meer bij hem willen komen dus kom mij niet vertellen hoe ik met mijn kind om moet gaan. @Danjo, trusten! evne lekker rusten.